Heeft hij ook. Ik zie hem niets fouts doen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:27 schreef Disana het volgende:
Huub legt weer uit dat je vrouwen niet moet bedreigen, en dat een aanvalsdaad van een vrouw een verdediging kan zijn. Jaap vindt dat hij het goed heeft aangepakt.
Ik probeer het niet eens meer te begrijpen. Te volgen is het toch niet meer.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:28 schreef scanman01 het volgende:
Waarom wil Huub haar zo graag erin houden?? Hij staat er vele malen beter voor als Natasia weg is. IK SNAP HEM NIET
Zoals een geweldloze jongeman betaamt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:29 schreef Disana het volgende:
Huub biedt zichzelf aan voor als Jaap weer eens 'wil lopen beuken'. In dit soort situaties vind ik Huub altijd aardig en sociaal![]()
sorry maar nu overdrijf je toch echt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:26 schreef scanman01 het volgende:
In kan er niet bij. Geen woord over toch wel het meest heftige qua fysiek geweld wat we hebben gezien.
Ik heb alleen de schopscene gezien, dus ik kan er niet over oordelen. Wel vind ik dat Jaap behoorlijk bot met vrouwen om kan gaan, en je ziet ook vaak dat vrouwen dat niet snappen/niet gewend zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heeft hij ook. Ik zie hem niets fouts doen.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:29 schreef tipsch het volgende:
en lulletje dennis is nog steeds onzichtbaar
Weet niet of dat het is maar ik denk dat hij net zoals ik van mening is dat jaap te ver gaat tegen vrouwen. (zoals jij gisteren dat ook nog vond)quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:28 schreef scanman01 het volgende:
Waarom wil Huub haar zo graag erin houden?? Hij staat er vele malen beter voor als Natasia weg is. IK SNAP HEM NIET
Huh? Heb jij al eerder zo'n trap gezien dan? Jaap viel er gewoon door op de grond (en nee, dat was volgens mij geen toneelspel). Ik heb zoiets nog niet gezien in al die maanden gouden kooi.quote:
's avonds pas hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:31 schreef scanman01 het volgende:
Is de brief er nog niet? Toen met Nena volgde de brief vrij snel.
En nog steeds, maar wat hij bij Natasia deed niet. Ik oordeel nu alleen over het gebeuren met Natasia.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:32 schreef itsme het volgende:
[..]
Weet niet of dat het is maar ik denk dat hij net zoals ik van mening is dat jaap te ver gaat tegen vrouwen. (zoals jij gisteren dat ook nog vond)![]()
Ik vond Dennis gisteren erger naar Lieke toe.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huh? Heb jij al eerder zo'n trap gezien dan? Jaap viel er gewoon door op de grond (en nee, dat was volgens mij geen toneelspel). Ik heb zoiets nog niet gezien in al die maanden gouden kooi.
De bedoeling is dat Natasia na een jaar met veel bombarie en publiciteit de villa zou verlaten. Ze hebben het ook steeds over de 'grotere belangen'.. de verloop en populariteit van het programma.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:28 schreef scanman01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |