abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 juni 2007 @ 19:13:29 #176
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_50979556
*uit Lurkstand kruipt*

* Nonneke zag vandaag LadyS, Amber en Iris in het wild !

als LadyS zich afvraagd wie ik dan wel niet was, ik was het meisje achter de kassa van de Prijsmepper (passage) wat zo vriendelijk naar je lachte
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  vrijdag 29 juni 2007 @ 19:32:57 #177
108648 cattie
lieve moeder
pi_50980246
Wat bizar, een mirena die er zomaar uitvalt! En dat dat ook nog vaker gebeurd. Lekker veilig. Ik heb de mijne 5 jaar naar tevredenheid gehad, maar ik begin er denk ik toch maar niet meer aan. Sowieso vind ik het nu opeens geen fijn idee meer om iets vreemds in mijn lichaam te hebben en als het dan ook nog vaker voorkomt dat hij er uit valt...
Syrena, als het goed is kun je inderdaad de draadjes van de mirena voelen na wat wroeten. Tenzij de draadjes te kort zijn afgeknipt.

DeLiedje, ik had het niet met vlees (ben ook geen vegetariër), maar met rauwe haring. Echt walgelijk vind ik dat, maar tijdens mijn zwangerschap at ik het 1 a 2 x per week en vond ik het heerlijk. Nu vind ik het weer vies. Misschien dat mijn lichaam er behoefte aan had, ik weet het niet. Maar het was wel redelijk raar!
pi_50980811
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 17:09 schreef DeLiedje het volgende:
Ja, ik denk daar precies zo over!

Mijn vriend eet wel vaak met mij vegetarisch mee omdat hij het gewoon lekker vind, maar eet soms ook graag vlees (ik heb er ook geen problemen mee dat klaar te maken...).

Ik wil ons kindje ook gewoon vlees geven... Ik vind het een keuze die je uit eindelijk zelf maakt. Ik heb er ook zélf voor gekozen toen ik een jaar of 15 was.
Ha, grappig is dat. De meeste vegetariërs die ik ken vinden het heeel raar dat ik ook gerechten met vlees klaar maak. Grappig, dat jij dat ook doet.

Ik heb er zelf voor gekozen toen ik 7 was, dus ik wacht gewoon af wanneer het haar opvalt.

En ik zou me geen zorgen maken over die vleesbehoefte nu, er zijn wel vreemdere dingen waar je naar kunt snakken dan dat.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  vrijdag 29 juni 2007 @ 19:51:39 #179
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_50980867
Ja, ik verwachte het ook niet, hahaha., maar ach, zoals ik al schreef, ben allang blij dat ik het in de gaten had.

Overigens over het vegetarisch zijn, ik denk er vaak aan maar ik vind vlees eigenlijk veels te lekker, biologisch doen we zoveel mogenlijk maar is wel enorm duur helaas.
pi_50981660
Deliedje, misschien heb je gewoon behoefte aan een of andere voedingsstof die in vlees zit?
Zo heb ik de afgelopen weken enorm zin in melk, dat drink ik eigenlijk bijna nooit. Wel elke ochtend yoghurt en meestal iets van optimel of iets dergelijks. Maar nu dus aan de melk, tja het zal wel goed zijn .
Fake it till you make it...
  vrijdag 29 juni 2007 @ 20:20:08 #181
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_50981916
Ik vind het echt grappig om te lezen dat (bijna) iedereen wel zo haar rare fratsen heeft tijdens de zwangerschap....

Mijn lief vind het echt ook heel gek om me zo mee te maken (ik was al lang vegetariër voor ik hem leerde kennen )

@Nijna, dat zou kunnen ja...
Maar mijn ijzer was goed iig, dat is laatst nog getest.... Zal het eens aan de gyn vragen bij de volgende afspraak...
  vrijdag 29 juni 2007 @ 20:57:45 #182
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_50983020
Ik lustte ineens geen granny smiths meer. En dat is nu nog zo. Terwijl ik er gek op was.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 21:05:56 #183
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50983261
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 13:24 schreef DeLiedje het volgende:
Zeg vraagje: Zijn er hier ook vegetarische mama's?
Hadden jullie tijdens je zwangerschap ook zo'n zin in vlees?!

Ik heb het geloof ik wel vaker gehoord, maar zou het zo grappig vinden eens een 'lotgenoot' te spreken
Lotgenoot meldt zich!

Ik ben als kind al vegetarier geworden, toen een jaar of 10 niet, en sinds een jaar of 5 weer wel. Maar toen ik zwanger was had ik zó'n zin in vlees! Vooral worstenbroodjes, liefst de goedkoopste, die vond ik het lekkerst!
Ik heb toen ook zonder schroom mijn principes opzij gezet.
En ik vind het lekker, vlees! Nu eten we nog steeds vaak vegetarisch, en zo af en toe wat scharrelvlees. Mijn lief doet gewoon mee met mij. En soms houdt hij een frikandellenwedstrijd met zijn beste vriendin.

Thies krijgt nog geen vlees. Maar tzt zal hij gewoon met de pot meeëten en dus ook af en toe scharrelvlees krijgen.

Zo. Dawast!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 21:07:19 #184
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50983297
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 20:13 schreef Nijna het volgende:
Deliedje, misschien heb je gewoon behoefte aan een of andere voedingsstof die in vlees zit?
dat dacht ik ook idd.
quote:
Zo heb ik de afgelopen weken enorm zin in melk, dat drink ik eigenlijk bijna nooit. Wel elke ochtend yoghurt en meestal iets van optimel of iets dergelijks. Maar nu dus aan de melk, tja het zal wel goed zijn .
Ik dronk liters karnemelk! En naast de worstenbroodjes vrat ik komkommers!
pi_50983369
Ik ben ook vegetarier. Al 18 jaar nu.

Voor, tijdens en na mijn zwangerschappen heb ik totaal geen behoefte gehad om vlees eten dus geen lotgenoot in mij

Ik kan me er niks meer bij voorstellen...

Jeetje, KD, het spiraaltje zomaar verliezen (ik heb ook het mirena gehad maar ik heb het laten verwijderen, ik had voortdurend last van buikpijn)
pi_50983406
worstenbroodjes, komkommer en karnemelk, best een lekkere combi . (doe mij maar melk ipv karnemelk trouwens)

Ik ben ook helemaal into die gele kiwi's, die zijn heerlijk!
  vrijdag 29 juni 2007 @ 21:15:53 #187
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50983518
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 21:12 schreef Nijna het volgende:
Ik ben ook helemaal into die gele kiwi's, die zijn heerlijk!
Beter dan bakken ijs, toch?

Which reminds me.... ben benieuwd wat Smoezie haar eetfetisj wordt als ze eenmaal zwanger is...
pi_50983644
IJs geef ik helemaal niet zoveel om. Soms een waterijsje of ben en jerry's vind ik ook wel heel lekker. Maar het is niet zo dat ik ijs MOET zeg maar .
pi_50983691
Ik vind Cola echt niet te drinken, maar toen ik zwanger was MOEST ik echt elke dag een glas cola
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 21:59:06 #190
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_50984823
Bakken ijs vrat ik, echt, er gingen gerust drie bakken B&J doorheen in een week. En friet, veel friet, met dubbel mayo .
En heeel veeel snoep, terwijl ik helemaal geen zoetekauw ben.
Het is me beide keren ook echt opgevallen, kind was eruit, en ook onmiddelijk was dat rare eetgedrag over .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  † In Memoriam † vrijdag 29 juni 2007 @ 22:01:28 #191
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_50984907
Ik knabbelde me suf aan gewone ijsklontjes en van die Spaanse maaltijdcrackers. (Als ik die nu in huis haal is mijn lief direct achterdochtig )
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_50985036
Hoe voel je je Macka?? Morgen DE dag he?!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 22:24:09 #193
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_50985596
worstenbroodjes, jum jum! Die staan nog op mn verlanglijstje (samen met frikandellen, rookworst en een hard wit stokbroodje met kaas en ham uit de oven )...

En Ben&jerry's! Ben er niet verslaafd aan hoor, maar toevallig had vriendlief vanavond een nieuwe smaak mee om uit te proberen... iets met heel veel chocolade (choco-cookie doh en dinosaurusjes )
  vrijdag 29 juni 2007 @ 22:37:54 #194
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_50986087
t' Is alweer te lang geleden dat ik de bar hier open heb gegooid .

*Grooooote voorraad thee met koekjes en chocolade voor de zwangeren neerzet*

Die fles rosè kan ik zeker wel gewoon aan mijn mond zetten ? Of wil er iemand nog iets?
pi_50986407
*op de thee en koekjes duikt*
Die rosé mag je ff houden
om bestwil
  vrijdag 29 juni 2007 @ 23:00:36 #196
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_50986910
Het valt wel stil door die thee
pi_50987067
Wat was het? Knoflookthee?
om bestwil
  vrijdag 29 juni 2007 @ 23:14:57 #198
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_50987377
Slaapthee
pi_50987899
ik heb wel trek in een roséetje leehtje! maar ik heb alleen witte of rode wijn in huis, en port. ik denk dat 't dat laatste wordt.

Macka, is Lucie morgen (zometeen!) jarig!? (waarom staat ze eigenlijk niet in 't baby-lijstje?) alvast een hele leuke dag gewenst!
pi_50988433
G begint maandag met een nieuwe baan en nam vandaag afscheid bij z'n huidige werkgever. hij is echt bedolven onder bloemen en kado's, ze waren daar erg gek met 'm. 't leukste kado vond ik toch wel: een weekendje centerparks voor ons allevier!

ik mag trouwens donderdag op sollicitatiegesprek. duimen jullie ff mee?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')