quote:...... De 26-jarige Sjoerd kent Jaap al bijna twaalf jaar. “Hij zat met mijn broertje Dirk in de brugklas en zo leerde ik hem kennen. Even later kwam ik zelf bij Jaap in de VWO-klas toen ik bleef zitten.” .....
Een verlichte geest; er is dus nog hoopquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:36 schreef itsme het volgende:
[..]
Ach Maar ik heb het iig ingezien. toch?![]()
quote:
OK, een soort Coon-brothers dus.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@gert, zie http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
[..]
Op de stream pagina van hidiho op de H drukken. Dan krijg je een popup screen (die moet je wel toestaan natuurlijk). Onderaan die hulppagina staan de google ads.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:35 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker geprobeert maar krijg een help pagina en geen google adds![]()
Dank jullie welquote:
Nee he! Is Erquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:29 schreef DrsH het volgende:
Ach onze waggeleend in een roze korte broek is ook weer wakker
Je krijgt veel meer van die mensen te zien dan van wie dan ook in je eigen omgeving. Dus waarom zou je dan niemand in een rls niet kunnen haten?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:36 schreef itsme het volgende:
[..]
Ach Maar ik heb het iig ingezien. toch?![]()
Paar cent per clickquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:40 schreef lillkiss het volgende:
[..]
ik heb het ook gedaan, maar wat krijg jij daarvoor dan?
Dat is heel slim van haar, het is altijd de kunst om ergens te beginnen en contacten op te doen. Netwerk opbouwen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:41 schreef basicsaint het volgende:
Lieke probeert via DGK in de "media" te gaan werken.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:42 schreef kleinzusje het volgende:
update: alle 4 doen het weer, maar 4 blijft kut![]()
Ik zie een heel ander beeld op 4 en das jammer want een lekkere kut is niets mis keequote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:42 schreef kleinzusje het volgende:
update: alle 4 doen het weer, maar 4 blijft kut![]()
Hm, niet het allersterkste platform. Je laat er toch veelal minder positieve kanten van jezelf zien....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:41 schreef basicsaint het volgende:
Lieke probeert via DGK in de "media" te gaan werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |