yup... dat waren er 18... nog bedankt:)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:57 schreef voyeur het volgende:
[..]
Zou niet de eerste keer zijn dat Fok met vissen aankomt
benedictus moet een rondje eemnes doenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:55 schreef demins het volgende:
[..]
Hij is nog niet eens zalig verklaard...![]()
Ikke niet.. streams zijn hier nog dood.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:07 schreef beequeen het volgende:
Ach, ik zie Dennis alweer met zijn handen in zijn zakken door het beeld wandelen.
Volgens de kenners hier maakt het niks uit, maar ik vind het allemaal nogal vreemd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:04 schreef riri het volgende:
[..]
Zielig???Onverantwoord met die wond aan zijn been ja...erg onverantwoord,maar dat zijn we wel gewend van die twee...
Long time no see.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
yup... dat waren er 18... nog bedankt:)
4 dagen.. dat is 1 dag vliegen, 2 dagen daar, 1 dag vliegen...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Van 7-10 juli is 4 dagen volgens de telling van de reisburo's
Welcome backquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
yup... dat waren er 18... nog bedankt:)
Alle streams? Reboot even, het is nog niet optimaal maar 3 streams werken hier.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:10 schreef Clank het volgende:
[..]
Ikke niet.. streams zijn hier nog dood.
Dat beest heeft geen 'WOND' meer aan zijn been, er zit nu nog een plekje, maar dat is logisch, die wond is al genezen anders werd er uberhaupt niet op geredenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:04 schreef riri het volgende:
[..]
Zielig???Onverantwoord met die wond aan zijn been ja...erg onverantwoord,maar dat zijn we wel gewend van die twee...
Wordt ie eindelijk gerepareerd?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:14 schreef fladdie het volgende:
bij mij stream 4 werkt niet
Wel opletten, volgens Huub bloedde het weer behoorlijk vanochtend, dat zal hij toch niet verzinnen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:13 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Dat beest heeft geen 'WOND' meer aan zijn been, er zit nu nog een plekje, maar dat is logisch, die wond is al genezen anders werd er uberhaupt niet op gereden
Wat ik vreemder vind is dat ze op Fries mogen rijden zonder begelijding van Ellen. In het verleden mocht dat ook niet, dus waarom nu ineens wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:10 schreef beequeen het volgende:
Volgens de kenners hier maakt het niks uit, maar ik vind het allemaal nogal vreemd.
btw, die heb ik gemist, helaas. Bij de dood van Herman heb ik hem ook al gemist. Nou is het wachten op de dood van Rik Felderhof...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dwarsligger.![]()
btw, gisteravond de herhaling gezien van Brood met majoor Bosshardt bij Felderhof. Echt een geweldige uitzending.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |