quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:52 schreef beequeen het volgende:
Maar niet meer van het programma DGK.
Wilgo is al weken exit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:52 schreef Gigageil het volgende:
Wilgo is naar SU, dus Tas grijp je kans....
Ze loopt sinds vandaag ook met haar ingevette bruine ballen bijna bloot, tepels goed zichtbaar......
Ben je toch klaar mee als je dat in de straat hebt wonen.....je huis iseen kwart minder waard in zo'n tokkie-straat....![]()
Maar zover is het nog niet, Johhny heeft nog wel wat in de melk te brokkelen als ik the Fonz goed heb begrepen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met dat verschil, Ome John heeft niks meer te zeggen, maar Ome Fons.
En haar zit Amanda dwarsquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:54 schreef noekje het volgende:
Brian: jij trekt met Huub op.
Ooeh, dat zit hem dus dwars.
Kost hem dan alleen wel weer een paar ton. Dus als hij dat niet erg vindt...quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:52 schreef Mika25 het volgende:
Als Natasja hier niet voor gestraft wordt moet Huub vanavond maar effe Dennis een doelgerichte trap tegen de knieholte geven. Dat mag dan ook natuurlijk
Dat bedoel ik dus, ik snap er geen yota meer van. Het is Manny dit en Manny dat, kussen enz.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:54 schreef noekje het volgende:
Natasia: ik heb niks met Amanda. Ik heb iets met jou.
John de Mol is eigenaar van Talpa Media , dat bedrijf produceert programma's. Een onderdeel van Talpa media is de tv zender Tien , en die zender stopt , de rest blijft gewoon. Dus ook de meeste programma's . John begint niet meer aan een nieuwe zender , alleen bij RTL komt een nieuwe zender.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dus Talpa bestaat nog?
En dan volgend jaar een nieuwe zender zonder image probleem?
![]()
vergat een 3tjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |