Ja klopt. We zijn weer terug van de hapost. Het is idd een virus. Ze is goed onderzocht. Kliertjes zijn niet opgezwollen. Het is niet te zeggen wat het is. Voldoende drinken aanbieden en in de gaten houden. Ze heeft gelukkig geen jeuk. Ze zit er ondertussen helemaal onder. Ze krijgt nu iets meer praatjes. Zometeen kijken of ze wil slapen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:19 schreef Lois het volgende:
Kim heeft toch al de BMR prik gehad? Dan is het bijna helemaal onmogelijk dat ze dat heeft toch?
Er zien ongelooflijk veel virusjes met vlekjes, en het is beter om de dokter te bellen inderdaad.
http://www.gezondheidscen(...)kten_met_vlekjes.htm
http://www.stolper.nl/artikelen/vlekjes.htm
Je kan heerlijk schrijven Syrenaquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:26 schreef Syrena het volgende:
Oei, beterschap voor vlekjesKim! Ik heb wel nog rode hond gehad, maar heeeeeel lichtjes. Was ik vijf geloof ik.
Ik wil een iPod Nano *zeur*. Maar ik mag niet van mezelf, omdat ik voor mijn verjaardag al een Creative Zen heb gehad. Maar die is groot en lomp en en en de Nano is rozeen heeft spelletjes
En ik zou 'm moeten verstoppen want ik zeg altijd dat vriendje teveel geld uitgeeft aan nutteloze dingen enzo![]()
Zucht. Volwassen zijn is niet altijd leuk![]()
Waar ik nog aan zat te denken, heeft Kim misschien iets gegeten vandaag wat ze normaal nog nooit heeft gegeten of ergens mee in aanraking gekomen (bijv in bos gelopen en wat opgepakt dat op de grond lag)?? Morgaine had verleden jaar in de zomer in ene in de avond huilbuien, hangerig en geen idee wat er mis was. 's nachts begon ze over de hele lichaam vlekken te krijgen die er uit zagen als of ze in de brandnetels was gevallen. Pas in het ziekenhuis vroegen ze toen of ze voor het eerst iets had gegeten wat ze nog nooit eerder op had. Dat was dus pindasaus en ze blijkt dus allergisch voor noten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:38 schreef kims_mama het volgende:
[..]
Ja klopt. We zijn weer terug van de hapost. Het is idd een virus. Ze is goed onderzocht. Kliertjes zijn niet opgezwollen. Het is niet te zeggen wat het is. Voldoende drinken aanbieden en in de gaten houden. Ze heeft gelukkig geen jeuk. Ze zit er ondertussen helemaal onder. Ze krijgt nu iets meer praatjes. Zometeen kijken of ze wil slapen.
Bedankt voor de linkjes!
Pinda's zijn geen noten... pinda's zijn bonen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:17 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Waar ik nog aan zat te denken, heeft Kim misschien iets gegeten vandaag wat ze normaal nog nooit heeft gegeten of ergens mee in aanraking gekomen (bijv in bos gelopen en wat opgepakt dat op de grond lag)?? Morgaine had verleden jaar in de zomer in ene in de avond huilbuien, hangerig en geen idee wat er mis was. 's nachts begon ze over de hele lichaam vlekken te krijgen die er uit zagen als of ze in de brandnetels was gevallen. Pas in het ziekenhuis vroegen ze toen of ze voor het eerst iets had gegeten wat ze nog nooit eerder op had. Dat was dus pindasaus en ze blijkt dus allergisch voor noten.
Djeez dus ook, hij kan een antafylactische schok (geen idee hoe je dat schrijft) van krijgen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:50 schreef Faja-Lobi het volgende:
PV ik volg je even niet. Morgaine is allergisch voor pinda's. hazelnoten, amandelen eigenlijk alle noten. Ze kan geen pindakaas, hazelnootpasta, spijs eten of ze krijgt over der hele lichaam uitslag en jeuk.
Ik denk dat ze bedoelt dat pinda's officieel (zeg maar botanisch gezien) geen noten zijn. Maar dat zijn amandelen en walnoten bijvoorbeeld ook niet. Maar in de volksmond zijn pinda's natuurlijk net zo goed noten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:50 schreef Faja-Lobi het volgende:
PV ik volg je even niet. Morgaine is allergisch voor pinda's. hazelnoten, amandelen eigenlijk alle noten. Ze kan geen pindakaas, hazelnootpasta, spijs eten of ze krijgt over der hele lichaam uitslag en jeuk.
Ben je nog naar Megadeth geweest dinsdag?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:56 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelt dat pinda's officieel (zeg maar botanisch gezien) geen noten zijn. Maar dat zijn amandelen en walnoten bijvoorbeeld ook niet. Maar in de volksmond zijn pinda's natuurlijk net zo goed noten.
ok dan was je slimmer als als ik toen we boekenkast delen gingen halen.. toen konden we 3 keer terugquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:42 schreef Vicky het volgende:
p_iglet, ik had ook op de internetsite van de Ikea gekeken en daar stond dat ze op vooraad waren...
Nee, helaas niet. Wel naar Fields of Rock, was ook tof. Ik zit tot over m'n oren in de tentamens en verslagen die ik volgende week in moet leveren (lees: nog aan moet beginnen) dus het leek me verstandiger om niet te gaan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:44 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
Ben je nog naar Megadeth geweest dinsdag?
Nee hoor, was gewoon voor de leuk. En uiteindelijk is het alleen uit eten geworden. Erg gezellig.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:23 schreef phluphy het volgende:
[..]
Smakelijk
En veel kijkplezier. Hebbie wat te vieren of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |