Dat dacht ik dus ook!quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:21 schreef Pavement het volgende:
Mensen als ik me niet vergis moet er nog een miljonair komen toch ?
John heeft volgens mij daar niet veel meer over te zeggen lijkt me...quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Thanks. Maar ik denk dat het nog wel ff doorgaat. John wil er de internationale markt mee op. Of het nog 4 jaar gaat duren betwijfel ik maar zeker dit jaar gaan ze nog wel volmaken.
Ik heb 2 weken niet zoveel kunnen kijken dus ik kijk de filmpjes helemaal uit. Ik heb het wel gemistquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat merk ik ook steeds vaker bij mezelf: ik kijk een stukje en na een minuut heb ik er mijn buik alweer van vol.
The thrill is gone om met Chet Baker, de vader van Amanda, te spreken.
Ik kijk ook al niet meer..quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:23 schreef Liess het volgende:
Zucht, na alle COSsen terug te hebben gelezen, sta ik alleen maar dubbel achter mn beslissing om (tijdelijk) te stoppen met kijken.
Té laag.
Och, als commissaris. . .quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:23 schreef Sonique het volgende:
[..]
John heeft volgens mij daar niet veel meer over te zeggen lijkt me...
Wow!quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:26 schreef Meganog het volgende:
Natasia en Jaap ruzieen in de tuin.
Dag Tas!!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:27 schreef beequeen het volgende:
Jezus, ze trapt hem zo in zijn ballen, dit kan echt niet.
Go Natas!quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:27 schreef beequeen het volgende:
Ik hoop dat iemand een cap heeft, Japio ging languit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dag Tas!!!![]()
![]()
Dit lijkt me dan toch in de categorie Nena-schopje vallen?
Dat kwam 'enigszins' gespeeld over.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat iemand een cap heeft, Japio ging languit.
dus volgens jou heeft Huub geen boete verdient?quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Komt vanavond wel. Ik hoop alleen voor Dennis (zou terecht zijn), maar Huub zal ook wel weer de klos zijn.
Tuurlijk wel... .volgens Natasja zat tie aan der tieten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:27 schreef beequeen het volgende:
Dat is echt belachelijk met zijn gewicht! Laat hem toch gewoon zijn vuile poten thuishouden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:31 schreef Clank het volgende:
Jaap: Ik heb alleen geduwd en dat mag.
Ze zullen haar nooit laten gaan. Misschien een boete, maar meer ook niet. Maar Jaap zat dus weer aan d'r tieten? Een ding weten we nu: stampen kan zequote:Op woensdag 27 juni 2007 14:31 schreef Rotterdammert het volgende:
natasia moet eruit toch nu? Dat kan niet anders
Ik ben het met je eens dat hij absoluut vrouwonvriendelijk is, maar er zijn grezen , wat schoppen en slaan betreft, ook voor Natasja.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:30 schreef Desii het volgende:
[..]
Tuurlijk wel... .volgens Natasja zat tie aan der tieten.
Die vuile aanrander(een trap tegen zijn ballen is precies wat tie verdient)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |