Het is idd een beetje debiel wat met name Brian deed. Maar ik zie niet echt verband tussen 2 man op Fries zitten en de huidwond. Dat Fries inmiddels werd bereden was na duidelijke instructies van Ellen en een beetje extra gewicht wordt niet gedragen door de huid van z'n been.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen heel snel, stelletje randdebielen , zoals WB en Amanda gisteren op dat beest tekeer gingen.
Ellen had het over rustig inrijden en niet als een dolle debiel op dat beest door de bak raggen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is idd een beetje debiel wat met name Brian deed. Maar ik zie niet echt verband tussen 2 man op Fries zitten en de huidwond. Dat Fries inmiddels werd bereden was na duidelijke instructies van Ellen en een beetje extra gewicht wordt niet gedragen door de huid van z'n been.
Als je doelt op vanmorgen .... dan moet ik Japio wel een beetje gelijk geven. De manier waarop Palma uit haar dak ging sloeg nergens op, ze maakte het zelf alleen maar erger en erger.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:09 schreef scanman01 het volgende:
Dus Jaap had weer terror richting vrouwen? Wanneer pakt hij Brian een keer?
Lijkt me logischer, gezien wat Huub bij zijn binnenkomst van de kooi allemaal gezegd heeft. Had het aan Huub gelegen dan had Jaap er alang uitgelegen....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:09 schreef scanman01 het volgende:
Dus Jaap had weer terror richting vrouwen? Wanneer pakt hij Brian Huub een keer?
Dat durft hij niet, hij is als de dood voor hem, en het is een kindje van God, die mag je niet aanpakken van de FEBO.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:09 schreef scanman01 het volgende:
Dus Jaap had weer terror richting vrouwen? Wanneer pakt hij Brian een keer?
Of zo'n paard:quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:16 schreef yvonne het volgende:
Ik snap niet dat je als eigenaresse van Fries zo achteloos met dat dier om kunt laten gaan.
Geef die peuters een goudvis ofzo
Het is inderdaad diep triest ......quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:14 schreef scanman01 het volgende:
Stream 1 vervormd... stream 2 gaat bij mij op 60kb/s .... stream 3 vervormd.. stream 4 kapot.
Beetje gekkenwerk dit.
Jaloezie is zo'n nare eigenschap.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:29 schreef scanman01 het volgende:
Palma over Lieke: "Mafkut. Stinkhoer. Die moet helemaal haar bek houden"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |