Jaap zei dat het het uittrekken van de jurk van Lieke het eerste incident was wat hij met haar had sinds het dreft gebeuren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:14 schreef Disana het volgende:
Jaap vindt dit het eerste incident sinds 'Dreft'.
Ja maar het ging over de laatste 3 dagen.. En Natasia vind ik ook een exit waard alleen ik denk niet dat Tien dit gaat doen. Waarom? Brian in gevaar , weer een persoon minder maakt de groep kleiner en je weet hoe geliefd Natasia achter is.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ongetwijfeld. Maar ik ga er nog steeds vanuit dat tot twee keer toe hard trappen een exit betekent. De anderen (Huub en Dennis) zullen wel weer een boete krijgen.
Gelukkig heeft die Dennis nog. Die staat echt vol achter hem met z'n handen in z'n zakken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:11 schreef beequeen het volgende:
Lieke tegen Japio: Je moet met je handen van vrouwen afblijven, zo krijg je hier alle mannen tegen je.
Jaap helpt welquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Takel d'r maar aan d'r tieten van het terrein af!![]()
Oh, dan heb ik het waarschijnlijk verkeerd verstaan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap zei dat het het uittrekken van de jurk van Lieke het eerste incident was wat hij met haar had sinds het dreft gebeuren.
Amanada met de thee?quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was het Brian niet die die trend inzette?
Toen was Amanda er nog nietquote:
Ik denk dat ze hem niet van DGK gaat krijgen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze exit is? Ik denk het niet.
Honing en veren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:20 schreef Disana het volgende:
Lieke zegt tegen Jaap dat hij geen informatie aan Dennis moet doorspelen. Jaap zegt dat Dennis iets (niet verstaan) niet weet, maar Lieke antwoordt 'hij weet het allang'.
Ze moeten inderdaad met hem oppassen. Jaap is veel toeschietelijker en aardiger naar Dennis.
Dat zou ik heerlijk vinden. Volgens mij stort ze dan inquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem niet van DGK gaat krijgen.
Het feit blijft dat Dennis er voorlopig nog inzit, helaas. Hij heeft voorlopig geen dekking nodig.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:20 schreef Disana het volgende:
Lieke zegt tegen Jaap dat hij geen informatie aan Dennis moet doorspelen. Jaap zegt dat Dennis iets (niet verstaan) niet weet, maar Lieke antwoordt 'hij weet het allang'.
Ze moeten inderdaad met hem oppassen. Jaap is veel toeschietelijker en aardiger naar Dennis.
Allemachtigquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:21 schreef lorence1 het volgende:
Zijn ze bang voor een brief met sancties?
bron 10
Hij is zo saai, ze veranderen direct van stream.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:23 schreef mootie het volgende:
Dennis en Tilly..... benieuwd wat dat gaat worden.
Het is voor mij wel zeker dat Natas er niet uit hoeft.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
AllemachtigAlsof dat nog niet zeker is
Sinds ze Nicolaas een tweede keer erin hebben gezet, heb je nooit teveel fantasie. Het zou allemaal maar zo kunnen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:23 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Wat misschien ook zou kunnen... : Natasia exit maar de groep mag bepalen of ze mag blijven of niet. Dan kan opzich niemand het programma de schuld geven want dan hebben de bewoners het zelf bepaald. Of heb ik iets teveel fantasie?
Over de witte jurk van Nena, omdat ze wegliep, en er nog kankerhoer achteraan roepen..quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian, in een grijs verleden, met wijn.![]()
Ik hoop dat Jaap het bij het rechte eind komt en dat er binnen afzienbare tijd nog een nieuwe komt. En dan hoop ik dat dat een vrouw is die bij Huub past.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het feit blijft dat Dennis er voorlopig nog inzit, helaas. Hij heeft voorlopig geen dekking nodig.
Dat zouden ze kunnen flikken ja... maar een brief met sancties is toch wel 100% zeker.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het is voor mij wel zeker dat Natas er niet uit hoeft.
Jij wel, maar zij nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:23 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Wat misschien ook zou kunnen... : Natasia exit maar de groep mag bepalen of ze mag blijven of niet. Dan kan opzich niemand het programma de schuld geven want dan hebben de bewoners het zelf bepaald. Of heb ik iets teveel fantasie?
Lekker handig, Natasia een boete van 200.000 geven, ze gaat niet voor de eindstreep, het is dus geen straf.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij wel, maar zij nietZe zal wel een nepboete krijgen.
Ik ook niet. De redaktie heeft hun eigen regels zo vaak verbroken dat ik ze niet serieus meer neemt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:17 schreef Disana het volgende:
Jij denkt dat ze exit is? Ik denk het niet.
Als ik de gesprekken in de Kooi mag geloven, komt er voor de ontslagronde een nieuwe.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop dat Jaap het bij het rechte eind komt en dat er binnen afzienbare tijd nog een nieuwe komt. En dan hoop ik dat dat een vrouw is die bij Huub past.
Yup veel te veelquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:23 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Dat schreef ik dus een tijd geleden al, vandaar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Lekker handig, Natasia een boete van 200.000 geven, ze gaat niet voor de eindstreep, het is dus geen straf.
wel vreemd dat we dat zomaar mochten horen.....quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:27 schreef lorence1 het volgende:
het is volgens mij een hele lange tijd geleden dat de bewoners zelf over een exit gepraat hebben.....
of vergis ik me![]()
Je kunt ook té ver gaan met het oprekken van de regels. Het zou me niet verbazen dat het een relletje wordt als hier alleen maar een boete voor wordt gegeven. Alleen dit keer geen relletje dat de redactie zal zinnen, maar eentje in de trant van: "nu is het zeker, DGK belazert de kijker."quote:
Dat zou in dit geval compleet belachelijk zijn. Als Nena exit is door een aai van haar been tegen het been van WB, dan is dit een absolute exit, iemand in zij ballen trappen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:27 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik ook niet. De redaktie heeft hun eigen regels zo vaak verbroken dat ik ze niet serieus meer neemt.
Ze raakt ook weer 2000 van de borg kwijt, maar ja... dan zijn er weer mensen die zeggen dat ze dat nooit heeft betaald.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Lekker handig, Natasia een boete van 200.000 geven, ze gaat niet voor de eindstreep, het is dus geen straf.
Volgens mij was dat niet het eerste glasquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Over de witte jurk van Nena, omdat ze wegliep, en er nog kankerhoer achteraan roepen..
Ik heb een black-out gehad, dus ik zou het niet weten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:28 schreef noekje het volgende:
Brian: Natasia is gefrustreerd en hij draait het weer zo dat het door appels en stoelen komt.
Daarbij is hij niet meer woest enzo...
Hoe is het met z'n groeistuipjes? Ik heb hem er niet meer over gehoord.
Helemaal mee eens, maar als ik lees wat ze nu op hun site schrijven....quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt ook té ver gaan met het oprekken van de regels. Het zou me niet verbazen dat het een relletje wordt als hier alleen maar een boete voor wordt gegeven. Alleen dit keer geen relletje dat de redactie zal zinnen, maar eentje in de trant van: "nu is het zeker, DGK belazert de kijker."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |