Nee, samen op Fries gezeten, tegelijk .......quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:01 schreef noekje het volgende:
Is dat ook echt zo? Hebben zij samen op Fries gezeten en hoe moet ik dat zien. Hebben ze met z'n tweeën op Fries gezeten of zijn ze om en om gegaan?
Van wie?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:00 schreef Demon_Hunter het volgende:
Sippe kop van m
Huub maakt het wel spannend.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:02 schreef noekje het volgende:
Huub mag niks zeggen maar het is zaterdag. "Ik verlulde me gisteren al"
Lieke: dat dacht ik al. Jullie mannen krijgen altijd de leuke dingen.
Huub gaat het vandaag ook heel druk krijgen maar hij mag er niet over praten.
Ah nee! Gadverdamme!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, samen op Fries gezeten, tegelijk .......
hij is toch ook een date met lieke aan het regelen ipv groupie dag voor hem? of niet?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:02 schreef noekje het volgende:
Huub mag niks zeggen maar het is zaterdag. "Ik verlulde me gisteren al"
Lieke: dat dacht ik al. Jullie mannen krijgen altijd de leuke dingen.
Huub gaat het vandaag ook heel druk krijgen maar hij mag er niet over praten.
Ik weet het niet, ik weet alleen dat hij er niet over mag praten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:04 schreef shinegoldie het volgende:
[..]
hij is toch ook een date met lieke aan het regelen ipv groupie dag voor hem? of niet?
Tuurlijk wel, maar het is wel de bedoeling dat je er een naam bij zet in de COS.quote:
denk eerder dat ie t n verassing wil houde voor lieke..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik weet alleen dat hij er niet over mag praten.
Nou, dat is dan toch wel leuk van hem.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:05 schreef shinegoldie het volgende:
[..]
denk eerder dat ie t n verassing wil houde voor lieke..
En toen Brian alleen op Fries zat negeerde hij de aanwijzingen van Amanda, en maakte wat rare capriolen met dat beest.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, samen op Fries gezeten, tegelijk .......
Ik geloof ook wel in de gevoelens die die twee voor elkaar hebben. Was niet vanaf dag één zo.. maar het is de laatste weken echt gegroeid.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, dat is dan toch wel leuk van hem.
Ik denk ook nog steeds dat die twee echt oprecht gek op elkaar zijn ondanks alle berichten hier. Ik wou het even kwijt.
Paard moet daar toch weg, belachelijk gewoonquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:06 schreef Meganog het volgende:
[..]
En toen Brian alleen op Fries zat negeerde hij de aanwijzingen van Amanda, en maakte wat rare capriolen met dat beest.
jammer dat palma weg is anders was t nog wel grappigquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:13 schreef flubberdewups het volgende:
Ik denk dat we vandaag die Zaffra (schoonmaaksletje van Huub) wel weer zullen zien vandaag...![]()
Op een serieuze toon of op een Jaap toonquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio begint een gesprek met Lieke. Hij opent met "Ik heb van Huub begrepen dat jij, eigenlijk jullie, enorm zitten met het voorvan van eergisteren ...... "
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:19 schreef Demon_Hunter het volgende:
Haha die helmen die ze ophebben met paardrijden ...
Ja, de storm is gaan liggen. Palma is vertrokken ...... (eind vorig topic staat wel wat caps van me)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:20 schreef demins het volgende:
Heb ik nou alle pret al gemist???
jaap weet ook van niks he of wel?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:23 schreef Clank het volgende:
Lieke: Zit ik vanavond weer met hun opgescheept.
Jaap: Je kan ook mee feesten als je wil.
Lieke: Maar ik wil er niet als een of andere controle politie bij zijn.
Huub zal haar de hele dag in de waan laten dat het feest doorgaat.. vind het een goed plan van hem!!
Nope.. niemand weet er verder vanaf.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:25 schreef shinegoldie het volgende:
[..]
jaap weet ook van niks he of wel?
Huub moet nog wel wat regelen. Je hoorde hem met 'achter' bellen zei ondermeer "Als Stephan en xxxxx binnenkomen, willen jullie ze dan meteen laten bellen want we moeten nog heel veel doen"quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:23 schreef Clank het volgende:
Lieke: Zit ik vanavond weer met hun opgescheept.
Jaap: Je kan ook mee feesten als je wil.
Lieke: Maar ik wil er niet als een of andere controle politie bij zijn.
Huub zal haar de hele dag in de waan laten dat het feest doorgaat.. vind het een goed plan van hem!!
Jelmarquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub moet nog wel wat regelen. Je hoorde hem met 'achter' bellen zei ondermeer "Als Stephan en xxxxx binnenkomen, willen jullie ze dan meteen laten bellen want we moeten nog heel veel doen"
Mijn interpretatie is dat het iets is vanuit het ziekenhuis. Aangifte van 'letsel onder vreemde omstandigheden' of zo.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:30 schreef schatje het volgende:
Huub wil aangifte doenTegen Jaap vanwege het willen uitkleden van Lieke? Of vanwege zijn gebroken vinger?
Interessante ontwikkeling.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Mijn interpretatie is dat het iets is vanuit het ziekenhuis. Aangifte van 'letsel onder vreemde omstandigheden' of zo.
Toen Huub terug kwam vertelde hij al dat hij niet had mogen zeggen dat hij in de Kooi woonde. Een grote redacteur was meegegeaan en had Huub vooraf uitdrukkelijk gewaarschuwd niets te zeggen. Huub had de arts gezegd dat hij was gestruikeld en gevallen. Maar de arts bleef nog al lang doorvragen.
Dat zeker, maar voordat hier een hele hoax gaat starten : Het is een vermoeden, geen zekerheid .....quote:
Welke 2 bedoelt Palma?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:38 schreef Clank het volgende:
De HH is terug.
Palma: Zullen we die twee gewoon negeren.. dat is ook leuk.
Zou dat helemaal vanuit hem zelf komen.. of zou 'Polo' hem hebben opgedragen te moeten helpen de zooi weer op te ruimen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio begint aan zijn charme-offensief
[afbeelding]
Huub heeft Japio gisteren de hint gegeven dat dit het beste werkt bij Palmaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:53 schreef Clank het volgende:
[..]
Zou dat helemaal vanuit hem zelf komen.. of zou 'Polo' hem hebben opgedragen te moeten helpen de zooi weer op te ruimen.
Nu nog de hint naar Palma over wat het beste werkt bij Jaap. ( Of voor wat Palma betreft: Wat het beste werkt naar ieder normaal denkend mens)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub heeft Japio gisteren de hint gegeven dat dit het beste werkt bij Palma
Ik mag toch hopen heel snel, stelletje randdebielen , zoals WB en Amanda gisteren op dat beest tekeer gingen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:59 schreef Copycat het volgende:
Wanneer komen ze Fries daar weghalen?
Wie worden er dit keer aan een diepte-interview onderworpen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:00 schreef Clank het volgende:
De Party komt om 11 uur voor interviews... zou Andrieshet weer doen?
Dat is volgens mij nog niet bekend.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie worden er dit keer aan een diepte-interview onderworpen?
Daarom inderdaad. Belachelijk ook dat die flutredactie/productie het gewoon laat gebeuren terwijl dat arme dier nog herstellende is van een beenblessure.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:01 schreef beequeen het volgende:
Ik mag toch hopen heel snel, stelletje randdebielen , zoals WB en Amanda gisteren op dat beest tekeer gingen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:00 schreef Clank het volgende:
De Party komt om 11 uur voor interviews... zou Andrieshet weer doen?
Tja, wat zal ik zeggen. WB kreeg er wel harde ballen van, zei hij.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom inderdaad. Belachelijk ook dat die flutredactie/productie het gewoon laat gebeuren terwijl dat arme dier nog herstellende is van een beenblessure.
Fries is géén, ik herhaal: géén Amanda, Brian!
Het is idd een beetje debiel wat met name Brian deed. Maar ik zie niet echt verband tussen 2 man op Fries zitten en de huidwond. Dat Fries inmiddels werd bereden was na duidelijke instructies van Ellen en een beetje extra gewicht wordt niet gedragen door de huid van z'n been.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen heel snel, stelletje randdebielen , zoals WB en Amanda gisteren op dat beest tekeer gingen.
Ellen had het over rustig inrijden en niet als een dolle debiel op dat beest door de bak raggen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is idd een beetje debiel wat met name Brian deed. Maar ik zie niet echt verband tussen 2 man op Fries zitten en de huidwond. Dat Fries inmiddels werd bereden was na duidelijke instructies van Ellen en een beetje extra gewicht wordt niet gedragen door de huid van z'n been.
Als je doelt op vanmorgen .... dan moet ik Japio wel een beetje gelijk geven. De manier waarop Palma uit haar dak ging sloeg nergens op, ze maakte het zelf alleen maar erger en erger.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:09 schreef scanman01 het volgende:
Dus Jaap had weer terror richting vrouwen? Wanneer pakt hij Brian een keer?
Lijkt me logischer, gezien wat Huub bij zijn binnenkomst van de kooi allemaal gezegd heeft. Had het aan Huub gelegen dan had Jaap er alang uitgelegen....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:09 schreef scanman01 het volgende:
Dus Jaap had weer terror richting vrouwen? Wanneer pakt hij Brian Huub een keer?
Dat durft hij niet, hij is als de dood voor hem, en het is een kindje van God, die mag je niet aanpakken van de FEBO.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:09 schreef scanman01 het volgende:
Dus Jaap had weer terror richting vrouwen? Wanneer pakt hij Brian een keer?
Of zo'n paard:quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:16 schreef yvonne het volgende:
Ik snap niet dat je als eigenaresse van Fries zo achteloos met dat dier om kunt laten gaan.
Geef die peuters een goudvis ofzo
Het is inderdaad diep triest ......quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:14 schreef scanman01 het volgende:
Stream 1 vervormd... stream 2 gaat bij mij op 60kb/s .... stream 3 vervormd.. stream 4 kapot.
Beetje gekkenwerk dit.
Jaloezie is zo'n nare eigenschap.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:29 schreef scanman01 het volgende:
Palma over Lieke: "Mafkut. Stinkhoer. Die moet helemaal haar bek houden"
Ik hoopte dat dat agressieve duiveltje (iemand van een paar meter trap wilen lazeren en dan zeiken om het stoel wegtrekken van Eric, dit was even erg) een 24-uur ging aanvragen, jammer.....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub heeft het boek van de groepies voor zich en gaat bellen. Geen gehoor ....
Ik gok dat hij wilde afzeggen
[afbeelding]
Had ze maar een vak moeten lerenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:31 schreef scanman01 het volgende:
Palma: "Je krijgt het er haast niet af weet je. Je moet echt boenen"
Ja ze moet werken... dat is even wennen!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:31 schreef scanman01 het volgende:
Palma: "Je krijgt het er haast niet af weet je. Je moet echt boenen"
Even advocaat van de duivel zijn. Paarden kunnen heus wel iets hebben. Fries heeft nooit enige indicatie gegeven dat ie het vreselijk erg of eng vind. Een paard dat iets niet trekt bokt wel weg of zet z'n hakken in het zand.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is idd een beetje debiel wat met name Brian deed. Maar ik zie niet echt verband tussen 2 man op Fries zitten en de huidwond. Dat Fries inmiddels werd bereden was na duidelijke instructies van Ellen en een beetje extra gewicht wordt niet gedragen door de huid van z'n been.
Daar is iedereen het hier wel over eens.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:33 schreef DrsH het volgende:
Nou ik moet eerlijk zeggen dat ik meer medelij heb met dat paard die aan de grillen van Amanda en Brian moet voldoen. Een pure vorm van dierenmishandeling, door een infantiele trut en een doorgedraaide antilliaan
Dat suffe wijf denkt echt dat de kooi om haar draait? Wat en vooral wie boeit het waar zij al dan niet op zit te wachten. Poetsen kreng!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:34 schreef beequeen het volgende:
Opperzwabber: Vreselijk, Huub zit weer piano te spelen, alsof ik daar op zit te wachten, herrie aan mijn kop.
Alles goed en wel, maar deze paarden waren neem ik aan niet gewond aan hun been.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Even advocaat van de duivel zijn. Paarden kunnen heus wel iets hebben. Fries heeft nooit enige indicatie gegeven dat ie het vreselijk erg of eng vind. Een paard dat iets niet trekt bokt wel weg of zet z'n hakken in het zand.
Ik heb in het verleden gevoltigeerd: dan doe je ook wel rare dingen op een paard:
Kijk bv eens naar deze foto's: http://voltemotion.smugmug.com/CVI/188516
(Overigens is dit heel hoog niveau)
Je weet wat er de vorige keer gebeurde...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:36 schreef CoT het volgende:
Palma denkt even personeel te kunnen ontslaan?![]()
* Linkje niet aan Brechtje laat zien*quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden gevoltigeerd: dan doe je ook wel rare dingen op een paard:
Kijk bv eens naar deze foto's: http://voltemotion.smugmug.com/CVI/188516
(Overigens is dit heel hoog niveau)
Dennis is afschuwelijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:38 schreef schatje het volgende:
Wat een afschuwelijk overhemd heeft Dennis aan.
zal die wel aan moeten trekken... je krijgt daar tog je klerenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:38 schreef schatje het volgende:
Wat een afschuwelijk overhemd heeft Dennis aan.
Fries had een oppervlakkige been wond, geen gescheurde spieren of pezen. Als dat niet geheeld was had ze hem uberhaupt helemaal niet kunnen bereiden. Dan moet ie dit echt wel kunnen hebben hoor. Een gezond net hersteld paard word niet kreupel of ziek van het dragen van 2 mensen. Zelfs niet van zo'n grote idioot als brian.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:36 schreef beequeen het volgende:
Alles goed en wel, maar deze paarden waren neem ik aan niet gewond aan hun been.
Dat was Lieke en die was huishoudster. Elly is geen huishoudster, dus die kan Palma nooit ontslaan neem ik aan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je weet wat er de vorige keer gebeurde...
Over een paar dagen Elly als nieuwe miljonair?
Ik ben het met Veulen eens, een paard gaat echt wel protesteren als het te erg of te eng zou zijn. Begrijp me niet verkeerd, ik snap jouw emotie maar neem van Veulen en mij aan, Fries kan best wel wat hebben.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alles goed en wel, maar deze paarden waren neem ik aan niet gewond aan hun been.
Hoezo nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:38 schreef yvonne het volgende:
* Linkje niet aan Brechtje laat zien*
Volgens mij is Palma als hoofd huishouding verantwoordelijk voor al het bedienend personeel, butlers incluis. Of in ieder geval denkt ze dat ze de scepter over hen zwaait.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:40 schreef scanman01 het volgende:
Dat was Lieke en die was huishoudster. Elly is geen huishoudster, dus die kan Palma nooit ontslaan.
Weer een anti-Huub figuur dat meteen 'afschuwelijk' is?quote:
Butlers vallen ook onder de verantwoording van Palmaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was Lieke en die was huishoudster. Elly is geen huishoudster, dus die kan Palma nooit ontslaan neem ik aan.
antihuub of niet hij is gewoon echt niet te pruimenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:43 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Weer een anti-Huub figuur dat meteen 'afschuwelijk' is?Jaap was dat eerst ook en Eric eerst niet....
Ok, dat kan. Heb mijn mening nog niet helemaal over hem klaarstaan overigens.....Maar Jaap is wel gekelderd in de poll hier, heb het idee dat het deels komt omdat hij niet meer achter Huub aanlooptquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:45 schreef grazygirl het volgende:
[..]
antihuub of niet hij is gewoon echt niet te pruimen![]()
Ik denk meer om wat hij zondagnacht heeft geflikt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:46 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ok, dat kan. Heb mijn mening nog niet helemaal over hem klaarstaan overigens.....Maar Jaap is wel gekelderd in de poll hier, heb het idee dat het deels komt omdat hij niet meer achter Huub aanloopt
Na een uurtje kwamen de huishoudsters weer terugquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:48 schreef Taurus het volgende:
Ik lees in de OP dat palma weg is, en nu is ze er gewoon?![]()
In 9 dagen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:48 schreef Clank het volgende:
Jemig.. Jaap moet 5 kilo afvallen in 2 weken om een huwelijksreis te verdienen.. een peuleschilletje lijkt me.
Dat is de doctrine van de Sint Huubkerk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:43 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Weer een anti-Huub figuur dat meteen 'afschuwelijk' is?Jaap was dat eerst ook en Eric eerst niet....
Zondagnacht was voor mij ook de limit. Met name de poging Lieke's kleren van haar lijf te scheuren. Er zijn en er blijven bepaalde fatsoensnormen .......quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk meer om wat hij zondagnacht heeft geflikt.
Van 7-10 juli is 4 dagen volgens de telling van de reisburo'squote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:53 schreef SiRojK het volgende:
Maarreuh, 3 dagen egypte, dan kun je bijna niets
hij heeft wel een keer verteld dat hij bang in het vliegtuig is...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:53 schreef scanman01 het volgende:
Ik krijg niet de indruk dat Jaap de reis echt helemaal geweldig vindt.
hij twijfelt ook nog steeds of hij echt wil trouwenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:54 schreef lillkiss het volgende:
[..]
hij heeft wel een keer verteld dat hij bang in het vliegtuig is...
Of helemaal geen streams, zoals nuquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:54 schreef scanman01 het volgende:
Krijgen we nu weer constant Jaap in de fitness op de streams?
Hij is nog niet eens zalig verklaard...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:52 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Dat is de doctrine van de Sint Huubkerk.
Alles wat niet in lijn is van de zaligverklaring van Sint Huub is misselijkmakend, walgelijk, gelogen of een complot van achter.
Duidelijk toch?
En ik deed niet eens 'dit'!quote:
Idd. Het begin van afvallen is altijd het makkelijkst. 5 kilo ben je zo kwijt. Daarna wordt het pas wat moeilijker en gaat het steeds langzamer.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:54 schreef 2live het volgende:
[..]
als je zoveel overgewicht hebt, kan dat makkelijk.
Als deze outage ontstaat omdat ze de server van stream 4 opknappen, dan is het OK. Maar anders is de techniek van TIEN echt waardeloos.quote:
blijkbaar kon die dat nog niet hebben met zn wond, want t gaat nu weer slechter zei huubquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:56 schreef Taurus het volgende:
Vind men het hier nu zielig dat een paard als Fries twee mensen heeft moeten dragen?![]()
Zou niet de eerste keer zijn dat Fok met vissen aankomtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:16 schreef yvonne het volgende:
Ik snap niet dat je als eigenaresse van Fries zo achteloos met dat dier om kunt laten gaan.
Geef die peuters een goudvis ofzo
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:56 schreef burtbeej het volgende:
[afbeelding]
Hij pakt zn pipa, en meteen de streams down !
dat is wel een leuk idee, maar de istanbulstemming ging ook al fout, dus dit moet kost wat het kost doorgaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:56 schreef _-inge-_ het volgende:
Belachelijke weddenschap voor Jaap. 5 Kilo is een makkie als je zoveel weegt! Ze zijn zeker bang dat de redactie hun shotjes van een huwelijksreis misloopt. Ik had liever een echte uitdaging gezien.
Misschien gaan ze het hem nog een beetje moeilijk maken door lekkere proeverijen te plannen of weer koks te laten komen met lekker eten..... Geef in ieder geval nog een beetje spanning eraan zou ik zeggen!
ja had gewoon 10 kilo afvallen gedaan, en als hij t dan niet haalde alsnog in de laatste vase iets verzinne. maar dit is echt bullshitquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:56 schreef _-inge-_ het volgende:
Belachelijke weddenschap voor Jaap. 5 Kilo is een makkie als je zoveel weegt! Ze zijn zeker bang dat de redactie hun shotjes van een huwelijksreis misloopt. Ik had liever een echte uitdaging gezien.
Misschien gaan ze het hem nog een beetje moeilijk maken door lekkere proeverijen te plannen of weer koks te laten komen met lekker eten..... Geef in ieder geval nog een beetje spanning eraan zou ik zeggen!
Dus als ik nou serieus aan mijn overgewicht ga werken dan val ik straks des te makkelijker af. Heb ik het zo verkeerd begrepen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:54 schreef 2live het volgende:
[..]
als je zoveel overgewicht hebt, kan dat makkelijk.
Dat was bij BB1 toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:57 schreef voyeur het volgende:
[..]
Zou niet de eerste keer zijn dat Fok met vissen aankomt
Te tendens was daarvoor al zichtbaar geloof ik.... maar de kots was toch ook al heel erg? En wat Huub allemaal geflikt heeft blijf ik erger vinden, maar goed, dat is mijn mening. Ik zou een eerste positie van iedereen (misschien Natasia uitgezonderd) beter begrijpen dan deze langdurige nummer 1 positie van Huub....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk meer om wat hij zondagnacht heeft geflikt.
nee hier ook niet grrrrrrrquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:02 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
geen 1 stream doet het..
Dwarsligger.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:58 schreef demins het volgende:
[..]
Dus als ik nou serieus aan mijn overgewicht ga werken dan val ik straks des te makkelijker af. Heb ik het zo verkeerd begrepen?![]()
Zielig???Onverantwoord met die wond aan zijn been ja...erg onverantwoord,maar dat zijn we wel gewend van die twee...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:56 schreef Taurus het volgende:
Vind men het hier nu zielig dat een paard als Fries twee mensen heeft moeten dragen?![]()
yup... dat waren er 18... nog bedankt:)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:57 schreef voyeur het volgende:
[..]
Zou niet de eerste keer zijn dat Fok met vissen aankomt
benedictus moet een rondje eemnes doenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:55 schreef demins het volgende:
[..]
Hij is nog niet eens zalig verklaard...![]()
Ikke niet.. streams zijn hier nog dood.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:07 schreef beequeen het volgende:
Ach, ik zie Dennis alweer met zijn handen in zijn zakken door het beeld wandelen.
Volgens de kenners hier maakt het niks uit, maar ik vind het allemaal nogal vreemd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:04 schreef riri het volgende:
[..]
Zielig???Onverantwoord met die wond aan zijn been ja...erg onverantwoord,maar dat zijn we wel gewend van die twee...
Long time no see.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
yup... dat waren er 18... nog bedankt:)
4 dagen.. dat is 1 dag vliegen, 2 dagen daar, 1 dag vliegen...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Van 7-10 juli is 4 dagen volgens de telling van de reisburo's
Welcome backquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Alle streams? Reboot even, het is nog niet optimaal maar 3 streams werken hier.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:10 schreef Clank het volgende:
[..]
Ikke niet.. streams zijn hier nog dood.
Dat beest heeft geen 'WOND' meer aan zijn been, er zit nu nog een plekje, maar dat is logisch, die wond is al genezen anders werd er uberhaupt niet op geredenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:04 schreef riri het volgende:
[..]
Zielig???Onverantwoord met die wond aan zijn been ja...erg onverantwoord,maar dat zijn we wel gewend van die twee...
Wordt ie eindelijk gerepareerd?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:14 schreef fladdie het volgende:
bij mij stream 4 werkt niet
Wel opletten, volgens Huub bloedde het weer behoorlijk vanochtend, dat zal hij toch niet verzinnen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:13 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Dat beest heeft geen 'WOND' meer aan zijn been, er zit nu nog een plekje, maar dat is logisch, die wond is al genezen anders werd er uberhaupt niet op gereden
Wat ik vreemder vind is dat ze op Fries mogen rijden zonder begelijding van Ellen. In het verleden mocht dat ook niet, dus waarom nu ineens wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:10 schreef beequeen het volgende:
Volgens de kenners hier maakt het niks uit, maar ik vind het allemaal nogal vreemd.
btw, die heb ik gemist, helaas. Bij de dood van Herman heb ik hem ook al gemist. Nou is het wachten op de dood van Rik Felderhof...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dwarsligger.![]()
btw, gisteravond de herhaling gezien van Brood met majoor Bosshardt bij Felderhof. Echt een geweldige uitzending.
quote:
Waarom moet Huub dan iedere dag nog dat 'plekje' met water schoon maken en zalf opsmeren???quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:13 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Dat beest heeft geen 'WOND' meer aan zijn been, er zit nu nog een plekje, maar dat is logisch, die wond is al genezen anders werd er uberhaupt niet op gereden
Wat was daar ook weer de aanleiding voor?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:08 schreef dieenebart het volgende:
hahahahahaaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:17 schreef demins het volgende:
[..]
btw, die heb ik gemist, helaas. Bij de dood van Herman heb ik hem ook al gemist. Nou is het wachten op de dood van Rik Felderhof...![]()
Misschien dat een fan van de Majoor of Herman hem wel op DVD heeft opgenomen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:17 schreef demins het volgende:
[..]
btw, die heb ik gemist, helaas. Bij de dood van Herman heb ik hem ook al gemist. Nou is het wachten op de dood van Rik Felderhof...![]()
Had jij ook niet graag Ruud af en toe even met eieren bekogeld en van de trap af geduwd?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:17 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Was niet echt weg... Het is mij een beetje te agressief geworden. Kijk af en toe nog even mee, maar vind het niet echt geweldig meer.
Goh, waar ken ik dat vanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:17 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Was niet echt weg... Het is mij een beetje te agressief geworden. Kijk af en toe nog even mee, maar vind het niet echt geweldig meer.
Gelukkig maar. Dat mens is erger dan Natasia als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:18 schreef scanman01 het volgende:
Andries heeft Chantal thuisgelaten.
streams? van die dingen die geld kosten?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat was daar ook weer de aanleiding voor?
Streams nog steeds dood?
deja kots (hier ben ik al eens ziek van geworden...)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Goh, waar ken ik dat van![]()
Dat heb ik ook
Wat mij betreft heeft onze lieve heer ze niet erger gemaakt dan Natasia, dus niet helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:20 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Dat mens is erger dan Natasia als je het mij vraagt![]()
hier nog steeds niks grrrrrrrquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:02 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
geen 1 stream doet het..
Heb nog niets betaaldquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:21 schreef dieenebart het volgende:
[..]
streams? van die dingen die geld kosten?
..
Zelfs het verschil tussen ergeren en irriteren kent de internetredactie niet. En daar erger ik me aan want het irriteert me mateloos.quote:10:06 - Een ban op de eieren?
Palma irriteert zich mateloos aan de rotzooi in de Villa, die zij vanochtend aantrof. Natasia vertelt nuchter dat het tot een krachtmeting kwam tussen de nieuwe butler Elly en Jaap, waarbij de eieren door de lucht vlogen. “We gaan gewoon geen eieren meer bestellen”, vertelt ze rustig. “Ik ga haar even bellen, want het is natuurlijk geen stijl om zo weg te lopen”, laat Palma weten.
tja, dat krijg je ervanquote:
haha lulligquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:24 schreef scanman01 het volgende:
Andries (waar Lieke bij zit): "Die Lieke is helemaal niet zo lelijk. Het valt best wel mee"
Scht, ik heb alles gedaan wat je me uitgelegd hebt. Maar het werkt hier nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
tja, dat krijg je ervan![]()
Volg mijn linkje even![]()
Ach Egypte is wel leuk, heb er een tijdje gewoond. Het land komt me nu mijn strot uit, vooral de mensen..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:53 schreef SiRojK het volgende:
Maarreuh, 3 dagen egypte, dan kun je bijna niets
Komt Andries daar om interviews af te nemen of te dissen... naar ventje!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:24 schreef scanman01 het volgende:
Andries (waar Lieke bij zit): "Die Lieke is helemaal niet zo lelijk. Het valt best wel mee"
en ik vind andries nog net zo'n ei als toen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:24 schreef scanman01 het volgende:
Ja, ze hebben iets gewijzigd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:24 schreef FSR het volgende:
Hier doen de streams het ook niet???
Iemand een idee wat er aan de hand is..?
Ik vond hem toen al leuk (samen met Diane) en nu nog steedsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:26 schreef 2live het volgende:
[..]
en ik vind andries nog net zo'n ei als toen.![]()
En ik haatte hem. was ook de laatste keer dat ik iemand haatte alleen gebaseerd op TV beelden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vond hem toen al leuk (samen met Diane) en nu nog steeds
quote:
Go Liekequote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:29 schreef scanman01 het volgende:
Palma: "Ik heb echt geen tijd"
Lieke: "Dan maak je even tijd. Hup hup hup, beetje beweging in die benen"
Waar heeft ze nu weer geen tijd voor?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:29 schreef scanman01 het volgende:
Was ook puur een geintje. Lieke lachte er ook om.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:27 schreef itsme het volgende:
Zo erg is die opmerking toch niet?
Diane, die was ik bijna vergeten, ik zou ook niet meer weten wie er in zaten en dus wie mijn favoriet was.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vond hem toen al leuk (samen met Diane) en nu nog steeds
Echt? Er lopen nu genoeg gegadigden rond in die villa volgens mij.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:28 schreef itsme het volgende:
[..]
En ik haatte hem. was ook de laatste keer dat ik iemand haatte alleen gebaseerd op TV beelden.![]()
3 was de leukste BB... met de beroerdste winnaar trouwens.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:30 schreef 2live het volgende:
[..]
Diane, die was ik bijna vergeten, ik zou ook niet meer weten wie er in zaten en dus wie mijn favoriet was.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:29 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dus ik heb het alleen goed opgelost ???![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt? Er lopen nu genoeg gegadigden rond in die villa volgens mij.
Hoe zie je datquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:30 schreef kleinzusje het volgende:
en stream 1 en 2 zijn gewisseld
Eén van de spaarzame momenten waarop Lieke wel wat waardering van me krijgt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:29 schreef scanman01 het volgende:
Dat mag natuurlijkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat mij betreft heeft onze lieve heer ze niet erger gemaakt dan Natasia, dus niet helemaal met je eens.
ja maar toen heb ik dat besluit genomen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt? Er lopen nu genoeg gegadigden rond in die villa volgens mij.
ach ja, heeft sandy toen niet gewonnen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
3 was de leukste BB... met de beroerdste winnaar trouwens.
Sandy, Danielle, Gert Jan, Andries, Kelly ... enz enz
Ach wat ergquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:32 schreef lillkiss het volgende:
palma had glas water over lieke gegooid
Helemaal met je eens vandaag.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sorry Gert, ik gedraag me echt keurig, maar HiDiHo wil ik zo graag even helpen. Wil je mn post door de vingers zien ajbquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Eén van de spaarzame momenten waarop Lieke wel wat waardering van me krijgt.
De TT was zo hoopvol, BSOL! Ik dacht aan iets definitiefs. Maar helaas, ze waggelt alweer rond.
Done, voor vandaag.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:33 schreef kleinzusje het volgende:
Ok even spammen voor HiDiHo
Wil iedereen op mijn onderste link in mn sig klikken , scrol naar de Google ads onderaan en klik er op !!!
AJB................... Het is echt zo lief wat hij doet en dan krijgt hij er nog iets voor.
![]()
![]()
![]()
Dank jullie wel![]()
Een was de leukste en meest fascinerende omdat je toen nog niet wist wat het effect van die gedwongen samenleving zou zijn. Drie was qua amusement en sensatie een hoogtepunt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker geprobeert maar krijg een help pagina en geen google addsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:33 schreef kleinzusje het volgende:
Ok even spammen voor HiDiHo
Wil iedereen op mijn onderste link in mn sig klikken , scrol naar de Google ads onderaan en klik er op !!!
AJB................... Het is echt zo lief wat hij doet en dan krijgt hij er nog iets voor.
![]()
![]()
![]()
Dank jullie wel![]()
( afspeellijst 1 en 2 gewisseld)quote:
Ja, ik was ook zo hoopvol. Het zag er niet naar uit dat ze zouden terugkomen, omdat Japio het vest van Herma uiteindelijk aan flarden had gescheurd....... Toen was niet alleen Palma, maar ook Herma helemaal over de rooie.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Eén van de spaarzame momenten waarop Lieke wel wat waardering van me krijgt.
De TT was zo hoopvol, BSOL! Ik dacht aan iets definitiefs. Maar helaas, ze waggelt alweer rond.
Ach Maar ik heb het iig ingezien. toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:35 schreef voyeur het volgende:
[..]
Een was de leukste en meest fascinerende omdat je toen nog niet wist wat het effect van die gedwongen samenleving zou zijn. Drie was qua amusement en sensatie een hoogtepunt.
Mensen gaan haten in een rls. Ik kon het me toen niet voorstellen en vind het nog steeds verbijsterend.
Doe dit maar niet meer, popje.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:33 schreef kleinzusje het volgende:
Misschien wil BQ je via PM even helpen ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:35 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker geprobeert maar krijg een help pagina en geen google adds![]()
Scroll helemaal naar beneden, dar staan 4 adds.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:35 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker geprobeert maar krijg een help pagina en geen google adds![]()
quote:...... De 26-jarige Sjoerd kent Jaap al bijna twaalf jaar. “Hij zat met mijn broertje Dirk in de brugklas en zo leerde ik hem kennen. Even later kwam ik zelf bij Jaap in de VWO-klas toen ik bleef zitten.” .....
Een verlichte geest; er is dus nog hoopquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:36 schreef itsme het volgende:
[..]
Ach Maar ik heb het iig ingezien. toch?![]()
quote:
OK, een soort Coon-brothers dus.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@gert, zie http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
[..]
Op de stream pagina van hidiho op de H drukken. Dan krijg je een popup screen (die moet je wel toestaan natuurlijk). Onderaan die hulppagina staan de google ads.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:35 schreef itsme het volgende:
[..]
Dank jullie welquote:
Nee he! Is Erquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:29 schreef DrsH het volgende:
Ach onze waggeleend in een roze korte broek is ook weer wakker
Je krijgt veel meer van die mensen te zien dan van wie dan ook in je eigen omgeving. Dus waarom zou je dan niemand in een rls niet kunnen haten?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:36 schreef itsme het volgende:
[..]
Ach Maar ik heb het iig ingezien. toch?![]()
Paar cent per clickquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:40 schreef lillkiss het volgende:
[..]
ik heb het ook gedaan, maar wat krijg jij daarvoor dan?
Dat is heel slim van haar, het is altijd de kunst om ergens te beginnen en contacten op te doen. Netwerk opbouwen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:41 schreef basicsaint het volgende:
Lieke probeert via DGK in de "media" te gaan werken.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:42 schreef kleinzusje het volgende:
update: alle 4 doen het weer, maar 4 blijft kut![]()
Ik zie een heel ander beeld op 4 en das jammer want een lekkere kut is niets mis keequote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:42 schreef kleinzusje het volgende:
update: alle 4 doen het weer, maar 4 blijft kut![]()
Hm, niet het allersterkste platform. Je laat er toch veelal minder positieve kanten van jezelf zien....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:41 schreef basicsaint het volgende:
Lieke probeert via DGK in de "media" te gaan werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |