In dit geval had Natasia weg kunnen lopen, Jaap adviseerde het haar zelfs meerdere keren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:05 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Het was wel een mooi toneelstukje.
Jaap gaat de laatste paar dagen echt veeeel te ver bij vrouwen! Gisteren nog was hij niet alleen zwaar onbeschoft richting de groupies maar ook ongewenst handtastelijk (borsten knijpen). Van de week pakte hij Lieke, nu Natasia.... Jaap heeft veel kanten, dit is echt zijn lelijkste!!
Hij kent Natasja toch ook....... die loopt gewoon niet weg. Hij had zelf toch ook weg kunnen lopen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:09 schreef Prosac het volgende:
Jaap: "ik zeg nog, loop dan weg, loop weg dan"
maar wel Natasia blijven duwen. Ja want dat mag he.
Huub doet het alleen maar om te stoken tussen haar en Brian. Dat heeft hij nog geen uur geleden besproken met Lieke.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:08 schreef mootie het volgende:
En Huub komt weer Natasja troosten terwijl close buddy Brian met Jaap staat te stoken.
in dat geval een excuus voor de redactie om mevrouw erin te houdenquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:10 schreef scanman01 het volgende:
Jaap heeft de trap niet eens gemeld, zegt hij net.
De beelden zeggen genoeg...en die waren niet fraaiquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:10 schreef scanman01 het volgende:
Jaap heeft de trap niet eens gemeld, zegt hij net.
Sinds Jaap heeft bedacht om zich tegen Lieke te keren (nota bene zijn meest oprechte backup tot dat moment) gaat het mis..quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaap is behoorlijk de weg kwijt de laatste tijd. Hij had ook gedacht dat Lieke wel begreep dat het jurkscheuren gewoon spel was.
Die krijgt samen met Huub een boete. Lang leven de fysiek geweld regels....... Er is heeeeel wat veranderd sinds dat Nena eruit is gezet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:09 schreef Clank het volgende:
Jaap zegt dat hij Natasia een waardig afscheid maar hij kan zich niet voorstellen dat hier niets mee gebeurt
Briljant en dat zonder dat Hupert er ook maar iets mee te maken heeftquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:11 schreef Meganog het volgende:
De dames Brian, Dennis en Jaap piepen over Huub.
En die schop van Natasia mislopen? Uitdagen en jennen is nog steeds toegestaan, net als trekken en duwen (met mate). Leuk is anders, maar zo zijn de rare kooiregels nu eenmaal. Schoppen daarentegen is a whole different ballgame.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:09 schreef mootie het volgende:
Hij kent Natasja toch ook....... die loopt gewoon niet weg. Hij had zelf toch ook weg kunnen lopen?
Ik snap dat ook niet, Huub is niet eens in de buurt en het gaat over hem.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:12 schreef Prosac het volgende:
[..]
Briljant en dat zonder dat Hupert er ook maar iets mee te maken heeft
En omgekeerd mag wel?quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:14 schreef farceman het volgende:
Het wordt gewoon tijd dat er een duidelijke regel komt:
MANNEN MOETEN VROUWEN MET GEEN VINGER AANRAKEN
Geen onderscheid hierin tussen man en vrouw lijkt mij eerlijker.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:14 schreef farceman het volgende:
Het wordt gewoon tijd dat er een duidelijke regel komt:
MANNEN MOETEN VROUWEN MET GEEN VINGER AANRAKEN
Hij verzint ze waar je bij staatquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:12 schreef Lobasca het volgende:
B. Kijk hoe ik ben gegroeid hier, hoe ik me beheers maar ga me niet van een balkon 4 meter naar beneden gooien, want dan heb je problemen.
Chakoentela, Nigeriaanse immigrante met 18 kinderen van 22! mannen staat al klaar om de villa in te gaan. Ze wil een schaamlipcorrectie en anal bleeching. Ze is huisvrouw en parttime drugsdealer.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:12 schreef braaksel het volgende:
Natasia gaat nu waarschijnlijk weg, maar komt er nu 'n nieuwe?!
Als op de actie van Huub, Dennis en de actie van Natasia dezelfde straf staat, zijn ze wel heel erg fout bezig daar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:12 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Die krijgt samen met Huub een boete. Lang leven de fysiek geweld regels....... Er is heeeeel wat veranderd sinds dat Nena eruit is gezet.
Ja, dat waren ze wel! Jaap die wegloopt en maar blijft roepen om beveiliging waren bijna net zo leuk!quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:11 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
De beelden zeggen genoeg...en die waren niet fraai![]()
Natasia gaat heul niet weg, ze heeft prima gehandeld.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:12 schreef braaksel het volgende:
Natasia gaat nu waarschijnlijk weg, maar komt er nu 'n nieuwe?!
Da's m'n buurvrouw, gek!quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:16 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Chakoentela, Nigeriaanse immigrante met 18 kinderen van 22! mannen staat al klaar om de villa in te gaan. Ze wil een schaamlipcorrectie en anal bleeching. Ze is huisvrouw en parttime drugsdealer.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:16 schreef demins het volgende:
Brian beschikt over een uitputtingsvermogen...
Dat kan niet, dat is een rol van Jorgen Raymann uit Raymann is laatquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:16 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Chakoentela, Nigeriaanse immigrante met 18 kinderen van 22! mannen staat al klaar om de villa in te gaan. Ze wil een schaamlipcorrectie en anal bleeching. Ze is huisvrouw en parttime drugsdealer.
en ik zit lekker thuis...quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, dat waren ze wel! Jaap die wegloopt en maar blijft roepen om beveiliging waren bijna net zo leuk!
Geen schop te bekennen... Wel een aantal taalfouten...quote:15:11 - Jaap is klaar...
“Ik gunde het haar echt!”, zegt Jaap over Natasia. “Dit was nooit mijn bedoeling.” In de keuken vertelt hij aan Brian en Dennis wat er gebeurd is. “Ik heb haar alleen bij haar schouders gepakt en naar achter geduwd en riep om beveiliging”, gaat hij verder. Brian baalt zichtbaar van de situatie. Het gesprek gaat daarna over Huub. “Ik ben serieus klaar met die jongen”, zegt Jaap. De druppel bereikte de Oldenzaler waarschijnlijk vanmorgen toen hij olie in Jaap eten deed. En als je het over de duivel hebt… Huub komt binnen, maar iedereen zwijgt…
14:50 - Diva in tranen
Natasia houdt zich eerst groot. Ze ruimt snel wat op en laat zich niet kennen. Bij Tilly in de kapsalon houdt ze het echter niet meer droog. Ze laat zich helemaal gaan en wordt getroost door de nagelstyliste. Minutenlang omarmen de twee elkaar. Bijna hyperventilerend snikt Natasia door. “Ik zag ‘m op mij af komen…” Kort daarna gaat Tilly verder met de nagels van Natasia. Zwijgend zitten de twee tegenover elkaar. Een moment van bezinning?
14:42 - Natasia verliest controle
Jaap en Natasia krijgen het aan de stok. De Briellenaar had een schopje gegeven tegen haar stoel en dat viel verkeerd… Natasia loopt hem achterna. “Wat doe je nou?”, vraagt Jaap als Natasia begint de duwen. “Wat doe je?”, blijft hij vragen. Natasia duwt door en blijft gillen: “Kijk hoe f*cking groot je bent!” Jaap doet alsof hij bang is en roept om beveiliging. “Tas trekt het niet meer”, zegt Brian tegen Amanda. Beiden pakken aan het eind te telefoon en zijn van mening dat de ander te ver is gegaan. Lieke troost de diva en Jaap trekt zich terug in het kantoor. “K*twijf!”, zegt Jaap in zichzelf.
Er komen steeds meer dingen bij, goed hè?quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:17 schreef itsme het volgende:
Zat jaap nu ook tegen haar borsten te duwen?
Ik hoorde Brian vanmorgen tegen Amanda zeggen dat ze al een paar dagen geen goedemorgen tegen hem had gezegd en ze vonden dat ze veel naar Huub toe trok.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:19 schreef noekje het volgende:
Wat is er met Brian aan de hand. Die kijkt helemaal niet om naar Natasia?
Ik snap er niks van maar het zal wel..quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en ik zit lekker thuis...
die snap jij wel!
quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:19 schreef FSR het volgende:
op de 10 site:
14:42 - Natasia verliest controle
Jaap en Natasia krijgen het aan de stok. De Briellenaar had een schopje gegeven tegen haar stoel en dat viel verkeerd… Natasia loopt hem achterna. “Wat doe je nou?”, vraagt Jaap als Natasia begint de duwen. “Wat doe je?”, blijft hij vragen. Natasia duwt door en blijft gillen: “Kijk hoe f*cking groot je bent!” Jaap doet alsof hij bang is en roept om beveiliging. “Tas trekt het niet meer”, zegt Brian tegen Amanda. [HIER MIST EEN STUK] Beiden pakken aan het eind te telefoon en zijn van mening dat de ander te ver is gegaan. Lieke troost de diva en Jaap trekt zich terug in het kantoor. “K*twijf!”, zegt Jaap in zichzelf.
Bron 10
Weer in de doofpot dus.. !!!!
Het is toch niet te geloven. Alleen duwen dus.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:20 schreef Copycat het volgende:
Tien:
[..]
Geen schop te bekennen... Wel een aantal taalfouten...
nee dat zegt zij niet. Dat zag ik.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er komen steeds meer dingen bij, goed hè?
Ik word zelf parra van die Kooi. Het ene moment zeggen ze dit, en het volgende moment doen ze dat.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik snap er niks van maar het zal wel..![]()
Huub blijft maar aardig tegen Natas. Ze vond zijn gebroken vinger nog zo grappig.
Het past niet in het script neequote:Op woensdag 27 juni 2007 15:21 schreef Gert het volgende:Ze proberen die twee harde trappen dus weg te moffelen.
![]()
Beetje moeilijk om dat niet te doen, ze kroop bijna in hem.quote:
Het erge is dat ik verbaasd zou zijn geweest als er wel een eerlijk verslag zou hebben gestaan. En ik zou van mijn stoel zijn gevallen als dat er ook nog foutloos zou staan...quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:
Het is toch niet te geloven. Alleen duwen dus.
Ik verwacht dat binnen een uur Jaap en Natasia het goed maken met een dikke knuffel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik word zelf parra van die Kooi. Het ene moment zeggen ze dit, en het volgende moment doen ze dat.
jouw tiensite loopt achterquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:25 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij zijn de stukjes er alweer afgehaald.
Of mijn Tiensite loopt achter.
Heeft hij ook. Ik zie hem niets fouts doen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:27 schreef Disana het volgende:
Huub legt weer uit dat je vrouwen niet moet bedreigen, en dat een aanvalsdaad van een vrouw een verdediging kan zijn. Jaap vindt dat hij het goed heeft aangepakt.
Ik probeer het niet eens meer te begrijpen. Te volgen is het toch niet meer.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:28 schreef scanman01 het volgende:
Waarom wil Huub haar zo graag erin houden?? Hij staat er vele malen beter voor als Natasia weg is. IK SNAP HEM NIET
Zoals een geweldloze jongeman betaamt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:29 schreef Disana het volgende:
Huub biedt zichzelf aan voor als Jaap weer eens 'wil lopen beuken'. In dit soort situaties vind ik Huub altijd aardig en sociaal![]()
sorry maar nu overdrijf je toch echt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:26 schreef scanman01 het volgende:
In kan er niet bij. Geen woord over toch wel het meest heftige qua fysiek geweld wat we hebben gezien.
Ik heb alleen de schopscene gezien, dus ik kan er niet over oordelen. Wel vind ik dat Jaap behoorlijk bot met vrouwen om kan gaan, en je ziet ook vaak dat vrouwen dat niet snappen/niet gewend zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heeft hij ook. Ik zie hem niets fouts doen.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:29 schreef tipsch het volgende:
en lulletje dennis is nog steeds onzichtbaar
Weet niet of dat het is maar ik denk dat hij net zoals ik van mening is dat jaap te ver gaat tegen vrouwen. (zoals jij gisteren dat ook nog vond)quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:28 schreef scanman01 het volgende:
Waarom wil Huub haar zo graag erin houden?? Hij staat er vele malen beter voor als Natasia weg is. IK SNAP HEM NIET
Huh? Heb jij al eerder zo'n trap gezien dan? Jaap viel er gewoon door op de grond (en nee, dat was volgens mij geen toneelspel). Ik heb zoiets nog niet gezien in al die maanden gouden kooi.quote:
's avonds pas hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:31 schreef scanman01 het volgende:
Is de brief er nog niet? Toen met Nena volgde de brief vrij snel.
En nog steeds, maar wat hij bij Natasia deed niet. Ik oordeel nu alleen over het gebeuren met Natasia.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:32 schreef itsme het volgende:
[..]
Weet niet of dat het is maar ik denk dat hij net zoals ik van mening is dat jaap te ver gaat tegen vrouwen. (zoals jij gisteren dat ook nog vond)![]()
Ik vond Dennis gisteren erger naar Lieke toe.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huh? Heb jij al eerder zo'n trap gezien dan? Jaap viel er gewoon door op de grond (en nee, dat was volgens mij geen toneelspel). Ik heb zoiets nog niet gezien in al die maanden gouden kooi.
De bedoeling is dat Natasia na een jaar met veel bombarie en publiciteit de villa zou verlaten. Ze hebben het ook steeds over de 'grotere belangen'.. de verloop en populariteit van het programma.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:28 schreef scanman01 het volgende:
Het is Natasia zélf die ineens weer aan komt rennen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat mag, maar daar krijgt hij nog niet eens een boete voor.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vond Dennis gisteren erger naar Lieke toe.
Zo, dat ben je kwijt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:34 schreef SHE het volgende:
Ik ben het een beetje zat dat oneerlijke gedoe van Tien.
Ze steken die kutsoap maar in hun reet!
Een boete voor een duw?? Kom op Gert. Dan moeten ze al lang geen cent meer over hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is Natasia zélf die ineens weer aan komt rennen.
Jaap duwt haar dan m.i. te lomp en verdient een boete.
Lol. Ik heb wel meer gezien dan een trap.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huh? Heb jij al eerder zo'n trap gezien dan? Jaap viel er gewoon door op de grond (en nee, dat was volgens mij geen toneelspel). Ik heb zoiets nog niet gezien in al die maanden gouden kooi.
Nu pasquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:34 schreef SHE het volgende:
Ze steken die kutsoap maar in hun reet!
Een keer iets gooien kost haar 1000 euro, das best duurquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:35 schreef Disana het volgende:
De grap is natuurlijk dat een geldboete voor Natasia helemaal niet werkt - vooropgesteld dat ze inderdaad na een jaar vertrekt. Het lijkt me dus best moeilijk een creatieve oplossing te vinden als ze haar er niet uit willen zetten.
Dat gaat dan ook vast gebeuren. Lieke kan nog wel een boete verdragen. Zo gaat er straks geredeneerd wordenquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:35 schreef neehe het volgende:
Net goed voor Japio, hij en anderen moeten met hun poten van vrouwen afblijven.
Natas blijft, en Lieke trapt de volgende keer Dennis Knockout.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ik dacht toch echt dat ik dat haar hoorde roepen, maar dat was eerder dan je nu op het filmpje te zien is.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:17 schreef itsme het volgende:
Zat jaap nu ook tegen haar borsten te duwen?
Ik heb begrepen dat ze helemaal geen borg heeft betaald.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:36 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Een keer iets gooien kost haar 1000 euro, das best duur
Haar borg wordt ook steeds minder, dus dat werkt wel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:35 schreef Disana het volgende:
De grap is natuurlijk dat een geldboete voor Natasia helemaal niet werkt - vooropgesteld dat ze inderdaad na een jaar vertrekt. Het lijkt me dus best moeilijk een creatieve oplossing te vinden als ze haar er niet uit willen zetten.
Het lijkt er sterk op, maar: webredactie en programmaleiding lopen niet altíjd synchroon. Soms lijkt het alsof de webredactie aan zelfcensuur doet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:34 schreef SHE het volgende:
Sjah, het was/is vast moeilijk om kampvolk te vinden met 10kquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat ze helemaal geen borg heeft betaald.
En toch is het nu ook een publicitair goed moment om haar de villa te laten verlaten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:34 schreef Clank het volgende:
[..]
De bedoeling is dat Natasia na een jaar met veel bombarie en publiciteit de villa zou verlaten. Ze hebben het ook steeds over de 'grotere belangen'.. de verloop en populariteit van het programma.
Nogmaals, ik heb altijd begrepen dat ze geen borg heeft betaald.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Haar borg wordt ook steeds minder, dus dat werkt wel.
Signaalfunctie. En dit was behoorlijk lómp duwen ook. Dit was niet "een duwtje".quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een boete voor een duw?? Kom op Gert. Dan moeten ze al lang geen cent meer over hebben.
Oke dan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En nog steeds, maar wat hij bij Natasia deed niet. Ik oordeel nu alleen over het gebeuren met Natasia.
Ik heb het nu over de actie met NATASIA !!! Daar gaat de hele discussie toch over?quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:36 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik hoorde je anders spreken toen Lieke aangepakt werd en die meisjes van gisteren.
Dat was weer een fok conclusie en volgens sommigen dus nu al een feitquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat ze helemaal geen borg heeft betaald.
Ik zag haar niet vallen. Huub donderde op de grond en brak een vinger door een onbestrafte duw van Dennis.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Signaalfunctie. En dit was behoorlijk lómp duwen ook. Dit was niet "een duwtje".
Maakt niet uit. Als Huub/Lieke weg gaan is hij de volgende.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:40 schreef noekje het volgende:
Deze situaties werken ze zelf in de hand. De regelgeving moet heel duidelijk zijn. Fysiek geweld en daar valt alles onder, is een exit.
Jaap is de dreiging van Huubie zat. Ik ben Jaapie spuugzat.
Huub wilde ook Eric weg hebben....nu heeft hij Dennis terug hahaquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:28 schreef scanman01 het volgende:
Als iemand schrijft 'ik heb begrepen' dan poneert hij geen feit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was weer een fok conclusie en volgens sommigen dus nu al een feit![]()
Jaap is Huub helemaal zat, dat zei hij eerder zelf, maar bij Jaap weet je het nooit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:40 schreef Disana het volgende:
Jaap adviseert Brian het 'janken' van Huub van gisternacht later in de week pas te gebruiken. Eerst moet duidelijk worden wat er met het voorval tussen hem en Natasia gaat gebeuren. 'Over een dag of drie peper ik het in.'
Jaap is bepaald afgedwaald van Huub.
Ze gaat er ook uit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:34 schreef Crush65 het volgende:
Dat waren dus twee goed harde side-kicks, één op bovenbeen, één op kruis(hoogte) maar wel gericht. Ik zeg: als dit geen moedwillig physiek geweld is, wat dan wel?
Nee, dan neemt hij het over van anderen die het al wel als feit zienquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Als iemand schrijft 'ik heb begrepen' dan poneert hij geen feit.
Huub heeft Jaap ook terecht afgezeken op zijn log over gisteravond. Dat vindt de "ik spuit jullie allemaal vol" kneus niet leuk natuurlijk.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:40 schreef Disana het volgende:
Jaap adviseert Brian het 'janken' van Huub van gisternacht later in de week pas te gebruiken. Eerst moet duidelijk worden wat er met het voorval tussen hem en Natasia gaat gebeuren. 'Over een dag of drie peper ik het in.'
Jaap is bepaald afgedwaald van Huub.
Hoe vaker hij op Huub afgeeft of anderen adviseert hoe ze Huub moeten aanpakken, hoe meer ik het idee krijg dat het hem menens is.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap is Huub helemaal zat, dat zei hij eerder zelf, maar bij Jaap weet je het nooit.
Ik weet het ook niet 100% zeker, maar in het begin hebben ze allemaal hun mond voorbij gepraat over die borg, dat ze die nog niet betaald hadden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Als iemand schrijft 'ik heb begrepen' dan poneert hij geen feit.
Dan houdt z/hij een slag om de arm en geeft z/hij duidelijk aan dat z/hij er niet zeker van is.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, dan neemt hij het over van anderen die het al wel als feit zien![]()
Ik vind het wel heel jammer. Nog even en ze komen als echte vijanden tegenover elkaar te staan. Lijkt me voor beiden niet goed. Sowieso vind ik de verhoudingen helemaal niet meer kloppen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub heeft Jaap ook terecht afgezeken op zijn log over gisteravond. Dat vindt de "ik spuit jullie allemaal vol" kneus niet leuk natuurlijk.
Ja dat ging ook heel raar. Gelijk vanaf het moment dat Dennis in DGK kwam was Huub afgedaan voor Jaap.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe vaker hij op Huub afgeeft of anderen adviseert hoe ze Huub moeten aanpakken, hoe meer ik het idee krijg dat het hem menens is.
Hte rans ego van Jaap en het playboy ego van Dennis zijn natuurlijk seriues geknakt na de treurige afgang van beide heren gisterenavond.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub heeft Jaap ook terecht afgezeken op zijn log over gisteravond. Dat vindt de "ik spuit jullie allemaal vol" kneus niet leuk natuurlijk.
nee he. Straks behoort natasja bij het kamp Huub en lieke en wordt het BAJDquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel jammer. Nog even en ze komen als echte vijanden tegenover elkaar te staan. Lijkt me voor beiden niet goed. Sowieso vind ik de verhoudingen helemaal niet meer kloppen.
Zal ik niet doenquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet 100% zeker, maar in het begin hebben ze allemaal hun mond voorbij gepraat over die borg, dat ze die nog niet betaald hadden.
(vraag me niet naar de beelden)
Jaap heeft Huub nooit hoog gehad. Jaap wilde bovenaan komen staan in de popo, over de rug van Huub heen. Toen wilde die nl wel even heulen met de vijand. Toen stond die tweede en toen baalde hij al een stekker en opeens zegt de popo volgens hem niks. Hij wil Huub verslaan, dat wilde hij ook alleen maar. Nu heeft Huub weer meer bezoekers op zijn site en dat steekt Jaapie ook hoor. Jaap vindt nl dat hij er keihard voor werkt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:46 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja dat ging ook heel raar. Gelijk vanaf het moment dat Dennis in DGK kwam was Huub afgedaan voor Jaap.
Met dat verschil, Ome John heeft niks meer te zeggen, maar Ome Fons.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:45 schreef Inukshuk het volgende:
Eigen schuld dikke bult, en nu dus dikke ballen, net goed!![]()
Natasia gaat echt nergens heen, die blijft gewoon. Al die verontwaardiging hier doet Johnny echt niet besluiten haar er uit te mieteren. Zonder Natasia is de kooi niet veel meer waard. Natasia en Huub zijn niet te vervangen door anderen...Voor Jaap 10 andere ranzige ongevoelige (behalve aan zijn klokkenspiel) pielo's
Ik vond het bijna net zo verdacht als de instant-haat van Dennis jegens Huub.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:46 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja dat ging ook heel raar. Gelijk vanaf het moment dat Dennis in DGK kwam was Huub afgedaan voor Jaap.
Natasia kon haar borg niet betalen. Waarvan zou ze dat moeten doen als ze van de bijstand leeft?:) Dus sloot ze een dealtje met de productie..zij zorgen voor TV als speelpoppetje en moest het geld niet inleggen. Het is zo simpel en doorzichtig.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Zal ik niet doenMaar je kunt je in het geval van Natasia ook afvragen waarom ze zo'n bedrag neerlegt voor een borst- en buikcorrectie. Ze had ook op vakantie kunnen gaan en de boel uit eigen zak kunnen betalen als ze een dergelijk bedrag had gehad.
Misschien wilde ze graag een jaar van haar kinderen verlost zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Zal ik niet doenMaar je kunt je in het geval van Natasia ook afvragen waarom ze zo'n bedrag neerlegt voor een borst- en buikcorrectie. Ze had ook op vakantie kunnen gaan en de boel uit eigen zak kunnen betalen als ze een dergelijk bedrag had gehad.
Ome John is nog altijd eigenaar van Talpa Media/Talpa Content hoorquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:48 schreef beequeen het volgende:
Met dat verschil, Ome John heeft niks meer te zeggen, maar Ome Fons.
Ik zie haar duidelijk schoppen, meerdere keren, dat mag dus niet meer nav de nieuwe regelsquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, dat is weer zo`n voorbarige FOK conclusie.![]()
Laat het ajb waar zijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, dat is weer zo`n voorbarige FOK conclusie.![]()
Ook dat behoort met 10.000 tot de mogelijkheden. Had ze ze zelfs veel vaker kunnen zien en bellen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien wilde ze graag een jaar van haar kinderen verlost zijn.
Ze vertelde van de week zelf, dat ze binnen 1 dag in de selectie zat. Mevr. D Flens kon geen moeder vinden, dus Natasja was heaven send.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:49 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Natasia kon haar borg niet betalen. Waarvan zou ze dat moeten doen als ze van de bijstand leeft?:) Dus sloot ze een dealtje met de productie..zij zorgen voor TV als speelpoppetje en moest het geld niet inleggen. Het is zo simpel en doorzichtig.
Huub heeft Jaap altijd net zo behandeld als hij Lieke behandelt: zodra het hem niet bevalt dreigt hij met eruit stemmen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Jaap heeft Huub nooit hoog gehad. Jaap wilde bovenaan komen staan in de popo, over de rug van Huub heen. Toen wilde die nl wel even heulen met de vijand. Toen stond die tweede en toen baalde hij al een stekker en opeens zegt de popo volgens hem niks. Hij wil Huub verslaan, dat wilde hij ook alleen maar. Nu heeft Huub weer meer bezoekers op zijn site en dat steekt Jaapie ook hoor. Jaap vindt nl dat hij er keihard voor werkt.![]()
Dat meen je hoop ik niet? Natasia dient nergens meer voor. De verhalen draaien al tijden om Brian en Huub. Natasia hangt er een beetje bij. Af en toe scheld ze nog iemand uit, maar dat was het dan ook. Als Natasia eruit is valt het niet eens op.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:45 schreef Inukshuk het volgende:
Eigen schuld dikke bult, en nu dus dikke ballen, net goed!![]()
Natasia gaat echt nergens heen, die blijft gewoon. Al die verontwaardiging hier doet Johnny echt niet besluiten haar er uit te mieteren. Zonder Natasia is de kooi niet veel meer waard. Natasia en Huub zijn niet te vervangen door anderen...Voor Jaap 10 andere ranzige ongevoelige (behalve aan zijn klokkenspiel) pielo's
Maar niet meer van het programma DGK.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:50 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ome John is nog altijd eigenaar van Talpa Media/Talpa Content hoor
Dus Talpa bestaat nog?quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:50 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ome John is nog altijd eigenaar van Talpa Media/Talpa Content hoor
Nee, want dat valt nooit goed te opraten om je kids een jaar achter te laten. Nu wel, omdat dat nou eenmaal bij het spel hoort. Jij denkt trouwens dat je erg veel kunt met 10.000 geloof ik.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook dat behoort met 10.000 tot de mogelijkheden.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:52 schreef beequeen het volgende:
Maar niet meer van het programma DGK.
Wilgo is al weken exit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:52 schreef Gigageil het volgende:
Wilgo is naar SU, dus Tas grijp je kans....
Ze loopt sinds vandaag ook met haar ingevette bruine ballen bijna bloot, tepels goed zichtbaar......
Ben je toch klaar mee als je dat in de straat hebt wonen.....je huis iseen kwart minder waard in zo'n tokkie-straat....![]()
Maar zover is het nog niet, Johhny heeft nog wel wat in de melk te brokkelen als ik the Fonz goed heb begrepen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met dat verschil, Ome John heeft niks meer te zeggen, maar Ome Fons.
En haar zit Amanda dwarsquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:54 schreef noekje het volgende:
Brian: jij trekt met Huub op.
Ooeh, dat zit hem dus dwars.
Kost hem dan alleen wel weer een paar ton. Dus als hij dat niet erg vindt...quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:52 schreef Mika25 het volgende:
Als Natasja hier niet voor gestraft wordt moet Huub vanavond maar effe Dennis een doelgerichte trap tegen de knieholte geven. Dat mag dan ook natuurlijk
Dat bedoel ik dus, ik snap er geen yota meer van. Het is Manny dit en Manny dat, kussen enz.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:54 schreef noekje het volgende:
Natasia: ik heb niks met Amanda. Ik heb iets met jou.
John de Mol is eigenaar van Talpa Media , dat bedrijf produceert programma's. Een onderdeel van Talpa media is de tv zender Tien , en die zender stopt , de rest blijft gewoon. Dus ook de meeste programma's . John begint niet meer aan een nieuwe zender , alleen bij RTL komt een nieuwe zender.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dus Talpa bestaat nog?
En dan volgend jaar een nieuwe zender zonder image probleem?
![]()
vergat een 3tjequote:
Cheyenne is gisteren naar SU vertrokken. Wilgo is exit in de vorm van, de realtie met Natasja is voorbij.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:55 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Oh ja ? ik dacht dat ie gisteren ging?![]()
Welk werk verricht hij daar dan voor?quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:59 schreef petraa het volgende:
N; Omdat ik zoveel van je hou, kan ik zo boos op je worden
B: En dat pik ik niet meer en ik verricht werk om onze relatie te verbeteren.
Was het maar waarquote:
quote:
Marciaquote:
3 opeenvolgende dagen waarop fysiek geweld getolereerd wordt door de redaktie....gaat goed toch?quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:00 schreef petraa het volgende:
De afgelopen dagen zijn werkelijk het dieptepunt uit de gouden kooi. Ik neem aan dat John de Mol zich nog eens flink achter de oren gaat krabben.
Dat komt, hij staat bij Fries, hij is meer een horse whisperer.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:01 schreef Disana het volgende:
Natasia blijft bot vangen bij Brian. Echt praten wil hij niet.
O ja, die speciale band...quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat komt, hij staat bij Fries, hij is meer een horse whisperer.
k.k.?quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Marcia
En die mag wel weg blijven. Wat was dat een saai kind. Alleen met drank op kreeg ze een k.k.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Marcia
En die mag wel weg blijven. Wat was dat een saai kind. Alleen met drank op kreeg ze een k.k.
Hoezo kan je dat nu zeggen? Wie weet komt er vanavond wel een brief binnen met weer vele boetes.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:02 schreef Mika25 het volgende:
[..]
3 opeenvolgende dagen waarop fysiek geweld getolereerd wordt door de redaktie....gaat goed toch?
Er zouden al vele exits geweest moeten zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:04 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Hoezo kan je dat nu zeggen? Wie weet komt er vanavond wel een brief binnen met weer vele boetes.
Het relatief zoete en lieve BB was de reden dat ik in het begin moeite had met de karakters in DGK.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Liever saai dan iemand die nu in de kooi zit, terroristen![]()
kloppende klitquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:03 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
k.k.?
toen ze dronken was werd ze VERSCHRIKKELIJK geil
Wat heeft een boete voor Natasia voor zin? Ze zat ook al niet te erg met 1000 af van haar borg - als ze die borg al ooit heeft betaald.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:04 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Hoezo kan je dat nu zeggen? Wie weet komt er vanavond wel een brief binnen met weer vele boetes.
Ja, laten we weer terug gaan naar allemaal Marcia's en Jeroen types..quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Liever saai dan iemand die nu in de kooi zit, terroristen![]()
In het begin viel het nog meequote:Op woensdag 27 juni 2007 16:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Het relatief zoete en lieve BB was de reden dat ik in het begin moeite had met de karakters in DGK.
Nee, Jeroen heb ik nou wel gezien. Die heeft gewonnen en 1x is genoegquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, laten we weer terug gaan naar allemaal Marcia's en Jeroen types..
Toen was ik alweer even afgehaakt (tot januari/februari ongeveer). Ik vond ze zo gehaaid en agressief.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
In het begin viel het nog mee![]()
Tot dat ze glazen drank over elkaar gingen gooien![]()
ongetwijfeld. Maar ik ga er nog steeds vanuit dat tot twee keer toe hard trappen een exit betekent. De anderen (Huub en Dennis) zullen wel weer een boete krijgen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:04 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Was het Brian niet die die trend inzette?quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:06 schreef HiDiHo het volgende:
In het begin viel het nog mee![]()
Tot dat ze glazen drank over elkaar gingen gooien![]()
Jeroen: slechtste winnaar ooit. Maakte 1 slimme (vrij onbewuste) handeling en won hierdoor. Lelijke vieze smoel had hij ook..geen boeiende persoonlijkheid, geen leuke verhalen....in en in en in en in en in saai..ZzzzzzzzZZzzz ik val al bijna in slaap als ik aan hem denk. Alleen Sabrina was leuk en ontwapend..als ze niet met E10 had liggen vingeren dan was ze de winnares geworden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, laten we weer terug gaan naar allemaal Marcia's en Jeroen types..
Ik snap niet da die gozer heeft kunnen winnen. Was zeker zwaar populair bij de streamers?quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, Jeroen heb ik nou wel gezien. Die heeft gewonnen en 1x is genoeg![]()
Laat Roel de kooi maar in![]()
Ik was ook voor Sabrina, maar helaas....quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:08 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Jeroen: slechtste winnaar ooit. Maakte 1 slimme (vrij onbewuste) handeling en won hierdoor. Lelijke vieze smoel had hij ook..geen boeiende persoonlijkheid, geen leuke verhalen....in en in en in en in en in saai..ZzzzzzzzZZzzz ik val al bijna in slaap als ik aan hem denk. Alleen Sabrina was leuk en ontwapend..als ze niet met E10 had liggen vingeren dan was ze de winnares geworden.
Volgens mij was het Nicolaas of die andere dude.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was het Brian niet die die trend inzette?
Die andere gunde ik het helemaal niet en omdat jeroen de underdog wasquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik snap niet da die gozer heeft kunnen winnen. Was zeker zwaar populair bij de streamers?![]()
Ah okay, ik ben pas later ingestapt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:09 schreef HiDiHo het volgende:
Volgens mij was het Nicolaas of die andere dude.
Natasia was 2e iig
Als ze het bedrag heeft betaald dan is het borg en ze gaat er vast vanuit dat ze dat weer terug krijgt, dus dan wint ze er een borst- en buikcorrectie mee.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:47 schreef Disana het volgende:
[..]
In dat geval wel ja.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als ze het bedrag heeft betaald dan is het borg en ze gaat er vast vanuit dat ze dat weer terug krijgt, dus dan wint ze er een borst- en buikcorrectie mee.
Ik zeg, toneelhaakquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:14 schreef CoT het volgende:
Duidelijk een exit voor Natasia
Zoveel voegt ze ook niet meer toe
Jij denkt dat ze exit is? Ik denk het niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die buikcorrectie gaat hem niet worden hoor..
Jaap zei dat het het uittrekken van de jurk van Lieke het eerste incident was wat hij met haar had sinds het dreft gebeuren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:14 schreef Disana het volgende:
Jaap vindt dit het eerste incident sinds 'Dreft'.
Ja maar het ging over de laatste 3 dagen.. En Natasia vind ik ook een exit waard alleen ik denk niet dat Tien dit gaat doen. Waarom? Brian in gevaar , weer een persoon minder maakt de groep kleiner en je weet hoe geliefd Natasia achter is.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ongetwijfeld. Maar ik ga er nog steeds vanuit dat tot twee keer toe hard trappen een exit betekent. De anderen (Huub en Dennis) zullen wel weer een boete krijgen.
Gelukkig heeft die Dennis nog. Die staat echt vol achter hem met z'n handen in z'n zakken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:11 schreef beequeen het volgende:
Lieke tegen Japio: Je moet met je handen van vrouwen afblijven, zo krijg je hier alle mannen tegen je.
Jaap helpt welquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Takel d'r maar aan d'r tieten van het terrein af!![]()
Oh, dan heb ik het waarschijnlijk verkeerd verstaan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap zei dat het het uittrekken van de jurk van Lieke het eerste incident was wat hij met haar had sinds het dreft gebeuren.
Amanada met de thee?quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was het Brian niet die die trend inzette?
Toen was Amanda er nog nietquote:
Ik denk dat ze hem niet van DGK gaat krijgen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze exit is? Ik denk het niet.
Honing en veren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:20 schreef Disana het volgende:
Lieke zegt tegen Jaap dat hij geen informatie aan Dennis moet doorspelen. Jaap zegt dat Dennis iets (niet verstaan) niet weet, maar Lieke antwoordt 'hij weet het allang'.
Ze moeten inderdaad met hem oppassen. Jaap is veel toeschietelijker en aardiger naar Dennis.
Dat zou ik heerlijk vinden. Volgens mij stort ze dan inquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem niet van DGK gaat krijgen.
Het feit blijft dat Dennis er voorlopig nog inzit, helaas. Hij heeft voorlopig geen dekking nodig.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:20 schreef Disana het volgende:
Lieke zegt tegen Jaap dat hij geen informatie aan Dennis moet doorspelen. Jaap zegt dat Dennis iets (niet verstaan) niet weet, maar Lieke antwoordt 'hij weet het allang'.
Ze moeten inderdaad met hem oppassen. Jaap is veel toeschietelijker en aardiger naar Dennis.
Allemachtigquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:21 schreef lorence1 het volgende:
Zijn ze bang voor een brief met sancties?
bron 10
Hij is zo saai, ze veranderen direct van stream.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:23 schreef mootie het volgende:
Dennis en Tilly..... benieuwd wat dat gaat worden.
Het is voor mij wel zeker dat Natas er niet uit hoeft.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
AllemachtigAlsof dat nog niet zeker is
Sinds ze Nicolaas een tweede keer erin hebben gezet, heb je nooit teveel fantasie. Het zou allemaal maar zo kunnen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:23 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Wat misschien ook zou kunnen... : Natasia exit maar de groep mag bepalen of ze mag blijven of niet. Dan kan opzich niemand het programma de schuld geven want dan hebben de bewoners het zelf bepaald. Of heb ik iets teveel fantasie?
Over de witte jurk van Nena, omdat ze wegliep, en er nog kankerhoer achteraan roepen..quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian, in een grijs verleden, met wijn.![]()
Ik hoop dat Jaap het bij het rechte eind komt en dat er binnen afzienbare tijd nog een nieuwe komt. En dan hoop ik dat dat een vrouw is die bij Huub past.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het feit blijft dat Dennis er voorlopig nog inzit, helaas. Hij heeft voorlopig geen dekking nodig.
Dat zouden ze kunnen flikken ja... maar een brief met sancties is toch wel 100% zeker.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het is voor mij wel zeker dat Natas er niet uit hoeft.
Jij wel, maar zij nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:23 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Wat misschien ook zou kunnen... : Natasia exit maar de groep mag bepalen of ze mag blijven of niet. Dan kan opzich niemand het programma de schuld geven want dan hebben de bewoners het zelf bepaald. Of heb ik iets teveel fantasie?
Lekker handig, Natasia een boete van 200.000 geven, ze gaat niet voor de eindstreep, het is dus geen straf.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij wel, maar zij nietZe zal wel een nepboete krijgen.
Ik ook niet. De redaktie heeft hun eigen regels zo vaak verbroken dat ik ze niet serieus meer neemt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:17 schreef Disana het volgende:
Jij denkt dat ze exit is? Ik denk het niet.
Als ik de gesprekken in de Kooi mag geloven, komt er voor de ontslagronde een nieuwe.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop dat Jaap het bij het rechte eind komt en dat er binnen afzienbare tijd nog een nieuwe komt. En dan hoop ik dat dat een vrouw is die bij Huub past.
Yup veel te veelquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:23 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Dat schreef ik dus een tijd geleden al, vandaar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Lekker handig, Natasia een boete van 200.000 geven, ze gaat niet voor de eindstreep, het is dus geen straf.
wel vreemd dat we dat zomaar mochten horen.....quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:27 schreef lorence1 het volgende:
het is volgens mij een hele lange tijd geleden dat de bewoners zelf over een exit gepraat hebben.....
of vergis ik me![]()
Je kunt ook té ver gaan met het oprekken van de regels. Het zou me niet verbazen dat het een relletje wordt als hier alleen maar een boete voor wordt gegeven. Alleen dit keer geen relletje dat de redactie zal zinnen, maar eentje in de trant van: "nu is het zeker, DGK belazert de kijker."quote:
Dat zou in dit geval compleet belachelijk zijn. Als Nena exit is door een aai van haar been tegen het been van WB, dan is dit een absolute exit, iemand in zij ballen trappen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:27 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik ook niet. De redaktie heeft hun eigen regels zo vaak verbroken dat ik ze niet serieus meer neemt.
Ze raakt ook weer 2000 van de borg kwijt, maar ja... dan zijn er weer mensen die zeggen dat ze dat nooit heeft betaald.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Lekker handig, Natasia een boete van 200.000 geven, ze gaat niet voor de eindstreep, het is dus geen straf.
Volgens mij was dat niet het eerste glasquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Over de witte jurk van Nena, omdat ze wegliep, en er nog kankerhoer achteraan roepen..
Ik heb een black-out gehad, dus ik zou het niet weten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:28 schreef noekje het volgende:
Brian: Natasia is gefrustreerd en hij draait het weer zo dat het door appels en stoelen komt.
Daarbij is hij niet meer woest enzo...
Hoe is het met z'n groeistuipjes? Ik heb hem er niet meer over gehoord.
Helemaal mee eens, maar als ik lees wat ze nu op hun site schrijven....quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt ook té ver gaan met het oprekken van de regels. Het zou me niet verbazen dat het een relletje wordt als hier alleen maar een boete voor wordt gegeven. Alleen dit keer geen relletje dat de redactie zal zinnen, maar eentje in de trant van: "nu is het zeker, DGK belazert de kijker."
Maar zelfs ALS dat zo is, dan is zo'n boete toch niets in vergelijk voor de mindere dingen die bijvoorbeeld Huub deed, en die hem al kapitalen hebben gekost.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze raakt ook weer 2000 van de borg kwijt, maar ja... dan zijn er weer mensen die zeggen dat ze dat nooit heeft betaald.
Kinkyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |