ik zit te zoeken, maar ik kan helemaal niks vinden. Doden? Gewonden?quote:Op maandag 25 juni 2007 11:10 schreef Bullebak het volgende:
Op perron 5 hoor ik net.
Ik zal Grissom even bellen.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik zit te zoeken, maar ik kan helemaal niks vinden. Doden? Gewonden?
Hoelang duurt het eigenlijk voordat zo'n crime scene weer vrijgegeven wordt?
Ga eens kijken danquote:Op maandag 25 juni 2007 11:11 schreef shilizous_88 het volgende:
Pff, Ik woon op 100m van het station Alkmaar en ik bid dan maar even dat ze geen ramen ingeschoten hebben.
In ieder geval een tvp waard
Ligt er maar net aan natuurlijk. Als er een dooie ligt zijn ze wel een dagje zoet.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik zit te zoeken, maar ik kan helemaal niks vinden. Doden? Gewonden?
Hoelang duurt het eigenlijk voordat zo'n crime scene weer vrijgegeven wordt?
Is in ieder geval iets aan de handquote:10:41:54 25-06-07 18 G AMBU A1 NS Station ALKMAAR Centraal STATIONSWEG 47 ALKMAAR
CPA NH-Noord ( Monitorcode )
GHOR NH-Noord ( OvDG )
CPA NH-Noord ( Ambu 189 Alkmaar/De Mossel/Schagen )
10:32:48 25-06-07 18 G AMBU A1 (GG anh inci 9) NS Station ALKMAAR Centraal STATIONSWEG 47 ALKMAAR
CPA NH-Noord ( Motorambulance Alkmaar / Kuststreek )
CPA NH-Noord ( Ambu 190 Alkmaar/De Mossel/Schagen )
RTVNHquote:ALKMAAR Op het station in Alkmaar heeft maandagochtend een schietpartij plaatsgevonden. Onbekend is wat er precies is gebeurd.
De traumahelikopter is onderweg. Het station zou mogelijk inmiddels ontruimd zijn.
Nadere gegevens ontbreken nog.
dan hoop ik toch maar dat dat vanaaf weer vrijgegeven isquote:
media bron? Isser niet. Althans, ik heb geen idee over welke radio zender MM het hadquote:Op maandag 25 juni 2007 11:16 schreef Edwinuss het volgende:
BRONETJE?
hey, het zal maar een gek zijn die ff dacht in de rondte te moeten gaan schieten.quote:
Je hebt toch een sms van hem ontvangen?quote:Op maandag 25 juni 2007 11:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
hey, het zal maar een gek zijn die ff dacht in de rondte te moeten gaan schieten.
Ik heb nog nergens gezien dat het een liquidatie betrof hoor
quote:Station Alkmaar ontruimd na schietpartij
Station Alkmaar ontruimd na schietpartij
ALKMAAR (ANP) - Station Alkmaar is maandag op last van de politie ontruimd en gesloten voor reizigers wegens een schietpartij. Even voor elf uur zijn op het station schoten gelost. Dat heeft een woordvoerster van ProRail bekendgemaakt.
De politie bevestigde de schietpartij, maar kon nog niets vertellen over eventuele slachtoffers en de toedracht.
Er is momenteel geen treinverkeer mogelijk van en naar Alkmaar.
heb ik het erover dattie neergeschoten is dan? Ik bedoelde met mn bericht dat dit wel vaker kan gebeuren, en dat hij vaak op alkmaar loopt.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:22 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Je hebt toch een sms van hem ontvangen?
Stond daarin dan dat hij neer geschoten is?![]()
bron?quote:Op maandag 25 juni 2007 11:27 schreef Crappery het volgende:
er is dus een meisje neergeblaft
NHDquote:Station Alkmaar dicht na schietpartij
Gepubliceerd op 25 juni 2007, 11:17
Laatst bijgewerkt op 25 juni 2007, 11:21
alkmaar -
Station in Alkmaar is maandagmorgen ontruimd na een schietpartij. Volgens ooggetuigen is een meisje neergeschoten. Het treinverkeer is stilgelegd. Nadere informatie ontbreekt nog.
nu.nlquote:Station Alkmaar ontruimd na schietpartij
Uitgegeven: 25 juni 2007 11:26
Laatst gewijzigd: 25 juni 2007 11:29
ALKMAAR - Station Alkmaar is maandag op last van de politie ontruimd en gesloten voor reizigers wegens een schietpartij. Even voor elf uur zijn op het station schoten gelost. Dat heeft een woordvoerster van ProRail bekendgemaakt.
De politie bevestigde de schietpartij, maar kon nog niets vertellen over eventuele slachtoffers en de toedracht.
Mogelijk gaat het om twee slachtoffers, omdat rond 10.30 uur twee ambulances zijn opgeroepen. Eén van de twee zou in het hoofd zijn geraakt.
Treinverkeer
Er is momenteel geen treinverkeer mogelijk van en naar Alkmaar. Reizigers moeten rekening houden met een vertraging van meer dan een uur.
Doorgaande reizigers tussen Den Helder en Amsterdam kunnen omreizen via Hoorn, die tussen Hoorn en Haarlem via Amsterdam-Sloterdijk.
(c) ANP/Novum
Is dat zo'n belangrijk persoon danquote:Op maandag 25 juni 2007 11:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
dan hoop ik toch maar dat dat vanaaf weer vrijgegeven isDit beangstigd mij best wel
zeker omdat mn vent elke dag op alkmaar komt
goed planquote:Op maandag 25 juni 2007 11:39 schreef Roellio het volgende:
Ik woon naast het station en moet zo naar m'n werk. Ik zal even kijken of ik wat zie.
Zal wel weer iets in de relatiesfeer zijn.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:41 schreef D1 het volgende:
Vage rotzooi daar. Zal me benieuwen of het een afrekening is of een mongool die z'n trein heeft gemist en ff doordraait...
Laat ze dat dan iig thuis uitvechten en niet op het station. Treinen vertraging enzoquote:Op maandag 25 juni 2007 11:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zal wel weer iets in de relatiesfeer zijn.
quote:Op maandag 25 juni 2007 11:47 schreef Qwea het volgende:
volgens inso op de FP :
Een jongen heeft inderdaad een meisje neergeschoten en vervolgens zichzelf.
Denk dat dat nog het minst erge is.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:48 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Laat ze dat dan iig thuis uitvechten en niet op het station. Treinen vertraging enzo
quote:Op maandag 25 juni 2007 11:47 schreef Qwea het volgende:
volgens inso op de FP :
Een jongen heeft inderdaad een meisje neergeschoten en vervolgens zichzelf.
Ook dat. Mijn opmerking was dan ook vrij cynisch.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Denk dat dat nog het minst erge is.
Onschuldige voorbijgangers kunnen geraakt worden en iedereen die het ziet zal er een 'fijn' trauma aan overhouden.
het vermoeden op verschillende site's zegt dat het om een turks meisje gaat.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:49 schreef Apie74 het volgende:
telegraaf.nl
Meisje neergeschoten op station
AMSTERDAM - Een meisje is vanmorgen rond 11 uur neergeschoten op een station in Alkmaar.
Er zijn drie tot vier schoten gelost. De schietpartij vond plaats op één van de trappen. De politie heeft het Centraal Station ontruimd en het treinverkeer is stilgelegd.
LATER MEER
Welke sites?quote:Op maandag 25 juni 2007 11:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
het vermoeden op verschillende site's zegt dat het om een turks meisje gaat.
Niet te snel oordelen met zn allen hč.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:52 schreef Armageddon het volgende:
Ah weer een gevalletje eerwraak. Het zal niet.
op de FP, noordhollands dagbladquote:
verrassendquote:Op maandag 25 juni 2007 11:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
het vermoeden op verschillende site's zegt dat het om een turks meisje gaat.
Speculeren is iets anders dan oordelenquote:Op maandag 25 juni 2007 11:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Niet te snel oordelen met zn allen hč.
We wachten af.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die kans is wel groot als je in je hoofd wordt geschoten.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Meisje is inmiddels al overleden aan haar verwondingen heb ik net gehoord?
AFAIK is ze met de trauma heli meegenomen.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Meisje is inmiddels al overleden aan haar verwondingen heb ik net gehoord?
Maar die speculaties gaan altijd dezelfde kant op, dan zijn het (voor)oordelen.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:55 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Speculeren is iets anders dan oordelen
Wedden voor 500 euro?quote:Op maandag 25 juni 2007 11:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Of een hardwerkende Nederlandse vader die z'n gezinnetje lastig vond.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:52 schreef Armageddon het volgende:
Ah weer een gevalletje eerwraak. Het zal niet.
Eerwraak gaat ook altijd dezelfde kant op.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maar die speculaties gaan altijd dezelfde kant op, dan zijn het (voor)oordelen.
jah, gewoon gezellig op de bank.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:07 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Eerwraak gaat ook altijd dezelfde kant op.
Maar waarom doen ze dit soort dingen op drukke perrons in de spits? Waarom niet gewoon thuis.
er is nogal een verschil tussen incidenten en een veelvoorkomend gedrag.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:06 schreef t-8one het volgende:
[..]
Of een hardwerkende Nederlandse vader die z'n gezinnetje lastig vond.
Maja, daar praten we liever niet over.
Het moet altijd eruit zien als wraak denk ik. Uitschieten met het mes tijdens het slachten van een schaap, dat hoor je nooit. Maar wellicht woonde ze bij haar blanke vriend ofzo.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:08 schreef t-8one het volgende:
[..]
jah, gewoon gezellig op de bank.
En dan ineens...
PANG![]()
![]()
Thuis slachten ze al schapen. Gun die mensen toch gewoon een verzetje en laat ze lekker buiten iemand afslachten.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:07 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Eerwraak gaat ook altijd dezelfde kant op.
Maar waarom doen ze dit soort dingen op drukke perrons in de spits? Waarom niet gewoon thuis.
Wat lul je nou man?quote:Op maandag 25 juni 2007 12:06 schreef t-8one het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat net zo goed breed uitgemeten. Of die autochtoon die Suzanne heeft vermoord met zn camper.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:06 schreef t-8one het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 juni 2007 12:08 schreef t-8one het volgende:
[..]
jah, gewoon gezellig op de bank.
En dan ineens...
PANG![]()
![]()
Joh, iedere seconde sterft er iemand, ga jij maar lekker zitten sippen om al die doden.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:19 schreef evert het volgende:
[..]
ja er is iemand overleden en dan gaan we lachen![]()
Ja , ik lach toch niet omdat zij dood isquote:Op maandag 25 juni 2007 12:19 schreef evert het volgende:
[..]
ja er is iemand overleden en dan gaan we lachen![]()
Ook erg als je dit zo voor je ziet gebeurenquote:Op maandag 25 juni 2007 12:18 schreef Qwea het volgende:
Volgens het nieuws net : 'Ooggetuigen beweren dat het om 2 jonge meisjes gaat, waarvan er 1 is overleden. '
NOS journaal bevestigde net dat er 1 persoon dodelijk gewond is en een tweede heel zwaargewond.
Update, van ooggetuige ( kennis van mijn zoon die net aanwezig was) een jongen heeft meisje neergeschoten, en daarna zichzelf neer geschoten. Deze persoon die dit vertelde stond er heel dicht bij. Sterkte voor alle nabestaande, hoop dat eventuele getuigen hulp krijgen met verwerken met wat ze hebben gezien!
Mijn broer belde zojuist, hij stond onder aan de trap waar het slachtoffer naar beneden kwam vallen. De mevrouw die is neergeschoten is 2 maal in haar ruggengraat geraakt en de dader heeft hierna zichzelf nee geschoten.
aldus het NHD
quote:503 Too many incoming HTTP requests
nou dat zijn er best al een paar hoorquote:Op maandag 25 juni 2007 11:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wie wil die vent van jou nou neerschieten?![]()
zo staat er op http://waterland.webregio.nl/ tenminstequote:Vader schiet dochter dood op station Alkmaar
ALKMAAR - Een nog onbekende man heeft maandag rond half elf op het treinstation van Alkmaar zijn dochter doodgeschoten en daarna geprobeerd zelfmoord te plegen. De man is zeer zwaargewond naar het ziekenhuis vervoerd. De toedracht van de schietpartij is nog onduidelijk. Het station is ontruimd en het treinverkeer rond Alkmaar is stilgelegd. Doorgaande reizigers tussen Den Helder en Amsterdam kunnen omreizen via Hoorn, die tussen Hoorn en Haarlem via Amsterdam-Sloterdijk
Duidelijk weer.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:28 schreef SunChaser het volgende:
De dader
quote:Op maandag 25 juni 2007 12:29 schreef Posdnous het volgende:
Woo, heftige bakkebaarden van de ziekenbroeder.
de laatste hardwerkende vaders die hun gezin uitmoorden omdat deze lastig waren zoals jij dat uitlegt waren toch echt allochtonen.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:06 schreef t-8one het volgende:
[..]
quote:Man krijgt beton op been in Alkmaar
ALKMAAR Bij een bedrijfsongeluk op de Flurietweg in Alkmaar is maandag een man gewond geraakt. Hij kreeg door nog onbekende oorzaak een stuk beton op zijn been en is met onbekend letsel naar het ziekenhuis overgebracht. Ook de traumahelicopter werd ingezet bij dit bedrijfsongeluk. 25 juni 2007 - 11:34 (info rtvnh.nl)
quote:Op maandag 25 juni 2007 12:50 schreef Bresser het volgende:
wat zal de reden zijn geweest?
-ze kleedde zich te westers
-ze was de achterlijke islam zat
-ze had een nederlandse vriend
-ze wou studeren ipv huisvrouw worden
Wat is het nut van al dat soort speculaties in de wereld helpen? Kan je niet gewoon wachten tot er meer details bekend worden gemaakt?quote:Op maandag 25 juni 2007 12:50 schreef Bresser het volgende:
Tja, als het om eerwraak gaat dan weet je zelf toch ook wel dat het één van die dingen kan zijnquote:Op maandag 25 juni 2007 12:53 schreef Everett het volgende:
[..]
Wat is het nut van al dat soort speculaties in de wereld helpen? Kan je niet gewoon wachten tot er meer details bekend worden gemaakt?
Ik denk dat ze een niet-Turkse vriend had, kort geleden van huis was weggelopen hierom en sindsdien bij hem woonde. Dat zou in ieder geval een logische verklaring zijn dat zij op het station is neergeschoten (qua plaats). Misschien dat ze geen contact meer had met de familie en haar vader alleen wist dat ze elke dag via het station naar haar werk ging. Maar ja, dit is alleen maar speculatie.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:50 schreef Bresser het volgende:
buitenlanders schieten over het algemeen zichzelf niet dood, dat doen vooral doorgeslagen nederlanders... dus jah... best verassendquote:Op maandag 25 juni 2007 12:41 schreef JanJanJan het volgende:
Waarom verbaast het me niet dat het een buitenlander is?![]()
Je zegt het zelf al...quote:Op maandag 25 juni 2007 12:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Tja, als het om eerwraak gaat dan weet je zelf toch ook wel dat het één van die dingen kan zijn![]()
nee, gewoon een geflipte vader...quote:Op maandag 25 juni 2007 12:58 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee dit is zeker geen eerwraak nee.![]()
nee hoor gooi het er maar uit... je weet het toch zo goed....quote:Op maandag 25 juni 2007 13:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nope, ik zeg niets meer, je hoort het straks wel.
Ah, een helderziende in ons midden!quote:Op maandag 25 juni 2007 13:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nope, ik zeg niets meer, je hoort het straks wel.
nee het is een Turk... DUS het is eerwraak, begrijp dat danquote:Op maandag 25 juni 2007 13:03 schreef ioko het volgende:
Wel een apart geval, bij eerwraak is het toch niet echt gebruikelijk dat de dader ook zichzelf probeert om te brengen?
Dacht ik ook.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:03 schreef ioko het volgende:
Wel een apart geval, bij eerwraak is het toch niet echt gebruikelijk dat de dader ook zichzelf probeert om te brengen?
1. Heeft u kennis genomen van de moord op een zoveeljarig meisje door haar vader in Alkmaar op maandag 25 juni j.l., zo nee, waarom niet?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
Heeft Wilders al kamervragen gesteld?![]()
Ik kan me er wel wat bij voorstellen hoor.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:03 schreef ioko het volgende:
maar een eerwrekende die dat wel doet, komt ook voor, hč.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:59 schreef Re het volgende:
[..]
buitenlanders schieten over het algemeen zichzelf niet dood, dat doen vooral doorgeslagen nederlanders... dus jah... best verassend
Of een statement.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:59 schreef Re het volgende:
nee, gewoon een geflipte vader...
Huh?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:07 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Ik kan me er wel wat bij voorstellen hoor.
Om de eer van de familie te redden schiet de vader zijn dochter dood. Omdat hij zelf ook, in zijn ogen dan, gefaald heeft en zo de eer van de familie heeft gekrenkt besluit hij zichzelf ook van het leven te beroven.
ja maar de vader heeft in zijn ogen ms gefaald door dat hij niet in staat was zijn dochter in toom te houden...quote:Op maandag 25 juni 2007 13:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Huh?
Als je je dochter dan vermoordt redt je juist de eer van de familie (gek, maar waar).
kortom speculatiequote:Op maandag 25 juni 2007 13:08 schreef milagro het volgende:
[..]
maar een eerwrekende die dat wel doet, komt ook voor, hč.
je kan net zo goed niet concluderen dat het niet om eerwraak gaat ws, omdat de dader zichzelf ook door het hoofd schoot.
waarom denk je dat sommigen vaders het aan een minderjarige zoon overlaten?
omdat die minder zwaar gestraft wordt, kortom, ondanks alles denkt de wrekende toch nog aan de gevolgen voor hem zelf, en soms is de dood dan te verkiezen boven celstraf, de eer is hoe dan ook gered.
Ik ben geen eerwraak-deskundige, maar volgens mij is de moord op zich al voldoende om de eer van de familie te herstellen. Hoef je jezelf niet voor door je hoofd te schieten.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:07 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Ik kan me er wel wat bij voorstellen hoor.
Om de eer van de familie te redden schiet de vader zijn dochter dood. Omdat hij zelf ook, in zijn ogen dan, gefaald heeft en zo de eer van de familie heeft gekrenkt besluit hij zichzelf ook van het leven te beroven.
quote:Eerwraak is een gewoonterechtelijk fenomeen waarbij een familie of stam de verloren gegane zedelijke eer meent te kunnen herstellen door het plegen van een moord op de veroorzaker van het eerverlies of degene die schuldig bevonden aan het eerverlies.
Er word alleen maar uitgelegd waarom bij eerwraak de dader ook kan besluiten zichzelf van het leven te beroven.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:11 schreef Re het volgende:
[..]
kortom speculatie, maar goede benzine voor de monoculturisten alhier
weer een feestje bouwen
quote:Op maandag 25 juni 2007 13:12 schreef Everett het volgende:
[..]
Ik ben geen eerwraak-deskundige, maar volgens mij is de moord op zich al voldoende om de eer van de familie te herstellen. Hoef je jezelf niet voor door je hoofd te schieten.
[..]
quote:Op maandag 25 juni 2007 13:08 schreef milagro het volgende:
maar een eerwrekende die dat wel doet, komt ook voor, hč.
je kan net zo goed niet concluderen dat het niet om eerwraak gaat ws, omdat de dader zichzelf ook door het hoofd schoot.
waarom denk je dat sommigen vaders het aan een minderjarige zoon overlaten?
omdat die minder zwaar gestraft wordt, kortom, ondanks alles denkt de wrekende toch nog aan de gevolgen voor hem zelf, en soms is de dood dan te verkiezen boven celstraf, de eer is hoe dan ook gered.
een geflipte vader is ook een mmogelijkheid, maar het bekt zo lekker he...quote:Op maandag 25 juni 2007 13:13 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Er word alleen maar uitgelegd waarom bij eerwraak de dader ook kan besluiten zichzelf van het leven te beroven.
Leer anders een lezen.![]()
Kijk maar uit dat je niet in je eer gekrenkt wordt hiero.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:16 schreef Re het volgende:
[..]
een geflipte vader is ook een mmogelijkheid, maar het bekt zo lekker he...
ach man, stel je niet zo aan, zeg.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:11 schreef Re het volgende:
[..]
kortom speculatie, maar goede benzine voor de monoculturisten alhier
weer een feestje bouwen
nah dat zal wel meevallen hoor...quote:Op maandag 25 juni 2007 13:17 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je niet in je eer gekrenkt wordt hiero.![]()
ok, het is eerwraak!quote:Op maandag 25 juni 2007 13:19 schreef milagro het volgende:
[..]
ach man, stel je niet zo aan, zeg.
het is een Turk, die zijn dochter door het hoofd schoot, grote kans dus dat het om eerwraak gaat, al dan niet na familieberaad.
eerwraak "hoort" officieel dmv familieberaad uitgevoerd te worden, maar wie weet zijn er vaders die het alleen beslissen, dat de eer gered moet worden, en dan erna de hand aan zichzelf slaan.
gaan zaniken over speculatie , jezus, dat is in ieder "moor" topic zo, niet zo raar.
net zo min als het raar is, om te speculeren over een Turks (koerdische) afkomst, omdat in die cultuur de normen wat anders liggen dan hier gebruikelijk is, en dochters nogal eens te vrezen hebben voor hun eigen vaders en broers als ze die normen aan hun laars lappen.
hoef je ook weer niet zo politiek correct van in de stress te schieten om zo weer te koketteren met je eigen vermeende vooroordeelloosheid en open mind.
die maken ze zelf, met landbouw productenquote:Op maandag 25 juni 2007 13:11 schreef Viswijfje het volgende:
wat een eng verhaal!!!
hoe komen al die mensen aan geweren dan??![]()
sterkte voor alle bekende!!!!!
was het het A-team?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:22 schreef BereNDD het volgende:
[..]
die maken ze zelf, met landbouw producten
ja, en omdat er soms iemand besluit , ms wel door spijt omdat hem is opgedragen het te doen, zichzelf door het hoofd te schieten, sluit eerwraak niet uit.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:12 schreef Everett het volgende:
[..]
Ik ben geen eerwraak-deskundige, maar volgens mij is de moord op zich al voldoende om de eer van de familie te herstellen. Hoef je jezelf niet voor door je hoofd te schieten.
[..]
Jij bent blijkbaar wel een eerwraak-deskundigequote:Op maandag 25 juni 2007 13:26 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, en omdat er soms iemand besluit , ms wel door spijt omdat hem is opgedragen het te doen, zichzelf door het hoofd te schieten, sluit eerwraak niet uit.
zoals ik al zei, vaders wijzen soms, om zo zelf een straf te ontlopen en een lage straf voor de zoon te te 'regelen' , een minderjarige zoon aan.
blijkbaar is soms ondanks de prioriteit van het redden van de familie eer, het eigen hachje prioriteit numero uno en in dit geval zou het eigen hachje dus zomaar de dood kunnen zijn.
hoef je niet meteen in de oe oe, discriminatie xenofobie vooroordelen kramp te schieten en te gaan roepen dat het vast geen eerwraak is, omdat het niet aan alle kenmerken voldoet.
vermoeden dat het om eerwraak gaat omdat het een Turkse vader betreft is helemaal niet vreemd, aangezien eerwraak vooral in die (turkskoerdische) contreie/cultuur voorkomt.
geeft je vrouw je te weinig blowjobs dan?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:29 schreef Armageddon het volgende:
Als het eerwraak is dan ga jij zometeen op je knietjes voor ome Arma, Re. Is dat duidelijk?
Goed, noem jij het toch een geflipte vader dan houden wij het hier op eerwraak.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:31 schreef Re het volgende:
dan zijn er vast wel cijfers te vinden van hoeveel procent van de eerwrakers zelfmoord plegen na de daad...
ik denk dat je niet over 1% komt maar die ene procent maakt het wel VEEEEL logischer dat het eerwraak kan zijn dan dat het een geschifte doorgedraaide vader is want dat gebeurd nooit namelijk...
quote:Op maandag 25 juni 2007 11:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
dan hoop ik toch maar dat dat vanaaf weer vrijgegeven isDit beangstigd mij best wel
zeker omdat mn vent elke dag op alkmaar komt
ik snap ook wel dat je het graag eerwraak wilt noemen want labelen van iets is veel makkelijker om te misbruiken ...quote:Op maandag 25 juni 2007 13:33 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Goed, noem jij het toch een geflipte vader dan houden wij het hier op eerwraak.
Je bent sowieso geflipt als je uit eerwraak iemand vermoord.
Zijn eigen vrouw bij hem niet.quote:
Als hij nou zijn dochter onder zijn arm had genomen en op het spoor was gaan staan, dan hadden we wat meer reden gehad om aan eerwraak te twijfelen. Dat doen geflipte autochtone Nederlanders namelijk ook wel eens.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:32 schreef petitlapin2 het volgende:
dit is duidelijk eerwraak. waarom zijn er toch altijd mensen die zulke evidente feiten willen ontkennen. Doen ze altijd met opzet zo moeilijk?
lijkt me stugquote:Op maandag 25 juni 2007 13:34 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Zijn eigen vrouw bij hem niet.
Maar jouw vrouw bij hem schijnbaar wel.
quote:Op maandag 25 juni 2007 13:34 schreef Re het volgende:
[..]
ik snap ook wel dat je het graag eerwraak wilt noemen want labelen van iets is veel makkelijker om te misbruiken ...
ik knuffel geen bomen en dit geeft jouw beperkte vermogen mooi aanquote:Op maandag 25 juni 2007 13:35 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
![]()
Ga nu maar weer snel een boomknuffelen of het liefst koppen.
Alleen als ze rood staan bij Neckermann, Otto of Wekamp..quote:Op maandag 25 juni 2007 13:34 schreef Everett het volgende:
[..]
Als hij nou zijn dochter onder zijn arm had genomen en op het spoor was gaan staan, dan hadden we wat meer reden gehad om aan eerwraak te twijfelen. Dat doen geflipte autochtone Nederlanders namelijk ook wel eens.
en er zijn ongetwijfeld ook cijfers waaruit blijkt dat de kans redelijk is dat het, als het gaat om Turkse vaders die hun dochters vermoorden, om eerwraak gaat.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:31 schreef Re het volgende:
dan zijn er vast wel cijfers te vinden van hoeveel procent van de eerwrakers zelfmoord plegen na de daad...
ik denk dat je niet over 1% komt maar die ene procent maakt het wel VEEEEL logischer dat het eerwraak kan zijn dan dat het een geschifte doorgedraaide vader is want dat gebeurd nooit namelijk...
Kom kom, wie begint hier nu meteen te stijgeren zodra iemand het woordje eerwraak intypt?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:37 schreef Re het volgende:
[..]
ik knuffel geen bomen en dit geeft jouw beperkte vermogen mooi aan
best zielig eigenlijk
Het VERMOEDEN hebben dat het om eerwraak gaat is niet vreemd, als het een Turkse vader betreft, dat zeg ik.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:32 schreef Everett het volgende:
[..]
Jij bent blijkbaar wel een eerwraak-deskundige![]()
Als Pa aan zijn eigen hachje denkt, waarom vermoord hij zijn dochter dan op een vol station? Een bos waar nooit iemand komt lijkt me dan een beter plan.
En wat betreft de "oe oe, discriminatie xenofobie vooroordelen kramp", waar schoot ik daar ook alweer precies in? Ik heb nooit gezegd dat het geen eerwraak is. Ik constateer alleen dat er ook nergens is bevestigd dat het wel het geval is. De politie is bezig met een sporenonderzoek, maar op Fok! weten we de details natuurlijk allang.
Het gaat niet om het woordje 'eerwraak', maar hoe het in een zin wordt gebruikt.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:38 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Kom kom, wie begint hier nu meteen te stijgeren zodra iemand het woordje eerwraak intypt?![]()
ik geef alleen mijn mening dat het vreemd is dat iemand zelfmoord pleegt omdat dat niet gewoon is, maar als jij dat met cijfers kan onderbouwen dan hoor ik het graaag, maar om dat gelijk al koppend een boom te moeten knuffelen vind ik een beetje een zwaktebod, vind je niet?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:38 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Kom kom, wie begint hier nu meteen te stijgeren zodra iemand het woordje eerwraak intypt?![]()
Tot nu toe kom ik van jou alleen posts tegen dat je dingen wil verbieden. Is het niet een religie, dan wil je mensen wel verbieden zicht voort te planten.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:45 schreef Bresser het volgende:
ik vind het nog steeds vreemd dat bepaalde religies niet verboden worden.
ahhh de essentie van dit drama... alle buitenlanders het land uit !!!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 13:45 schreef Bresser het volgende:
bepaalde sektes en dergelijk zijn ook verboden net als organisaties die oproepen tot geweld.
wat is het verschil tussen een sekte en een religie zoals de islam...het aantal volgelingen?
Och god, het was wachten tot de eerste post hierover zou komen.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:45 schreef Bresser het volgende:
bepaalde sektes en dergelijk zijn ook verboden net als organisaties die oproepen tot geweld.
wat is het verschil tussen een sekte en een religie zoals de islam...het aantal volgelingen?
waarom verbieden we dan hells angels, bepaalde sektes en dergelijke?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Tot nu toe kom ik van jou alleen posts tegen dat je dingen wil verbieden. Is het niet een religie, dan wil je mensen wel verbieden zicht voort te planten.
Verder schiet het natuurlijk niet op, mensen verbieden iets te geloven.
nee de terroristen het land uit en ja helaas zijn het vaak terrositen met een islamitische achtergrondquote:Op maandag 25 juni 2007 13:47 schreef Re het volgende:
[..]
ahhh de essentie van dit drama... alle buitenlanders het land uit !!!!!
je zou bijna denken dat deze moord alweer vergeten isquote:Op maandag 25 juni 2007 13:48 schreef Bresser het volgende:
[..]
waarom verbieden we dan hells angels, bepaalde sektes en dergelijke?
als iemand een religie opricht waarin het oke is om kinderen te neuken dan staat ook iedereen op zijn achterste benen. een geloof of religie is niet meer oke als er duidelijke causale verbanden zijn tussen de religie en de rechten van de mens
ach het is een van de vele slachtoffers van deze vreedzame religie.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:50 schreef Re het volgende:
[..]
je zou bijna denken dat deze moord alweer vergeten is![]()
naar mijn weten is moord nog steeds strafbaar in nederlandquote:Op maandag 25 juni 2007 13:52 schreef Bresser het volgende:
[..]
ach het is een van de vele slachtoffers van deze vreedzame religie.
who cares, we laten het toch toe...
zeg viezerik, moet jij geen kleine meisjes onder hun rokjes fotograferen?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:37 schreef Re het volgende:
[..]
ik knuffel geen bomen en dit geeft jouw beperkte vermogen mooi aan
best zielig eigenlijk
Je hebt gelijk, Nederlanders onder elkaar schieten elkaar niet dood.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:56 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Moslims weer met hun o zo tolerante godsdienst.
wat heeft eerwraak met religie te maken?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:52 schreef Bresser het volgende:
[..]
ach het is een van de vele slachtoffers van deze vreedzame religie.
who cares, we laten het toch toe...
ik zie maar weinig vaders hun zoon of dochter doodschieten omdat ze iets hebben gedaan wat volgens pa niet mag.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, Nederlanders onder elkaar schieten elkaar niet dood.![]()
![]()
Ja ook maar daar gaat het nu niet om of wel?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, Nederlanders onder elkaar schieten elkaar niet dood.![]()
![]()
Bronquote:Een nog onbekende man heeft maandag rond half elf op het treinstation van Alkmaar naar verluidt zijn ex-vrouw doodgeschoten en daarna geprobeerd zelfmoord te plegen. Aanvankelijk werd gesproken van een vader die zijn dochter had vermoord. De politie bevestigt dat er een dode en een zwaargewonde zijn, maar kan de onderlinge relatie niet bevestigen. De man is zeer zwaargewond naar het ziekenhuis vervoerd. De toedracht van de schietpartij is nog onduidelijk. Het station is ontruimd en het treinverkeer rond Alkmaar is stilgelegd. Doorgaande reizigers tussen Den Helder en Amsterdam kunnen omreizen via Hoorn, die tussen Hoorn en Haarlem via Amsterdam-Sloterdijk.
misschien moet je de koran en dergelijke eens openslaan.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:57 schreef Abbadon het volgende:
[..]
wat heeft eerwraak met religie te maken?![]()
eerwraak is iets cultureels, en niet iets religieus...dus doe je huiswerk wat beter, voordat je gaat blaten
gelukig zijn er ook nog tolerante mensen zoals jijquote:Op maandag 25 juni 2007 13:56 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Moslims weer met hun o zo tolerante godsdienst.
Zo zie je maar weer, het gros springt er alweer kwijlend bovenop voordat de feiten boven tafel zijn.quote:
soms denk ik wel eens dat domheid strafbaar zou moeten zijnquote:Op maandag 25 juni 2007 14:01 schreef Bresser het volgende:
misschien moet je de koran en dergelijke eens openslaan.
staat duidelijk in wanneer je iemand mag vermoorden voor zulke vergrijpen.![]()
Ow geloof me dat was ik wel.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:01 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
gelukig zijn er ook nog tolerante mensen zoals jij
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
duuuh mischien omdat wij minder worden aangevallen over ons geloof!?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:01 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
En daarbij staan de meeste Nederlanders niet te schreeuwen dat ze een tolerant geloof hebben.
zoals gewoonlijkquote:Op maandag 25 juni 2007 14:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, het gros springt er alweer kwijlend bovenop voordat de feiten boven tafel zijn.
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:03 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ow geloof me dat was ik wel.
Als je maar genoeg meemaakt houdt dat vanzelf wel op.
Hopelijk leren ze er iets vanquote:Op maandag 25 juni 2007 14:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, het gros springt er alweer kwijlend bovenop voordat de feiten boven tafel zijn.
ah weer een linkse zuiger.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:04 schreef SCH het volgende:
Hoe zeker is het nu dat het om eerwraak gaat?
EWn of het een Turks meisje is?
eerwraak: niet zeker...quote:Op maandag 25 juni 2007 14:04 schreef SCH het volgende:
Hoe zeker is het nu dat het om eerwraak gaat?
EWn of het een Turks meisje is?
Kun je ook gewoon ontopic blijven ipv steeds persoonlijke aanvallen uitvoeren?quote:
grappig dat je een simpele vraag om informatie meteen als 'links' bestempelt...het is kennelijk 'rechts' om meteen maar van je vooroordelen uit te gaan?quote:
nou de pot verwijt de ketel heur.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Kun je ook gewoon ontopic blijven ipv steeds persoonlijke aanvallen uitvoeren?
Is het zo moeilijk jezelf te beheersen op internet?
het is meestal een soort onvermogende zelfreflectie wat dezemensen drijft... denk ikquote:Op maandag 25 juni 2007 14:07 schreef Abbadon het volgende:
[..]
grappig dat je een simpele vraag om informatie meteen als 'links' bestempelt...het is kennelijk 'rechts' om meteen maar van je vooroordelen uit te gaan?
Jij denkt echt dat het serieus nog goedkomt met Nederland he ?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:03 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
je moet altijd in positief blijven geloven hoor! anders word het nooit wat met de wereld begin met jezelf!!!
![]()
mogelijk...hier past slechts medelijdenquote:Op maandag 25 juni 2007 14:08 schreef Re het volgende:
[..]
het is meestal een soort onvermogende zelfreflectie wat dezemensen drijft... denk ik
Wat wordt erger?... (na aanleiding van dit topic dan he)quote:Op maandag 25 juni 2007 14:09 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat het serieus nog goedkomt met Nederland he ?
Wake up het zal alleen maar erger worden.
Ik scheld niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:07 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
nou de pot verwijt de ketel heur.![]()
als er 1 iemand is die linke bombardementen loopt uit te voeren ben jij het wel.
Nee was meer een reactie op een reactie is meer algemeen bedoeld dat het steeds slechter met Nederland gaat.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:11 schreef Re het volgende:
[..]
Wat wordt erger?... (na aanleiding van dit topic dan he)
Ik vind van niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:14 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee was meer een reactie op een reactie is meer algemeen bedoeld dat het steeds slechter met Nederland gaat.
Uiteraard wel. Het blijft een Turkquote:Op maandag 25 juni 2007 14:14 schreef Bresser het volgende:
en als een ex-man zijn ex-vrouw dood schiet is het geen eerwraak?
Ik weet natuurlijk niet waar jij woont maar hier in de randstad zie ik geen verbeteringen alleen maar achteruitgang.quote:
Ja, dat moet jij toch weten.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:18 schreef Armageddon het volgende:
en?
ik denk dat het niet steeds slechter gaat maar dat de onderbuik gevoelens gewoon door dit soort speculaties alleen maar extra wordt gevoed en het werkt...quote:Op maandag 25 juni 2007 14:14 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee was meer een reactie op een reactie is meer algemeen bedoeld dat het steeds slechter met Nederland gaat.
Zal misschien meespelen maar ik ga meer af op wat ik zelf meemaak en trek daar mijn conclusies uit.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:24 schreef Re het volgende:
[..]
ik denk dat het niet steeds slechter gaat maar dat de onderbuik gevoelens gewoon door dit soort speculaties alleen maar extra wordt gevoed en het werkt...
hey kloon.. je post perongeluk onder je Viswijfje account..quote:Op maandag 25 juni 2007 14:03 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
duuuh mischien omdat wij minder worden aangevallen over ons geloof!?
was 1 smileyquote:Op maandag 25 juni 2007 14:01 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
gelukig zijn er ook nog tolerante mensen zoals jij
![]()
Waar slaat dat nou weer op, komt de waarheid te hard aanquote:Op maandag 25 juni 2007 14:41 schreef Re het volgende:
[..]
ik zou zeggen pak je kinders en spring voor de trein
Ik heb (nog) geen kinderen.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:41 schreef Re het volgende:
[..]
nee die trein welquote:Op maandag 25 juni 2007 14:42 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op, komt de waarheid te hard aan![]()
lanharig werkschuw tuigquote:Op maandag 25 juni 2007 14:41 schreef Re het volgende:
[..]
Polen hebben hier ook niks te zoeken.quote:
Wat dacht je, ik duw mezelf even lekker in een hokje, zodat ik daarna kan zeiken dat mensen me racist noemen? Erg oud trucje, verzin eens iets nieuws.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:42 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op, komt de waarheid te hard aan![]()
De EU denkt daar anders over. Vrij verkeer van mensen en goederen enzo. En vrijheid van vestiging en verrichten van diensten in de EU.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:45 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Polen hebben hier ook niks te zoeken.
Of crime passionelquote:Op maandag 25 juni 2007 14:47 schreef lionsguy18 het volgende:
Een turkse man schiet een turkse vrouw dood.
Eerwraak dus.
Nee, eerwraak. De meerderheid heeft gekozen.quote:
Lekker belangrijk dat ik rascist word genoemd dat ben je toch al zodra je een mening geeft die niet in het linkse straatje past dus.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wat dacht je, ik duw mezelf even lekker in een hokje, zodat ik daarna kan zeiken dat mensen me racist noemen? Erg oud trucje, verzin eens iets nieuws.
Dat bedoel ik. Niemand noemt jou hier zo, jij begint erover.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:50 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Lekker belangrijk dat ik rascist word genoemd dat ben je toch al zodra je een mening geeft die niet in het linkse straatje past dus.
Heb je ook iets zinnigs toe te voegen, of kan ik jouw reacties beter gewoon niet meer lezen?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:52 schreef lionsguy18 het volgende:
Wat doet zo'n vrouw buitenshuis. Ze hoort achter het aanrecht.
Ze was dus het doodschieten waard.
Pfff jij zegt dat ik er over ga lopen zeuren stel ik zou zo genoemd worden wat ik dus niet doe, maar terug naar het onderwerp want ik dwaal weer is af.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Niemand noemt jou hier zo, jij begint erover.
Nee midden op het station hebben andere mensen er totaal geen last van nee.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:52 schreef Viswijfje het volgende:
en als toch een turk een turk doodschiet hebben wij er toch niet last van?? is vooral zielig voor hun zelf, dus heeft niks te maken met of ze in ons land zijn of niet!!!
dus dit gaat niet over rasisme dit gaat over een arme vrouw en meneer die nu dood zijn!!!
Op nu.nl staat dat het zou gaan om een 24-jarige vrouw.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:55 schreef Badabingea het volgende:
Hoe oud was het slachtoffer?
maar de hulzen en de kogels niet... en die zijn juist zo belangrijk.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:54 schreef Roellio het volgende:
Toen ik vanmorgen langsfietste waren politieagenten in kogelvrije vesten de slootkantjes aan het doorzoeken... Je zou toch zeggen dat de dader en het pistool gewoon op de plek v/d misdaad lagen.
En die springen nog wel eens spontaan op, dus kogelvrije vesten zijn niet onbelangrijk.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:26 schreef HTN02 het volgende:
[..]
maar de hulzen en de kogels niet... en die zijn juist zo belangrijk.
Aldus RTL nieuwsquote:Op maandag 25 juni 2007 15:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Geruchten gaan rond dat de vermoedelijke dader ook aan zijn verwondingen is overleden in het ziekenhuis.
Kijk mij.... ik mis mijn eigen hersenen op point blank range?quote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 15:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Geruchten gaan rond dat de vermoedelijke dader ook aan zijn verwondingen is overleden in het ziekenhuis.
ja, daarom komt ie ook naar jou toe...quote:Op maandag 25 juni 2007 13:54 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
zeg viezerik, moet jij geen kleine meisjes onder hun rokjes fotograferen?
quote:Op maandag 25 juni 2007 15:54 schreef HTN02 het volgende:
[..]
ja, daarom komt ie ook naar jou toe...
GROW UP!
uiteraard rechts heeft immers de waarheid in pachtquote:Op maandag 25 juni 2007 14:07 schreef Abbadon het volgende:
[..]
grappig dat je een simpele vraag om informatie meteen als 'links' bestempelt...het is kennelijk 'rechts' om meteen maar van je vooroordelen uit te gaan?
Eerlijk gezegd denk ik dat het eerder een losgeslagen ex is die het niet kon verkroppen dat z'n vriendin zonder hem verder wilde dan dat het eerwraak was.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
quote:De advocaat van de familie zegt dat de vrouw al maanden zou zijn gestalkt door de dader met wie ze ooit getrouwd was.
Ze heeft hiervan een aantal keren aangifte bij de politie. Volgens de advocaat heeft die niets voor de vrouw gedaan.
ja dat topic zag ik, maar waar de neuk ligt die bom, en hoe komt ze erbijquote:Op maandag 25 juni 2007 16:53 schreef Armageddon het volgende:
Sja de pliesie.
Kijk maar naar Yvonne, die vertelt ze dat er een bom ergens ligt en daar doen zo niet eens wat mee.
Nouja, helaas. De 75 maagden staan al op m te wachten denk ik.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
helaas, ook de dader is overleden
Gelukkig ...kost de belastingbetaler geen "huisvestingskosten", triester dat het slachtoffer overleden isquote:Op maandag 25 juni 2007 18:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
helaas, ook de dader is overleden
wat kom je weer stoer uit de hoek Sunniequote:Op maandag 25 juni 2007 18:06 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nouja, helaas. De 75 maagden staan al op m te wachten denk ik.
quote:
Whehehe, dit werkt twee kanten op neem ik aan?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:29 schreef Armageddon het volgende:
Als het eerwraak is dan ga jij zometeen op je knietjes voor ome Arma, Re. Is dat duidelijk?
quote:Op maandag 25 juni 2007 18:32 schreef Everett het volgende:
[..]
[..]
Whehehe, dit werkt twee kanten op neem ik aan?
Geeft wel aan hoe triest je bent. Als je zulke 'stoere' opmerkingen denkt te moeten maken, dan moet je ook zo mans zijn als blijkt dat je ernaast zit.quote:
daarom helaas.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:06 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nouja, helaas. De 75 maagden staan al op m te wachten denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |