Waar slaat dat nou weer op, komt de waarheid te hard aanquote:Op maandag 25 juni 2007 14:41 schreef Re het volgende:
[..]
ik zou zeggen pak je kinders en spring voor de trein
Ik heb (nog) geen kinderen.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:41 schreef Re het volgende:
[..]
nee die trein welquote:Op maandag 25 juni 2007 14:42 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op, komt de waarheid te hard aan![]()
lanharig werkschuw tuigquote:Op maandag 25 juni 2007 14:41 schreef Re het volgende:
[..]
Polen hebben hier ook niks te zoeken.quote:
Wat dacht je, ik duw mezelf even lekker in een hokje, zodat ik daarna kan zeiken dat mensen me racist noemen? Erg oud trucje, verzin eens iets nieuws.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:42 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op, komt de waarheid te hard aan![]()
De EU denkt daar anders over. Vrij verkeer van mensen en goederen enzo. En vrijheid van vestiging en verrichten van diensten in de EU.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:45 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Polen hebben hier ook niks te zoeken.
Of crime passionelquote:Op maandag 25 juni 2007 14:47 schreef lionsguy18 het volgende:
Een turkse man schiet een turkse vrouw dood.
Eerwraak dus.
Nee, eerwraak. De meerderheid heeft gekozen.quote:
Lekker belangrijk dat ik rascist word genoemd dat ben je toch al zodra je een mening geeft die niet in het linkse straatje past dus.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wat dacht je, ik duw mezelf even lekker in een hokje, zodat ik daarna kan zeiken dat mensen me racist noemen? Erg oud trucje, verzin eens iets nieuws.
Dat bedoel ik. Niemand noemt jou hier zo, jij begint erover.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:50 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Lekker belangrijk dat ik rascist word genoemd dat ben je toch al zodra je een mening geeft die niet in het linkse straatje past dus.
Heb je ook iets zinnigs toe te voegen, of kan ik jouw reacties beter gewoon niet meer lezen?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:52 schreef lionsguy18 het volgende:
Wat doet zo'n vrouw buitenshuis. Ze hoort achter het aanrecht.
Ze was dus het doodschieten waard.
Pfff jij zegt dat ik er over ga lopen zeuren stel ik zou zo genoemd worden wat ik dus niet doe, maar terug naar het onderwerp want ik dwaal weer is af.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Niemand noemt jou hier zo, jij begint erover.
Nee midden op het station hebben andere mensen er totaal geen last van nee.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:52 schreef Viswijfje het volgende:
en als toch een turk een turk doodschiet hebben wij er toch niet last van?? is vooral zielig voor hun zelf, dus heeft niks te maken met of ze in ons land zijn of niet!!!
dus dit gaat niet over rasisme dit gaat over een arme vrouw en meneer die nu dood zijn!!!
Op nu.nl staat dat het zou gaan om een 24-jarige vrouw.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:55 schreef Badabingea het volgende:
Hoe oud was het slachtoffer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |