Als ze het bedrag heeft betaald dan is het borg en ze gaat er vast vanuit dat ze dat weer terug krijgt, dus dan wint ze er een borst- en buikcorrectie mee.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Zal ik niet doenMaar je kunt je in het geval van Natasia ook afvragen waarom ze zo'n bedrag neerlegt voor een borst- en buikcorrectie. Ze had ook op vakantie kunnen gaan en de boel uit eigen zak kunnen betalen als ze een dergelijk bedrag had gehad.
In dat geval wel ja.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als ze het bedrag heeft betaald dan is het borg en ze gaat er vast vanuit dat ze dat weer terug krijgt, dus dan wint ze er een borst- en buikcorrectie mee.
Ik zeg, toneelhaakquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:14 schreef CoT het volgende:
Duidelijk een exit voor Natasia
Zoveel voegt ze ook niet meer toe
Jij denkt dat ze exit is? Ik denk het niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die buikcorrectie gaat hem niet worden hoor..
Jaap zei dat het het uittrekken van de jurk van Lieke het eerste incident was wat hij met haar had sinds het dreft gebeuren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:14 schreef Disana het volgende:
Jaap vindt dit het eerste incident sinds 'Dreft'.
Ja maar het ging over de laatste 3 dagen.. En Natasia vind ik ook een exit waard alleen ik denk niet dat Tien dit gaat doen. Waarom? Brian in gevaar , weer een persoon minder maakt de groep kleiner en je weet hoe geliefd Natasia achter is.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ongetwijfeld. Maar ik ga er nog steeds vanuit dat tot twee keer toe hard trappen een exit betekent. De anderen (Huub en Dennis) zullen wel weer een boete krijgen.
Gelukkig heeft die Dennis nog. Die staat echt vol achter hem met z'n handen in z'n zakken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:11 schreef beequeen het volgende:
Lieke tegen Japio: Je moet met je handen van vrouwen afblijven, zo krijg je hier alle mannen tegen je.
Jaap helpt welquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Takel d'r maar aan d'r tieten van het terrein af!![]()
Oh, dan heb ik het waarschijnlijk verkeerd verstaan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap zei dat het het uittrekken van de jurk van Lieke het eerste incident was wat hij met haar had sinds het dreft gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |