Die regel klopt voor geen meter, hij is gvd 170 kilo. Een duwtje van hem en je ligt plat. Maar die trap van Natas, dat moet gewoon een exit zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:31 schreef Clank het volgende:
Jaap: Ik heb alleen geduwd en dat mag.
Dat is de nieuwe ster Dennis.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:32 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Ik heb geen streams maar zie op de caps steeds iemand van de productie in beeld met zijn handen in de zakken. Is dat nieuw?
Hha je naam alleen alquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:32 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Ik heb geen streams maar zie op de caps steeds iemand van de productie in beeld met zijn handen in de zakken. Is dat nieuw?
Schijnheilig wijf, van de week genoot ze er onwijs van dat Jaap aan liekes jurk liep te rukken, en nu vindt ze het niet kunnen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:31 schreef noekje het volgende:
Nu troost Lieke Natasia.
Ik dacht dat fysiek geweld is toegestaan, gaat alleen wat van je borg af.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:32 schreef petraa het volgende:
Dat wordt een exit voor wie geen idee, want zag de aanleiding niet.
Dat is Dennisquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:32 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
nee zelfverdediging tegen een fucking reus wat aan haar tieten wilt zittten, jaap EXITquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Die regel klopt voor geen meter, hij is gvd 170 kilo. Een duwtje van hem en je ligt plat. Maar die trap van Natas, dat moet gewoon een exit zijn.
LOLquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:32 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
je vergeet t woordje GEENquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:33 schreef Rotterdammert het volgende:
als dit geen exit word dan weet ik het ook niet meer
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht dat fysiek geweld is toegestaan, gaat alleen wat van je borg af.
Is dat het scrotum van Jaap???quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:34 schreef beequeen het volgende:
De plek , na de trap van Natasja.
[afbeelding]
Ik vind het tijd worden dat die wifebeaters er uit worden geschopt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:31 schreef Rotterdammert het volgende:
natasia moet eruit toch nu? Dat kan niet anders
ben ik ergens wel met je eens zeker in DGK-zetting.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat hij absoluut vrouwonvriendelijk is, maar er zijn grezen , wat schoppen en slaan betreft, ook voor Natasja.
Valt voor mij toch echt onder zelfverdediging. Dat vond ik gisteren met Huub ook.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat hij absoluut vrouwonvriendelijk is, maar er zijn grezen , wat schoppen en slaan betreft, ook voor Natasja.
Klopt min of meer. In de regels staat dat fysiek geweld "kan leiden" tot verwijdering uit de villa.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Voor gooien van dingen krijg je een boete, fysiek geweld is exit, althans, deze trap wel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
je moet niet alles geloven wat ze hier schrijvenquote:
ze zegt nu zelf ook: misschien zit ik wel thuis vanavondquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:37 schreef lorence1 het volgende:
zou idd een exit van nasty moeten zijn, check die plek; zo'n plek had brian niet na nena's trap
Dat zou ik je niet aandoen, het is zijn bovenbeen.quote:
Niet mee eens. Jaap heeft Lieke al de hele kamer door geslingerd. Het wordt tijd dat die mannen daar eens te horen krijgen dat ze van de vrouwen af moeten blijven. ja ook van Natasjaquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook! Wat een maf programma is het toch. Huub en Lieke die Natasia troosten. wtf??quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:36 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik vind het tijd worden dat die wifebeaters er uit worden geschopt.
Goh Ik symphatiseer nu zelfs met Natasja.
De regels zijn sindsdien enorm veranderd, dus dat zegt niets.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:37 schreef FSR het volgende:
Dit is duidelijk een Exit voor Natasja...
Nena en Natenel moesten er ook uit door een trap......
Als dit niet gebeurd, is het hele programma daadwerkelijk een doorgestoken kaart !!!!!
Misschien deed ze het dus expres, ze is het echt zat.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:38 schreef scanman01 het volgende:
Natasia zegt nu zelf ook dat ze maar zo vanavond thuis kan zitten.
Kan ze fijn een voorleescd-tje opzetten voor haar kindertjes.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:38 schreef scanman01 het volgende:
Natasia zegt nu zelf ook dat ze maar zo vanavond thuis kan zitten.
kloptquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:37 schreef FSR het volgende:
Dit is duidelijk een Exit voor Natasja...
Nena en Natenel moesten er ook uit door een trap......
Als dit niet gebeurd, is het hele programma daadwerkelijk een doorgestoken kaart !!!!!
Wat dacht je van: van elkáár afblijven.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:38 schreef itsme het volgende:
[..]
Niet mee eens. Jaap heeft Lieke al de hele kamer door geslingerd. Het wordt tijd dat die mannen daar eens te horen krijgen dat ze van de vrouwen af moeten blijven. ja ook van Natasja
Ieder voordeel hep ze nadeel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan ze fijn een voorleescd-tje opzetten voor haar kindertjes.
Maar wel heel erg aan de bovenkant van zijn dij, dus het leek wel de bedoeling hem in zijn kruis te raken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zou ik je niet aandoen, het is zijn bovenbeen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |