Nee, samen op Fries gezeten, tegelijk .......quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:01 schreef noekje het volgende:
Is dat ook echt zo? Hebben zij samen op Fries gezeten en hoe moet ik dat zien. Hebben ze met z'n tweeën op Fries gezeten of zijn ze om en om gegaan?
Van wie?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:00 schreef Demon_Hunter het volgende:
Sippe kop van m
Huub maakt het wel spannend.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:02 schreef noekje het volgende:
Huub mag niks zeggen maar het is zaterdag. "Ik verlulde me gisteren al"
Lieke: dat dacht ik al. Jullie mannen krijgen altijd de leuke dingen.
Huub gaat het vandaag ook heel druk krijgen maar hij mag er niet over praten.
Ah nee! Gadverdamme!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, samen op Fries gezeten, tegelijk .......
hij is toch ook een date met lieke aan het regelen ipv groupie dag voor hem? of niet?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:02 schreef noekje het volgende:
Huub mag niks zeggen maar het is zaterdag. "Ik verlulde me gisteren al"
Lieke: dat dacht ik al. Jullie mannen krijgen altijd de leuke dingen.
Huub gaat het vandaag ook heel druk krijgen maar hij mag er niet over praten.
Ik weet het niet, ik weet alleen dat hij er niet over mag praten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:04 schreef shinegoldie het volgende:
[..]
hij is toch ook een date met lieke aan het regelen ipv groupie dag voor hem? of niet?
Tuurlijk wel, maar het is wel de bedoeling dat je er een naam bij zet in de COS.quote:
denk eerder dat ie t n verassing wil houde voor lieke..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik weet alleen dat hij er niet over mag praten.
Nou, dat is dan toch wel leuk van hem.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:05 schreef shinegoldie het volgende:
[..]
denk eerder dat ie t n verassing wil houde voor lieke..
En toen Brian alleen op Fries zat negeerde hij de aanwijzingen van Amanda, en maakte wat rare capriolen met dat beest.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, samen op Fries gezeten, tegelijk .......
Ik geloof ook wel in de gevoelens die die twee voor elkaar hebben. Was niet vanaf dag één zo.. maar het is de laatste weken echt gegroeid.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, dat is dan toch wel leuk van hem.
Ik denk ook nog steeds dat die twee echt oprecht gek op elkaar zijn ondanks alle berichten hier. Ik wou het even kwijt.
Paard moet daar toch weg, belachelijk gewoonquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:06 schreef Meganog het volgende:
[..]
En toen Brian alleen op Fries zat negeerde hij de aanwijzingen van Amanda, en maakte wat rare capriolen met dat beest.
jammer dat palma weg is anders was t nog wel grappigquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:13 schreef flubberdewups het volgende:
Ik denk dat we vandaag die Zaffra (schoonmaaksletje van Huub) wel weer zullen zien vandaag...![]()
Op een serieuze toon of op een Jaap toonquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio begint een gesprek met Lieke. Hij opent met "Ik heb van Huub begrepen dat jij, eigenlijk jullie, enorm zitten met het voorvan van eergisteren ...... "
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:19 schreef Demon_Hunter het volgende:
Haha die helmen die ze ophebben met paardrijden ...
Ja, de storm is gaan liggen. Palma is vertrokken ...... (eind vorig topic staat wel wat caps van me)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:20 schreef demins het volgende:
Heb ik nou alle pret al gemist???
jaap weet ook van niks he of wel?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:23 schreef Clank het volgende:
Lieke: Zit ik vanavond weer met hun opgescheept.
Jaap: Je kan ook mee feesten als je wil.
Lieke: Maar ik wil er niet als een of andere controle politie bij zijn.
Huub zal haar de hele dag in de waan laten dat het feest doorgaat.. vind het een goed plan van hem!!
Nope.. niemand weet er verder vanaf.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:25 schreef shinegoldie het volgende:
[..]
jaap weet ook van niks he of wel?
Huub moet nog wel wat regelen. Je hoorde hem met 'achter' bellen zei ondermeer "Als Stephan en xxxxx binnenkomen, willen jullie ze dan meteen laten bellen want we moeten nog heel veel doen"quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:23 schreef Clank het volgende:
Lieke: Zit ik vanavond weer met hun opgescheept.
Jaap: Je kan ook mee feesten als je wil.
Lieke: Maar ik wil er niet als een of andere controle politie bij zijn.
Huub zal haar de hele dag in de waan laten dat het feest doorgaat.. vind het een goed plan van hem!!
Jelmarquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub moet nog wel wat regelen. Je hoorde hem met 'achter' bellen zei ondermeer "Als Stephan en xxxxx binnenkomen, willen jullie ze dan meteen laten bellen want we moeten nog heel veel doen"
Mijn interpretatie is dat het iets is vanuit het ziekenhuis. Aangifte van 'letsel onder vreemde omstandigheden' of zo.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:30 schreef schatje het volgende:
Huub wil aangifte doenTegen Jaap vanwege het willen uitkleden van Lieke? Of vanwege zijn gebroken vinger?
Interessante ontwikkeling.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Mijn interpretatie is dat het iets is vanuit het ziekenhuis. Aangifte van 'letsel onder vreemde omstandigheden' of zo.
Toen Huub terug kwam vertelde hij al dat hij niet had mogen zeggen dat hij in de Kooi woonde. Een grote redacteur was meegegeaan en had Huub vooraf uitdrukkelijk gewaarschuwd niets te zeggen. Huub had de arts gezegd dat hij was gestruikeld en gevallen. Maar de arts bleef nog al lang doorvragen.
Dat zeker, maar voordat hier een hele hoax gaat starten : Het is een vermoeden, geen zekerheid .....quote:
Welke 2 bedoelt Palma?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:38 schreef Clank het volgende:
De HH is terug.
Palma: Zullen we die twee gewoon negeren.. dat is ook leuk.
Zou dat helemaal vanuit hem zelf komen.. of zou 'Polo' hem hebben opgedragen te moeten helpen de zooi weer op te ruimen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio begint aan zijn charme-offensief
[afbeelding]
Huub heeft Japio gisteren de hint gegeven dat dit het beste werkt bij Palmaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:53 schreef Clank het volgende:
[..]
Zou dat helemaal vanuit hem zelf komen.. of zou 'Polo' hem hebben opgedragen te moeten helpen de zooi weer op te ruimen.
Nu nog de hint naar Palma over wat het beste werkt bij Jaap. ( Of voor wat Palma betreft: Wat het beste werkt naar ieder normaal denkend mens)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub heeft Japio gisteren de hint gegeven dat dit het beste werkt bij Palma
Ik mag toch hopen heel snel, stelletje randdebielen , zoals WB en Amanda gisteren op dat beest tekeer gingen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:59 schreef Copycat het volgende:
Wanneer komen ze Fries daar weghalen?
Wie worden er dit keer aan een diepte-interview onderworpen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:00 schreef Clank het volgende:
De Party komt om 11 uur voor interviews... zou Andrieshet weer doen?
Dat is volgens mij nog niet bekend.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie worden er dit keer aan een diepte-interview onderworpen?
Daarom inderdaad. Belachelijk ook dat die flutredactie/productie het gewoon laat gebeuren terwijl dat arme dier nog herstellende is van een beenblessure.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:01 schreef beequeen het volgende:
Ik mag toch hopen heel snel, stelletje randdebielen , zoals WB en Amanda gisteren op dat beest tekeer gingen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:00 schreef Clank het volgende:
De Party komt om 11 uur voor interviews... zou Andrieshet weer doen?
Tja, wat zal ik zeggen. WB kreeg er wel harde ballen van, zei hij.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom inderdaad. Belachelijk ook dat die flutredactie/productie het gewoon laat gebeuren terwijl dat arme dier nog herstellende is van een beenblessure.
Fries is géén, ik herhaal: géén Amanda, Brian!
Het is idd een beetje debiel wat met name Brian deed. Maar ik zie niet echt verband tussen 2 man op Fries zitten en de huidwond. Dat Fries inmiddels werd bereden was na duidelijke instructies van Ellen en een beetje extra gewicht wordt niet gedragen door de huid van z'n been.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen heel snel, stelletje randdebielen , zoals WB en Amanda gisteren op dat beest tekeer gingen.
Ellen had het over rustig inrijden en niet als een dolle debiel op dat beest door de bak raggen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is idd een beetje debiel wat met name Brian deed. Maar ik zie niet echt verband tussen 2 man op Fries zitten en de huidwond. Dat Fries inmiddels werd bereden was na duidelijke instructies van Ellen en een beetje extra gewicht wordt niet gedragen door de huid van z'n been.
Als je doelt op vanmorgen .... dan moet ik Japio wel een beetje gelijk geven. De manier waarop Palma uit haar dak ging sloeg nergens op, ze maakte het zelf alleen maar erger en erger.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:09 schreef scanman01 het volgende:
Dus Jaap had weer terror richting vrouwen? Wanneer pakt hij Brian een keer?
Lijkt me logischer, gezien wat Huub bij zijn binnenkomst van de kooi allemaal gezegd heeft. Had het aan Huub gelegen dan had Jaap er alang uitgelegen....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:09 schreef scanman01 het volgende:
Dus Jaap had weer terror richting vrouwen? Wanneer pakt hij Brian Huub een keer?
Dat durft hij niet, hij is als de dood voor hem, en het is een kindje van God, die mag je niet aanpakken van de FEBO.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:09 schreef scanman01 het volgende:
Dus Jaap had weer terror richting vrouwen? Wanneer pakt hij Brian een keer?
Of zo'n paard:quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:16 schreef yvonne het volgende:
Ik snap niet dat je als eigenaresse van Fries zo achteloos met dat dier om kunt laten gaan.
Geef die peuters een goudvis ofzo
Het is inderdaad diep triest ......quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:14 schreef scanman01 het volgende:
Stream 1 vervormd... stream 2 gaat bij mij op 60kb/s .... stream 3 vervormd.. stream 4 kapot.
Beetje gekkenwerk dit.
Jaloezie is zo'n nare eigenschap.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:29 schreef scanman01 het volgende:
Palma over Lieke: "Mafkut. Stinkhoer. Die moet helemaal haar bek houden"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |