Cheyenne is gisteren naar SU vertrokken. Wilgo is exit in de vorm van, de realtie met Natasja is voorbij.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:55 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Oh ja ? ik dacht dat ie gisteren ging?![]()
Welk werk verricht hij daar dan voor?quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:59 schreef petraa het volgende:
N; Omdat ik zoveel van je hou, kan ik zo boos op je worden
B: En dat pik ik niet meer en ik verricht werk om onze relatie te verbeteren.
Was het maar waarquote:
quote:
Marciaquote:
3 opeenvolgende dagen waarop fysiek geweld getolereerd wordt door de redaktie....gaat goed toch?quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:00 schreef petraa het volgende:
De afgelopen dagen zijn werkelijk het dieptepunt uit de gouden kooi. Ik neem aan dat John de Mol zich nog eens flink achter de oren gaat krabben.
Dat komt, hij staat bij Fries, hij is meer een horse whisperer.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:01 schreef Disana het volgende:
Natasia blijft bot vangen bij Brian. Echt praten wil hij niet.
O ja, die speciale band...quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat komt, hij staat bij Fries, hij is meer een horse whisperer.
k.k.?quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Marcia
En die mag wel weg blijven. Wat was dat een saai kind. Alleen met drank op kreeg ze een k.k.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Marcia
En die mag wel weg blijven. Wat was dat een saai kind. Alleen met drank op kreeg ze een k.k.
Hoezo kan je dat nu zeggen? Wie weet komt er vanavond wel een brief binnen met weer vele boetes.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:02 schreef Mika25 het volgende:
[..]
3 opeenvolgende dagen waarop fysiek geweld getolereerd wordt door de redaktie....gaat goed toch?
Er zouden al vele exits geweest moeten zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:04 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Hoezo kan je dat nu zeggen? Wie weet komt er vanavond wel een brief binnen met weer vele boetes.
Het relatief zoete en lieve BB was de reden dat ik in het begin moeite had met de karakters in DGK.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Liever saai dan iemand die nu in de kooi zit, terroristen![]()
kloppende klitquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:03 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
k.k.?
toen ze dronken was werd ze VERSCHRIKKELIJK geil
Wat heeft een boete voor Natasia voor zin? Ze zat ook al niet te erg met 1000 af van haar borg - als ze die borg al ooit heeft betaald.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:04 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Hoezo kan je dat nu zeggen? Wie weet komt er vanavond wel een brief binnen met weer vele boetes.
Ja, laten we weer terug gaan naar allemaal Marcia's en Jeroen types..quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Liever saai dan iemand die nu in de kooi zit, terroristen![]()
In het begin viel het nog meequote:Op woensdag 27 juni 2007 16:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Het relatief zoete en lieve BB was de reden dat ik in het begin moeite had met de karakters in DGK.
Nee, Jeroen heb ik nou wel gezien. Die heeft gewonnen en 1x is genoegquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, laten we weer terug gaan naar allemaal Marcia's en Jeroen types..
Toen was ik alweer even afgehaakt (tot januari/februari ongeveer). Ik vond ze zo gehaaid en agressief.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
In het begin viel het nog mee![]()
Tot dat ze glazen drank over elkaar gingen gooien![]()
ongetwijfeld. Maar ik ga er nog steeds vanuit dat tot twee keer toe hard trappen een exit betekent. De anderen (Huub en Dennis) zullen wel weer een boete krijgen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:04 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Was het Brian niet die die trend inzette?quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:06 schreef HiDiHo het volgende:
In het begin viel het nog mee![]()
Tot dat ze glazen drank over elkaar gingen gooien![]()
Jeroen: slechtste winnaar ooit. Maakte 1 slimme (vrij onbewuste) handeling en won hierdoor. Lelijke vieze smoel had hij ook..geen boeiende persoonlijkheid, geen leuke verhalen....in en in en in en in en in saai..ZzzzzzzzZZzzz ik val al bijna in slaap als ik aan hem denk. Alleen Sabrina was leuk en ontwapend..als ze niet met E10 had liggen vingeren dan was ze de winnares geworden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, laten we weer terug gaan naar allemaal Marcia's en Jeroen types..
Ik snap niet da die gozer heeft kunnen winnen. Was zeker zwaar populair bij de streamers?quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, Jeroen heb ik nou wel gezien. Die heeft gewonnen en 1x is genoeg![]()
Laat Roel de kooi maar in![]()
Ik was ook voor Sabrina, maar helaas....quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:08 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Jeroen: slechtste winnaar ooit. Maakte 1 slimme (vrij onbewuste) handeling en won hierdoor. Lelijke vieze smoel had hij ook..geen boeiende persoonlijkheid, geen leuke verhalen....in en in en in en in en in saai..ZzzzzzzzZZzzz ik val al bijna in slaap als ik aan hem denk. Alleen Sabrina was leuk en ontwapend..als ze niet met E10 had liggen vingeren dan was ze de winnares geworden.
Volgens mij was het Nicolaas of die andere dude.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was het Brian niet die die trend inzette?
Die andere gunde ik het helemaal niet en omdat jeroen de underdog wasquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik snap niet da die gozer heeft kunnen winnen. Was zeker zwaar populair bij de streamers?![]()
Ah okay, ik ben pas later ingestapt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:09 schreef HiDiHo het volgende:
Volgens mij was het Nicolaas of die andere dude.
Natasia was 2e iig
Als ze het bedrag heeft betaald dan is het borg en ze gaat er vast vanuit dat ze dat weer terug krijgt, dus dan wint ze er een borst- en buikcorrectie mee.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Zal ik niet doenMaar je kunt je in het geval van Natasia ook afvragen waarom ze zo'n bedrag neerlegt voor een borst- en buikcorrectie. Ze had ook op vakantie kunnen gaan en de boel uit eigen zak kunnen betalen als ze een dergelijk bedrag had gehad.
In dat geval wel ja.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als ze het bedrag heeft betaald dan is het borg en ze gaat er vast vanuit dat ze dat weer terug krijgt, dus dan wint ze er een borst- en buikcorrectie mee.
Ik zeg, toneelhaakquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:14 schreef CoT het volgende:
Duidelijk een exit voor Natasia
Zoveel voegt ze ook niet meer toe
Jij denkt dat ze exit is? Ik denk het niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die buikcorrectie gaat hem niet worden hoor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |