Het is Natasia zélf die ineens weer aan komt rennen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heeft hij ook. Ik zie hem niets fouts doen.
Dat mag, maar daar krijgt hij nog niet eens een boete voor.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vond Dennis gisteren erger naar Lieke toe.
Zo, dat ben je kwijt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:34 schreef SHE het volgende:
Ik ben het een beetje zat dat oneerlijke gedoe van Tien.
Ze steken die kutsoap maar in hun reet!
Een boete voor een duw?? Kom op Gert. Dan moeten ze al lang geen cent meer over hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is Natasia zélf die ineens weer aan komt rennen.
Jaap duwt haar dan m.i. te lomp en verdient een boete.
Lol. Ik heb wel meer gezien dan een trap.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huh? Heb jij al eerder zo'n trap gezien dan? Jaap viel er gewoon door op de grond (en nee, dat was volgens mij geen toneelspel). Ik heb zoiets nog niet gezien in al die maanden gouden kooi.
Nu pasquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:34 schreef SHE het volgende:
Ze steken die kutsoap maar in hun reet!
Een keer iets gooien kost haar 1000 euro, das best duurquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:35 schreef Disana het volgende:
De grap is natuurlijk dat een geldboete voor Natasia helemaal niet werkt - vooropgesteld dat ze inderdaad na een jaar vertrekt. Het lijkt me dus best moeilijk een creatieve oplossing te vinden als ze haar er niet uit willen zetten.
Dat gaat dan ook vast gebeuren. Lieke kan nog wel een boete verdragen. Zo gaat er straks geredeneerd wordenquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:35 schreef neehe het volgende:
Net goed voor Japio, hij en anderen moeten met hun poten van vrouwen afblijven.
Natas blijft, en Lieke trapt de volgende keer Dennis Knockout.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heeft hij ook. Ik zie hem niets fouts doen.
ik dacht toch echt dat ik dat haar hoorde roepen, maar dat was eerder dan je nu op het filmpje te zien is.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:17 schreef itsme het volgende:
Zat jaap nu ook tegen haar borsten te duwen?
Ik heb begrepen dat ze helemaal geen borg heeft betaald.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:36 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Een keer iets gooien kost haar 1000 euro, das best duur
Haar borg wordt ook steeds minder, dus dat werkt wel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:35 schreef Disana het volgende:
De grap is natuurlijk dat een geldboete voor Natasia helemaal niet werkt - vooropgesteld dat ze inderdaad na een jaar vertrekt. Het lijkt me dus best moeilijk een creatieve oplossing te vinden als ze haar er niet uit willen zetten.
Het lijkt er sterk op, maar: webredactie en programmaleiding lopen niet altíjd synchroon. Soms lijkt het alsof de webredactie aan zelfcensuur doet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:34 schreef SHE het volgende:
Sjah, het was/is vast moeilijk om kampvolk te vinden met 10kquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat ze helemaal geen borg heeft betaald.
En toch is het nu ook een publicitair goed moment om haar de villa te laten verlaten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:34 schreef Clank het volgende:
[..]
De bedoeling is dat Natasia na een jaar met veel bombarie en publiciteit de villa zou verlaten. Ze hebben het ook steeds over de 'grotere belangen'.. de verloop en populariteit van het programma.
Nogmaals, ik heb altijd begrepen dat ze geen borg heeft betaald.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Haar borg wordt ook steeds minder, dus dat werkt wel.
Signaalfunctie. En dit was behoorlijk lómp duwen ook. Dit was niet "een duwtje".quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een boete voor een duw?? Kom op Gert. Dan moeten ze al lang geen cent meer over hebben.
Oke dan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En nog steeds, maar wat hij bij Natasia deed niet. Ik oordeel nu alleen over het gebeuren met Natasia.
Ik heb het nu over de actie met NATASIA !!! Daar gaat de hele discussie toch over?quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:36 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik hoorde je anders spreken toen Lieke aangepakt werd en die meisjes van gisteren.
Dat was weer een fok conclusie en volgens sommigen dus nu al een feitquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat ze helemaal geen borg heeft betaald.
Ik zag haar niet vallen. Huub donderde op de grond en brak een vinger door een onbestrafte duw van Dennis.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Signaalfunctie. En dit was behoorlijk lómp duwen ook. Dit was niet "een duwtje".
Maakt niet uit. Als Huub/Lieke weg gaan is hij de volgende.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:40 schreef noekje het volgende:
Deze situaties werken ze zelf in de hand. De regelgeving moet heel duidelijk zijn. Fysiek geweld en daar valt alles onder, is een exit.
Jaap is de dreiging van Huubie zat. Ik ben Jaapie spuugzat.
Huub wilde ook Eric weg hebben....nu heeft hij Dennis terug hahaquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:28 schreef scanman01 het volgende:
Waarom wil Huub haar zo graag erin houden?? Hij staat er vele malen beter voor als Natasia weg is. IK SNAP HEM NIET
Als iemand schrijft 'ik heb begrepen' dan poneert hij geen feit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was weer een fok conclusie en volgens sommigen dus nu al een feit![]()
Jaap is Huub helemaal zat, dat zei hij eerder zelf, maar bij Jaap weet je het nooit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:40 schreef Disana het volgende:
Jaap adviseert Brian het 'janken' van Huub van gisternacht later in de week pas te gebruiken. Eerst moet duidelijk worden wat er met het voorval tussen hem en Natasia gaat gebeuren. 'Over een dag of drie peper ik het in.'
Jaap is bepaald afgedwaald van Huub.
Ze gaat er ook uit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:34 schreef Crush65 het volgende:
Dat waren dus twee goed harde side-kicks, één op bovenbeen, één op kruis(hoogte) maar wel gericht. Ik zeg: als dit geen moedwillig physiek geweld is, wat dan wel?
Nee, dan neemt hij het over van anderen die het al wel als feit zienquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Als iemand schrijft 'ik heb begrepen' dan poneert hij geen feit.
Huub heeft Jaap ook terecht afgezeken op zijn log over gisteravond. Dat vindt de "ik spuit jullie allemaal vol" kneus niet leuk natuurlijk.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:40 schreef Disana het volgende:
Jaap adviseert Brian het 'janken' van Huub van gisternacht later in de week pas te gebruiken. Eerst moet duidelijk worden wat er met het voorval tussen hem en Natasia gaat gebeuren. 'Over een dag of drie peper ik het in.'
Jaap is bepaald afgedwaald van Huub.
Hoe vaker hij op Huub afgeeft of anderen adviseert hoe ze Huub moeten aanpakken, hoe meer ik het idee krijg dat het hem menens is.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap is Huub helemaal zat, dat zei hij eerder zelf, maar bij Jaap weet je het nooit.
Ik weet het ook niet 100% zeker, maar in het begin hebben ze allemaal hun mond voorbij gepraat over die borg, dat ze die nog niet betaald hadden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Als iemand schrijft 'ik heb begrepen' dan poneert hij geen feit.
Dan houdt z/hij een slag om de arm en geeft z/hij duidelijk aan dat z/hij er niet zeker van is.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, dan neemt hij het over van anderen die het al wel als feit zien![]()
Ik vind het wel heel jammer. Nog even en ze komen als echte vijanden tegenover elkaar te staan. Lijkt me voor beiden niet goed. Sowieso vind ik de verhoudingen helemaal niet meer kloppen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub heeft Jaap ook terecht afgezeken op zijn log over gisteravond. Dat vindt de "ik spuit jullie allemaal vol" kneus niet leuk natuurlijk.
Ja dat ging ook heel raar. Gelijk vanaf het moment dat Dennis in DGK kwam was Huub afgedaan voor Jaap.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe vaker hij op Huub afgeeft of anderen adviseert hoe ze Huub moeten aanpakken, hoe meer ik het idee krijg dat het hem menens is.
Hte rans ego van Jaap en het playboy ego van Dennis zijn natuurlijk seriues geknakt na de treurige afgang van beide heren gisterenavond.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub heeft Jaap ook terecht afgezeken op zijn log over gisteravond. Dat vindt de "ik spuit jullie allemaal vol" kneus niet leuk natuurlijk.
nee he. Straks behoort natasja bij het kamp Huub en lieke en wordt het BAJDquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel jammer. Nog even en ze komen als echte vijanden tegenover elkaar te staan. Lijkt me voor beiden niet goed. Sowieso vind ik de verhoudingen helemaal niet meer kloppen.
Zal ik niet doenquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet 100% zeker, maar in het begin hebben ze allemaal hun mond voorbij gepraat over die borg, dat ze die nog niet betaald hadden.
(vraag me niet naar de beelden)
Jaap heeft Huub nooit hoog gehad. Jaap wilde bovenaan komen staan in de popo, over de rug van Huub heen. Toen wilde die nl wel even heulen met de vijand. Toen stond die tweede en toen baalde hij al een stekker en opeens zegt de popo volgens hem niks. Hij wil Huub verslaan, dat wilde hij ook alleen maar. Nu heeft Huub weer meer bezoekers op zijn site en dat steekt Jaapie ook hoor. Jaap vindt nl dat hij er keihard voor werkt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:46 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja dat ging ook heel raar. Gelijk vanaf het moment dat Dennis in DGK kwam was Huub afgedaan voor Jaap.
Met dat verschil, Ome John heeft niks meer te zeggen, maar Ome Fons.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:45 schreef Inukshuk het volgende:
Eigen schuld dikke bult, en nu dus dikke ballen, net goed!![]()
Natasia gaat echt nergens heen, die blijft gewoon. Al die verontwaardiging hier doet Johnny echt niet besluiten haar er uit te mieteren. Zonder Natasia is de kooi niet veel meer waard. Natasia en Huub zijn niet te vervangen door anderen...Voor Jaap 10 andere ranzige ongevoelige (behalve aan zijn klokkenspiel) pielo's
Ik vond het bijna net zo verdacht als de instant-haat van Dennis jegens Huub.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:46 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja dat ging ook heel raar. Gelijk vanaf het moment dat Dennis in DGK kwam was Huub afgedaan voor Jaap.
Natasia kon haar borg niet betalen. Waarvan zou ze dat moeten doen als ze van de bijstand leeft?:) Dus sloot ze een dealtje met de productie..zij zorgen voor TV als speelpoppetje en moest het geld niet inleggen. Het is zo simpel en doorzichtig.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Zal ik niet doenMaar je kunt je in het geval van Natasia ook afvragen waarom ze zo'n bedrag neerlegt voor een borst- en buikcorrectie. Ze had ook op vakantie kunnen gaan en de boel uit eigen zak kunnen betalen als ze een dergelijk bedrag had gehad.
Misschien wilde ze graag een jaar van haar kinderen verlost zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Zal ik niet doenMaar je kunt je in het geval van Natasia ook afvragen waarom ze zo'n bedrag neerlegt voor een borst- en buikcorrectie. Ze had ook op vakantie kunnen gaan en de boel uit eigen zak kunnen betalen als ze een dergelijk bedrag had gehad.
Ome John is nog altijd eigenaar van Talpa Media/Talpa Content hoorquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:48 schreef beequeen het volgende:
Met dat verschil, Ome John heeft niks meer te zeggen, maar Ome Fons.
Ik zie haar duidelijk schoppen, meerdere keren, dat mag dus niet meer nav de nieuwe regelsquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, dat is weer zo`n voorbarige FOK conclusie.![]()
Laat het ajb waar zijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, dat is weer zo`n voorbarige FOK conclusie.![]()
Ook dat behoort met 10.000 tot de mogelijkheden. Had ze ze zelfs veel vaker kunnen zien en bellen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien wilde ze graag een jaar van haar kinderen verlost zijn.
Ze vertelde van de week zelf, dat ze binnen 1 dag in de selectie zat. Mevr. D Flens kon geen moeder vinden, dus Natasja was heaven send.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:49 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Natasia kon haar borg niet betalen. Waarvan zou ze dat moeten doen als ze van de bijstand leeft?:) Dus sloot ze een dealtje met de productie..zij zorgen voor TV als speelpoppetje en moest het geld niet inleggen. Het is zo simpel en doorzichtig.
Huub heeft Jaap altijd net zo behandeld als hij Lieke behandelt: zodra het hem niet bevalt dreigt hij met eruit stemmen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Jaap heeft Huub nooit hoog gehad. Jaap wilde bovenaan komen staan in de popo, over de rug van Huub heen. Toen wilde die nl wel even heulen met de vijand. Toen stond die tweede en toen baalde hij al een stekker en opeens zegt de popo volgens hem niks. Hij wil Huub verslaan, dat wilde hij ook alleen maar. Nu heeft Huub weer meer bezoekers op zijn site en dat steekt Jaapie ook hoor. Jaap vindt nl dat hij er keihard voor werkt.![]()
Dat meen je hoop ik niet? Natasia dient nergens meer voor. De verhalen draaien al tijden om Brian en Huub. Natasia hangt er een beetje bij. Af en toe scheld ze nog iemand uit, maar dat was het dan ook. Als Natasia eruit is valt het niet eens op.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:45 schreef Inukshuk het volgende:
Eigen schuld dikke bult, en nu dus dikke ballen, net goed!![]()
Natasia gaat echt nergens heen, die blijft gewoon. Al die verontwaardiging hier doet Johnny echt niet besluiten haar er uit te mieteren. Zonder Natasia is de kooi niet veel meer waard. Natasia en Huub zijn niet te vervangen door anderen...Voor Jaap 10 andere ranzige ongevoelige (behalve aan zijn klokkenspiel) pielo's
Maar niet meer van het programma DGK.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:50 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ome John is nog altijd eigenaar van Talpa Media/Talpa Content hoor
Dus Talpa bestaat nog?quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:50 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ome John is nog altijd eigenaar van Talpa Media/Talpa Content hoor
Nee, want dat valt nooit goed te opraten om je kids een jaar achter te laten. Nu wel, omdat dat nou eenmaal bij het spel hoort. Jij denkt trouwens dat je erg veel kunt met 10.000 geloof ik.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook dat behoort met 10.000 tot de mogelijkheden.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:52 schreef beequeen het volgende:
Maar niet meer van het programma DGK.
Wilgo is al weken exit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:52 schreef Gigageil het volgende:
Wilgo is naar SU, dus Tas grijp je kans....
Ze loopt sinds vandaag ook met haar ingevette bruine ballen bijna bloot, tepels goed zichtbaar......
Ben je toch klaar mee als je dat in de straat hebt wonen.....je huis iseen kwart minder waard in zo'n tokkie-straat....![]()
Maar zover is het nog niet, Johhny heeft nog wel wat in de melk te brokkelen als ik the Fonz goed heb begrepen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met dat verschil, Ome John heeft niks meer te zeggen, maar Ome Fons.
En haar zit Amanda dwarsquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:54 schreef noekje het volgende:
Brian: jij trekt met Huub op.
Ooeh, dat zit hem dus dwars.
Kost hem dan alleen wel weer een paar ton. Dus als hij dat niet erg vindt...quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:52 schreef Mika25 het volgende:
Als Natasja hier niet voor gestraft wordt moet Huub vanavond maar effe Dennis een doelgerichte trap tegen de knieholte geven. Dat mag dan ook natuurlijk
Dat bedoel ik dus, ik snap er geen yota meer van. Het is Manny dit en Manny dat, kussen enz.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:54 schreef noekje het volgende:
Natasia: ik heb niks met Amanda. Ik heb iets met jou.
John de Mol is eigenaar van Talpa Media , dat bedrijf produceert programma's. Een onderdeel van Talpa media is de tv zender Tien , en die zender stopt , de rest blijft gewoon. Dus ook de meeste programma's . John begint niet meer aan een nieuwe zender , alleen bij RTL komt een nieuwe zender.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dus Talpa bestaat nog?
En dan volgend jaar een nieuwe zender zonder image probleem?
![]()
vergat een 3tjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |