abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 juni 2007 @ 18:38:49 #126
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_50945886
Dank je. Net toch maar gebeld. En we moeten op de hapost langskomen om het te laten zien. Ze denkt dat het de 5e of 6e ziekte is. Maar omdat het ook iets ernstigers kan zijn, moeten we toch even komen.
Mazelen en rode hond komen amper nog voor in Nederland zei ze.
  Jubileum moderator donderdag 28 juni 2007 @ 19:19:02 #127
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_50947153
Kim heeft toch al de BMR prik gehad? Dan is het bijna helemaal onmogelijk dat ze dat heeft toch?
Er zien ongelooflijk veel virusjes met vlekjes, en het is beter om de dokter te bellen inderdaad.
http://www.gezondheidscen(...)kten_met_vlekjes.htm
http://www.stolper.nl/artikelen/vlekjes.htm
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_50947398
Oei, beterschap voor vlekjesKim! Ik heb wel nog rode hond gehad, maar heeeeeel lichtjes. Was ik vijf geloof ik.

Ik wil een iPod Nano *zeur*. Maar ik mag niet van mezelf, omdat ik voor mijn verjaardag al een Creative Zen heb gehad. Maar die is groot en lomp en en en de Nano is roze en heeft spelletjes

En ik zou 'm moeten verstoppen want ik zeg altijd dat vriendje teveel geld uitgeeft aan nutteloze dingen enzo
Zucht. Volwassen zijn is niet altijd leuk

[ Bericht 2% gewijzigd door Syrena op 28-06-2007 19:33:15 ]
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 28 juni 2007 @ 19:38:35 #129
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_50947776
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 19:19 schreef Lois het volgende:
Kim heeft toch al de BMR prik gehad? Dan is het bijna helemaal onmogelijk dat ze dat heeft toch?
Er zien ongelooflijk veel virusjes met vlekjes, en het is beter om de dokter te bellen inderdaad.
http://www.gezondheidscen(...)kten_met_vlekjes.htm
http://www.stolper.nl/artikelen/vlekjes.htm
Ja klopt. We zijn weer terug van de hapost. Het is idd een virus. Ze is goed onderzocht. Kliertjes zijn niet opgezwollen. Het is niet te zeggen wat het is. Voldoende drinken aanbieden en in de gaten houden. Ze heeft gelukkig geen jeuk. Ze zit er ondertussen helemaal onder. Ze krijgt nu iets meer praatjes. Zometeen kijken of ze wil slapen.
Bedankt voor de linkjes!
pi_50948729
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 19:26 schreef Syrena het volgende:
Oei, beterschap voor vlekjesKim! Ik heb wel nog rode hond gehad, maar heeeeeel lichtjes. Was ik vijf geloof ik.

Ik wil een iPod Nano *zeur*. Maar ik mag niet van mezelf, omdat ik voor mijn verjaardag al een Creative Zen heb gehad. Maar die is groot en lomp en en en de Nano is roze en heeft spelletjes

En ik zou 'm moeten verstoppen want ik zeg altijd dat vriendje teveel geld uitgeeft aan nutteloze dingen enzo
Zucht. Volwassen zijn is niet altijd leuk
Je kan heerlijk schrijven Syrena . Kan me er ook helemaal in vinden, dat laatste stukje
Beterschap met je hechtingen enzo... wanneer mogen ze eruit of zijn het van die oplosbare gevallen?

Mama van Kim, beterschap voor die kleine meid!
Fake it till you make it...
pi_50949079
Ach Kimmie - beterschap!

Ik ben uitgetrained...voor vandaag tenminste
Morgenmiddag moest ik al weer, maar nu ook morgen ochtend een paar uur. Wat een geblaat. Ik dacht op een gegeven moment dat mijn baas en de trainer elkaar te lijf zouden gaan Dat maakte het geheel dan wel weer wat interessanter!

Haha, Syrena, hoe herkenbaar!
pi_50949118
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 19:38 schreef kims_mama het volgende:

[..]

Ja klopt. We zijn weer terug van de hapost. Het is idd een virus. Ze is goed onderzocht. Kliertjes zijn niet opgezwollen. Het is niet te zeggen wat het is. Voldoende drinken aanbieden en in de gaten houden. Ze heeft gelukkig geen jeuk. Ze zit er ondertussen helemaal onder. Ze krijgt nu iets meer praatjes. Zometeen kijken of ze wil slapen.
Bedankt voor de linkjes!
Waar ik nog aan zat te denken, heeft Kim misschien iets gegeten vandaag wat ze normaal nog nooit heeft gegeten of ergens mee in aanraking gekomen (bijv in bos gelopen en wat opgepakt dat op de grond lag)?? Morgaine had verleden jaar in de zomer in ene in de avond huilbuien, hangerig en geen idee wat er mis was. 's nachts begon ze over de hele lichaam vlekken te krijgen die er uit zagen als of ze in de brandnetels was gevallen. Pas in het ziekenhuis vroegen ze toen of ze voor het eerst iets had gegeten wat ze nog nooit eerder op had. Dat was dus pindasaus en ze blijkt dus allergisch voor noten.
  donderdag 28 juni 2007 @ 20:35:44 #133
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50949676
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 20:17 schreef Faja-Lobi het volgende:

[..]

Waar ik nog aan zat te denken, heeft Kim misschien iets gegeten vandaag wat ze normaal nog nooit heeft gegeten of ergens mee in aanraking gekomen (bijv in bos gelopen en wat opgepakt dat op de grond lag)?? Morgaine had verleden jaar in de zomer in ene in de avond huilbuien, hangerig en geen idee wat er mis was. 's nachts begon ze over de hele lichaam vlekken te krijgen die er uit zagen als of ze in de brandnetels was gevallen. Pas in het ziekenhuis vroegen ze toen of ze voor het eerst iets had gegeten wat ze nog nooit eerder op had. Dat was dus pindasaus en ze blijkt dus allergisch voor noten.
Pinda's zijn geen noten... pinda's zijn bonen.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_50950111
PV ik volg je even niet. Morgaine is allergisch voor pinda's. hazelnoten, amandelen eigenlijk alle noten. Ze kan geen pindakaas, hazelnootpasta, spijs eten of ze krijgt over der hele lichaam uitslag en jeuk.
  donderdag 28 juni 2007 @ 20:52:10 #135
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_50950151
Faja, Kim heeft niks anders gehad dan normaal. Gisteren en eergisteren wilde ze ookal erg weinig eten. Dus ws had/heeft ze het toen al te pakken.
Pindakaas, ed ga ik nog lang niet geven. Sowieso is Djeez er heel erg allergisch voor en schijnt het erfelijk te zijn.
  donderdag 28 juni 2007 @ 20:53:40 #136
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_50950196
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 20:50 schreef Faja-Lobi het volgende:
PV ik volg je even niet. Morgaine is allergisch voor pinda's. hazelnoten, amandelen eigenlijk alle noten. Ze kan geen pindakaas, hazelnootpasta, spijs eten of ze krijgt over der hele lichaam uitslag en jeuk.
Djeez dus ook, hij kan een antafylactische schok (geen idee hoe je dat schrijft) van krijgen.

Kim slaapt nu, hopelijk voelt ze zich morgen wat beter. Ik slaap bij haar op de kamer vannacht.
pi_50950289
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 20:50 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik denk dat ze bedoelt dat pinda's officieel (zeg maar botanisch gezien) geen noten zijn. Maar dat zijn amandelen en walnoten bijvoorbeeld ook niet. Maar in de volksmond zijn pinda's natuurlijk net zo goed noten.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_50950360
Dank voor de uitleg Igraine, ik ben na een dag werken zo moe dat ik niet eens normaal kan na denken. Maak het ook niet laat vandaag, morgen ga ik met de leidsters van de creche, aantal ouders en auto's vol kinderen naar de dierentuin.
  donderdag 28 juni 2007 @ 21:07:27 #139
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_50950643
faja pindaallaergie en noten allergie zijn 2 verschillende allergieen, maar vallen vaak wel samen.
kan ze wel tegen zaden trouwens ( zonnebloempitjes? )
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_50950791
Ik haal wel enkele keer zonnebloempittenbrood maar dat is zo sporadisch dat ik niet weet of ik het haar dan ook heb gegeven. Verders eten we standaard fijn volkoren brood. Dus om je vraag te beantwoorden, ik denk het niet. Schijnt trouwens wel dat noten allergie 1 van de meest voorkomende allergie soorten is, met name bij kinderen (zei de verpleegkundige/arts in het ziekenhuis verleden jaar)
  donderdag 28 juni 2007 @ 21:18:41 #141
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_50950989
Van harte beterschap met Kim, mama hopelijk knapt ze snel op.
Make love, not war ☮
pi_50951845
p_iglet, ik had ook op de internetsite van de Ikea gekeken en daar stond dat ze op vooraad waren...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 28 juni 2007 @ 21:44:36 #143
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_50951899
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 20:56 schreef Igraine het volgende:

[..]

Ik denk dat ze bedoelt dat pinda's officieel (zeg maar botanisch gezien) geen noten zijn. Maar dat zijn amandelen en walnoten bijvoorbeeld ook niet. Maar in de volksmond zijn pinda's natuurlijk net zo goed noten.
Ben je nog naar Megadeth geweest dinsdag?
pi_50952273
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 21:42 schreef Vicky het volgende:
p_iglet, ik had ook op de internetsite van de Ikea gekeken en daar stond dat ze op vooraad waren...
ok dan was je slimmer als als ik toen we boekenkast delen gingen halen.. toen konden we 3 keer terug
pi_50952495
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 21:44 schreef Suzziieee het volgende:

[..]

Ben je nog naar Megadeth geweest dinsdag?
Nee, helaas niet. Wel naar Fields of Rock, was ook tof. Ik zit tot over m'n oren in de tentamens en verslagen die ik volgende week in moet leveren (lees: nog aan moet beginnen) dus het leek me verstandiger om niet te gaan.

Ben jij wel geweest?
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  donderdag 28 juni 2007 @ 22:08:25 #146
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_50952804
Ja... heb nu Megadeth ook eens meegemaakt!! En ik vond het waanzinnnig!! haha

Shawn en Glen ontmoet...erg relaxde toffe gasten

Denk dat het me vriendin eindelijk gelukt is me een beetje te besmetten met het Megadeth virus
  donderdag 28 juni 2007 @ 23:07:48 #147
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_50954989
*Plof*

Zijn er klaar voor de slingers hangen de kadootjes staan klaar, de traktaties staan te wachten om uitgedeelt te worden kortom nog even en we hebben een mooie glimlach op het gezicht van Zoë getoverd.

Oja en de zin is de hele dag weggebleven maar moest toch
pi_50956269
goedzo rottdog! wat een werk he. veel plezier morgen! en alvast gefeliciteerd natuurlijk.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 07:50:26 #149
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_50960268
Veel plezier vandaag Rottdog. Wel balen dat het waarschijnlijk geen mooi weer wordt vandaag.
Zoë gefeliciteerd!!
... ♥ ik mis je ♥
pi_50960476
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 17:23 schreef phluphy het volgende:

[..]

Smakelijk En veel kijkplezier. Hebbie wat te vieren of zo?
Nee hoor, was gewoon voor de leuk. En uiteindelijk is het alleen uit eten geworden. Erg gezellig.

Rottdog, gefeliciteerd!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')