Nee, samen op Fries gezeten, tegelijk .......quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:01 schreef noekje het volgende:
Is dat ook echt zo? Hebben zij samen op Fries gezeten en hoe moet ik dat zien. Hebben ze met z'n tweeën op Fries gezeten of zijn ze om en om gegaan?
Van wie?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:00 schreef Demon_Hunter het volgende:
Sippe kop van m
Huub maakt het wel spannend.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:02 schreef noekje het volgende:
Huub mag niks zeggen maar het is zaterdag. "Ik verlulde me gisteren al"
Lieke: dat dacht ik al. Jullie mannen krijgen altijd de leuke dingen.
Huub gaat het vandaag ook heel druk krijgen maar hij mag er niet over praten.
Ah nee! Gadverdamme!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, samen op Fries gezeten, tegelijk .......
hij is toch ook een date met lieke aan het regelen ipv groupie dag voor hem? of niet?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:02 schreef noekje het volgende:
Huub mag niks zeggen maar het is zaterdag. "Ik verlulde me gisteren al"
Lieke: dat dacht ik al. Jullie mannen krijgen altijd de leuke dingen.
Huub gaat het vandaag ook heel druk krijgen maar hij mag er niet over praten.
Ik weet het niet, ik weet alleen dat hij er niet over mag praten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:04 schreef shinegoldie het volgende:
[..]
hij is toch ook een date met lieke aan het regelen ipv groupie dag voor hem? of niet?
Tuurlijk wel, maar het is wel de bedoeling dat je er een naam bij zet in de COS.quote:
denk eerder dat ie t n verassing wil houde voor lieke..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik weet alleen dat hij er niet over mag praten.
Nou, dat is dan toch wel leuk van hem.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:05 schreef shinegoldie het volgende:
[..]
denk eerder dat ie t n verassing wil houde voor lieke..
En toen Brian alleen op Fries zat negeerde hij de aanwijzingen van Amanda, en maakte wat rare capriolen met dat beest.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, samen op Fries gezeten, tegelijk .......
Ik geloof ook wel in de gevoelens die die twee voor elkaar hebben. Was niet vanaf dag één zo.. maar het is de laatste weken echt gegroeid.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, dat is dan toch wel leuk van hem.
Ik denk ook nog steeds dat die twee echt oprecht gek op elkaar zijn ondanks alle berichten hier. Ik wou het even kwijt.
Paard moet daar toch weg, belachelijk gewoonquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:06 schreef Meganog het volgende:
[..]
En toen Brian alleen op Fries zat negeerde hij de aanwijzingen van Amanda, en maakte wat rare capriolen met dat beest.
jammer dat palma weg is anders was t nog wel grappigquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:13 schreef flubberdewups het volgende:
Ik denk dat we vandaag die Zaffra (schoonmaaksletje van Huub) wel weer zullen zien vandaag...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |