nou de pot verwijt de ketel heur.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Kun je ook gewoon ontopic blijven ipv steeds persoonlijke aanvallen uitvoeren?
Is het zo moeilijk jezelf te beheersen op internet?
het is meestal een soort onvermogende zelfreflectie wat dezemensen drijft... denk ikquote:Op maandag 25 juni 2007 14:07 schreef Abbadon het volgende:
[..]
grappig dat je een simpele vraag om informatie meteen als 'links' bestempelt...het is kennelijk 'rechts' om meteen maar van je vooroordelen uit te gaan?
Jij denkt echt dat het serieus nog goedkomt met Nederland he ?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:03 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
je moet altijd in positief blijven geloven hoor! anders word het nooit wat met de wereld begin met jezelf!!!
![]()
mogelijk...hier past slechts medelijdenquote:Op maandag 25 juni 2007 14:08 schreef Re het volgende:
[..]
het is meestal een soort onvermogende zelfreflectie wat dezemensen drijft... denk ik
Wat wordt erger?... (na aanleiding van dit topic dan he)quote:Op maandag 25 juni 2007 14:09 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat het serieus nog goedkomt met Nederland he ?
Wake up het zal alleen maar erger worden.
Ik scheld niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:07 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
nou de pot verwijt de ketel heur.![]()
als er 1 iemand is die linke bombardementen loopt uit te voeren ben jij het wel.
Nee was meer een reactie op een reactie is meer algemeen bedoeld dat het steeds slechter met Nederland gaat.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:11 schreef Re het volgende:
[..]
Wat wordt erger?... (na aanleiding van dit topic dan he)
Ik vind van niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:14 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee was meer een reactie op een reactie is meer algemeen bedoeld dat het steeds slechter met Nederland gaat.
Uiteraard wel. Het blijft een Turkquote:Op maandag 25 juni 2007 14:14 schreef Bresser het volgende:
en als een ex-man zijn ex-vrouw dood schiet is het geen eerwraak?
Ik weet natuurlijk niet waar jij woont maar hier in de randstad zie ik geen verbeteringen alleen maar achteruitgang.quote:
Ja, dat moet jij toch weten.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:18 schreef Armageddon het volgende:
en?
ik denk dat het niet steeds slechter gaat maar dat de onderbuik gevoelens gewoon door dit soort speculaties alleen maar extra wordt gevoed en het werkt...quote:Op maandag 25 juni 2007 14:14 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee was meer een reactie op een reactie is meer algemeen bedoeld dat het steeds slechter met Nederland gaat.
Zal misschien meespelen maar ik ga meer af op wat ik zelf meemaak en trek daar mijn conclusies uit.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:24 schreef Re het volgende:
[..]
ik denk dat het niet steeds slechter gaat maar dat de onderbuik gevoelens gewoon door dit soort speculaties alleen maar extra wordt gevoed en het werkt...
hey kloon.. je post perongeluk onder je Viswijfje account..quote:Op maandag 25 juni 2007 14:03 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
duuuh mischien omdat wij minder worden aangevallen over ons geloof!?
was 1 smileyquote:Op maandag 25 juni 2007 14:01 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
gelukig zijn er ook nog tolerante mensen zoals jij
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |