nou de pot verwijt de ketel heur.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Kun je ook gewoon ontopic blijven ipv steeds persoonlijke aanvallen uitvoeren?
Is het zo moeilijk jezelf te beheersen op internet?
het is meestal een soort onvermogende zelfreflectie wat dezemensen drijft... denk ikquote:Op maandag 25 juni 2007 14:07 schreef Abbadon het volgende:
[..]
grappig dat je een simpele vraag om informatie meteen als 'links' bestempelt...het is kennelijk 'rechts' om meteen maar van je vooroordelen uit te gaan?
Jij denkt echt dat het serieus nog goedkomt met Nederland he ?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:03 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
je moet altijd in positief blijven geloven hoor! anders word het nooit wat met de wereld begin met jezelf!!!
![]()
mogelijk...hier past slechts medelijdenquote:Op maandag 25 juni 2007 14:08 schreef Re het volgende:
[..]
het is meestal een soort onvermogende zelfreflectie wat dezemensen drijft... denk ik
Wat wordt erger?... (na aanleiding van dit topic dan he)quote:Op maandag 25 juni 2007 14:09 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat het serieus nog goedkomt met Nederland he ?
Wake up het zal alleen maar erger worden.
Ik scheld niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:07 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
nou de pot verwijt de ketel heur.![]()
als er 1 iemand is die linke bombardementen loopt uit te voeren ben jij het wel.
Nee was meer een reactie op een reactie is meer algemeen bedoeld dat het steeds slechter met Nederland gaat.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:11 schreef Re het volgende:
[..]
Wat wordt erger?... (na aanleiding van dit topic dan he)
Ik vind van niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:14 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee was meer een reactie op een reactie is meer algemeen bedoeld dat het steeds slechter met Nederland gaat.
Uiteraard wel. Het blijft een Turkquote:Op maandag 25 juni 2007 14:14 schreef Bresser het volgende:
en als een ex-man zijn ex-vrouw dood schiet is het geen eerwraak?
Ik weet natuurlijk niet waar jij woont maar hier in de randstad zie ik geen verbeteringen alleen maar achteruitgang.quote:
Ja, dat moet jij toch weten.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:18 schreef Armageddon het volgende:
en?
ik denk dat het niet steeds slechter gaat maar dat de onderbuik gevoelens gewoon door dit soort speculaties alleen maar extra wordt gevoed en het werkt...quote:Op maandag 25 juni 2007 14:14 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee was meer een reactie op een reactie is meer algemeen bedoeld dat het steeds slechter met Nederland gaat.
Zal misschien meespelen maar ik ga meer af op wat ik zelf meemaak en trek daar mijn conclusies uit.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:24 schreef Re het volgende:
[..]
ik denk dat het niet steeds slechter gaat maar dat de onderbuik gevoelens gewoon door dit soort speculaties alleen maar extra wordt gevoed en het werkt...
hey kloon.. je post perongeluk onder je Viswijfje account..quote:Op maandag 25 juni 2007 14:03 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
duuuh mischien omdat wij minder worden aangevallen over ons geloof!?
was 1 smileyquote:Op maandag 25 juni 2007 14:01 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
gelukig zijn er ook nog tolerante mensen zoals jij
![]()
Waar slaat dat nou weer op, komt de waarheid te hard aanquote:Op maandag 25 juni 2007 14:41 schreef Re het volgende:
[..]
ik zou zeggen pak je kinders en spring voor de trein
Ik heb (nog) geen kinderen.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:41 schreef Re het volgende:
[..]
nee die trein welquote:Op maandag 25 juni 2007 14:42 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op, komt de waarheid te hard aan![]()
lanharig werkschuw tuigquote:Op maandag 25 juni 2007 14:41 schreef Re het volgende:
[..]
Polen hebben hier ook niks te zoeken.quote:
Wat dacht je, ik duw mezelf even lekker in een hokje, zodat ik daarna kan zeiken dat mensen me racist noemen? Erg oud trucje, verzin eens iets nieuws.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:42 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op, komt de waarheid te hard aan![]()
De EU denkt daar anders over. Vrij verkeer van mensen en goederen enzo. En vrijheid van vestiging en verrichten van diensten in de EU.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:45 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Polen hebben hier ook niks te zoeken.
Of crime passionelquote:Op maandag 25 juni 2007 14:47 schreef lionsguy18 het volgende:
Een turkse man schiet een turkse vrouw dood.
Eerwraak dus.
Nee, eerwraak. De meerderheid heeft gekozen.quote:
Lekker belangrijk dat ik rascist word genoemd dat ben je toch al zodra je een mening geeft die niet in het linkse straatje past dus.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wat dacht je, ik duw mezelf even lekker in een hokje, zodat ik daarna kan zeiken dat mensen me racist noemen? Erg oud trucje, verzin eens iets nieuws.
Dat bedoel ik. Niemand noemt jou hier zo, jij begint erover.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:50 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Lekker belangrijk dat ik rascist word genoemd dat ben je toch al zodra je een mening geeft die niet in het linkse straatje past dus.
Heb je ook iets zinnigs toe te voegen, of kan ik jouw reacties beter gewoon niet meer lezen?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:52 schreef lionsguy18 het volgende:
Wat doet zo'n vrouw buitenshuis. Ze hoort achter het aanrecht.
Ze was dus het doodschieten waard.
Pfff jij zegt dat ik er over ga lopen zeuren stel ik zou zo genoemd worden wat ik dus niet doe, maar terug naar het onderwerp want ik dwaal weer is af.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Niemand noemt jou hier zo, jij begint erover.
Nee midden op het station hebben andere mensen er totaal geen last van nee.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:52 schreef Viswijfje het volgende:
en als toch een turk een turk doodschiet hebben wij er toch niet last van?? is vooral zielig voor hun zelf, dus heeft niks te maken met of ze in ons land zijn of niet!!!
dus dit gaat niet over rasisme dit gaat over een arme vrouw en meneer die nu dood zijn!!!
Op nu.nl staat dat het zou gaan om een 24-jarige vrouw.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:55 schreef Badabingea het volgende:
Hoe oud was het slachtoffer?
maar de hulzen en de kogels niet... en die zijn juist zo belangrijk.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:54 schreef Roellio het volgende:
Toen ik vanmorgen langsfietste waren politieagenten in kogelvrije vesten de slootkantjes aan het doorzoeken... Je zou toch zeggen dat de dader en het pistool gewoon op de plek v/d misdaad lagen.
En die springen nog wel eens spontaan op, dus kogelvrije vesten zijn niet onbelangrijk.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:26 schreef HTN02 het volgende:
[..]
maar de hulzen en de kogels niet... en die zijn juist zo belangrijk.
Aldus RTL nieuwsquote:Op maandag 25 juni 2007 15:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Geruchten gaan rond dat de vermoedelijke dader ook aan zijn verwondingen is overleden in het ziekenhuis.
Kijk mij.... ik mis mijn eigen hersenen op point blank range?quote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 15:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Geruchten gaan rond dat de vermoedelijke dader ook aan zijn verwondingen is overleden in het ziekenhuis.
ja, daarom komt ie ook naar jou toe...quote:Op maandag 25 juni 2007 13:54 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
zeg viezerik, moet jij geen kleine meisjes onder hun rokjes fotograferen?
quote:Op maandag 25 juni 2007 15:54 schreef HTN02 het volgende:
[..]
ja, daarom komt ie ook naar jou toe...
GROW UP!
uiteraard rechts heeft immers de waarheid in pachtquote:Op maandag 25 juni 2007 14:07 schreef Abbadon het volgende:
[..]
grappig dat je een simpele vraag om informatie meteen als 'links' bestempelt...het is kennelijk 'rechts' om meteen maar van je vooroordelen uit te gaan?
Eerlijk gezegd denk ik dat het eerder een losgeslagen ex is die het niet kon verkroppen dat z'n vriendin zonder hem verder wilde dan dat het eerwraak was.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
quote:De advocaat van de familie zegt dat de vrouw al maanden zou zijn gestalkt door de dader met wie ze ooit getrouwd was.
Ze heeft hiervan een aantal keren aangifte bij de politie. Volgens de advocaat heeft die niets voor de vrouw gedaan.
ja dat topic zag ik, maar waar de neuk ligt die bom, en hoe komt ze erbijquote:Op maandag 25 juni 2007 16:53 schreef Armageddon het volgende:
Sja de pliesie.
Kijk maar naar Yvonne, die vertelt ze dat er een bom ergens ligt en daar doen zo niet eens wat mee.
Nouja, helaas. De 75 maagden staan al op m te wachten denk ik.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
helaas, ook de dader is overleden
Gelukkig ...kost de belastingbetaler geen "huisvestingskosten", triester dat het slachtoffer overleden isquote:Op maandag 25 juni 2007 18:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
helaas, ook de dader is overleden
wat kom je weer stoer uit de hoek Sunniequote:Op maandag 25 juni 2007 18:06 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nouja, helaas. De 75 maagden staan al op m te wachten denk ik.
quote:
Whehehe, dit werkt twee kanten op neem ik aan?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:29 schreef Armageddon het volgende:
Als het eerwraak is dan ga jij zometeen op je knietjes voor ome Arma, Re. Is dat duidelijk?
quote:Op maandag 25 juni 2007 18:32 schreef Everett het volgende:
[..]
[..]
Whehehe, dit werkt twee kanten op neem ik aan?
Geeft wel aan hoe triest je bent. Als je zulke 'stoere' opmerkingen denkt te moeten maken, dan moet je ook zo mans zijn als blijkt dat je ernaast zit.quote:
daarom helaas.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:06 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nouja, helaas. De 75 maagden staan al op m te wachten denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |