Er zijn zat manieren, maar deze drinkyoghurt is vele malen lekkerder dan nutridrinksquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
moet toch ook op andere manieren kunnen
en gelukkig omdat je die smaak inderdaad niet wilt hebben als je wilt afvallen en dat wil ik nog steeds
Ik ben nooit gek geweest op antwoordmodellen, behalve bij die ellenlange toetsen met tafelsommen, dan kijkt het wel makkelijk na. Zoveel dingen kun je in je antwoord zetten wat wel gewoon te maken heeft met de vraag, waaruit blijkt dat je echt weet waar het over gaat, maar als je dan een rekenfoutje hebt kun je alsnog alle punten mislopen. Nah, niets voor mij.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:16 schreef teigan het volgende:
tvp'tje..
Ik ben nog even proefwerken aan het nakijken.. Maar ik ben het soms niet helemaal eens met het antwoordmodel van mijn coach, dus ik krijg nog twee stapels, 1 met alles definitief, en 1 met twijfelgevallen.. En toevalligerwijs zijn die twijfelgevallen de mensen met de betere cijfers..
Maakt niet uit, we waren zo lekker aan het keuvelen dat ik de volgende al weer open had staanquote:
maar heb je zoveel extra kcal dan nodig?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Er zijn zat manieren, maar deze drinkyoghurt is vele malen lekkerder dan nutridrinks
Tja, ligt aan de kwaliteit van de kopie (als ze het van het papier af moeten lezen tenminste). Het kan juist zijn dat er veel nauwkeuriger afgelezen wordt door die 0,175 te gebruiken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:22 schreef teigan het volgende:
voor een rekenfout gaat er 1 punt van het totaal af..
Maar er zijn gewoon een paar vragen waar het echt om aflezen gaat, en als er dan 0,175 staat ipv 0,2, is het dan fout of niet? Dat vind ik gewoon lastig om te beslissen.
zou zonde zijn als iemand daardoor een halve punt lager heeft..
Normaalgesproken krijg ik rond de 1200 kcal op een dag binnen. Ik heb vandaag nog maar twee keer boven het toilet gehangen, dus dan valt het wel mee. Vorige weekend heb ik een weekend lang niets binnen kunnen houden, dan gaat het erg hard hoor.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar heb je zoveel extra kcal dan nodig?
hoeveel krijg je ongeveer op een dag binnen?
waarom zou je die 2400 nodig hebben?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Normaalgesproken krijg ik rond de 1200 kcal op een dag binnen. Ik heb vandaag nog maar twee keer boven het toilet gehangen, dus dan valt het wel mee. Vorige weekend heb ik een weekend lang niets binnen kunnen houden, dan gaat het erg hard hoor.
Normaliter zou ik nu zo'n 2400 kcal per dag binnen moeten krijgen, als mijn spijsvertering zou werken als een persoon zonder bypass.
Als je het van jezelf weet is het makkelijker om je ertegen te verzetten dan als je het je niet bewust bent. Erg goed dat je dus dan wat anders gaat doen. Gewoon je wekker zetten en op tijd uit bed komen en desnoods gaan klussen ofzo kan wel helpen. Probeer je gewone schema aan te houden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:22 schreef Empathologica het volgende:
Hhaha goedzo.
Maar ik zal is gaan proberen naar de tips te luisteren hier, en hopelijk ook proberen vol te houden.
Vooal in vakanties vind ik het moeilijk, word ik laat wakker, te lui om fatsoenlijk brood te smeren blabla. Heel m'n leefpatroon is omgegooid en m'n moeder ziet me dan ook altijd dikker worden. Vandaar dat ik nu de afspraak heb staan om met mijn tante en oom flinke fietstochten te gaan maken.
Dat is de voorgeschreven hoeveelheid voor mensen in mijn conditie.quote:
Ga ik wel proberen ja. Wekker zetten word een probleem (ik ben slechthorend dusjaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je het van jezelf weet is het makkelijker om je ertegen te verzetten dan als je het je niet bewust bent. Erg goed dat je dus dan wat anders gaat doen. Gewoon je wekker zetten en op tijd uit bed komen en desnoods gaan klussen ofzo kan wel helpen. Probeer je gewone schema aan te houden.
Wellicht is een lichtwekker een oplossing voor je? Zo eentje die meer licht gaat geven naarmate het buiten lichter wordt? Maar misschien zitten we nu ook wel problemen te creeeren die er helemaal niet zijn hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:29 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Ga ik wel proberen ja. Wekker zetten word een probleem (ik ben slechthorend dusja) en als me moeder me wakker moet maken sta ik om half 8 al op. Misschien toch een keer die trilwekker installeren haha.
je hebt ook van die lichtwekkers, misschien is dat wel wat voor je. dan gaat de lamp langzaam branden totdat het op de lichtsterkte is die je normaal ook hebt als je je gordijnen open hebt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:29 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Ga ik wel proberen ja. Wekker zetten word een probleem (ik ben slechthorend dusja) en als me moeder me wakker moet maken sta ik om half 8 al op. Misschien toch een keer die trilwekker installeren haha.
Whehe, nu ben ik tenminste een keer niet spuit ELFquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:31 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
je hebt ook van die lichtwekkers, misschien is dat wel wat voor je. dan gaat de lamp langzaam branden totdat het op de lichtsterkte is die je normaal ook hebt als je je gordijnen open hebt.
dan is voor jou dus eten wat bij mij roken is. (en nee ik stop nog niet met deze zonde, met goede redenen, wil het graag doen, zonder gezeur van schoonpaps en mams, dus pas als we op onszelf wonen) want zodra ik niets doe, ga ik meer roken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:32 schreef Empathologica het volgende:
Je hebt gelijk
En ik denk altijd maar, je spreekt niet van problemen maar van uitdagingen ^^
Ben blij dat me tante en oom zwaar sportief zijn, die willen wel flinke fietstochten gaan maken en ze fietsen ook wat door. * Empathologica houd van fietsen ^^
Zolang ik bezig blijf, heb ik ook niet de neiging om te eten, dus da's misschien wel goed.
maar waarom ga je dan eigenlijk niet gewoon zelf fietsen? of is het dan te saai zeg maar (kan me wel voorstellen hoor)quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:32 schreef Empathologica het volgende:
Je hebt gelijk
En ik denk altijd maar, je spreekt niet van problemen maar van uitdagingen ^^
Ben blij dat me tante en oom zwaar sportief zijn, die willen wel flinke fietstochten gaan maken en ze fietsen ook wat door. * Empathologica houd van fietsen ^^
Zolang ik bezig blijf, heb ik ook niet de neiging om te eten, dus da's misschien wel goed.
binas, mijn vriendjequote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:39 schreef teigan het volgende:
slaap lekker Troel..
Ik ben net op de helft van mijn proefwerken, nog 7 te gaan.. ik denk dat ik nog even doortrek, ik word eigenlijk best blij van de cijfers tot nu toe.. 1 dikke onvoldoende, maar dat meisje was haar Binas vergeten..
scheikunde, een proefwerk van Atheneum 4 over het hele boek.. Dus een beetje koolstofchemie, wat rekenen met molverhoudingen, beetje zouten, en zuren en basen..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:40 schreef Empathologica het volgende:
Mag ik vragen wat voor proefwerken je nakijkt? Want als het iets wetenschappelijks is (biologie, natuurkunde, wiskunde, chemie) me likes it
Bij mijn tentamen laatst was iemand zijn wet vergeten. Een tentamen rechten zonder wetquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:39 schreef teigan het volgende:
1 dikke onvoldoende, maar dat meisje was haar Binas vergeten..
Da's niet handig, vooral als je daar alles bijschrijftquote:Op zondag 24 juni 2007 00:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Bij mijn tentamen laatst was iemand zijn wet vergeten. Een tentamen rechten zonder wet![]()
Ik had mijn eigen binas al uitgeleend aan iemand.. Maar dat meisje had ook po haar blaadje gezet dat ze geen binas meer mocht halen oid..quote:Op zondag 24 juni 2007 07:15 schreef Troel het volgende:
Bij ons kon je dan van de docent een binas lenen
Ik ben alweer wakker. Mag vandaag beginnen met mijn 48 uur urine inleveren.
Wat is er mis met vandaag?quote:
Je hebt nog de hele dag! Ga zo een stuk wandelen of fietsen vandaag.quote:Op zondag 24 juni 2007 10:22 schreef motorbloempje het volgende:
stiekeme meeleespost
*zoekt de drive om weer echt eens wat te gaan doen* sporten schiet er bij in, dieet schiet er bij in.. alles eigenlijk... loopt beetje de spuigaten uit..
1.75m en 85kg.. een bmi van 27,76
dit is wel eens anders geweest
misschien maar weer eens een poging wagen?![]()
Kijk, dat is een mooi begin!quote:Op zondag 24 juni 2007 10:36 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga straks naar vrienden toe, dus ga ik daar lekker lopend heen![]()
tot die tijd even puteren: de keus gemaakt om voltijd te gaan studeren, en daar komt nogal wat gecalculeer en geregel bij kijken![]()
maar vanmiddag lekker een wandeling ja![]()
Nou je kent het wel , balen, life sucks enzoquote:Op zondag 24 juni 2007 08:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat is er mis met vandaag?
Ik ben weer begonnen met de eetmeter. Toch eens even monitoren wat ik nu allemaals écht eet.
Tot nu toe: ontbijt, 1 nectarine en een kop koffie
Wat leuk!!quote:Op zondag 24 juni 2007 10:50 schreef motorbloempje het volgende:
Bedrijfskundige informatica gaat het worden: de studie die ik heb gevonden nadat ik eerst bepaald had wat ik leuk vind en waar ik goed in ben na 2 jaartjes werken
4 jarige opleiding, waarvoor ik ga verhuizen van Den Haag naar Arnhem
oeeeeeeeeeee nou pak het ijs enzo maarquote:Op zondag 24 juni 2007 11:30 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb net mijn gegevens ingevuld op de eetmeter en het ding zegt dat ik 3230 calorieen per dag nodig heb!
Geweldig he?!quote:
nog zo'n nerd hierquote:Op zondag 24 juni 2007 10:50 schreef motorbloempje het volgende:
Bedrijfskundige informatica gaat het worden: de studie die ik heb gevonden nadat ik eerst bepaald had wat ik leuk vind en waar ik goed in ben na 2 jaartjes werken
ga je je daar ook echt aan houden?quote:Op zondag 24 juni 2007 11:30 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb net mijn gegevens ingevuld op de eetmeter en het ding zegt dat ik 3230 calorieen per dag nodig heb!
quote:Op zondag 24 juni 2007 10:50 schreef motorbloempje het volgende:
ik ging pas om 2 uur slapenquote:Op zondag 24 juni 2007 11:51 schreef octopussy het volgende:
[..]
ga je weg?
Isa en ik waren gisteren nog op scheef, maar was een beetje laat om jou nog te bellen.
Nou, dat weet ik nog niet eigenlijk.quote:
Ben ook wel benieuwd, waar staat die eetmeter?quote:Op zondag 24 juni 2007 11:49 schreef Empathologica het volgende:
Eetmeter? Ik googelde er op en kwam op iets uit van voedingscentrum waar ik voor moest betalen?
Of wat is het precies
Dat mag niet, dat is foei! je mag wel onderstrepen... zijn ze ook niet blij mee, maar dat geldt niet als fraudequote:Op zondag 24 juni 2007 00:40 schreef Pandorah het volgende:
Da's niet handig, vooral als je daar alles bijschrijft![]()
Ik ben gewoon echt cold turkey gestopt, heb me een paar dagen flink beroerd gevoelt, en toen begon het te wennen.. Ik bleef wel gewoon fruit eten, en qua hartig broodbeleg ben ik wat meer gaan varieren, en dan was het wel te doen..quote:Op zondag 24 juni 2007 00:40 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Da's niet handig, vooral als je daar alles bijschrijft![]()
Teigan: hoe ben je eigenlijk van die suikerverslaving afgekomen? Heb je tips want mij lukt het niet zo goed?
is moeilijk om zoveel te eten en dan echt alleen gezonde dingen binnen te krijgenquote:Op zondag 24 juni 2007 12:03 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik nog niet eigenlijk.
Ik ga nu wel wat eten, want ik heb trek.![]()
quote:
Gelukkig mag ik van mezelf ook ongezonde dingen eten. Alleen wel met mate.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
is moeilijk om zoveel te eten en dan echt alleen gezonde dingen binnen te krijgen
dus maar 1000kcal per dagquote:Op zondag 24 juni 2007 12:37 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik van mezelf ook ongezonde dingen eten. Alleen wel met mate.
1000 calorieen aan ongezonde dingen per dag? Iedere dag een zak chips???quote:Op zondag 24 juni 2007 12:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dus maar 1000kcal per dag
anders gaat die 3000kcal per dag moeilijk lukken
Ik ga het vanavond nog maar eens proberen , ik heb gewoon een absoluut doods gezicht op fotos en als ik lach ziet het er zo nep uitquote:Op zondag 24 juni 2007 12:45 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
1000 calorieen aan ongezonde dingen per dag? Iedere dag een zak chips???
Dat red ik zelfs in mijn slechte periodes niet hoor.
Owja, Ymke, het kan erger. Ik moet een foto hebben voor een verjaardagscadeau voor een collega die 50 wordt. Dus nu ben ik alle foto;s die ik van mezelf heb waar ik nog een beetje normaal op sta bij elkaar aan het rapen en daar maak ik een collage van.Mijn theorie is namelijk dat als de foto heel klein is, je niet zo goed ziet dat ik er eigenlijk stom op sta.
nu moet ik heel eerlijk zeggen dat ik er niets van snapquote:Op zondag 24 juni 2007 12:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Binas ook. (alleen gemeen dat in de nieuwe de formules van opp en inhoud van een bol zijn weggehaald) ... en nix bijgeschreven
(want dat is een 1, een potloodstreepje is al meteen afgekeurd)
Zo kwam ik vrijdag op de herkansing, vrouw haalt toetsen uit de envelop "en jullie mogen hier geen hulpmiddelen bij gebruiken" haha, scheikunde zonder GR en Binas? xD
(oooh heerlijk offtopic, maar gezond eten lukt nu ff niet, dus echt meepraten hier gaat niet lukken)
daar zal ik maar niets op zeggen dan hequote:Op zondag 24 juni 2007 13:42 schreef Riann het volgende:
[..]
van alcohol ik ben nu aardig weer bijgekomen hoorniet kwa kilo's maar kwa gevoel
![]()
Die 3,2 zegt natuurlijk helemaal niets over haar kunnen hè. Ik vind het niet meer dan normaal dat er wat extra binassen aanwezig zijn in een school voor dit soort situaties. Plus een waarschuwing dat het niet elke keer mogelijk is.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:04 schreef teigan het volgende:
een tentamen zonder Binas is ook heel vervelend...
Ze mistte er zo veel punten door..
Ze heeft nu rond de 3,2, terwijl ze normaal rond de 7 scoort..
quote:
Klopt, ze kan beter.. Ik hoorde trouwens vanmorgen dat ze halverwege een binas heeft gekregen van mijn collega, maar het heeft haar uiteindelijk dus niet echt geholpen. Ze heeft die sommen allemaal later nog opgeschreven, maar soms ook zonder wat dan ook te veranderen..quote:Op zondag 24 juni 2007 15:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die 3,2 zegt natuurlijk helemaal niets over haar kunnen hè. Ik vind het niet meer dan normaal dat er wat extra binassen aanwezig zijn in een school voor dit soort situaties. Plus een waarschuwing dat het niet elke keer mogelijk is.
heb ik dus gemistquote:Op zondag 24 juni 2007 15:23 schreef teigan het volgende:
[..]
Klopt, ze kan beter.. Ik hoorde trouwens vanmorgen dat ze halverwege een binas heeft gekregen van mijn collega, maar het heeft haar uiteindelijk dus niet echt geholpen. Ze heeft die sommen allemaal later nog opgeschreven, maar soms ook zonder wat dan ook te veranderen..
gothic blackie, nu hebben ze in vmbo 3 voor het eerst een basisbinas, een soort minibinas, maar daarvoor hebben ze die niet.
een fruitsalade?quote:Op zondag 24 juni 2007 15:47 schreef Empathologica het volgende:
Wij mochten op de HAVO ook nooit een binas gebruiken, moesten in de 3e maar mooi alle metalen en niet metalen uit ons hoofd knallen. Nu doe ik een laboratoriumtechniek opleiding en mag het gelukkig wel.
En ik heb honger.. Maar weet niet wat te gaan maken.
Dat moet nu nog steeds hoor. Havo 3 heeft een aantal elementen moeten leren, een stuk of 40, 50 ofzo..quote:Op zondag 24 juni 2007 15:47 schreef Empathologica het volgende:
Wij mochten op de HAVO ook nooit een binas gebruiken, moesten in de 3e maar mooi alle metalen en niet metalen uit ons hoofd knallen. Nu doe ik een laboratoriumtechniek opleiding en mag het gelukkig wel.
En ik heb honger.. Maar weet niet wat te gaan maken.
Wel vlees, geen mayo eten? Toevallig heb ik ook bouillonsoepvlees, maar ik ga er koude schotel mee makenquote:Op zondag 24 juni 2007 16:20 schreef Empathologica het volgende:
Omg. Komt mama aan met schaaltje bouillonsoepvlees met mayo. Heeeel erg lekker maar heel calorierijk. En ik vind het zo lullig om te zeggen dat ik het niet wil, omdat ik net zo zat te zeuren over wat we aten.. Dilemma...
Met leren verbrandt je ook heel veel! Vooral glucose, je hersens werken op suikers hoorde ik ooit. Ik weet niet of dit wetenschappelijk enzo ook klopt, maar ik heb de afgelopen 2 weken bijna aan een stuk door moeten leren voor toetsen en werkstukken enzo, heel veel gegeten en gesnoept (frustraties he, heel herkenbaar) en kom geen grammetje aan. Normaal hoef ik maar een klein beetje extra te eten, en de weegschaal ziet het en straft mequote:Op zondag 24 juni 2007 17:04 schreef Empathologica het volgende:
Mja de mayo zat er al doorheen geprakt.
Ga straks ff halfuurtje fietsen om me schuldgevoel weg te werken.
Nee hehe zover was ik ook wel xD ... maar het kost je wel (vooral geestelijke) energie. En studeren en lijnen gaan vaak niet zo goed samen, concentratieproblemen enzoquote:
Ze hebben er geen extra suiker ingestopt, dus de vruchtensuikers zitten er gewoon nog in.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:21 schreef Empathologica het volgende:
Ghehe shit, weer een sprankje hoop weggenomen
Trouwens, ik zat net op het pak roosvicee multivit te kijken, er staat geen suikers toegevoegd, zit er dan helemaal geen suiker in of alleen vruchtsuikers?
Beginnen we gewoon overnieuwquote:Op zondag 24 juni 2007 17:28 schreef teigan het volgende:
Hm, wij zouden ongeveer tegelijkertijd dat hardloopschema gaan doen Isabeau..
Alleen ben ik dus door het zwemmen, en de drukte van de laatste tijd na les 3 opgehouden..
Even ergens op visite gaan oid? Misschien helpt dat om je af te leiden.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:37 schreef Empathologica het volgende:
En op dit moment heb ik dus zo'n bui dat ik het liefste me eigen gewoon vol wil gaan vreten
Gewoon uit pure frustraties.
Kun je niet samen met je neef studeren dan?quote:Op zondag 24 juni 2007 17:46 schreef Empathologica het volgende:
Hmnn ja.. Da's wel een goed idee. Oké me planning:
- Wachten tot water kookt.
- Saté warm maken, brood ontdooien.
- Nectarine schillen en wegwerken.
- Naar me tante en neef gaanTante ziek, neef aan het studeren.
![]()
- Vroeg naar bed en morgen die toets goed maken ^^
Gewoon ff afleiding zoeken jaquote:Op zondag 24 juni 2007 17:56 schreef Empathologica het volgende:
Me neef doet HBO rechten nog iets, ik doe 'maar' MBO laboratoriumtechniek
Dus denk niet dat dat veel zal opschieten.
Bwoh, dan maar gewoon een end weg fietsen ofzo..
wat was daar het idee van je schoonmoeder achter?quote:Op zondag 24 juni 2007 18:56 schreef Isabeau het volgende:
M'n schoonmama heeft ijs voor me gekochtHeerlijk. Nu straks naar huis in m'n uppie.
Haar lieve schoondochter verwennen, wat anders?quote:Op zondag 24 juni 2007 18:59 schreef Miss_S het volgende:
wat was daar het idee van je schoonmoeder achter?
Ik denk dat Isa's schoonmoeder weet dat ze van ijs houdt en ze heel blij is met Isa als schoondochter en haar daarom extra wil verwennen en daarom ijs voor haar heeft gekocht.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wat was daar het idee van je schoonmoeder achter?
Ruilen Isa? Ik wil ook wel zo'n schoonmoederquote:Op zondag 24 juni 2007 19:01 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik denk dat Isa's schoonmoeder weet dat ze van ijs houdt en ze heel blij is met Isa als schoondochter en haar daarom extra wil verwennen en daarom ijs voor haar heeft gekocht.
maar ze weet niet dat je aan het lijnen bent?quote:Op zondag 24 juni 2007 19:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Haar lieve schoondochter verwennen, wat anders?
Misschien is het wel zelfgemaakt yoghurtijs, heeft Isabeau een kleinere portie avondeteng ehad om daarna ijs te kunnen eten, is dit een van de weinige keren dat Isabeau ijs eet.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar ze weet niet dat je aan het lijnen bent?
of ben je dat niet meer.....
Ach, beter nu wat ijs dan straks in de trein een mars of op het station een patatje.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja, dat is altijd een beetje het probleem met zowel mijn ouders als schoonouders. Ik blijf dingen afslaan, maar ze blijven het gewoon allemaal kopenquote:Op zondag 24 juni 2007 19:03 schreef Miss_S het volgende:
wel jammer dat je ouders en schoonouders dan niet echt meehelpenquote:Op zondag 24 juni 2007 19:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat is altijd een beetje het probleem met zowel mijn ouders als schoonouders. Ik blijf dingen afslaan, maar ze blijven het gewoon allemaal kopenEr was wel cola light gehaald
Maar dat ijs vind ik wel zo lekker dat ik er gewoon een bakje van heb genomen (gisteren geen nootjes, chipjes en taart genomen)
Hoe vaak hoor jij van Isabeau dat ze iets eet wat ze niet mag hebben? Nagenoeg nooit! Dan neemt ze een keer wat ijs en dan kom jij met je stokpaardje. Ik snap best dat je duidelijk wilt maken dat jij andere normen en waarden hebt wat betreft streng afvallen, maar het draait keer op keer op eenzelfde onoplosbare discussie uit en het lijkt me vrij idioot om die elke keer opnieuw te houden. Laat staan dat het voor een persoon die nooit "zondigt" en dan een keer in de zoveel tijd wat lekkers pakt, behoorlijk kwetsend kan zijn als jij weer met zo'n vraag komt.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
het is gewoon een vraag
ik weet ook serieus niet of isa nog echt bezig is om af te vallen
en ik wil niet lullig doen maar die discussie heb ik wel vaak gelijk want het blijft niet bij een keer in de week iets lekkers eten
Ja, ik blijf wel zo reageren ja, weet je waarom? Omdat je niet echt oplet naar wie je die opmerking maakt. Ik maak namelijk regelmatig opmerkingen dat ik lekkere dingen heb gegeten die niet gezond zijn (gehaktballen, kroketten, bamischijven in de lunchpauze op de woensdag) en tegen mij zeg je zoiets nooit. Je zegt het altijd tegen anderen, maar ook tegen anderen die wel netjes aan het lijnen zijn volgens jouw ideeen. In plaats van dat je al die tijd mij erop aan had kunnen spreken en je het echt bij het rechte eind gehad had, pak je nu soms iemand bij wie de opmerking verkeerd geplaatst is.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:11 schreef Miss_S het volgende:
isa heb ik je gekwetst?
dat was niet mijn bedoeling
ik denk dat we er nu wel achter zijn dat ik niet het probleem van dit topic benquote:Op zondag 24 juni 2007 19:14 schreef Isabeau het volgende:
Hè, meidenIk vond helemaal niet dat Miss S een stomme opmerking maakte oid en ze heeft em al helemaal niet gekwetst. Ik heb hier al vaker 'geklaagd' over mijn te lieve schoonmoeder die altijd lekkere dingen voor me haalt terwijl ze weet dat ik het liever niet eet. Ze wil me gewoon graag verwennen en voor haar is dat met eten. Maar gelukkig ben ik hie rmaar 1x per 2 maanden of zo
dus er is geen chronisch lekkere dingen geven bij.
Bij sommige mensen zou je daar toch aan twijfelenquote:Op zondag 24 juni 2007 19:19 schreef Plukie86 het volgende:
Ze werken continu door
ligt het aan mij of is dit een steek onder water?quote:Op zondag 24 juni 2007 19:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bij sommige mensen zou je daar toch aan twijfelen![]()
euhm nee wij krijgen waarschijnlijk zelfs regenbuienquote:Op zondag 24 juni 2007 19:59 schreef Rewimo het volgende:
g-b, het wordt vast hartstikke leukGewoon tig keer je lijstjes met "mee te nemen" checken tot je echt alles hebt. Heel veel plezier! Ehm, zit je daar trouwens in die hittegolf?
Finnquote:Op zondag 24 juni 2007 20:23 schreef Jojogirl het volgende:
De pannekoeken waren erg lekkerFinn heeft gewoon 2 hele en nog wat kleine stukjes van ons op
volgensmij hadden we hem eigenlijk Gijs moeten noemen
puik idee! Word ik rijk enzoquote:Op zondag 24 juni 2007 20:38 schreef Jojogirl het volgende:
Misschien kan je het als nieuw bestseller dieet aanprijzen motorbloempje
Zo volgt een vriend van mij al jaren het kokosnoten dieet.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:44 schreef Rewimo het volgende:
Van elke dag doperwten zou ik ook afvallen denk ikIk lust ze niet
Zou dat een goed dieet zijn? Alles mogen eten zolang je het maar niet lust?
Oeh zie nu pas dat er tegen me getypt werdquote:Op zondag 24 juni 2007 20:29 schreef omearos het volgende:
Veel plezier G-B![]()
Empathologica Als je zo van fietsen houd kun je misschien ook mee doen met de ladiesride, in spetember is er eentje bij Den Bosch, vandaag was het bij Zwolle. Lekker 65km fietsen op een tempo wat je zelf fijn vindt, en voor het gemak starten wielrensters als eerste, die gaan hard zat om geen last te hebben van de daarna startende recreanten zoals ik![]()
isa en teigan ik begin na de cursusweek weer met les 2 van Evi, doen jullie dan ook mee? (dus les 2 t/m 4 in de week van 2 t/m 8 juli)
strakke sport broekjesquote:Op zondag 24 juni 2007 21:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
dag ladies,
ik zit met een vraagje...
ik heb 1 of 2 rokken, maar draag ze nooit, omdat het zo'n zeer doet als ik ze een tijdje aan heb ( op de benen, je kent het wel..?)
hebben jullie daar een oplossing voor?
onderbroeken met lange pijpjes ofzo?en waar haal je die?
Afgeknipte panties, rollen die niet om? Ik heb wel es zoiets geprobeert, maar bij mij rollen ze dan zeg maar naar het dunne gedeelte van me bovenbenen, richting me bikinilijn dusquote:Op zondag 24 juni 2007 21:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
strakke sport broekjes
of afgeknipte panties
ja, het doet zo'n zeerquote:Op zondag 24 juni 2007 21:49 schreef Empathologica het volgende:
Onderbroekjesmet lange pijpjes heb je bij elke lingeriezaak wel, bij de hema, zeeman overal
Ik draag zelf vrij weinig rokken, maar het zou wel moeten helpen, minder schuring etc.
met afgeknipte panties heb ik zelf geen ervaring maar dat kreeg ik als adviesquote:Op zondag 24 juni 2007 21:51 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Afgeknipte panties, rollen die niet om? Ik heb wel es zoiets geprobeert, maar bij mij rollen ze dan zeg maar naar het dunne gedeelte van me bovenbenen, richting me bikinilijn dus
J. zegt dat ik Heroes niet leuk vind, hij kijkt het welquote:Op zondag 24 juni 2007 21:30 schreef Liejannuh het volgende:
Voor de liefhebbers: Heroes nu op RTL5!
Volgens Isabeau vindt iedereen Heroes leuk!quote:Op zondag 24 juni 2007 21:59 schreef YPPY het volgende:
[..]
J. zegt dat ik Heroes niet leuk vind, hij kijkt het wel![]()
![]()
Dames boxershorts werken altijd prima bij mij. Die kan je gewoon bij de Livera enzo kopen.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
dag ladies,
ik zit met een vraagje...
ik heb 1 of 2 rokken, maar draag ze nooit, omdat het zo'n zeer doet als ik ze een tijdje aan heb ( op de benen, je kent het wel..?)
hebben jullie daar een oplossing voor?
onderbroeken met lange pijpjes ofzo?en waar haal je die?
Ik kan je niet vindenquote:Op zondag 24 juni 2007 22:00 schreef Ymke het volgende:
Heb foto in het andere forum geplaatst voor de nieuwsgierige dames
yep, heb ik ook aan als ik een rok draagquote:Op zondag 24 juni 2007 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
@MissyMirjam: Wielrenbroekjes![]()
werkt prima
![]()
Moet je passen?quote:Op zondag 24 juni 2007 22:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
talkpoeder, is dat een fijne oplossing voor de hele dag dan
wielrenbroekjes
krullen die niet op
zijn die 'algemeen verkrijgbaar' ?
ik neig toch meer naar ondergoed met pijpjes, maar dan moeten het wel wat langere pijpjes zijn, als ik een boxer aantrek (mannen), dan krult hij naar boven..
die krulde bij mij nooit opquote:Op zondag 24 juni 2007 22:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
talkpoeder, is dat een fijne oplossing voor de hele dag dan
wielrenbroekjes
krullen die niet op
zijn die 'algemeen verkrijgbaar' ?
ik neig toch meer naar ondergoed met pijpjes, maar dan moeten het wel wat langere pijpjes zijn, als ik een boxer aantrek (mannen), dan krult hij naar boven..
misschien was dat dan ook de reden dat ze nooit opkrulden?quote:Op zondag 24 juni 2007 22:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
die krulde bij mij nooit op
heb er hier eigenlijik nog een zooi ongebruikt liggen
maar is wel een redelijk kleine maat
zo strak zaten ze nu ook weer nietquote:Op zondag 24 juni 2007 22:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
misschien was dat dan ook de reden dat ze nooit opkrulden?
ik heb laatst die van de sloggi gekocht, die krengen zijn wel duur, maar zitten heerlijk. gewoon bij de livera. daarvoor deed ik altijd aan de panty's afknippen. werkt wel, zolang je ze maar goed lang afknipt, dus niet te kort afknippen want dan gaan ze wel oprollen.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:21 schreef Jojogirl het volgende:
De pijpjes van die Sloggi en Ten Cate dingen zijn zo lang dat ze echt niet omkrullen denk ik. Ik ga er morgen denk ik een paar kopen want ik heb dus ook altijd dat probleem.
Bij Livera is op dit moment een aanbieding (in ieder geval in Almere) Sloggie 4 halen, 3 betalen ofzo. Weet niet of dat ook voor die lange geldt (en of je dr zoveel zou willen, 4 is wel veel) maar das misschien wel wat beter dan volle pond betalenquote:Op zondag 24 juni 2007 22:38 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ik heb laatst die van de sloggi gekocht, die krengen zijn wel duur, maar zitten heerlijk. gewoon bij de livera. daarvoor deed ik altijd aan de panty's afknippen. werkt wel, zolang je ze maar goed lang afknipt, dus niet te kort afknippen want dan gaan ze wel oprollen.
dat weten we allemaal dat dat verleden tijd is voor je. en dat is hartstikke mooi maar misschien kun je snappen dat elke keer juichen over je behaalde prestaties terwijl anderen nog ermee struggelen ietwat annoying kan zijn.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:37 schreef Miss_S het volgende:
vond altijd wel jammer dat je geen korte rokjes aan kon omdat je dan het broekje zag
maar goed dat is ook verleden tijd
ik durfde al niet te reageren, maar bedankt DarkElfquote:Op zondag 24 juni 2007 23:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat weten we allemaal dat dat verleden tijd is voor je. en dat is hartstikke mooi maar misschien kun je snappen dat elke keer juichen over je behaalde prestaties terwijl anderen nog ermee struggelen ietwat annoying kan zijn.
[disclaimer] en nee ik post dit niet omdat we met zijn allen op jou specifiek letten, dus daar hoeven geen opmerkingen over te komen.
iedereen ligt onder de loep zogezegd
ontzettend spannendquote:Op maandag 25 juni 2007 07:23 schreef Rewimo het volgende:
Dank jeIk ga in Arnhem werken vanaf september. 't Is een superhuis, ik kan me nog nauwelijks voorstellen dat we er over een maand echt wonen met zijn drietjes
![]()
dus iedereen mag blij zijn met zijn resultaten hier behalve ik?quote:Op zondag 24 juni 2007 23:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat weten we allemaal dat dat verleden tijd is voor je. en dat is hartstikke mooi maar misschien kun je snappen dat elke keer juichen over je behaalde prestaties terwijl anderen nog ermee struggelen ietwat annoying kan zijn.
[disclaimer] en nee ik post dit niet omdat we met zijn allen op jou specifiek letten, dus daar hoeven geen opmerkingen over te komen.
iedereen ligt onder de loep zogezegd
zo zou het over kunnen komen maar ik vind de problemen die ik heb gehad zoals met die broekjesquote:Op maandag 25 juni 2007 08:12 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau gaat straks lekker 3 uurtjes fietsen met tussendoor een bespreking
En nu eerst maar wat ontbijten. Al is er niet veel in huis, maar er is melk en ik heb vast nog wel iets om pap mee te maken oid.
En jij mag ook blij zijn om je afgevallen kilo's, Miss SAlleen valt het me vaak op dat je meer hier zit om dat te vertellen dan in de Slank de X in topics. Het zou over kunnen komen alsof je het er telkens in wilt wrijven dat je zo geweldig bent. Ik zeg niet dat je het daarom doet, ik zeg alleen hoe het over zou kunnen komen.
ga je echt alleen maar fruit eten?quote:Op maandag 25 juni 2007 08:16 schreef locutus51 het volgende:
Goodmorning!
Vandaag maar een fruitdagje, beetje te veel gezondigd afgelopen weekend...
Het is normaliter mijn vastendag op maandag, en dat zou ik maar 3 maal yoghurt krijgen, zodat mijn bloedzuiker weer rehabiliteert na het weekend, maar ik heb op het werk geen koelkast, dus neem ik maar fruit mee. Misschien dat ik vanavond nog wel ff een cracker eet, maar veel meer zal het wel niet worden.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ga je echt alleen maar fruit eten?
dat deed mijn oma soms zo een dagje
ik ga vandaag ook rustig aan doen
magere yoghurt met een handje cruesli
banaan en peer
sla en gerookte zalm
en misschien iets van crackers
quote:Op maandag 25 juni 2007 06:58 schreef teigan het volgende:Goeiemorgen!
Ik heb net mijn ontbijt op, en ga zo richting zwembad, lekker een uurtje baantjes trekken..
Ga je ook lopend?quote:Op maandag 25 juni 2007 08:57 schreef teigan het volgende:
Het regent...
en ik moet ook naar school toe...
Dat is dus echt niet waar hè Freecell, sommige mensen krijgen van coke ware vreetkicks en diequote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:04 schreef freecell het volgende:
Wist je trouwens dat je met cocaïne ook heel goed kan afvallen?
Dat doen héél veel mensen, dus het kan nooit erg slecht zijn, en het werkt bij iedereen
ik dacht ook dat die foto niet echt was....quote:Op maandag 25 juni 2007 09:11 schreef ymme het volgende:
Getver. Dan ben ik echt liever wat kilo's te zwaar. Dat foto model ziet er toch echt niet uit. Vel over bot.
Wil je niet zomaar foto's van mij online gooienquote:Op maandag 25 juni 2007 09:24 schreef Miss_S het volgende:
gelukkig worden de modellen tegenwoordig al minder dun
[afbeelding]
[afbeelding]
sorryquote:Op maandag 25 juni 2007 09:27 schreef Ymke het volgende:
[..]
Wil je niet zomaar foto's van mij online gooien
Lijntje? Nu ben ik toch wel heel nieuwsgierig wat voor lijntje hier bedoelt wordtquote:Op maandag 25 juni 2007 09:25 schreef ymme het volgende:
Dat is inderdaad stukken beter. Ziet er meteen anders uit. Z'n lijntje heb ik dus ooit ook gehad![]()
Ook na het afvallen, zal het wel niet meer zo worden
Ja daarmee bedoel ik zo slank.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:38 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Lijntje? Nu ben ik toch wel heel nieuwsgierig wat voor lijntje hier bedoelt wordtwant ik zie het niet echt ... (en dat lijntje, betekent dat dat je slank bent ofzo?)
Ik heb die beheersing niet , als ik ga snoepen moet het allemaal opquote:Op maandag 25 juni 2007 09:41 schreef Faat het volgende:
.
Misschien hebben jullie er wat aan als jullie ook in zo'n crisismoment zitten. Ik denk dat het goed gelukt
is omdat ik niet de hele doos heb weggegooid, want anders blijft die trek maar hangen. En omdat ik
er nu toch 10 genomen heb is die trek ook weer weg en die 150 kcal extra is niet echt een ramp dus
als je de helt dan weg gooit lukt het welquote:Op maandag 25 juni 2007 09:55 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik heb die beheersing niet , als ik ga snoepen moet het allemaal op![]()
Wel super van je dat jij het wel kanProbeer dat vast te houden
denk niet dat ze een moord doen voor snoep/taart/kroepoek of oud broodquote:Op maandag 25 juni 2007 10:21 schreef ymme het volgende:
Eten weggooien NIET DOEN.
Het is zonde van het geld, en zonde van het eten. Er zijn ook zoveel mensen die er een 'moord' voor zouden doen. Niet iedereen heeft de keus om eten weg te gooien. Denk daar maar eens over na. Misschien dat je het kan bewaren en aan iemand geven die het wel wilt opeten, of iets dergelijks.
Snoep > kinderen in de buurtquote:Op maandag 25 juni 2007 10:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
denk niet dat ze een moord doen voor snoep/taart/kroepoek of oud brood
Of tosti's. Of in de vriezer voor het oud wordt.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:25 schreef locutus51 het volgende:
oud brood> eendjes....
wat schieten kinderen er mee op dat ze snoep krijgen? krijgen ze volgens mij al genoegquote:Op maandag 25 juni 2007 10:25 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Snoep > kinderen in de buurt
Taart> wat nou dieeet, schijt eraan en opeten...![]()
Kroepoek> kan lang genoeg liggen toch?
oud brood> eendjes....
het waren geen boterhammenquote:Op maandag 25 juni 2007 10:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Of tosti's. Of in de vriezer voor het oud wordt.
Als er genoeg kinderen zijn, dan kun je het verdelen, je hoeft ook geen volle zak aan 1 kind te geven. En daarnaast wat maakt het uit als je snoep in huis hebt?quote:Op maandag 25 juni 2007 10:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wat schieten kinderen er mee op dat ze snoep krijgen? krijgen ze volgens mij al genoeg
dieet , schijt eraan tja zo ben ik geen 25 kilo afgevallen
kroepoek word heel snel taai
en de vogels en eendjes hebben hier al door brood
vaak 1 snoepje krijgen maakt nog een volle zakquote:Op maandag 25 juni 2007 10:31 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Als er genoeg kinderen zijn, dan kun je het verdelen, je hoeft ook geen volle zak aan 1 kind te geven. En daarnaast wat maakt het uit als je snoep in huis hebt?
Heb jij dan zoveel snoep in huis?quote:Op maandag 25 juni 2007 10:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
vaak 1 snoepje krijgen maakt nog een volle zak
nee maar de kinderen tegenwoordigquote:
Ja, ik zie het al voor me, wil je een paar chippies eten, is je voorraadkast leeggehaaldquote:Op maandag 25 juni 2007 10:39 schreef Troel het volgende:
Ik zou trouwens ruzie krijgen als ik spullen van mijn ouders weg zou gooien (toen ik daar woonde al, maar nu natuurlijk zeker)
Als kinderen bij mij komen mogen ze blij zijn dat ze wat krijgen hoor. Als de volwassenen een koekje krijgen, krijgen de kinderen er ook eentje. Maar ik ga echt niet tig spullen in huis halen specifiek voor kinderen voor als ze op bezoek komen ofzo.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee maar de kinderen tegenwoordig
als ze bij iemand langs gaan
ach laten we ze een koekje en snoepje geven
ook op mijn stage adres waar ze zo'n 2 uur waren kregen ze al 2 koekjes en 1 snoepje
kinderen kunnen goed zonder snoep hoor geef ze gewoon een appel
ik nietquote:Op maandag 25 juni 2007 10:39 schreef Troel het volgende:
Ik zou trouwens ruzie krijgen als ik spullen van mijn ouders weg zou gooien (toen ik daar woonde al, maar nu natuurlijk zeker)
Nee, en dus zullen ze het voor zichzelf meenemen en niet voor jou. En dan ga jij het weggooienquote:Op maandag 25 juni 2007 10:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik niet
heb vaak zat gezegt dat ze die dingen niet voor mij mee hoeven te nemen en aangezien hun bijna nooit thuis zijn gaat het gewoon weg
zo leren ze het vanzelf
wij hebben gewoon nooit chips/koek/snoep in huisquote:Op maandag 25 juni 2007 10:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, ik zie het al voor me, wil je een paar chippies eten, is je voorraadkast leeggehaald![]()
ze nemen het niet voor zichzelf mee want ze zijn er niet om het op te etenquote:Op maandag 25 juni 2007 10:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, en dus zullen ze het voor zichzelf meenemen en niet voor jou. En dan ga jij het weggooien![]()
omdat kinderen daar tegenwoordig gewoon van uit gaanquote:Op maandag 25 juni 2007 10:44 schreef Troel het volgende:
Waarom is dat lullig voor de kinderen dan? Die hoeven toch niet iets speciaals te hebben? Je spreekt jezelf wel een beetje tegen zo
ymme, sorry, ik heb er geen verstand van.
Je zegt net nog dit:quote:Op maandag 25 juni 2007 10:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik niet
heb vaak zat gezegt dat ze die dingen niet voor mij mee hoeven te nemen en aangezien hun bijna nooit thuis zijn gaat het gewoon weg
zo leren ze het vanzelf
Het is dan dus voor je ouders, niet voor jezelf. En ik zou dan nogal pissig zijn als mensen de rest van mijn voedsel weggooien en dan ook nog zeggen:quote:Op maandag 25 juni 2007 10:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
als je de helt dan weg gooit lukt het wel
dat doe ik ook vaak als mijn ouders weer iets mee nemen en niet verder opeten dan gooi ik het weg
zou ik best pissig worden. Zoals ik het lees komt het erop neer dat je ouders niet mogen snoepen, omdat jij aan het afvallen bent.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:20 schreef Miss_S het volgende:
tja eten weg gooien is nog steeds beter dan opeten vind ik als je wilt afvallen
en als mensen dan niet luisteren en wel dingen meenemen kan ik er niets aan doen
Dan zou ik me er alles behalve me druk over maken als ik jou wasquote:Op maandag 25 juni 2007 10:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
omdat kinderen daar tegenwoordig gewoon van uit gaan
ik vind het niet lullig voor ze maar dat vinden ze voor zichzelf
nee hoor dat mogen ze bestquote:Op maandag 25 juni 2007 10:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je zegt net nog dit:
[..]
Het is dan dus voor je ouders, niet voor jezelf. En ik zou dan nogal pissig zijn als mensen de rest van mijn voedsel weggooien en dan ook nog zeggen:
[..]
zou ik best pissig worden. Zoals ik het lees komt het erop neer dat je ouders niet mogen snoepen, omdat jij aan het afvallen bent.
Ah, kijk, da's een andere situatie dan je net voorspiegelde, dan snap ik je wel. Ik voel me ook niet geroepen andermans left overs op te eten. Al zal ik wel proberen dat op een andere manier aan te pakken dan weggooien, maar hier loopt ook regelmatig wel iemand binnen, dus dan kan dat wel makkelijk.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:47 schreef Miss_S het volgende:
maar als ze weten dat ze de komende weken niet thuis zijn en ze zetten zoiets op tafel tja dan heb je de kans bij mij dat het weg is
Heb je op staande voet hulp nodig of kan het ook vanavond? In het laatste geval wil ik je best helpen, in het eerste lukt niet omdat ik op mijn werk zit nu.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:30 schreef ymme het volgende:
Kan iemand mij helpen met Duits? Ik moet geld overmaken naar een duitse firma. Ik kan alleen totaal geen duits, dus weet niet waar het rekeningnr staat etc? Iemand die mij kan helpen via msn welliswaar?
Ik denk eigenlijk niet dat je dat van iemand kan verlangen.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik had ook 5 jaar geleden kunnen verlangen dat ze gewoon meededen met mij
er zijn er veel die dat toch wel verlangen en het anders niet volhoudenquote:Op maandag 25 juni 2007 10:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk niet dat je dat van iemand kan verlangen.
Of nouja, verlangen kan wel, maar ik zou het erg reeel vinden als ze verder niet op dat verlangen ingaan
Als je het niet volhoudt omdat je omgeving niet met je meedoet, ben je niet standvastig genoeg en moet je meer doen aan je eigen doorzettingsvermogen.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
er zijn er veel die dat toch wel verlangen en het anders niet volhouden
ja maar vele gaan zo dus wel de fout inquote:Op maandag 25 juni 2007 11:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je het niet volhoudt omdat je omgeving niet met je meedoet, ben je niet standvastig genoeg en moet je meer doen aan je eigen doorzettingsvermogen.
nee, maar je kan moeilijk iemand anders de schuld geven van het feit dat bij jou het afvallen niet goed gaat. Dat is simpelweg niet de realiteit!quote:Op maandag 25 juni 2007 11:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar vele gaan zo dus wel de fout in
niet iedereens doorzettingsvermogen is zo goed als er om je heen ongezond word gegeten
nou gedeeltelijk welquote:Op maandag 25 juni 2007 11:19 schreef Troel het volgende:
[..]
nee, maar je kan moeilijk iemand anders de schuld geven van het feit dat bij jou het afvallen niet goed gaat. Dat is simpelweg niet de realiteit!
Leg me eens uit welk gedeelte danquote:
Ik neem aan dat jij daar moeite mee hebt, gezien het feit dat je er zo fel op bent. Hier kan rustig een complete bak met snoep staan zonder dat ik ook maar iets aanraak. En als ik dan een keer wel wat pak, dan blijft het er rustig bij eentje.quote:vraag me af hoeveel de snoep en alles kunnen afslaan als het de hele dag voor je neus liggen
ik heb er geen moeite mee maar heb toch vaak verhalen gehoort van mensen die er wel moeite mee hebbenquote:Op maandag 25 juni 2007 11:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Leg me eens uit welk gedeelte dan
[..]
Ik neem aan dat jij daar moeite mee hebt, gezien het feit dat je er zo fel op bent. Hier kan rustig een complete bak met snoep staan zonder dat ik ook maar iets aanraak. En als ik dan een keer wel wat pak, dan blijft het er rustig bij eentje.
Maar waarom maak je je druk om die anderen, het gaat toch om jezelf?
Tja, lullig voor anderen als het die personen niet lukt om eraf te blijven, maar dat is toch niet mijn of jouw probleem?
Ik heb die beheersing normaal ook niet Ymke, begin ik eenmaal dan moet het opquote:Op maandag 25 juni 2007 09:55 schreef Ymke het volgende:
Ik heb die beheersing niet , als ik ga snoepen moet het allemaal op![]()
Wel super van je dat jij het wel kanProbeer dat vast te houden
Dan snap ik niet waarom je daar wel "medelijden" mee hebt, maar wel begint over het ijs wat een schoonmoeder voor iemand meeneemtquote:Op maandag 25 juni 2007 11:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik heb er geen moeite mee maar heb toch vaak verhalen gehoort van mensen die er wel moeite mee hebben
en ik begrijp het wel als ze in dezelfde situatie als ik zaten
als er elke dag gewoon de koek en snoep op tafel liggen en van je verwacht word dat je ijs als toetje eet
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op maandag 25 juni 2007 10:20 schreef Miss_S het volgende:
tja eten weg gooien is nog steeds beter dan opeten vind ik als je wilt afvallen
Enige puntje is dat jij er natuurlijk helemaal niets aan hoeft te doen als anderen niet luisterenquote:Op maandag 25 juni 2007 10:20 schreef Miss_S het volgende:
.....en als mensen dan niet luisteren en wel dingen meenemen kan ik er niets aan doen
Als er structureel teveel gekocht wordt en dus weggegooid vind ik iets heel anders hoorquote:Op maandag 25 juni 2007 11:43 schreef Faat het volgende:
[..]
Laten we vooral vergeten dat we hier met zijn allen proberen gewicht te verliezen, want daar
gaat het natuurlijk niet om. We moeten alles wat we teveel kopen immers opeten. Dat moet ja!!!![]()
En laat ik het daar inderdaad over hebben.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Als er structureel teveel gekocht wordt en dus weggegooid vind ik iets heel anders hoor![]()
Ik snap het niet geloof ikquote:Op maandag 25 juni 2007 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
maar jammer dat het zo moest gaan: meteen mn spullen pakken en weg, want ze zaten hier al op me te wachten, en dat zei ook iedereen wel toen ik weg ging vanochtend..
want de collega's waar ik het wel mee kon vinden.. tsja.. lullig voor hun dat ik mn zaken niet mocht overdragen
Maar dat is toch ook niet structureel?quote:Op maandag 25 juni 2007 12:43 schreef octopussy het volgende:
Motorbloempje, ik vind het echt ongelooflijk wat je manager je heeft geflikt. Vind het best knap dat je nog bij Vestia blijft voor de resterende tijd. Je bent toch in feite op staande voet ontslagen?
En heb je nu een huisje in Arnhem, of trek je bij Wolve in?
Nog even op dat weggooien van eten: ik heb ook al vaker dingen weggegooid die ik eigenlijk simpelweg beter niet had kunnen kopen. Een zak chips die ik net had opengemaakt of een zak snoep ofzo. Ik had het anders wel helemaal opgegeten. Jammer dan, maar ik heb toch niemand in de buurt aan wie ik het anders zou geven. Ik voel me daar niet echt schuldig over ofzo.
korte versie:quote:Op maandag 25 juni 2007 12:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik snap het niet geloof ikIs dat zo plotseling omdat je moet verhuizen of ruzie hebt met de baas of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |