Die kans is wel groot als je in je hoofd wordt geschoten.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Meisje is inmiddels al overleden aan haar verwondingen heb ik net gehoord?
AFAIK is ze met de trauma heli meegenomen.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Meisje is inmiddels al overleden aan haar verwondingen heb ik net gehoord?
Maar die speculaties gaan altijd dezelfde kant op, dan zijn het (voor)oordelen.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:55 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Speculeren is iets anders dan oordelen
Wedden voor 500 euro?quote:Op maandag 25 juni 2007 11:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Niet te snel oordelen met zn allen hè.
Of een hardwerkende Nederlandse vader die z'n gezinnetje lastig vond.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:52 schreef Armageddon het volgende:
Ah weer een gevalletje eerwraak. Het zal niet.
Eerwraak gaat ook altijd dezelfde kant op.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maar die speculaties gaan altijd dezelfde kant op, dan zijn het (voor)oordelen.
jah, gewoon gezellig op de bank.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:07 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Eerwraak gaat ook altijd dezelfde kant op.
Maar waarom doen ze dit soort dingen op drukke perrons in de spits? Waarom niet gewoon thuis.
er is nogal een verschil tussen incidenten en een veelvoorkomend gedrag.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:06 schreef t-8one het volgende:
[..]
Of een hardwerkende Nederlandse vader die z'n gezinnetje lastig vond.
Maja, daar praten we liever niet over.
Het moet altijd eruit zien als wraak denk ik. Uitschieten met het mes tijdens het slachten van een schaap, dat hoor je nooit. Maar wellicht woonde ze bij haar blanke vriend ofzo.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:08 schreef t-8one het volgende:
[..]
jah, gewoon gezellig op de bank.
En dan ineens...
PANG![]()
![]()
Thuis slachten ze al schapen. Gun die mensen toch gewoon een verzetje en laat ze lekker buiten iemand afslachten.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:07 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Eerwraak gaat ook altijd dezelfde kant op.
Maar waarom doen ze dit soort dingen op drukke perrons in de spits? Waarom niet gewoon thuis.
Wat lul je nou man?quote:Op maandag 25 juni 2007 12:06 schreef t-8one het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat net zo goed breed uitgemeten. Of die autochtoon die Suzanne heeft vermoord met zn camper.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:06 schreef t-8one het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 juni 2007 12:08 schreef t-8one het volgende:
[..]
jah, gewoon gezellig op de bank.
En dan ineens...
PANG![]()
![]()
Joh, iedere seconde sterft er iemand, ga jij maar lekker zitten sippen om al die doden.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:19 schreef evert het volgende:
[..]
ja er is iemand overleden en dan gaan we lachen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |