Hoezo nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:38 schreef yvonne het volgende:
* Linkje niet aan Brechtje laat zien*
Volgens mij is Palma als hoofd huishouding verantwoordelijk voor al het bedienend personeel, butlers incluis. Of in ieder geval denkt ze dat ze de scepter over hen zwaait.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:40 schreef scanman01 het volgende:
Dat was Lieke en die was huishoudster. Elly is geen huishoudster, dus die kan Palma nooit ontslaan.
Weer een anti-Huub figuur dat meteen 'afschuwelijk' is?quote:
Butlers vallen ook onder de verantwoording van Palmaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was Lieke en die was huishoudster. Elly is geen huishoudster, dus die kan Palma nooit ontslaan neem ik aan.
antihuub of niet hij is gewoon echt niet te pruimenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:43 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Weer een anti-Huub figuur dat meteen 'afschuwelijk' is?Jaap was dat eerst ook en Eric eerst niet....
Ok, dat kan. Heb mijn mening nog niet helemaal over hem klaarstaan overigens.....Maar Jaap is wel gekelderd in de poll hier, heb het idee dat het deels komt omdat hij niet meer achter Huub aanlooptquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:45 schreef grazygirl het volgende:
[..]
antihuub of niet hij is gewoon echt niet te pruimen![]()
Ik denk meer om wat hij zondagnacht heeft geflikt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:46 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ok, dat kan. Heb mijn mening nog niet helemaal over hem klaarstaan overigens.....Maar Jaap is wel gekelderd in de poll hier, heb het idee dat het deels komt omdat hij niet meer achter Huub aanloopt
Na een uurtje kwamen de huishoudsters weer terugquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:48 schreef Taurus het volgende:
Ik lees in de OP dat palma weg is, en nu is ze er gewoon?![]()
In 9 dagen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:48 schreef Clank het volgende:
Jemig.. Jaap moet 5 kilo afvallen in 2 weken om een huwelijksreis te verdienen.. een peuleschilletje lijkt me.
Dat is de doctrine van de Sint Huubkerk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:43 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Weer een anti-Huub figuur dat meteen 'afschuwelijk' is?Jaap was dat eerst ook en Eric eerst niet....
Zondagnacht was voor mij ook de limit. Met name de poging Lieke's kleren van haar lijf te scheuren. Er zijn en er blijven bepaalde fatsoensnormen .......quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk meer om wat hij zondagnacht heeft geflikt.
Van 7-10 juli is 4 dagen volgens de telling van de reisburo'squote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:53 schreef SiRojK het volgende:
Maarreuh, 3 dagen egypte, dan kun je bijna niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |