Ik hoopte dat dat agressieve duiveltje (iemand van een paar meter trap wilen lazeren en dan zeiken om het stoel wegtrekken van Eric, dit was even erg) een 24-uur ging aanvragen, jammer.....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub heeft het boek van de groepies voor zich en gaat bellen. Geen gehoor ....
Ik gok dat hij wilde afzeggen
[afbeelding]
Had ze maar een vak moeten lerenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:31 schreef scanman01 het volgende:
Palma: "Je krijgt het er haast niet af weet je. Je moet echt boenen"
Ja ze moet werken... dat is even wennen!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:31 schreef scanman01 het volgende:
Palma: "Je krijgt het er haast niet af weet je. Je moet echt boenen"
Even advocaat van de duivel zijn. Paarden kunnen heus wel iets hebben. Fries heeft nooit enige indicatie gegeven dat ie het vreselijk erg of eng vind. Een paard dat iets niet trekt bokt wel weg of zet z'n hakken in het zand.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is idd een beetje debiel wat met name Brian deed. Maar ik zie niet echt verband tussen 2 man op Fries zitten en de huidwond. Dat Fries inmiddels werd bereden was na duidelijke instructies van Ellen en een beetje extra gewicht wordt niet gedragen door de huid van z'n been.
Daar is iedereen het hier wel over eens.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:33 schreef DrsH het volgende:
Nou ik moet eerlijk zeggen dat ik meer medelij heb met dat paard die aan de grillen van Amanda en Brian moet voldoen. Een pure vorm van dierenmishandeling, door een infantiele trut en een doorgedraaide antilliaan
Dat suffe wijf denkt echt dat de kooi om haar draait? Wat en vooral wie boeit het waar zij al dan niet op zit te wachten. Poetsen kreng!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:34 schreef beequeen het volgende:
Opperzwabber: Vreselijk, Huub zit weer piano te spelen, alsof ik daar op zit te wachten, herrie aan mijn kop.
Alles goed en wel, maar deze paarden waren neem ik aan niet gewond aan hun been.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Even advocaat van de duivel zijn. Paarden kunnen heus wel iets hebben. Fries heeft nooit enige indicatie gegeven dat ie het vreselijk erg of eng vind. Een paard dat iets niet trekt bokt wel weg of zet z'n hakken in het zand.
Ik heb in het verleden gevoltigeerd: dan doe je ook wel rare dingen op een paard:
Kijk bv eens naar deze foto's: http://voltemotion.smugmug.com/CVI/188516
(Overigens is dit heel hoog niveau)
Je weet wat er de vorige keer gebeurde...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:36 schreef CoT het volgende:
Palma denkt even personeel te kunnen ontslaan?![]()
* Linkje niet aan Brechtje laat zien*quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden gevoltigeerd: dan doe je ook wel rare dingen op een paard:
Kijk bv eens naar deze foto's: http://voltemotion.smugmug.com/CVI/188516
(Overigens is dit heel hoog niveau)
Dennis is afschuwelijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:38 schreef schatje het volgende:
Wat een afschuwelijk overhemd heeft Dennis aan.
zal die wel aan moeten trekken... je krijgt daar tog je klerenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:38 schreef schatje het volgende:
Wat een afschuwelijk overhemd heeft Dennis aan.
Fries had een oppervlakkige been wond, geen gescheurde spieren of pezen. Als dat niet geheeld was had ze hem uberhaupt helemaal niet kunnen bereiden. Dan moet ie dit echt wel kunnen hebben hoor. Een gezond net hersteld paard word niet kreupel of ziek van het dragen van 2 mensen. Zelfs niet van zo'n grote idioot als brian.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:36 schreef beequeen het volgende:
Alles goed en wel, maar deze paarden waren neem ik aan niet gewond aan hun been.
Dat was Lieke en die was huishoudster. Elly is geen huishoudster, dus die kan Palma nooit ontslaan neem ik aan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je weet wat er de vorige keer gebeurde...
Over een paar dagen Elly als nieuwe miljonair?
Ik ben het met Veulen eens, een paard gaat echt wel protesteren als het te erg of te eng zou zijn. Begrijp me niet verkeerd, ik snap jouw emotie maar neem van Veulen en mij aan, Fries kan best wel wat hebben.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alles goed en wel, maar deze paarden waren neem ik aan niet gewond aan hun been.
Hoezo nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:38 schreef yvonne het volgende:
* Linkje niet aan Brechtje laat zien*
Volgens mij is Palma als hoofd huishouding verantwoordelijk voor al het bedienend personeel, butlers incluis. Of in ieder geval denkt ze dat ze de scepter over hen zwaait.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:40 schreef scanman01 het volgende:
Dat was Lieke en die was huishoudster. Elly is geen huishoudster, dus die kan Palma nooit ontslaan.
Weer een anti-Huub figuur dat meteen 'afschuwelijk' is?quote:
Butlers vallen ook onder de verantwoording van Palmaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was Lieke en die was huishoudster. Elly is geen huishoudster, dus die kan Palma nooit ontslaan neem ik aan.
antihuub of niet hij is gewoon echt niet te pruimenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:43 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Weer een anti-Huub figuur dat meteen 'afschuwelijk' is?Jaap was dat eerst ook en Eric eerst niet....
Ok, dat kan. Heb mijn mening nog niet helemaal over hem klaarstaan overigens.....Maar Jaap is wel gekelderd in de poll hier, heb het idee dat het deels komt omdat hij niet meer achter Huub aanlooptquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:45 schreef grazygirl het volgende:
[..]
antihuub of niet hij is gewoon echt niet te pruimen![]()
Ik denk meer om wat hij zondagnacht heeft geflikt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:46 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ok, dat kan. Heb mijn mening nog niet helemaal over hem klaarstaan overigens.....Maar Jaap is wel gekelderd in de poll hier, heb het idee dat het deels komt omdat hij niet meer achter Huub aanloopt
Na een uurtje kwamen de huishoudsters weer terugquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:48 schreef Taurus het volgende:
Ik lees in de OP dat palma weg is, en nu is ze er gewoon?![]()
In 9 dagen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:48 schreef Clank het volgende:
Jemig.. Jaap moet 5 kilo afvallen in 2 weken om een huwelijksreis te verdienen.. een peuleschilletje lijkt me.
Dat is de doctrine van de Sint Huubkerk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:43 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Weer een anti-Huub figuur dat meteen 'afschuwelijk' is?Jaap was dat eerst ook en Eric eerst niet....
Zondagnacht was voor mij ook de limit. Met name de poging Lieke's kleren van haar lijf te scheuren. Er zijn en er blijven bepaalde fatsoensnormen .......quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk meer om wat hij zondagnacht heeft geflikt.
Van 7-10 juli is 4 dagen volgens de telling van de reisburo'squote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:53 schreef SiRojK het volgende:
Maarreuh, 3 dagen egypte, dan kun je bijna niets
hij heeft wel een keer verteld dat hij bang in het vliegtuig is...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:53 schreef scanman01 het volgende:
Ik krijg niet de indruk dat Jaap de reis echt helemaal geweldig vindt.
hij twijfelt ook nog steeds of hij echt wil trouwenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:54 schreef lillkiss het volgende:
[..]
hij heeft wel een keer verteld dat hij bang in het vliegtuig is...
Of helemaal geen streams, zoals nuquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:54 schreef scanman01 het volgende:
Krijgen we nu weer constant Jaap in de fitness op de streams?
Hij is nog niet eens zalig verklaard...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:52 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Dat is de doctrine van de Sint Huubkerk.
Alles wat niet in lijn is van de zaligverklaring van Sint Huub is misselijkmakend, walgelijk, gelogen of een complot van achter.
Duidelijk toch?
En ik deed niet eens 'dit'!quote:
Idd. Het begin van afvallen is altijd het makkelijkst. 5 kilo ben je zo kwijt. Daarna wordt het pas wat moeilijker en gaat het steeds langzamer.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:54 schreef 2live het volgende:
[..]
als je zoveel overgewicht hebt, kan dat makkelijk.
Als deze outage ontstaat omdat ze de server van stream 4 opknappen, dan is het OK. Maar anders is de techniek van TIEN echt waardeloos.quote:
blijkbaar kon die dat nog niet hebben met zn wond, want t gaat nu weer slechter zei huubquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:56 schreef Taurus het volgende:
Vind men het hier nu zielig dat een paard als Fries twee mensen heeft moeten dragen?![]()
Zou niet de eerste keer zijn dat Fok met vissen aankomtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:16 schreef yvonne het volgende:
Ik snap niet dat je als eigenaresse van Fries zo achteloos met dat dier om kunt laten gaan.
Geef die peuters een goudvis ofzo
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:56 schreef burtbeej het volgende:
[afbeelding]
Hij pakt zn pipa, en meteen de streams down !
dat is wel een leuk idee, maar de istanbulstemming ging ook al fout, dus dit moet kost wat het kost doorgaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:56 schreef _-inge-_ het volgende:
Belachelijke weddenschap voor Jaap. 5 Kilo is een makkie als je zoveel weegt! Ze zijn zeker bang dat de redactie hun shotjes van een huwelijksreis misloopt. Ik had liever een echte uitdaging gezien.
Misschien gaan ze het hem nog een beetje moeilijk maken door lekkere proeverijen te plannen of weer koks te laten komen met lekker eten..... Geef in ieder geval nog een beetje spanning eraan zou ik zeggen!
ja had gewoon 10 kilo afvallen gedaan, en als hij t dan niet haalde alsnog in de laatste vase iets verzinne. maar dit is echt bullshitquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:56 schreef _-inge-_ het volgende:
Belachelijke weddenschap voor Jaap. 5 Kilo is een makkie als je zoveel weegt! Ze zijn zeker bang dat de redactie hun shotjes van een huwelijksreis misloopt. Ik had liever een echte uitdaging gezien.
Misschien gaan ze het hem nog een beetje moeilijk maken door lekkere proeverijen te plannen of weer koks te laten komen met lekker eten..... Geef in ieder geval nog een beetje spanning eraan zou ik zeggen!
Dus als ik nou serieus aan mijn overgewicht ga werken dan val ik straks des te makkelijker af. Heb ik het zo verkeerd begrepen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:54 schreef 2live het volgende:
[..]
als je zoveel overgewicht hebt, kan dat makkelijk.
Dat was bij BB1 toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:57 schreef voyeur het volgende:
[..]
Zou niet de eerste keer zijn dat Fok met vissen aankomt
Te tendens was daarvoor al zichtbaar geloof ik.... maar de kots was toch ook al heel erg? En wat Huub allemaal geflikt heeft blijf ik erger vinden, maar goed, dat is mijn mening. Ik zou een eerste positie van iedereen (misschien Natasia uitgezonderd) beter begrijpen dan deze langdurige nummer 1 positie van Huub....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk meer om wat hij zondagnacht heeft geflikt.
nee hier ook niet grrrrrrrquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:02 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
geen 1 stream doet het..
Dwarsligger.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:58 schreef demins het volgende:
[..]
Dus als ik nou serieus aan mijn overgewicht ga werken dan val ik straks des te makkelijker af. Heb ik het zo verkeerd begrepen?![]()
Zielig???Onverantwoord met die wond aan zijn been ja...erg onverantwoord,maar dat zijn we wel gewend van die twee...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:56 schreef Taurus het volgende:
Vind men het hier nu zielig dat een paard als Fries twee mensen heeft moeten dragen?![]()
yup... dat waren er 18... nog bedankt:)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:57 schreef voyeur het volgende:
[..]
Zou niet de eerste keer zijn dat Fok met vissen aankomt
benedictus moet een rondje eemnes doenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:55 schreef demins het volgende:
[..]
Hij is nog niet eens zalig verklaard...![]()
Ikke niet.. streams zijn hier nog dood.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:07 schreef beequeen het volgende:
Ach, ik zie Dennis alweer met zijn handen in zijn zakken door het beeld wandelen.
Volgens de kenners hier maakt het niks uit, maar ik vind het allemaal nogal vreemd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:04 schreef riri het volgende:
[..]
Zielig???Onverantwoord met die wond aan zijn been ja...erg onverantwoord,maar dat zijn we wel gewend van die twee...
Long time no see.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
yup... dat waren er 18... nog bedankt:)
4 dagen.. dat is 1 dag vliegen, 2 dagen daar, 1 dag vliegen...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Van 7-10 juli is 4 dagen volgens de telling van de reisburo's
Welcome backquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Alle streams? Reboot even, het is nog niet optimaal maar 3 streams werken hier.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:10 schreef Clank het volgende:
[..]
Ikke niet.. streams zijn hier nog dood.
Dat beest heeft geen 'WOND' meer aan zijn been, er zit nu nog een plekje, maar dat is logisch, die wond is al genezen anders werd er uberhaupt niet op geredenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:04 schreef riri het volgende:
[..]
Zielig???Onverantwoord met die wond aan zijn been ja...erg onverantwoord,maar dat zijn we wel gewend van die twee...
Wordt ie eindelijk gerepareerd?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:14 schreef fladdie het volgende:
bij mij stream 4 werkt niet
Wel opletten, volgens Huub bloedde het weer behoorlijk vanochtend, dat zal hij toch niet verzinnen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:13 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Dat beest heeft geen 'WOND' meer aan zijn been, er zit nu nog een plekje, maar dat is logisch, die wond is al genezen anders werd er uberhaupt niet op gereden
Wat ik vreemder vind is dat ze op Fries mogen rijden zonder begelijding van Ellen. In het verleden mocht dat ook niet, dus waarom nu ineens wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:10 schreef beequeen het volgende:
Volgens de kenners hier maakt het niks uit, maar ik vind het allemaal nogal vreemd.
btw, die heb ik gemist, helaas. Bij de dood van Herman heb ik hem ook al gemist. Nou is het wachten op de dood van Rik Felderhof...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dwarsligger.![]()
btw, gisteravond de herhaling gezien van Brood met majoor Bosshardt bij Felderhof. Echt een geweldige uitzending.
quote:
Waarom moet Huub dan iedere dag nog dat 'plekje' met water schoon maken en zalf opsmeren???quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:13 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Dat beest heeft geen 'WOND' meer aan zijn been, er zit nu nog een plekje, maar dat is logisch, die wond is al genezen anders werd er uberhaupt niet op gereden
Wat was daar ook weer de aanleiding voor?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:08 schreef dieenebart het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |