Zit z'n ballen op z'n bovenbeen dan, want daar zit de 'toekomstige' blauwe plek'quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:55 schreef Disana het volgende:
Jaap zegt dat ze hem in zijn ballen schopte en dat hij echt focking pijn in zijn ballen heeft.
De plek die hij net aanwees zit enorm hoog, dus het was volgens mij de bedoeling hem in zijn kruis te raken. Ik neem aan dat de andere trap dan wel doel heeft geraakt.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:52 schreef Pavement het volgende:
Ik kijk dit filmpje dit was pure zelfverdeging
Jaap had z'n poten thuis moeten houden, met z'n lompe geduw. Hij verdient een dikke boete, dit kan hem een ton prijzengeld gaan kosten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:53 schreef FSR het volgende:
Ik heb het nu 2x bekeken... de trap was niet nodig... Jaap was absoluut geen bedreiging, hij speelde het spel....
De trappen waren wel gemikt en hard, Duidelijk een Exit.. !!!!!!
Hoeveel keer kun je fucking in 5 minuen zeggen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:51 schreef farceman het volgende:
Wanneer is dit gebeurt?!
En waarom is Natasia er nog niet uit?
Dit is gewoon echt heel duidleijk een echte trap net zoals bij nena
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=27575&sess=664
Ik neem aan dat hij zijn handen in zijn zakken had?quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:55 schreef Disana het volgende:
Dennis legt uit waarom hij er niet tussen kwam. 'Dan eh, ja eh, en ook, als ik er tussen kom, lijkt het of ik haar beschermengeltje ben.'
Heh. Twee trappen, de tweede misschien raak?quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:57 schreef Sonique het volgende:
[..]
Zit z'n ballen op z'n bovenbeen dan, want daar zit de 'toekomstige' blauwe plek'
En niet om het een of ander, maar er zit een goede afak over het gereedschap van Jaap.
No pun intended!
De laatste trap was wel vol op zijn kruis... !!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:57 schreef Sonique het volgende:
[..]
Zit z'n ballen op z'n bovenbeen dan, want daar zit de 'toekomstige' blauwe plek'
En niet om het een of ander, maar er zit een goede afak over het gereedschap van Jaap.
No pun intended!
is ook erg gewoon, om grinnikend met je handen in je zakken bij een ruzie gaan staan kijken, terwijl je weet dat het niet meer dan normaal zou zijn om er even tussen te springen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:55 schreef Disana het volgende:
Dennis legt uit waarom hij er niet tussen kwam. 'Dan eh, ja eh, en ook, als ik er tussen kom, lijkt het of ik haar beschermengeltje ben.'
het is heel goed, maar ze moet er wel uit!quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:56 schreef tipsch het volgende:
[..]Natasia pakt de vrouwlelijke lafbek Jaap aan (alsof het op verzoek is van de streamer) en nog is het niet goed
![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:54 schreef Peter6000 het volgende:
Ze DUWDE haar voet naar voren.
Dat valt onder DUWEN EN TREKKEN, dus dat is niet verboden.
En waarom moet ze exit?
Tegenwoordig staat er hooguit een boete op fysiek geweld.
En dus is het niet erg?quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:58 schreef Peter6000 het volgende:
Zo te zien heeft Jaap er niet veel last meer van.
De poessie!quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij zijn handen in zijn zakken had?![]()
Ja, ik vond hem ook wel gevat.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:59 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik zit gewoon te janken op mijn werk! HAHAH
Tweede trap:quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Heh. Twee trappen, de tweede misschien raak?
Welke 10K ??quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:59 schreef scanman01 het volgende:
Natasia eindelijk eruit.... en zonder 10.000 borg
Dat heb ik dus ook. Jaap is zo vrouwonvriendelijk, hij verdiende die trappen echt, maar als ze dit niet bestraffen is het hek van de dam.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:57 schreef itsme het volgende:
het is eigenlijk heel tweestrijdig.
Ik vind Jaap echt walgelijk tegen vrouwen dus het wordt tijd dat meneer daar eens mee op moet houden.
Aan de andere kant genoot Natasja toen Jaap de anderen pakte.
Vroeger op de scouting uhhhhhhhhhh la maar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:00 schreef Gert het volgende:
[..]
En dus is het niet erg?
Als je even een dot stroom op iemand ballen zet, heeft ie daar na een half uur ook geen last meer van.
Ze kan nog behoorlijk trappen voor iemand met gruwelijke pijnen door bekkeninstabiliteit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:58 schreef Peter6000 het volgende:
Zo te zien heeft Jaap er niet veel last meer van.
Er was geen aanleiding om Jaap in zijn ballen te trappen, hij gaf wat duwtjes tegen haar schouder, en dat schreeuwwijf liep hem ook te duwen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:57 schreef itsme het volgende:
het is eigenlijk heel tweestrijdig.
Ik vind Jaap echt walgelijk tegen vrouwen dus het wordt tijd dat meneer daar eens mee op moet houden.
Aan de andere kant genoot Natasja toen Jaap de anderen pakte.
Dat was mijn reactie ook toen ik de beelden nog niet had gezien. Die tweede trap is echt veel te hard. Jaap viel meteen op de grond en dat was geen toneelspel. Ze kunnen hier echt niet onderuit.quote:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=27575&sess=664quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:01 schreef linda25 het volgende:
Heeft iemand een filmpje van het incident net?
Er zit ook een stevige rode plek op zijn bovenbeen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:00 schreef Sonique het volgende:
[..]
Tweede trap
[afbeelding]
Duidelijk op z'n bovenbeen, hij grijpt zelfs naar z'n bovenbeen...
Z'n broekspijp gaat zelfs omhoog!
quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze kan nog behoorlijk trappen voor iemand met gruwelijke pijnen door bekkeninstabiliteit.![]()
Ja, lijkt er wel op. Evengoed fijn zo'n wijf dat meteen voor je ballen probeert te gaan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:00 schreef Sonique het volgende:
[..]
Tweede trap
[afbeelding]
Dankje!quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
toe toe, Natasia dus ook - Jaap heeft haar ook genoeg lastig gevallen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Er was geen aanleiding om Jaap in zijn ballen te trappen, hij gaf wat duwtjes tegen haar schouder, en dat schreeuwwijf liep hem ook te duwen.
Lieke had hem van de week in zijn kruis mogen schoppen, en die grietjes van vannacht ook.
Haar schoen glijdt van zijn bovenbeen naar zijn ballen toe. Op zijn bovenbeen zal dus zeker een soort schuurplek zitten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:00 schreef Sonique het volgende:
[..]
Tweede trap:
[afbeelding]
Jaap z'n ballen:
[afbeelding]
In de nieuwe regels staat dat het "kan leiden" tot een exit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vroeger op de scouting uhhhhhhhhhh la maar.
Maar volgens mij staat er op fysiek geweld tegenwoordig een boete, en geen exit.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Haar schoen glijdt van zijn bovenbeen naar zijn ballen toe. Op zijn bovenbeen zal dus zeker een soort schuurplek zitten.
Ik vind het wel goed. Ik heb zo'n hekel aan Jaap na zondag. Gisteren bewees die ook nog eens dunnetjes hoe zo'n lul het is dus hij had van mij z'n ballen mogen uitspugen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:56 schreef tipsch het volgende:
[..]Natasia pakt de vrouwlelijke lafbek Jaap aan (alsof het op verzoek is van de streamer) en nog is het niet goed
![]()
maar het zou wel eens tijd worden. Dan maar vreemd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zou raar zijn, want dat doet Jaap al langer. Het is vreemd als hij er dan nu opeens een straf voor krijgt.
kijk die dennis in het filmpjequote:Op woensdag 27 juni 2007 15:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
Logisch, een waardige vrijwillige exit levert geen nieuwe bewoner op.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:03 schreef scanman01 het volgende:
Jaap wil haar er niet eens uithebben. Hij gunt haar een waardig afscheid.
Jaap is behoorlijk de weg kwijt de laatste tijd. Hij had ook gedacht dat Lieke wel begreep dat het jurkscheuren gewoon spel was.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed. Ik heb zo'n hekel aan Jaap na zondag. Gisteren bewees die ook nog eens dunnetjes hoe zo'n lul het is dus hij had van mij z'n ballen mogen uitspugen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |