maar de hulzen en de kogels niet... en die zijn juist zo belangrijk.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:54 schreef Roellio het volgende:
Toen ik vanmorgen langsfietste waren politieagenten in kogelvrije vesten de slootkantjes aan het doorzoeken... Je zou toch zeggen dat de dader en het pistool gewoon op de plek v/d misdaad lagen.
En die springen nog wel eens spontaan op, dus kogelvrije vesten zijn niet onbelangrijk.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:26 schreef HTN02 het volgende:
[..]
maar de hulzen en de kogels niet... en die zijn juist zo belangrijk.
Aldus RTL nieuwsquote:Op maandag 25 juni 2007 15:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Geruchten gaan rond dat de vermoedelijke dader ook aan zijn verwondingen is overleden in het ziekenhuis.
Kijk mij.... ik mis mijn eigen hersenen op point blank range?quote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 15:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Geruchten gaan rond dat de vermoedelijke dader ook aan zijn verwondingen is overleden in het ziekenhuis.
ja, daarom komt ie ook naar jou toe...quote:Op maandag 25 juni 2007 13:54 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
zeg viezerik, moet jij geen kleine meisjes onder hun rokjes fotograferen?
quote:Op maandag 25 juni 2007 15:54 schreef HTN02 het volgende:
[..]
ja, daarom komt ie ook naar jou toe...
GROW UP!
uiteraard rechts heeft immers de waarheid in pachtquote:Op maandag 25 juni 2007 14:07 schreef Abbadon het volgende:
[..]
grappig dat je een simpele vraag om informatie meteen als 'links' bestempelt...het is kennelijk 'rechts' om meteen maar van je vooroordelen uit te gaan?
Eerlijk gezegd denk ik dat het eerder een losgeslagen ex is die het niet kon verkroppen dat z'n vriendin zonder hem verder wilde dan dat het eerwraak was.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
quote:De advocaat van de familie zegt dat de vrouw al maanden zou zijn gestalkt door de dader met wie ze ooit getrouwd was.
Ze heeft hiervan een aantal keren aangifte bij de politie. Volgens de advocaat heeft die niets voor de vrouw gedaan.
ja dat topic zag ik, maar waar de neuk ligt die bom, en hoe komt ze erbijquote:Op maandag 25 juni 2007 16:53 schreef Armageddon het volgende:
Sja de pliesie.
Kijk maar naar Yvonne, die vertelt ze dat er een bom ergens ligt en daar doen zo niet eens wat mee.
Nouja, helaas. De 75 maagden staan al op m te wachten denk ik.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
helaas, ook de dader is overleden
Gelukkig ...kost de belastingbetaler geen "huisvestingskosten", triester dat het slachtoffer overleden isquote:Op maandag 25 juni 2007 18:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
helaas, ook de dader is overleden
wat kom je weer stoer uit de hoek Sunniequote:Op maandag 25 juni 2007 18:06 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nouja, helaas. De 75 maagden staan al op m te wachten denk ik.
quote:
Whehehe, dit werkt twee kanten op neem ik aan?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:29 schreef Armageddon het volgende:
Als het eerwraak is dan ga jij zometeen op je knietjes voor ome Arma, Re. Is dat duidelijk?
quote:Op maandag 25 juni 2007 18:32 schreef Everett het volgende:
[..]
[..]
Whehehe, dit werkt twee kanten op neem ik aan?
Geeft wel aan hoe triest je bent. Als je zulke 'stoere' opmerkingen denkt te moeten maken, dan moet je ook zo mans zijn als blijkt dat je ernaast zit.quote:
daarom helaas.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:06 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nouja, helaas. De 75 maagden staan al op m te wachten denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |