Op een serieuze toon of op een Jaap toonquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio begint een gesprek met Lieke. Hij opent met "Ik heb van Huub begrepen dat jij, eigenlijk jullie, enorm zitten met het voorvan van eergisteren ...... "
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:19 schreef Demon_Hunter het volgende:
Haha die helmen die ze ophebben met paardrijden ...
Ja, de storm is gaan liggen. Palma is vertrokken ...... (eind vorig topic staat wel wat caps van me)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:20 schreef demins het volgende:
Heb ik nou alle pret al gemist???
jaap weet ook van niks he of wel?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:23 schreef Clank het volgende:
Lieke: Zit ik vanavond weer met hun opgescheept.
Jaap: Je kan ook mee feesten als je wil.
Lieke: Maar ik wil er niet als een of andere controle politie bij zijn.
Huub zal haar de hele dag in de waan laten dat het feest doorgaat.. vind het een goed plan van hem!!
Nope.. niemand weet er verder vanaf.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:25 schreef shinegoldie het volgende:
[..]
jaap weet ook van niks he of wel?
Huub moet nog wel wat regelen. Je hoorde hem met 'achter' bellen zei ondermeer "Als Stephan en xxxxx binnenkomen, willen jullie ze dan meteen laten bellen want we moeten nog heel veel doen"quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:23 schreef Clank het volgende:
Lieke: Zit ik vanavond weer met hun opgescheept.
Jaap: Je kan ook mee feesten als je wil.
Lieke: Maar ik wil er niet als een of andere controle politie bij zijn.
Huub zal haar de hele dag in de waan laten dat het feest doorgaat.. vind het een goed plan van hem!!
Jelmarquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub moet nog wel wat regelen. Je hoorde hem met 'achter' bellen zei ondermeer "Als Stephan en xxxxx binnenkomen, willen jullie ze dan meteen laten bellen want we moeten nog heel veel doen"
Mijn interpretatie is dat het iets is vanuit het ziekenhuis. Aangifte van 'letsel onder vreemde omstandigheden' of zo.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:30 schreef schatje het volgende:
Huub wil aangifte doenTegen Jaap vanwege het willen uitkleden van Lieke? Of vanwege zijn gebroken vinger?
Interessante ontwikkeling.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Mijn interpretatie is dat het iets is vanuit het ziekenhuis. Aangifte van 'letsel onder vreemde omstandigheden' of zo.
Toen Huub terug kwam vertelde hij al dat hij niet had mogen zeggen dat hij in de Kooi woonde. Een grote redacteur was meegegeaan en had Huub vooraf uitdrukkelijk gewaarschuwd niets te zeggen. Huub had de arts gezegd dat hij was gestruikeld en gevallen. Maar de arts bleef nog al lang doorvragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |