nee, ik heb geen antihuub en lieke caps....quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:30 schreef IkWeetNiets het volgende:
Iemand wat leuke caps voor mij voor Brians weblog? Anti Lieke/Huub spul.
Als hij ze daarna op z'n eigen log gaat zetten (heeft Huub ook gedaan met caps van de Jaaplog) heb ik een leuke verrassing voor hem.
Amanda kreeg toch ook een boete nadat ze Huub zijn schouder met een hak heeft doorboord?quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voor gooien van dingen krijg je een boete, fysiek geweld is exit, althans, deze trap wel.
Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:40 schreef Marrije het volgende:
Ik moet zeggen, ik vind het, zelfs zonder dat ik de aanleiding weet, stoer van Natas dat ze zo tekeer gaat tegen een joch van 180 kg. Ze durft wel!
Dat is een heel mooi streven maar zolang duwen en trekken mag, kun je ook wat terugverwachten. Natasia kan hem niet eens van zich afduwen mocht ze dat willen. Daar staat gewoon iets van 180kg he.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat dacht je van: van elkáár afblijven.
Het onderscheid tussen mannen en vrouwen is hier helemaal niet nodig.
Als dit op straat gebeurd zou zijn, zou ik het met je eens zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:40 schreef Marrije het volgende:
Ik moet zeggen, ik vind het, zelfs zonder dat ik de aanleiding weet, stoer van Natas dat ze zo tekeer gaat tegen een joch van 180 kg. Ze durft wel!
Laat ook maar, de regels veranderen met de dag. Zo gaan er echt nog dooien vallen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Amanda kreeg toch ook een boete nadat ze Huub zijn schouder met een hak heeft doorboord?
Zijn kruis is nogal lastig te vindenquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar wel heel erg aan de bovenkant van zijn dij, dus het leek wel de bedoeling hem in zijn kruis te raken.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:32 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Ik heb geen streams maar zie op de caps steeds iemand van de productie in beeld met zijn handen in de zakken. Is dat nieuw?
en waar was Natasja toen lieke door de huiskamer werd geslingerd? Die keek toe en vond het prachtig.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:39 schreef Meganog het volgende:
Volgens Natasia is ze door de tuin geslingerd...
Idd, zo simpel is het.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:42 schreef Prosac het volgende:
Als dit geen exit is, dan is dat een vrijbrief voor de andere miljonairs. Als Dennis Huub duwt, mag huub schoppen. Als Jaap aan Lieke trekt, mag die slaan.
simpel
Neuh. Ik heb de aanleiding niet gezien, maar dat maakt niet uit: het is gewoon leuk als ze eens een koekje van eigen deeg krijgt. Dat gebler altijd bij het minste geringste...quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:43 schreef Lobasca het volgende:
Ben ik de enige die totaal geen meelij met Natasia heeft?
nee hoor, Natasja zou hebben gebulderd van het lachen als het Lieke was geweestquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:43 schreef Lobasca het volgende:
Dat is m.i. geen reden om dan een verschil aan te brengen tussen mannen en vrouwen. Ik denk dat Natasia sterker is dan Dennis. En misschien ook wel sterker dan Huub. En Lieke is zéker sterker dan die twee.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is een heel mooi streven maar zolang duwen en trekken mag, kun je ook wat terugverwachten. Natasia kan hem niet eens van zich afduwen mocht ze dat willen. Daar staat gewoon iets van 180kg he.
Neequote:Op woensdag 27 juni 2007 14:43 schreef Lobasca het volgende:
En als je t hebt gevonden nog best moeilijk te raken schat ik zo in.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:43 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zijn kruis is nogal lastig te vinden![]()
Ontladingquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:45 schreef scanman01 het volgende:
Het wezen huilt.
Er valt niks te raken denk ikquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
En als je t hebt gevonden nog best moeilijk te raken schat ik zo in.
Joh Vraag je dat aan mij?quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat dacht je van: van elkáár afblijven.
Het onderscheid tussen mannen en vrouwen is hier helemaal niet nodig.
Ik begrijp uit het gesmoes dat dit over de breuk met Wilgo gaat.quote:
Das snel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:45 schreef FSR het volgende:
Hier een vlimpje ( Tnx aan VOL )
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=27575&sess=664
Dank. Het is nog erger dan ik dacht. Twee harde trappen, waarvan de tweede het hardst aankwam denk ik.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:45 schreef FSR het volgende:
So whatquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp uit het gesmoes dat dit over de breuk met Wilgo gaat.
Als dít geen exit meer is dan staan álle poorten open naar nog veel grover fysiek geweld.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:45 schreef FSR het volgende:
De regels zijn al zo lang anders. Je hebt de regels van toen nena er nog in zat en die van toen zij er uit moest. Daarna mocht opeens heel veel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
DGK_redactie, als Nena exit was voor een trapje, is dit ZEKER een exit voor Natasia !!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |