quote:
Waarom moet Huub dan iedere dag nog dat 'plekje' met water schoon maken en zalf opsmeren???quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:13 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Dat beest heeft geen 'WOND' meer aan zijn been, er zit nu nog een plekje, maar dat is logisch, die wond is al genezen anders werd er uberhaupt niet op gereden
Wat was daar ook weer de aanleiding voor?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:08 schreef dieenebart het volgende:
yup... dat waren er 18... nog bedankt:)
hahahahahaaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:17 schreef demins het volgende:
[..]
btw, die heb ik gemist, helaas. Bij de dood van Herman heb ik hem ook al gemist. Nou is het wachten op de dood van Rik Felderhof...![]()
Misschien dat een fan van de Majoor of Herman hem wel op DVD heeft opgenomen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:17 schreef demins het volgende:
[..]
btw, die heb ik gemist, helaas. Bij de dood van Herman heb ik hem ook al gemist. Nou is het wachten op de dood van Rik Felderhof...![]()
Had jij ook niet graag Ruud af en toe even met eieren bekogeld en van de trap af geduwd?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:17 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Was niet echt weg... Het is mij een beetje te agressief geworden. Kijk af en toe nog even mee, maar vind het niet echt geweldig meer.
Goh, waar ken ik dat vanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:17 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Was niet echt weg... Het is mij een beetje te agressief geworden. Kijk af en toe nog even mee, maar vind het niet echt geweldig meer.
Gelukkig maar. Dat mens is erger dan Natasia als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:18 schreef scanman01 het volgende:
Andries heeft Chantal thuisgelaten.
streams? van die dingen die geld kosten?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat was daar ook weer de aanleiding voor?
Streams nog steeds dood?
deja kots (hier ben ik al eens ziek van geworden...)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Goh, waar ken ik dat van![]()
Dat heb ik ook
Wat mij betreft heeft onze lieve heer ze niet erger gemaakt dan Natasia, dus niet helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:20 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Dat mens is erger dan Natasia als je het mij vraagt![]()
hier nog steeds niks grrrrrrrquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:02 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
geen 1 stream doet het..
Heb nog niets betaaldquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:21 schreef dieenebart het volgende:
[..]
streams? van die dingen die geld kosten?
..
Zelfs het verschil tussen ergeren en irriteren kent de internetredactie niet. En daar erger ik me aan want het irriteert me mateloos.quote:10:06 - Een ban op de eieren?
Palma irriteert zich mateloos aan de rotzooi in de Villa, die zij vanochtend aantrof. Natasia vertelt nuchter dat het tot een krachtmeting kwam tussen de nieuwe butler Elly en Jaap, waarbij de eieren door de lucht vlogen. “We gaan gewoon geen eieren meer bestellen”, vertelt ze rustig. “Ik ga haar even bellen, want het is natuurlijk geen stijl om zo weg te lopen”, laat Palma weten.
tja, dat krijg je ervanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |