Cheyenne is gisteren naar SU vertrokken. Wilgo is exit in de vorm van, de realtie met Natasja is voorbij.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:55 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Oh ja ? ik dacht dat ie gisteren ging?![]()
Welk werk verricht hij daar dan voor?quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:59 schreef petraa het volgende:
N; Omdat ik zoveel van je hou, kan ik zo boos op je worden
B: En dat pik ik niet meer en ik verricht werk om onze relatie te verbeteren.
Was het maar waarquote:
quote:
Marciaquote:
3 opeenvolgende dagen waarop fysiek geweld getolereerd wordt door de redaktie....gaat goed toch?quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:00 schreef petraa het volgende:
De afgelopen dagen zijn werkelijk het dieptepunt uit de gouden kooi. Ik neem aan dat John de Mol zich nog eens flink achter de oren gaat krabben.
Dat komt, hij staat bij Fries, hij is meer een horse whisperer.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:01 schreef Disana het volgende:
Natasia blijft bot vangen bij Brian. Echt praten wil hij niet.
O ja, die speciale band...quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat komt, hij staat bij Fries, hij is meer een horse whisperer.
k.k.?quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Marcia
En die mag wel weg blijven. Wat was dat een saai kind. Alleen met drank op kreeg ze een k.k.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Marcia
En die mag wel weg blijven. Wat was dat een saai kind. Alleen met drank op kreeg ze een k.k.
Hoezo kan je dat nu zeggen? Wie weet komt er vanavond wel een brief binnen met weer vele boetes.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:02 schreef Mika25 het volgende:
[..]
3 opeenvolgende dagen waarop fysiek geweld getolereerd wordt door de redaktie....gaat goed toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |