Zijn eigen vrouw bij hem niet.quote:
Als hij nou zijn dochter onder zijn arm had genomen en op het spoor was gaan staan, dan hadden we wat meer reden gehad om aan eerwraak te twijfelen. Dat doen geflipte autochtone Nederlanders namelijk ook wel eens.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:32 schreef petitlapin2 het volgende:
dit is duidelijk eerwraak. waarom zijn er toch altijd mensen die zulke evidente feiten willen ontkennen. Doen ze altijd met opzet zo moeilijk?
lijkt me stugquote:Op maandag 25 juni 2007 13:34 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Zijn eigen vrouw bij hem niet.
Maar jouw vrouw bij hem schijnbaar wel.
quote:Op maandag 25 juni 2007 13:34 schreef Re het volgende:
[..]
ik snap ook wel dat je het graag eerwraak wilt noemen want labelen van iets is veel makkelijker om te misbruiken ...
ik knuffel geen bomen en dit geeft jouw beperkte vermogen mooi aanquote:Op maandag 25 juni 2007 13:35 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
![]()
Ga nu maar weer snel een boomknuffelen of het liefst koppen.
Alleen als ze rood staan bij Neckermann, Otto of Wekamp..quote:Op maandag 25 juni 2007 13:34 schreef Everett het volgende:
[..]
Als hij nou zijn dochter onder zijn arm had genomen en op het spoor was gaan staan, dan hadden we wat meer reden gehad om aan eerwraak te twijfelen. Dat doen geflipte autochtone Nederlanders namelijk ook wel eens.
en er zijn ongetwijfeld ook cijfers waaruit blijkt dat de kans redelijk is dat het, als het gaat om Turkse vaders die hun dochters vermoorden, om eerwraak gaat.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:31 schreef Re het volgende:
dan zijn er vast wel cijfers te vinden van hoeveel procent van de eerwrakers zelfmoord plegen na de daad...
ik denk dat je niet over 1% komt maar die ene procent maakt het wel VEEEEL logischer dat het eerwraak kan zijn dan dat het een geschifte doorgedraaide vader is want dat gebeurd nooit namelijk...
Kom kom, wie begint hier nu meteen te stijgeren zodra iemand het woordje eerwraak intypt?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:37 schreef Re het volgende:
[..]
ik knuffel geen bomen en dit geeft jouw beperkte vermogen mooi aan
best zielig eigenlijk
Het VERMOEDEN hebben dat het om eerwraak gaat is niet vreemd, als het een Turkse vader betreft, dat zeg ik.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:32 schreef Everett het volgende:
[..]
Jij bent blijkbaar wel een eerwraak-deskundige![]()
Als Pa aan zijn eigen hachje denkt, waarom vermoord hij zijn dochter dan op een vol station? Een bos waar nooit iemand komt lijkt me dan een beter plan.
En wat betreft de "oe oe, discriminatie xenofobie vooroordelen kramp", waar schoot ik daar ook alweer precies in? Ik heb nooit gezegd dat het geen eerwraak is. Ik constateer alleen dat er ook nergens is bevestigd dat het wel het geval is. De politie is bezig met een sporenonderzoek, maar op Fok! weten we de details natuurlijk allang.
Het gaat niet om het woordje 'eerwraak', maar hoe het in een zin wordt gebruikt.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:38 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Kom kom, wie begint hier nu meteen te stijgeren zodra iemand het woordje eerwraak intypt?![]()
ik geef alleen mijn mening dat het vreemd is dat iemand zelfmoord pleegt omdat dat niet gewoon is, maar als jij dat met cijfers kan onderbouwen dan hoor ik het graaag, maar om dat gelijk al koppend een boom te moeten knuffelen vind ik een beetje een zwaktebod, vind je niet?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:38 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Kom kom, wie begint hier nu meteen te stijgeren zodra iemand het woordje eerwraak intypt?![]()
Tot nu toe kom ik van jou alleen posts tegen dat je dingen wil verbieden. Is het niet een religie, dan wil je mensen wel verbieden zicht voort te planten.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:45 schreef Bresser het volgende:
ik vind het nog steeds vreemd dat bepaalde religies niet verboden worden.
ahhh de essentie van dit drama... alle buitenlanders het land uit !!!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 13:45 schreef Bresser het volgende:
bepaalde sektes en dergelijk zijn ook verboden net als organisaties die oproepen tot geweld.
wat is het verschil tussen een sekte en een religie zoals de islam...het aantal volgelingen?
Och god, het was wachten tot de eerste post hierover zou komen.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:45 schreef Bresser het volgende:
bepaalde sektes en dergelijk zijn ook verboden net als organisaties die oproepen tot geweld.
wat is het verschil tussen een sekte en een religie zoals de islam...het aantal volgelingen?
waarom verbieden we dan hells angels, bepaalde sektes en dergelijke?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Tot nu toe kom ik van jou alleen posts tegen dat je dingen wil verbieden. Is het niet een religie, dan wil je mensen wel verbieden zicht voort te planten.
Verder schiet het natuurlijk niet op, mensen verbieden iets te geloven.
nee de terroristen het land uit en ja helaas zijn het vaak terrositen met een islamitische achtergrondquote:Op maandag 25 juni 2007 13:47 schreef Re het volgende:
[..]
ahhh de essentie van dit drama... alle buitenlanders het land uit !!!!!
je zou bijna denken dat deze moord alweer vergeten isquote:Op maandag 25 juni 2007 13:48 schreef Bresser het volgende:
[..]
waarom verbieden we dan hells angels, bepaalde sektes en dergelijke?
als iemand een religie opricht waarin het oke is om kinderen te neuken dan staat ook iedereen op zijn achterste benen. een geloof of religie is niet meer oke als er duidelijke causale verbanden zijn tussen de religie en de rechten van de mens
ach het is een van de vele slachtoffers van deze vreedzame religie.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:50 schreef Re het volgende:
[..]
je zou bijna denken dat deze moord alweer vergeten is![]()
naar mijn weten is moord nog steeds strafbaar in nederlandquote:Op maandag 25 juni 2007 13:52 schreef Bresser het volgende:
[..]
ach het is een van de vele slachtoffers van deze vreedzame religie.
who cares, we laten het toch toe...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |