Het is Natasia zélf die ineens weer aan komt rennen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heeft hij ook. Ik zie hem niets fouts doen.
Dat mag, maar daar krijgt hij nog niet eens een boete voor.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vond Dennis gisteren erger naar Lieke toe.
Zo, dat ben je kwijt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:34 schreef SHE het volgende:
Ik ben het een beetje zat dat oneerlijke gedoe van Tien.
Ze steken die kutsoap maar in hun reet!
Een boete voor een duw?? Kom op Gert. Dan moeten ze al lang geen cent meer over hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is Natasia zélf die ineens weer aan komt rennen.
Jaap duwt haar dan m.i. te lomp en verdient een boete.
Lol. Ik heb wel meer gezien dan een trap.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huh? Heb jij al eerder zo'n trap gezien dan? Jaap viel er gewoon door op de grond (en nee, dat was volgens mij geen toneelspel). Ik heb zoiets nog niet gezien in al die maanden gouden kooi.
Nu pasquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:34 schreef SHE het volgende:
Ze steken die kutsoap maar in hun reet!
Een keer iets gooien kost haar 1000 euro, das best duurquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:35 schreef Disana het volgende:
De grap is natuurlijk dat een geldboete voor Natasia helemaal niet werkt - vooropgesteld dat ze inderdaad na een jaar vertrekt. Het lijkt me dus best moeilijk een creatieve oplossing te vinden als ze haar er niet uit willen zetten.
Dat gaat dan ook vast gebeuren. Lieke kan nog wel een boete verdragen. Zo gaat er straks geredeneerd wordenquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:35 schreef neehe het volgende:
Net goed voor Japio, hij en anderen moeten met hun poten van vrouwen afblijven.
Natas blijft, en Lieke trapt de volgende keer Dennis Knockout.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heeft hij ook. Ik zie hem niets fouts doen.
ik dacht toch echt dat ik dat haar hoorde roepen, maar dat was eerder dan je nu op het filmpje te zien is.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:17 schreef itsme het volgende:
Zat jaap nu ook tegen haar borsten te duwen?
Ik heb begrepen dat ze helemaal geen borg heeft betaald.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:36 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Een keer iets gooien kost haar 1000 euro, das best duur
Haar borg wordt ook steeds minder, dus dat werkt wel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:35 schreef Disana het volgende:
De grap is natuurlijk dat een geldboete voor Natasia helemaal niet werkt - vooropgesteld dat ze inderdaad na een jaar vertrekt. Het lijkt me dus best moeilijk een creatieve oplossing te vinden als ze haar er niet uit willen zetten.
Het lijkt er sterk op, maar: webredactie en programmaleiding lopen niet altíjd synchroon. Soms lijkt het alsof de webredactie aan zelfcensuur doet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:34 schreef SHE het volgende:
Sjah, het was/is vast moeilijk om kampvolk te vinden met 10kquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat ze helemaal geen borg heeft betaald.
En toch is het nu ook een publicitair goed moment om haar de villa te laten verlaten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:34 schreef Clank het volgende:
[..]
De bedoeling is dat Natasia na een jaar met veel bombarie en publiciteit de villa zou verlaten. Ze hebben het ook steeds over de 'grotere belangen'.. de verloop en populariteit van het programma.
Nogmaals, ik heb altijd begrepen dat ze geen borg heeft betaald.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Haar borg wordt ook steeds minder, dus dat werkt wel.
Signaalfunctie. En dit was behoorlijk lómp duwen ook. Dit was niet "een duwtje".quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een boete voor een duw?? Kom op Gert. Dan moeten ze al lang geen cent meer over hebben.
Oke dan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En nog steeds, maar wat hij bij Natasia deed niet. Ik oordeel nu alleen over het gebeuren met Natasia.
Ik heb het nu over de actie met NATASIA !!! Daar gaat de hele discussie toch over?quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:36 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik hoorde je anders spreken toen Lieke aangepakt werd en die meisjes van gisteren.
Dat was weer een fok conclusie en volgens sommigen dus nu al een feitquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat ze helemaal geen borg heeft betaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |