quote:
Waarom moet Huub dan iedere dag nog dat 'plekje' met water schoon maken en zalf opsmeren???quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:13 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Dat beest heeft geen 'WOND' meer aan zijn been, er zit nu nog een plekje, maar dat is logisch, die wond is al genezen anders werd er uberhaupt niet op gereden
Wat was daar ook weer de aanleiding voor?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:08 schreef dieenebart het volgende:
yup... dat waren er 18... nog bedankt:)
hahahahahaaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:17 schreef demins het volgende:
[..]
btw, die heb ik gemist, helaas. Bij de dood van Herman heb ik hem ook al gemist. Nou is het wachten op de dood van Rik Felderhof...![]()
Misschien dat een fan van de Majoor of Herman hem wel op DVD heeft opgenomen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:17 schreef demins het volgende:
[..]
btw, die heb ik gemist, helaas. Bij de dood van Herman heb ik hem ook al gemist. Nou is het wachten op de dood van Rik Felderhof...![]()
Had jij ook niet graag Ruud af en toe even met eieren bekogeld en van de trap af geduwd?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:17 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Was niet echt weg... Het is mij een beetje te agressief geworden. Kijk af en toe nog even mee, maar vind het niet echt geweldig meer.
Goh, waar ken ik dat vanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:17 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Was niet echt weg... Het is mij een beetje te agressief geworden. Kijk af en toe nog even mee, maar vind het niet echt geweldig meer.
Gelukkig maar. Dat mens is erger dan Natasia als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:18 schreef scanman01 het volgende:
Andries heeft Chantal thuisgelaten.
streams? van die dingen die geld kosten?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat was daar ook weer de aanleiding voor?
Streams nog steeds dood?
deja kots (hier ben ik al eens ziek van geworden...)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Goh, waar ken ik dat van![]()
Dat heb ik ook
Wat mij betreft heeft onze lieve heer ze niet erger gemaakt dan Natasia, dus niet helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:20 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Dat mens is erger dan Natasia als je het mij vraagt![]()
hier nog steeds niks grrrrrrrquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:02 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
geen 1 stream doet het..
Heb nog niets betaaldquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:21 schreef dieenebart het volgende:
[..]
streams? van die dingen die geld kosten?
..
Zelfs het verschil tussen ergeren en irriteren kent de internetredactie niet. En daar erger ik me aan want het irriteert me mateloos.quote:10:06 - Een ban op de eieren?
Palma irriteert zich mateloos aan de rotzooi in de Villa, die zij vanochtend aantrof. Natasia vertelt nuchter dat het tot een krachtmeting kwam tussen de nieuwe butler Elly en Jaap, waarbij de eieren door de lucht vlogen. “We gaan gewoon geen eieren meer bestellen”, vertelt ze rustig. “Ik ga haar even bellen, want het is natuurlijk geen stijl om zo weg te lopen”, laat Palma weten.
tja, dat krijg je ervanquote:
haha lulligquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:24 schreef scanman01 het volgende:
Andries (waar Lieke bij zit): "Die Lieke is helemaal niet zo lelijk. Het valt best wel mee"
Scht, ik heb alles gedaan wat je me uitgelegd hebt. Maar het werkt hier nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
tja, dat krijg je ervan![]()
Volg mijn linkje even![]()
Ach Egypte is wel leuk, heb er een tijdje gewoond. Het land komt me nu mijn strot uit, vooral de mensen..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:53 schreef SiRojK het volgende:
Maarreuh, 3 dagen egypte, dan kun je bijna niets
Komt Andries daar om interviews af te nemen of te dissen... naar ventje!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:24 schreef scanman01 het volgende:
Andries (waar Lieke bij zit): "Die Lieke is helemaal niet zo lelijk. Het valt best wel mee"
en ik vind andries nog net zo'n ei als toen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:24 schreef scanman01 het volgende:
Ja, ze hebben iets gewijzigd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:24 schreef FSR het volgende:
Hier doen de streams het ook niet???
Iemand een idee wat er aan de hand is..?
Ik vond hem toen al leuk (samen met Diane) en nu nog steedsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:26 schreef 2live het volgende:
[..]
en ik vind andries nog net zo'n ei als toen.![]()
En ik haatte hem. was ook de laatste keer dat ik iemand haatte alleen gebaseerd op TV beelden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vond hem toen al leuk (samen met Diane) en nu nog steeds
quote:
Go Liekequote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:29 schreef scanman01 het volgende:
Palma: "Ik heb echt geen tijd"
Lieke: "Dan maak je even tijd. Hup hup hup, beetje beweging in die benen"
Waar heeft ze nu weer geen tijd voor?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:29 schreef scanman01 het volgende:
Was ook puur een geintje. Lieke lachte er ook om.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:27 schreef itsme het volgende:
Zo erg is die opmerking toch niet?
Diane, die was ik bijna vergeten, ik zou ook niet meer weten wie er in zaten en dus wie mijn favoriet was.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vond hem toen al leuk (samen met Diane) en nu nog steeds
Echt? Er lopen nu genoeg gegadigden rond in die villa volgens mij.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:28 schreef itsme het volgende:
[..]
En ik haatte hem. was ook de laatste keer dat ik iemand haatte alleen gebaseerd op TV beelden.![]()
3 was de leukste BB... met de beroerdste winnaar trouwens.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:30 schreef 2live het volgende:
[..]
Diane, die was ik bijna vergeten, ik zou ook niet meer weten wie er in zaten en dus wie mijn favoriet was.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:29 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dus ik heb het alleen goed opgelost ???![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt? Er lopen nu genoeg gegadigden rond in die villa volgens mij.
Hoe zie je datquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:30 schreef kleinzusje het volgende:
en stream 1 en 2 zijn gewisseld
Eén van de spaarzame momenten waarop Lieke wel wat waardering van me krijgt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:29 schreef scanman01 het volgende:
Dat mag natuurlijkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat mij betreft heeft onze lieve heer ze niet erger gemaakt dan Natasia, dus niet helemaal met je eens.
ja maar toen heb ik dat besluit genomen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt? Er lopen nu genoeg gegadigden rond in die villa volgens mij.
ach ja, heeft sandy toen niet gewonnen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
3 was de leukste BB... met de beroerdste winnaar trouwens.
Sandy, Danielle, Gert Jan, Andries, Kelly ... enz enz
Ach wat ergquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:32 schreef lillkiss het volgende:
palma had glas water over lieke gegooid
Helemaal met je eens vandaag.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sorry Gert, ik gedraag me echt keurig, maar HiDiHo wil ik zo graag even helpen. Wil je mn post door de vingers zien ajbquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Eén van de spaarzame momenten waarop Lieke wel wat waardering van me krijgt.
De TT was zo hoopvol, BSOL! Ik dacht aan iets definitiefs. Maar helaas, ze waggelt alweer rond.
Done, voor vandaag.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:33 schreef kleinzusje het volgende:
Ok even spammen voor HiDiHo
Wil iedereen op mijn onderste link in mn sig klikken , scrol naar de Google ads onderaan en klik er op !!!
AJB................... Het is echt zo lief wat hij doet en dan krijgt hij er nog iets voor.
![]()
![]()
![]()
Dank jullie wel![]()
Een was de leukste en meest fascinerende omdat je toen nog niet wist wat het effect van die gedwongen samenleving zou zijn. Drie was qua amusement en sensatie een hoogtepunt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker geprobeert maar krijg een help pagina en geen google addsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:33 schreef kleinzusje het volgende:
Ok even spammen voor HiDiHo
Wil iedereen op mijn onderste link in mn sig klikken , scrol naar de Google ads onderaan en klik er op !!!
AJB................... Het is echt zo lief wat hij doet en dan krijgt hij er nog iets voor.
![]()
![]()
![]()
Dank jullie wel![]()
( afspeellijst 1 en 2 gewisseld)quote:
Ja, ik was ook zo hoopvol. Het zag er niet naar uit dat ze zouden terugkomen, omdat Japio het vest van Herma uiteindelijk aan flarden had gescheurd....... Toen was niet alleen Palma, maar ook Herma helemaal over de rooie.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Eén van de spaarzame momenten waarop Lieke wel wat waardering van me krijgt.
De TT was zo hoopvol, BSOL! Ik dacht aan iets definitiefs. Maar helaas, ze waggelt alweer rond.
Ach Maar ik heb het iig ingezien. toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:35 schreef voyeur het volgende:
[..]
Een was de leukste en meest fascinerende omdat je toen nog niet wist wat het effect van die gedwongen samenleving zou zijn. Drie was qua amusement en sensatie een hoogtepunt.
Mensen gaan haten in een rls. Ik kon het me toen niet voorstellen en vind het nog steeds verbijsterend.
Doe dit maar niet meer, popje.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:33 schreef kleinzusje het volgende:
Misschien wil BQ je via PM even helpen ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:35 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker geprobeert maar krijg een help pagina en geen google adds![]()
Scroll helemaal naar beneden, dar staan 4 adds.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:35 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker geprobeert maar krijg een help pagina en geen google adds![]()
quote:...... De 26-jarige Sjoerd kent Jaap al bijna twaalf jaar. “Hij zat met mijn broertje Dirk in de brugklas en zo leerde ik hem kennen. Even later kwam ik zelf bij Jaap in de VWO-klas toen ik bleef zitten.” .....
Een verlichte geest; er is dus nog hoopquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:36 schreef itsme het volgende:
[..]
Ach Maar ik heb het iig ingezien. toch?![]()
quote:
OK, een soort Coon-brothers dus.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@gert, zie http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
[..]
Op de stream pagina van hidiho op de H drukken. Dan krijg je een popup screen (die moet je wel toestaan natuurlijk). Onderaan die hulppagina staan de google ads.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:35 schreef itsme het volgende:
[..]
Dank jullie welquote:
Nee he! Is Erquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:29 schreef DrsH het volgende:
Ach onze waggeleend in een roze korte broek is ook weer wakker
Je krijgt veel meer van die mensen te zien dan van wie dan ook in je eigen omgeving. Dus waarom zou je dan niemand in een rls niet kunnen haten?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:36 schreef itsme het volgende:
[..]
Ach Maar ik heb het iig ingezien. toch?![]()
Paar cent per clickquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:40 schreef lillkiss het volgende:
[..]
ik heb het ook gedaan, maar wat krijg jij daarvoor dan?
Dat is heel slim van haar, het is altijd de kunst om ergens te beginnen en contacten op te doen. Netwerk opbouwen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:41 schreef basicsaint het volgende:
Lieke probeert via DGK in de "media" te gaan werken.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:42 schreef kleinzusje het volgende:
update: alle 4 doen het weer, maar 4 blijft kut![]()
Ik zie een heel ander beeld op 4 en das jammer want een lekkere kut is niets mis keequote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:42 schreef kleinzusje het volgende:
update: alle 4 doen het weer, maar 4 blijft kut![]()
Hm, niet het allersterkste platform. Je laat er toch veelal minder positieve kanten van jezelf zien....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:41 schreef basicsaint het volgende:
Lieke probeert via DGK in de "media" te gaan werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |