Jezelf quotenquote:Op zondag 24 juni 2007 20:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Heb de OP weer eens bijgewerkt, zal hem ook even in de Wiki aanpassen.
Eerst tabblad BEWERKEN openenquote:Op zondag 24 juni 2007 20:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Jezelf quoten![]()
Maar iemand die het lukt om de Wiki aan te passen. Als ik het doe dan komt er 'Let op: dit is een controlepagina; uw tekst is nog niet opgeslagen!' En waar ik dan wel op moet slaan?
Zo ver was ik al, zit op de Bewerkingspagina. Maar hij slaat hem niet op als ik op 'Pagina opslaan' klik.quote:
Goed bezigquote:Op zondag 24 juni 2007 20:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Feedback topic over de Wiki stond precies dezelfde vraag, en de oplossing. Nu is de OP bijgewerkt tot en met deel 78.
quote:Op zondag 24 juni 2007 21:07 schreef Beschouw het volgende:
"Deze prijs dragen wij op aan TheVulture"
Op de vorige foto zagen we Henry en Ronaldinho op de prijsuitreiking?quote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 21:39 schreef TheVulture het volgende:
[afbeelding]
Ansichtkaart Ryan Donk uitgelekt: "Groeten vanuit een warm en vochtig Drenthe"
Whehehequote:Op zondag 24 juni 2007 22:25 schreef Waaghals het volgende:
[afbeelding]
spelers maken aangeslagen indruk na ontslag van Van Basten
Poedelquote:Op zondag 24 juni 2007 22:25 schreef Waaghals het volgende:
[afbeelding]
spelers maken aangeslagen indruk na ontslag van Van Basten
Hij duurde even, maarquote:Op zondag 24 juni 2007 21:39 schreef TheVulture het volgende:
[afbeelding]
Ansichtkaart Ryan Donk uitgelekt: "Groeten vanuit een warm en vochtig Drenthe"
Volgens mij is dezelfde inzending al eens geweest, bij een andere foto met Gio, Vd Sar en nog iemand.quote:
Zal best. Kom bij mij niet aan Van Basten.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:06 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Volgens mij is dezelfde inzending al eens geweest, bij een andere foto met Gio, Vd Sar en nog iemand.
En Drenthe volgens mij nog wel het meestquote:Op zondag 24 juni 2007 23:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[afbeelding]
Spelers Jong Oranje geschokt na het zien van de foto van het lid van Drenthe
Nee, hij is zo lenig dat ie zichzelf kan pijpenquote:Op zondag 24 juni 2007 23:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En Drenthe volgens mij nog wel het meest
quote:-Beschouw-
-"Deze prijs dragen wij op aan TheVulture"-
quote:-Lurtt1-
-Na lang haar, nu ook cameltoe bij de Ridder geconstateerd-
quote:-TheVulture-
-Ansichtkaart Ryan Donk uitgelekt: "Groeten vanuit een warm en vochtig Drenthe"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-gebruikersnaam-
-Sneijder doet de prijsuitreiking-
geniaalquote:Op zondag 24 juni 2007 21:41 schreef Lurtt1 het volgende:
[afbeelding]
Na lang haar, nu ook cameltoe bij de Ridder geconstateerd
Ik kon niet meer maken van jouw onderschrift.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:15 schreef gebruikersnaam het volgende:
deze klote jury krijgt van mij geen punten meer
duidelijk dat jij de hoogte van sneijder onderschat.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:20 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ik kon niet meer maken van jouw onderschrift.
Als je nou zorgt dat je deze ronde wint......![]()
Mogen dat ook minpunten zijnquote:Op maandag 25 juni 2007 20:05 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Scheringa: "Gebruikersnaam wordt drie in de eindstand"
Van Gaal alias TheVulture: "Zeker, want ik geef Beschouw punten"
Als jij daarvoor minpunten geeft, trek ik mijn inzending van de vorige foto terug.quote:
We zullen zien zei de blinde... ik hou het spannendquote:Op maandag 25 juni 2007 21:33 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Als jij daarvoor minpunten geeft, trek ik mijn inzending van de vorige foto terug.![]()
Investeren noemen ze dat toch?
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:36 schreef BonJovi het volgende:
[afbeelding]
"Scheringa: Ik heb weer 2 spelers van Willem 2 weg gekaapt."
Louis: "en mijn vrouw had er al vast een '1' in geborduurd"quote:Op maandag 25 juni 2007 23:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[afbeelding]
Scheringa: "Denk ik een speciale stropdas te kopen, waar er op de hele wereld maar twee van zijn... Heb jij dezelfde!"
quote:
Dan ben je lui hequote:Op maandag 25 juni 2007 19:23 schreef TheVulture het volgende:
[afbeelding]
Uitslag morgen rond 19.30 uur
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:29 schreef Maikalo het volgende:
[afbeelding]
Van Gaal zichtbaar blij na het horen dat Scheringa twee poolse hoeren voor hem, met open defensie heeft opgesteld in de kleedkamer.
Zeker een maandje naar Polen?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:27 schreef Maikalo het volgende:
Nog één puntje voorsprong op existenz. Hopelijk kan ik die nog vasthouden, terwijl ik er zaterdag en zondag en maandag en heel juli niet ben
.
Ja ik ben gek ook dat ik het doe, maar misschien doet de jury er wat mee. Zag dat ik op een mooie 17e plek stond, met nog uitzicht op iig de 16e plek, misschien red ik top 15 ook nog wel. Sinds eind april, best netjes.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:22 schreef Blawh het volgende:
[..]
Een lui mens is de halve wereld als er mensen zoals jij zijn die de helpende hand toesteken.
Maar zaterdag is de laatste dag, als het tot 30 juni is. En dat is het toch?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:27 schreef Maikalo het volgende:
Nog één puntje voorsprong op existenz. Hopelijk kan ik die nog vasthouden, terwijl ik er zaterdag en zondag en maandag en heel juli niet ben
.
quote:Op maandag 25 juni 2007 19:29 schreef Beschouw het volgende:
(Voor tussenstand, zie laatste post op vorige pagina)
Volgende week maandag laatste stand van deze ronde.
Winnaar krijgt avatar die nou nog door EnGCatjuh meegevoerd wordt. Zal TheVulture wel worden, maar daaronder is het voor een paar ereplaatsen nog dringen geblazen.
Dacht dat het tot 30 juni was.quote:
quote:gebruikersnaam
"Weet je wie Feyenoord zou moeten kopen, Die Leen van frisia"
quote:Thelonious
Scheringa: " Ach joh, ik heb in de loop der jaren zoveel geld gegraaid. Ik heb geen duim meer over!"
quote:Gordon_Shumway
Scheringa: Door jou mis ik nu 3 vingers, Van Daal!
De opmaak is hier te vinden.quote:Thomas87
met een of twee klontjes suiker?
Ik win best vaak bij jouquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:54 schreef TheVulture het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
iddquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:58 schreef Beschouw het volgende:
Matige jury.
Dat wilde ik ook doen, iets met Zalm. Maar gelukkig niet gedaanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:09 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
idden ik speelde nog wel in op de actualiteiten
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |