Amanada met de thee?quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was het Brian niet die die trend inzette?
Toen was Amanda er nog nietquote:
Ik denk dat ze hem niet van DGK gaat krijgen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze exit is? Ik denk het niet.
Honing en veren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:20 schreef Disana het volgende:
Lieke zegt tegen Jaap dat hij geen informatie aan Dennis moet doorspelen. Jaap zegt dat Dennis iets (niet verstaan) niet weet, maar Lieke antwoordt 'hij weet het allang'.
Ze moeten inderdaad met hem oppassen. Jaap is veel toeschietelijker en aardiger naar Dennis.
Dat zou ik heerlijk vinden. Volgens mij stort ze dan inquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem niet van DGK gaat krijgen.
Het feit blijft dat Dennis er voorlopig nog inzit, helaas. Hij heeft voorlopig geen dekking nodig.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:20 schreef Disana het volgende:
Lieke zegt tegen Jaap dat hij geen informatie aan Dennis moet doorspelen. Jaap zegt dat Dennis iets (niet verstaan) niet weet, maar Lieke antwoordt 'hij weet het allang'.
Ze moeten inderdaad met hem oppassen. Jaap is veel toeschietelijker en aardiger naar Dennis.
Allemachtigquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:21 schreef lorence1 het volgende:
Zijn ze bang voor een brief met sancties?
bron 10
Hij is zo saai, ze veranderen direct van stream.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:23 schreef mootie het volgende:
Dennis en Tilly..... benieuwd wat dat gaat worden.
Het is voor mij wel zeker dat Natas er niet uit hoeft.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
AllemachtigAlsof dat nog niet zeker is
Sinds ze Nicolaas een tweede keer erin hebben gezet, heb je nooit teveel fantasie. Het zou allemaal maar zo kunnen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:23 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Wat misschien ook zou kunnen... : Natasia exit maar de groep mag bepalen of ze mag blijven of niet. Dan kan opzich niemand het programma de schuld geven want dan hebben de bewoners het zelf bepaald. Of heb ik iets teveel fantasie?
Over de witte jurk van Nena, omdat ze wegliep, en er nog kankerhoer achteraan roepen..quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian, in een grijs verleden, met wijn.![]()
Ik hoop dat Jaap het bij het rechte eind komt en dat er binnen afzienbare tijd nog een nieuwe komt. En dan hoop ik dat dat een vrouw is die bij Huub past.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het feit blijft dat Dennis er voorlopig nog inzit, helaas. Hij heeft voorlopig geen dekking nodig.
Dat zouden ze kunnen flikken ja... maar een brief met sancties is toch wel 100% zeker.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het is voor mij wel zeker dat Natas er niet uit hoeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |