haha lulligquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:24 schreef scanman01 het volgende:
Andries (waar Lieke bij zit): "Die Lieke is helemaal niet zo lelijk. Het valt best wel mee"
Scht, ik heb alles gedaan wat je me uitgelegd hebt. Maar het werkt hier nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
tja, dat krijg je ervan![]()
Volg mijn linkje even![]()
Ach Egypte is wel leuk, heb er een tijdje gewoond. Het land komt me nu mijn strot uit, vooral de mensen..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:53 schreef SiRojK het volgende:
Maarreuh, 3 dagen egypte, dan kun je bijna niets
Komt Andries daar om interviews af te nemen of te dissen... naar ventje!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:24 schreef scanman01 het volgende:
Andries (waar Lieke bij zit): "Die Lieke is helemaal niet zo lelijk. Het valt best wel mee"
en ik vind andries nog net zo'n ei als toen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:24 schreef scanman01 het volgende:
Ja, ze hebben iets gewijzigd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:24 schreef FSR het volgende:
Hier doen de streams het ook niet???
Iemand een idee wat er aan de hand is..?
Ik vond hem toen al leuk (samen met Diane) en nu nog steedsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:26 schreef 2live het volgende:
[..]
en ik vind andries nog net zo'n ei als toen.![]()
En ik haatte hem. was ook de laatste keer dat ik iemand haatte alleen gebaseerd op TV beelden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vond hem toen al leuk (samen met Diane) en nu nog steeds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |