Die regel klopt voor geen meter, hij is gvd 170 kilo. Een duwtje van hem en je ligt plat. Maar die trap van Natas, dat moet gewoon een exit zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:31 schreef Clank het volgende:
Jaap: Ik heb alleen geduwd en dat mag.
Dat is de nieuwe ster Dennis.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:32 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Ik heb geen streams maar zie op de caps steeds iemand van de productie in beeld met zijn handen in de zakken. Is dat nieuw?
Hha je naam alleen alquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:32 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Ik heb geen streams maar zie op de caps steeds iemand van de productie in beeld met zijn handen in de zakken. Is dat nieuw?
Schijnheilig wijf, van de week genoot ze er onwijs van dat Jaap aan liekes jurk liep te rukken, en nu vindt ze het niet kunnen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:31 schreef noekje het volgende:
Nu troost Lieke Natasia.
Ik dacht dat fysiek geweld is toegestaan, gaat alleen wat van je borg af.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:32 schreef petraa het volgende:
Dat wordt een exit voor wie geen idee, want zag de aanleiding niet.
Dat is Dennisquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:32 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
nee zelfverdediging tegen een fucking reus wat aan haar tieten wilt zittten, jaap EXITquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Die regel klopt voor geen meter, hij is gvd 170 kilo. Een duwtje van hem en je ligt plat. Maar die trap van Natas, dat moet gewoon een exit zijn.
LOLquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:32 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
je vergeet t woordje GEENquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:33 schreef Rotterdammert het volgende:
als dit geen exit word dan weet ik het ook niet meer
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht dat fysiek geweld is toegestaan, gaat alleen wat van je borg af.
Is dat het scrotum van Jaap???quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:34 schreef beequeen het volgende:
De plek , na de trap van Natasja.
[afbeelding]
Ik vind het tijd worden dat die wifebeaters er uit worden geschopt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:31 schreef Rotterdammert het volgende:
natasia moet eruit toch nu? Dat kan niet anders
ben ik ergens wel met je eens zeker in DGK-zetting.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat hij absoluut vrouwonvriendelijk is, maar er zijn grezen , wat schoppen en slaan betreft, ook voor Natasja.
Valt voor mij toch echt onder zelfverdediging. Dat vond ik gisteren met Huub ook.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat hij absoluut vrouwonvriendelijk is, maar er zijn grezen , wat schoppen en slaan betreft, ook voor Natasja.
Klopt min of meer. In de regels staat dat fysiek geweld "kan leiden" tot verwijdering uit de villa.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Voor gooien van dingen krijg je een boete, fysiek geweld is exit, althans, deze trap wel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |