Wat kun je toch in korte tijd een hekel aan iemand krijgen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:48 schreef Meganog het volgende:
Dennis staat weer te doen waar hij inmiddels expert in is.
Ergens naar kijken.
Die zitten niet thuis..die zitten in Suriname.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:38 schreef Meganog het volgende:
N: "Wie weet zit ik vanavond wel bij Jen en Yairo op de bank".
Ik ben het volledig met je eens...grote bek maar ondertussen....quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:49 schreef Disana het volgende:
[..]
So whatZe is bikkelhard tegenover de meeste anderen, die moeten overal maar tegen kunnen. Wat doet ze zelf? Bleren bij de nagelstyliste
![]()
Ze trapt hem 2 xquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:45 schreef FSR het volgende:
Hier een vlimpje ( Tnx aan VOL )
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=27575&sess=664
Inderdaad hij kijkt met zijn handen in zen broek , walgelijk mannetje is dat, echt een pleuris hekel aan die kerel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat kun je toch in korte tijd een hekel aan iemand krijgen.
Toen waren de regels anders , nu mag het gewoon alleen heb je kans op een boete , en kans op verwijdering maar dat gebeurd toch niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:37 schreef FSR het volgende:
Dit is duidelijk een Exit voor Natasja...
Nena en Natenel moesten er ook uit door een trap......
Als dit niet gebeurd, is het hele programma daadwerkelijk een doorgestoken kaart !!!!!
Heb je het filmpje al gezien? Die val van Jaap was echt geen toneelspel. Wat hij daarna deed misschien wel, maar het was de trap die er voor zorgde dat hij viel. De eerste trap leek iets op die van Nena, maar de tweede is echt 1000% een exit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:49 schreef itsme het volgende:
[..]
De regels zijn al zo lang anders. Je hebt de regels van toen nena er nog in zat en die van toen zij er uit moest. Daarna mocht opeens heel veel.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:49 schreef Mokum020 het volgende:
"Niemand krijgt me kapot...niemand..hoor je....ik lust je rauw....ik lust je rauw....."!
Tuurlijk Tas...we zien het, je bent zoooooo sterk!![]()
Helemaal juist!quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Als dít geen exit meer is dan staan álle poorten open naar nog veel grover fysiek geweld.
Deze trappen waren stuk voor stuk harder dan die waar Nena voor naar huis is gestuurd.
De redaktie moet nu kleur bekennen. Natasia er in laten, betekent dat ze toegeven dat er mensen per se ingehouden moeten worden.
Daarom vraag ik me dus af, of ze het expres heeft gedaan. Volgens mij wil ze er gewoon uit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Als dít geen exit meer is dan staan álle poorten open naar nog veel grover fysiek geweld.
Deze trappen waren stuk voor stuk harder dan die waar Nena voor naar huis is gestuurd.
De redaktie moet nu kleur bekennen. Natasia er in laten, betekent dat ze toegeven dat er mensen per se ingehouden moeten worden.
Die tweede trap kan echt nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:51 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Toen waren de regels anders , nu mag het gewoon alleen heb je kans op een boete , en kans op verwijdering maar dat gebeurd toch niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |