En die schop van Natasia mislopen? Uitdagen en jennen is nog steeds toegestaan, net als trekken en duwen (met mate). Leuk is anders, maar zo zijn de rare kooiregels nu eenmaal. Schoppen daarentegen is a whole different ballgame.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:09 schreef mootie het volgende:
Hij kent Natasja toch ook....... die loopt gewoon niet weg. Hij had zelf toch ook weg kunnen lopen?
Ik snap dat ook niet, Huub is niet eens in de buurt en het gaat over hem.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:12 schreef Prosac het volgende:
[..]
Briljant en dat zonder dat Hupert er ook maar iets mee te maken heeft
En omgekeerd mag wel?quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:14 schreef farceman het volgende:
Het wordt gewoon tijd dat er een duidelijke regel komt:
MANNEN MOETEN VROUWEN MET GEEN VINGER AANRAKEN
Geen onderscheid hierin tussen man en vrouw lijkt mij eerlijker.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:14 schreef farceman het volgende:
Het wordt gewoon tijd dat er een duidelijke regel komt:
MANNEN MOETEN VROUWEN MET GEEN VINGER AANRAKEN
Hij verzint ze waar je bij staatquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:12 schreef Lobasca het volgende:
B. Kijk hoe ik ben gegroeid hier, hoe ik me beheers maar ga me niet van een balkon 4 meter naar beneden gooien, want dan heb je problemen.
Chakoentela, Nigeriaanse immigrante met 18 kinderen van 22! mannen staat al klaar om de villa in te gaan. Ze wil een schaamlipcorrectie en anal bleeching. Ze is huisvrouw en parttime drugsdealer.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:12 schreef braaksel het volgende:
Natasia gaat nu waarschijnlijk weg, maar komt er nu 'n nieuwe?!
Als op de actie van Huub, Dennis en de actie van Natasia dezelfde straf staat, zijn ze wel heel erg fout bezig daar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:12 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Die krijgt samen met Huub een boete. Lang leven de fysiek geweld regels....... Er is heeeeel wat veranderd sinds dat Nena eruit is gezet.
Ja, dat waren ze wel! Jaap die wegloopt en maar blijft roepen om beveiliging waren bijna net zo leuk!quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:11 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
De beelden zeggen genoeg...en die waren niet fraai![]()
Natasia gaat heul niet weg, ze heeft prima gehandeld.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:12 schreef braaksel het volgende:
Natasia gaat nu waarschijnlijk weg, maar komt er nu 'n nieuwe?!
Da's m'n buurvrouw, gek!quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:16 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Chakoentela, Nigeriaanse immigrante met 18 kinderen van 22! mannen staat al klaar om de villa in te gaan. Ze wil een schaamlipcorrectie en anal bleeching. Ze is huisvrouw en parttime drugsdealer.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:16 schreef demins het volgende:
Brian beschikt over een uitputtingsvermogen...
Dat kan niet, dat is een rol van Jorgen Raymann uit Raymann is laatquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:16 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Chakoentela, Nigeriaanse immigrante met 18 kinderen van 22! mannen staat al klaar om de villa in te gaan. Ze wil een schaamlipcorrectie en anal bleeching. Ze is huisvrouw en parttime drugsdealer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |