abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 juni 2007 @ 23:14:41 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_50773622
Fok! Dieetclub #171

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?
De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings
We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook!
Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld. Zie ook Dames van de dieettopics, kom eens hier?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 23 juni 2007 @ 23:16:29 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_50773689
Hoi.

Ik ben heel trots op je teigan. Je hebt bergen moeten verzetten om zover te komen en het is je gewoon gelukt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50773702
tvp'tje..

Ik ben nog even proefwerken aan het nakijken.. Maar ik ben het soms niet helemaal eens met het antwoordmodel van mijn coach, dus ik krijg nog twee stapels, 1 met alles definitief, en 1 met twijfelgevallen.. En toevalligerwijs zijn die twijfelgevallen de mensen met de betere cijfers..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zaterdag 23 juni 2007 @ 23:17:32 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_50773731
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 23:14 schreef Miss_S het volgende:

[..]

moet toch ook op andere manieren kunnen
en gelukkig omdat je die smaak inderdaad niet wilt hebben als je wilt afvallen en dat wil ik nog steeds
Er zijn zat manieren, maar deze drinkyoghurt is vele malen lekkerder dan nutridrinks
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50773758
Oops toen gooide ik hem dicht.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 23:20:40 #6
35189 Troel
scherp en bot
pi_50773829
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 23:16 schreef teigan het volgende:
tvp'tje..

Ik ben nog even proefwerken aan het nakijken.. Maar ik ben het soms niet helemaal eens met het antwoordmodel van mijn coach, dus ik krijg nog twee stapels, 1 met alles definitief, en 1 met twijfelgevallen.. En toevalligerwijs zijn die twijfelgevallen de mensen met de betere cijfers..
Ik ben nooit gek geweest op antwoordmodellen, behalve bij die ellenlange toetsen met tafelsommen, dan kijkt het wel makkelijk na. Zoveel dingen kun je in je antwoord zetten wat wel gewoon te maken heeft met de vraag, waaruit blijkt dat je echt weet waar het over gaat, maar als je dan een rekenfoutje hebt kun je alsnog alle punten mislopen. Nah, niets voor mij.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 23 juni 2007 @ 23:21:04 #7
35189 Troel
scherp en bot
pi_50773844
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 23:18 schreef Empathologica het volgende:
Oops toen gooide ik hem dicht.
Maakt niet uit, we waren zo lekker aan het keuvelen dat ik de volgende al weer open had staan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50773882
voor een rekenfout gaat er 1 punt van het totaal af..

Maar er zijn gewoon een paar vragen waar het echt om aflezen gaat, en als er dan 0,175 staat ipv 0,2, is het dan fout of niet? Dat vind ik gewoon lastig om te beslissen.
zou zonde zijn als iemand daardoor een halve punt lager heeft..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_50773885
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 23:17 schreef Troel het volgende:

[..]

Er zijn zat manieren, maar deze drinkyoghurt is vele malen lekkerder dan nutridrinks
maar heb je zoveel extra kcal dan nodig?
hoeveel krijg je ongeveer op een dag binnen?
pi_50773896
en daar zijn we weer.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_50773897
Hhaha goedzo.
Maar ik zal is gaan proberen naar de tips te luisteren hier, en hopelijk ook proberen vol te houden.
Vooal in vakanties vind ik het moeilijk, word ik laat wakker, te lui om fatsoenlijk brood te smeren blabla. Heel m'n leefpatroon is omgegooid en m'n moeder ziet me dan ook altijd dikker worden. Vandaar dat ik nu de afspraak heb staan om met mijn tante en oom flinke fietstochten te gaan maken.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 23:23:37 #12
35189 Troel
scherp en bot
pi_50773942
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 23:22 schreef teigan het volgende:
voor een rekenfout gaat er 1 punt van het totaal af..

Maar er zijn gewoon een paar vragen waar het echt om aflezen gaat, en als er dan 0,175 staat ipv 0,2, is het dan fout of niet? Dat vind ik gewoon lastig om te beslissen.
zou zonde zijn als iemand daardoor een halve punt lager heeft..
Tja, ligt aan de kwaliteit van de kopie (als ze het van het papier af moeten lezen tenminste). Het kan juist zijn dat er veel nauwkeuriger afgelezen wordt door die 0,175 te gebruiken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 23 juni 2007 @ 23:26:24 #13
35189 Troel
scherp en bot
pi_50774042
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 23:22 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar heb je zoveel extra kcal dan nodig?
hoeveel krijg je ongeveer op een dag binnen?
Normaalgesproken krijg ik rond de 1200 kcal op een dag binnen. Ik heb vandaag nog maar twee keer boven het toilet gehangen, dus dan valt het wel mee. Vorige weekend heb ik een weekend lang niets binnen kunnen houden, dan gaat het erg hard hoor.

Normaliter zou ik nu zo'n 2400 kcal per dag binnen moeten krijgen, als mijn spijsvertering zou werken als een persoon zonder bypass.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50774048
Lastig, teigan, die proefwerken. Ik ben blij dat ik me daar niet mee bezig hoef te houden.
pi_50774092
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 23:26 schreef Troel het volgende:

[..]

Normaalgesproken krijg ik rond de 1200 kcal op een dag binnen. Ik heb vandaag nog maar twee keer boven het toilet gehangen, dus dan valt het wel mee. Vorige weekend heb ik een weekend lang niets binnen kunnen houden, dan gaat het erg hard hoor.

Normaliter zou ik nu zo'n 2400 kcal per dag binnen moeten krijgen, als mijn spijsvertering zou werken als een persoon zonder bypass.
waarom zou je die 2400 nodig hebben?
  zaterdag 23 juni 2007 @ 23:27:36 #16
35189 Troel
scherp en bot
pi_50774096
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 23:22 schreef Empathologica het volgende:
Hhaha goedzo.
Maar ik zal is gaan proberen naar de tips te luisteren hier, en hopelijk ook proberen vol te houden.
Vooal in vakanties vind ik het moeilijk, word ik laat wakker, te lui om fatsoenlijk brood te smeren blabla. Heel m'n leefpatroon is omgegooid en m'n moeder ziet me dan ook altijd dikker worden. Vandaar dat ik nu de afspraak heb staan om met mijn tante en oom flinke fietstochten te gaan maken.
Als je het van jezelf weet is het makkelijker om je ertegen te verzetten dan als je het je niet bewust bent. Erg goed dat je dus dan wat anders gaat doen. Gewoon je wekker zetten en op tijd uit bed komen en desnoods gaan klussen ofzo kan wel helpen. Probeer je gewone schema aan te houden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 23 juni 2007 @ 23:28:21 #17
35189 Troel
scherp en bot
pi_50774124
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 23:27 schreef Miss_S het volgende:

[..]

waarom zou je die 2400 nodig hebben?
Dat is de voorgeschreven hoeveelheid voor mensen in mijn conditie.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50774137
wat gaan jullie toch snel dames, hoop dat dat wat minder is als ik op vakantie ben, want anders moet ik na 2 weken 20 topics doorlezen
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_50774192
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 23:27 schreef Troel het volgende:

[..]

Als je het van jezelf weet is het makkelijker om je ertegen te verzetten dan als je het je niet bewust bent. Erg goed dat je dus dan wat anders gaat doen. Gewoon je wekker zetten en op tijd uit bed komen en desnoods gaan klussen ofzo kan wel helpen. Probeer je gewone schema aan te houden.
Ga ik wel proberen ja. Wekker zetten word een probleem (ik ben slechthorend dusja ) en als me moeder me wakker moet maken sta ik om half 8 al op. Misschien toch een keer die trilwekker installeren haha.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 23:30:58 #20
35189 Troel
scherp en bot
pi_50774236
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 23:29 schreef Empathologica het volgende:

[..]

Ga ik wel proberen ja. Wekker zetten word een probleem (ik ben slechthorend dusja ) en als me moeder me wakker moet maken sta ik om half 8 al op. Misschien toch een keer die trilwekker installeren haha.
Wellicht is een lichtwekker een oplossing voor je? Zo eentje die meer licht gaat geven naarmate het buiten lichter wordt? Maar misschien zitten we nu ook wel problemen te creeeren die er helemaal niet zijn hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50774261
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 23:29 schreef Empathologica het volgende:

[..]

je hebt ook van die lichtwekkers, misschien is dat wel wat voor je. dan gaat de lamp langzaam branden totdat het op de lichtsterkte is die je normaal ook hebt als je je gordijnen open hebt.
pi_50774276
hihi great minds think alike
  zaterdag 23 juni 2007 @ 23:32:24 #23
35189 Troel
scherp en bot
pi_50774293
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 23:31 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

je hebt ook van die lichtwekkers, misschien is dat wel wat voor je. dan gaat de lamp langzaam branden totdat het op de lichtsterkte is die je normaal ook hebt als je je gordijnen open hebt.
Whehe, nu ben ik tenminste een keer niet spuit ELF
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50774301
Je hebt gelijk
En ik denk altijd maar, je spreekt niet van problemen maar van uitdagingen ^^
Ben blij dat me tante en oom zwaar sportief zijn, die willen wel flinke fietstochten gaan maken en ze fietsen ook wat door. * Empathologica houd van fietsen ^^
Zolang ik bezig blijf, heb ik ook niet de neiging om te eten, dus da's misschien wel goed.
pi_50774464
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 23:32 schreef Empathologica het volgende:
Je hebt gelijk
Ben blij dat me tante en oom zwaar sportief zijn, die willen wel flinke fietstochten gaan maken en ze fietsen ook wat door. * Empathologica houd van fietsen ^^
Zolang ik bezig blijf, heb ik ook niet de neiging om te eten, dus da's misschien wel goed.
dan is voor jou dus eten wat bij mij roken is. (en nee ik stop nog niet met deze zonde, met goede redenen, wil het graag doen, zonder gezeur van schoonpaps en mams, dus pas als we op onszelf wonen) want zodra ik niets doe, ga ik meer roken.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 23:37:47 #26
35189 Troel
scherp en bot
pi_50774494
Maarre, ik duik mijn bed in. Morgen is er weer een dag!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50774508
truste troel, slaap wel en tot morgen
pi_50774565
Slaap lekker
pi_50774571
slaap lekker Troel..

Ik ben net op de helft van mijn proefwerken, nog 7 te gaan.. ik denk dat ik nog even doortrek, ik word eigenlijk best blij van de cijfers tot nu toe.. 1 dikke onvoldoende, maar dat meisje was haar Binas vergeten..
pi_50774599
Mag ik vragen wat voor proefwerken je nakijkt? Want als het iets wetenschappelijks is (biologie, natuurkunde, wiskunde, chemie) me likes it
pi_50774602
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 23:32 schreef Empathologica het volgende:
Je hebt gelijk
maar waarom ga je dan eigenlijk niet gewoon zelf fietsen? of is het dan te saai zeg maar (kan me wel voorstellen hoor)
pi_50774644
Nouja, saai.. Ik zet gewoon me muziek op en ik ga ervoor, maar mijn moeder is nogal overbezorgd
En als dan haar schoonzus en zwager erbij zijn, die ook nog is kaart kunnen lezen enzo, dan vind ze het minder erg. En iemand om tegen aan te lullen en de schuld kunnen geven als je verdwaald, is nooit erg
pi_50774651
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 23:39 schreef teigan het volgende:
slaap lekker Troel..

Ik ben net op de helft van mijn proefwerken, nog 7 te gaan.. ik denk dat ik nog even doortrek, ik word eigenlijk best blij van de cijfers tot nu toe.. 1 dikke onvoldoende, maar dat meisje was haar Binas vergeten..
binas, mijn vriendje sorry de nicknaam van mijn vriendje is afgeleid van binas, namelijk snabbi (extra b erbij zodat het iets beter loopt )
pi_50774685
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 23:40 schreef Empathologica het volgende:
Mag ik vragen wat voor proefwerken je nakijkt? Want als het iets wetenschappelijks is (biologie, natuurkunde, wiskunde, chemie) me likes it
scheikunde, een proefwerk van Atheneum 4 over het hele boek.. Dus een beetje koolstofchemie, wat rekenen met molverhoudingen, beetje zouten, en zuren en basen..
pi_50774758
Ahh tof!
Maandag heb ik daar een herkansing van. Zouten, zuren, basen en molrekenen.
Heb halfjaar geleden die toets 5 keer gedaan, elke keer onder de 4 waardoor ik eigenlijk niet naar niveau 4 van het MBO mocht, maar nu heb ik dus me aller, állerlaatste kans om toch naar 4 te kunnen..
Morgen dus nog is ff de stof doorwerken
pi_50774853
Als je nog vragen hebt, dan stuur je maar een berichtje..

oefen ook vooral veel vragen, en kijk wat de aanpak ervan is, dat scheelt sowieso al een hoop.. En molrekenen is lastig, dat kwartje moet op een gegeven moment een keer vallen vrees ik..
pi_50774877
hoi
Ik ga pitten
pi_50774943
Jaa inderdaad, het stomme is, ik snáp het. Ik begrijp wat er in het boek staat etc, alleen hoe die toetsvragen gesteld worden snap ik niet.. Maak kleine fouten etc. Maar het gaat me gewoon lukken deze keer! Heb nog stencils van bijles etc, dus die ga ik morgen opnieuw uitwerken maar toch bedankt voor het aanbod.
En nu ff genieten van een kopje thee
  † In Memoriam † zondag 24 juni 2007 @ 00:01:50 #39
43556 miss_dynastie
pi_50775305
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 23:39 schreef teigan het volgende:
1 dikke onvoldoende, maar dat meisje was haar Binas vergeten..
Bij mijn tentamen laatst was iemand zijn wet vergeten. Een tentamen rechten zonder wet
pi_50775393
een tentamen zonder Binas is ook heel vervelend...
Ze mistte er zo veel punten door..
Ze heeft nu rond de 3,2, terwijl ze normaal rond de 7 scoort..
pi_50775429
Da's echt wel heel erg ja!
Ik heb trouwens ff me chemie spullen er bij gehad, onder het genot van kopje koffie ff oefenen. Thee was op helaas Maaruh, dwalen we niet een beetje heel erg af?
pi_50775504
wel een beetje..

Ik moet er nog eentje nakijken, en dan ga ik slapen....
pi_50775526
Succes en slaap lekker dan! Ik ga nog even verder met m'n stencils ^^
pi_50775596
Klaar

5 mensen met minder dan de helft van de punten, waarvan 2 echt maar 1 puntje tekort komen voor die 5,5..
Dus ik ga slapen als een tevreden docent!

Trusten iedereen!

En succes met je stencils E.!
pi_50775820
ik duik ook me bed in, slaap lekker iedereen
pi_50776232
ik ga maandag (mijn weegdag) zo'n slecht resultaat halen. verjaardagen zijn helemaal niet goed voor de lijn
pi_50776250
Hihi nee hè
pi_50776281
quote:
Op zondag 24 juni 2007 00:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Bij mijn tentamen laatst was iemand zijn wet vergeten. Een tentamen rechten zonder wet
Da's niet handig, vooral als je daar alles bijschrijft

Teigan: hoe ben je eigenlijk van die suikerverslaving afgekomen? Heb je tips want mij lukt het niet zo goed?
pi_50776501
tvp
It is your friends who make your world!
pi_50778902
tvp...

ik kan niet slapen
  zondag 24 juni 2007 @ 07:15:24 #51
35189 Troel
scherp en bot
pi_50779671
Bij ons kon je dan van de docent een binas lenen

Ik ben alweer wakker. Mag vandaag beginnen met mijn 48 uur urine inleveren.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 24 juni 2007 @ 08:15:25 #52
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_50779782
Mogge!
pi_50779858
quote:
Op zondag 24 juni 2007 07:15 schreef Troel het volgende:
Bij ons kon je dan van de docent een binas lenen

Ik ben alweer wakker. Mag vandaag beginnen met mijn 48 uur urine inleveren.
Ik had mijn eigen binas al uitgeleend aan iemand.. Maar dat meisje had ook po haar blaadje gezet dat ze geen binas meer mocht halen oid..
  zondag 24 juni 2007 @ 08:43:25 #54
79550 Ymke
your ghost
pi_50779875
Ik heb geen zin in vandaag
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_50779913
quote:
Op zondag 24 juni 2007 08:43 schreef Ymke het volgende:
Ik heb geen zin in vandaag
Wat is er mis met vandaag?

Ik ben weer begonnen met de eetmeter. Toch eens even monitoren wat ik nu allemaals écht eet.
Tot nu toe: ontbijt, 1 nectarine en een kop koffie
  zondag 24 juni 2007 @ 09:18:40 #56
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_50780033
Ik ga de eetmeter vandaag ook bijhouden, goed idee Freecell.
Tot nu toe: 1 glas Coolbest Grapefruitsap en een halve liter thee.
En dan ga ik nu een rondje rennen.
pi_50780083
ik heb hoofdpijn aaaaaaaaarch gister teveel gehad denk ik

ik ga maar eventjes terug naar bedje
pi_50780090
teveel gehad? van wat
pi_50780499
Goede morgen..
pi_50780593
stiekeme meeleespost

*zoekt de drive om weer echt eens wat te gaan doen* sporten schiet er bij in, dieet schiet er bij in.. alles eigenlijk... loopt beetje de spuigaten uit..

1.75m en 85kg.. een bmi van 27,76

dit is wel eens anders geweest

misschien maar weer eens een poging wagen?

voorlopig doel: me sexy voelen in een lingeriesetje op 30 december, als ik (het gaat zo goed met ons) het één jaar jubileum met mn vriend mag vieren
Ja doei.
  zondag 24 juni 2007 @ 10:26:33 #61
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_50780659
quote:
Op zondag 24 juni 2007 10:22 schreef motorbloempje het volgende:
stiekeme meeleespost

*zoekt de drive om weer echt eens wat te gaan doen* sporten schiet er bij in, dieet schiet er bij in.. alles eigenlijk... loopt beetje de spuigaten uit..

1.75m en 85kg.. een bmi van 27,76

dit is wel eens anders geweest

misschien maar weer eens een poging wagen?
Je hebt nog de hele dag! Ga zo een stuk wandelen of fietsen vandaag.
Het is best lekker buiten.

Succes iig met de drive weer vinden.
pi_50780772
ik ga straks naar vrienden toe, dus ga ik daar lekker lopend heen

tot die tijd even puteren: de keus gemaakt om voltijd te gaan studeren, en daar komt nogal wat gecalculeer en geregel bij kijken

maar vanmiddag lekker een wandeling ja
Ja doei.
  zondag 24 juni 2007 @ 10:47:04 #63
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_50780930
quote:
Op zondag 24 juni 2007 10:36 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga straks naar vrienden toe, dus ga ik daar lekker lopend heen

tot die tijd even puteren: de keus gemaakt om voltijd te gaan studeren, en daar komt nogal wat gecalculeer en geregel bij kijken

maar vanmiddag lekker een wandeling ja
Kijk, dat is een mooi begin!
Wat voor studie ga je doen? Ik begrijp dat je een tijdje gewerkt hebt en nu dus weer gaat studeren? Goed hoor!
pi_50780999
Bedrijfskundige informatica gaat het worden: de studie die ik heb gevonden nadat ik eerst bepaald had wat ik leuk vind en waar ik goed in ben na 2 jaartjes werken

4 jarige opleiding, waarvoor ik ga verhuizen van Den Haag naar Arnhem
Ja doei.
  zondag 24 juni 2007 @ 10:55:41 #65
79550 Ymke
your ghost
pi_50781079
quote:
Op zondag 24 juni 2007 08:55 schreef freecell het volgende:

[..]

Wat is er mis met vandaag?

Ik ben weer begonnen met de eetmeter. Toch eens even monitoren wat ik nu allemaals écht eet.
Tot nu toe: ontbijt, 1 nectarine en een kop koffie
Nou je kent het wel , balen, life sucks enzo

Bij mij gaat het eten steeds beter , ik hou het nu ook weer bij , Ben deze week een halve kilo angekomen en dat is even goed zo
  zondag 24 juni 2007 @ 11:00:45 #66
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_50781151
quote:
Op zondag 24 juni 2007 10:50 schreef motorbloempje het volgende:
Bedrijfskundige informatica gaat het worden: de studie die ik heb gevonden nadat ik eerst bepaald had wat ik leuk vind en waar ik goed in ben na 2 jaartjes werken

Wat leuk!! En goed van je! Zal wel weer wennen zijn om weer te gaan studeren, maar het is ook wel erg leuk om te doen.
  zondag 24 juni 2007 @ 11:30:12 #67
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_50781641
Ik heb net mijn gegevens ingevuld op de eetmeter en het ding zegt dat ik 3230 calorieen per dag nodig heb!
  zondag 24 juni 2007 @ 11:39:59 #68
79550 Ymke
your ghost
pi_50781782
quote:
Op zondag 24 juni 2007 11:30 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb net mijn gegevens ingevuld op de eetmeter en het ding zegt dat ik 3230 calorieen per dag nodig heb!
oeeeeeeeeeee nou pak het ijs enzo maar
  zondag 24 juni 2007 @ 11:44:18 #69
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_50781868
quote:
Op zondag 24 juni 2007 11:39 schreef Ymke het volgende:

[..]

oeeeeeeeeeee nou pak het ijs enzo maar
Geweldig he?!
Komt vast omdat ik heb opgegeven dat ik 2 uur per dag intensief sport.
Fietsen met een snelheid boven de 16 km/u is intensief sporten volgens dat ding, en dat doe ik zo'n 2 uur aan woon-werk verkeer. Ik heb mn rondjes rennen en voetballen maar niet meegeteld.
Maar afijn, ik heb voorlopig wel al veeeeeeeel te veel cholesterol binnen gekregen. Komt vast door die 2 gebakken eieren met spek die ik als ontbijt had. Idem overigens voor het vet en verzadigde vet.
pi_50781971
quote:

nog zo'n nerd hier straks en enorme overvloed van hier naast de wat extra kilo-tjes
pi_50781980
Eetmeter? Ik googelde er op en kwam op iets uit van voedingscentrum waar ik voor moest betalen?
Of wat is het precies
pi_50781991
quote:
Op zondag 24 juni 2007 11:30 schreef Liejannuh het volgende:
ga je je daar ook echt aan houden?
pi_50782021
quote:

ga je weg?

Isa en ik waren gisteren nog op scheef, maar was een beetje laat om jou nog te bellen.
pi_50782053
quote:
Op zondag 24 juni 2007 11:51 schreef octopussy het volgende:

[..]

ga je weg?

Isa en ik waren gisteren nog op scheef, maar was een beetje laat om jou nog te bellen.
ik ging pas om 2 uur slapen

Ja doei.
  zondag 24 juni 2007 @ 12:03:30 #75
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_50782308
quote:
Op zondag 24 juni 2007 11:50 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ga je je daar ook echt aan houden?
Nou, dat weet ik nog niet eigenlijk.
Ik ga nu wel wat eten, want ik heb trek.
pi_50782377
quote:
Op zondag 24 juni 2007 11:52 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

5 uur het was al gewoon licht buiten!
  zondag 24 juni 2007 @ 12:11:10 #77
105850 Fuente
mamamuts
pi_50782493
quote:
Op zondag 24 juni 2007 11:49 schreef Empathologica het volgende:
Eetmeter? Ik googelde er op en kwam op iets uit van voedingscentrum waar ik voor moest betalen?
Of wat is het precies
Ben ook wel benieuwd, waar staat die eetmeter?
Ik voer 't zelf altijd bij valtaf.nl en ik probeer onder de 1300 kcal te blijven.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † zondag 24 juni 2007 @ 12:12:31 #78
43556 miss_dynastie
pi_50782518
quote:
Op zondag 24 juni 2007 00:40 schreef Pandorah het volgende:
Dat mag niet, dat is foei! je mag wel onderstrepen... zijn ze ook niet blij mee, maar dat geldt niet als fraude

Ik ga straks lekker het bos in. Heeeeeerlijk!
pi_50782614
quote:
Op zondag 24 juni 2007 00:40 schreef Pandorah het volgende:

[..]

Teigan: hoe ben je eigenlijk van die suikerverslaving afgekomen? Heb je tips want mij lukt het niet zo goed?
Ik ben gewoon echt cold turkey gestopt, heb me een paar dagen flink beroerd gevoelt, en toen begon het te wennen.. Ik bleef wel gewoon fruit eten, en qua hartig broodbeleg ben ik wat meer gaan varieren, en dan was het wel te doen..
pi_50782634
in het slank de zomer in topic werd laatst het linkje nog eens gepost, moet je daar even zoeken, ik geloof dat Zeeltje hem er elke keer neerzet
pi_50782786
i dank Octo
Ja doei.
pi_50782806
quote:
Op zondag 24 juni 2007 12:03 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Nou, dat weet ik nog niet eigenlijk.
Ik ga nu wel wat eten, want ik heb trek.
is moeilijk om zoveel te eten en dan echt alleen gezonde dingen binnen te krijgen
pi_50783080
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 23:41 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

binas, mijn vriendje
Binas ook. (alleen gemeen dat in de nieuwe de formules van opp en inhoud van een bol zijn weggehaald) ... en nix bijgeschreven (want dat is een 1, een potloodstreepje is al meteen afgekeurd)

Zo kwam ik vrijdag op de herkansing, vrouw haalt toetsen uit de envelop "en jullie mogen hier geen hulpmiddelen bij gebruiken" haha, scheikunde zonder GR en Binas? xD

(oooh heerlijk offtopic, maar gezond eten lukt nu ff niet, dus echt meepraten hier gaat niet lukken )
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 24 juni 2007 @ 12:37:27 #84
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_50783173
quote:
Op zondag 24 juni 2007 12:24 schreef Miss_S het volgende:

[..]

is moeilijk om zoveel te eten en dan echt alleen gezonde dingen binnen te krijgen
Gelukkig mag ik van mezelf ook ongezonde dingen eten. Alleen wel met mate.
pi_50783210
quote:
Op zondag 24 juni 2007 12:37 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Gelukkig mag ik van mezelf ook ongezonde dingen eten. Alleen wel met mate.
dus maar 1000kcal per dag
anders gaat die 3000kcal per dag moeilijk lukken
  zondag 24 juni 2007 @ 12:40:20 #86
79550 Ymke
your ghost
pi_50783271
Waarom kan ik niet normaal op een foto staan? Ik ben absoluut het tegenovergestelde van fotogeniek
  zondag 24 juni 2007 @ 12:41:00 #87
79550 Ymke
your ghost
pi_50783291
Ol probeer zo rond de 1400 kcal per dag te gaan zitten, dat moet te doen zijn
  zondag 24 juni 2007 @ 12:45:45 #88
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_50783440
quote:
Op zondag 24 juni 2007 12:38 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dus maar 1000kcal per dag
anders gaat die 3000kcal per dag moeilijk lukken
1000 calorieen aan ongezonde dingen per dag? Iedere dag een zak chips???
Dat red ik zelfs in mijn slechte periodes niet hoor.

Owja, Ymke, het kan erger. Ik moet een foto hebben voor een verjaardagscadeau voor een collega die 50 wordt. Dus nu ben ik alle foto;s die ik van mezelf heb waar ik nog een beetje normaal op sta bij elkaar aan het rapen en daar maak ik een collage van. Mijn theorie is namelijk dat als de foto heel klein is, je niet zo goed ziet dat ik er eigenlijk stom op sta.
  zondag 24 juni 2007 @ 13:00:19 #89
79550 Ymke
your ghost
pi_50783841
quote:
Op zondag 24 juni 2007 12:45 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

1000 calorieen aan ongezonde dingen per dag? Iedere dag een zak chips???
Dat red ik zelfs in mijn slechte periodes niet hoor.

Owja, Ymke, het kan erger. Ik moet een foto hebben voor een verjaardagscadeau voor een collega die 50 wordt. Dus nu ben ik alle foto;s die ik van mezelf heb waar ik nog een beetje normaal op sta bij elkaar aan het rapen en daar maak ik een collage van. Mijn theorie is namelijk dat als de foto heel klein is, je niet zo goed ziet dat ik er eigenlijk stom op sta.
Ik ga het vanavond nog maar eens proberen , ik heb gewoon een absoluut doods gezicht op fotos en als ik lach ziet het er zo nep uit

-edit- spellen is best moeilijk
pi_50785209
quote:
Op zondag 24 juni 2007 09:30 schreef Miss_S het volgende:
teveel gehad? van wat
van alcohol ik ben nu aardig weer bijgekomen hoor niet kwa kilo's maar kwa gevoel
pi_50786154
quote:
Op zondag 24 juni 2007 12:34 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Binas ook. (alleen gemeen dat in de nieuwe de formules van opp en inhoud van een bol zijn weggehaald) ... en nix bijgeschreven (want dat is een 1, een potloodstreepje is al meteen afgekeurd)

Zo kwam ik vrijdag op de herkansing, vrouw haalt toetsen uit de envelop "en jullie mogen hier geen hulpmiddelen bij gebruiken" haha, scheikunde zonder GR en Binas? xD

(oooh heerlijk offtopic, maar gezond eten lukt nu ff niet, dus echt meepraten hier gaat niet lukken )
nu moet ik heel eerlijk zeggen dat ik er niets van snap het binasboekje hadden we niet op de mavo in ieder geval niet op het moment dat ik natuurkunde en scheikunde liet vallen (scheikunde na het eerste jaar, natuurkunde na het tweede jaar )
  zondag 24 juni 2007 @ 14:15:43 #92
4177 Jojogirl
pi_50786258
Hier ook een binasfan. Tja, je bent een beta of niet

Ik ben weer terug van de Ladiesrun in Rotterdam en ik ben helemaal blij Het ging onwijs goed en ik heb de hele 3 kilometer in 1 keer uitgelopen zonder te wandelen. Met m'n hardlooplessen heb ik tot nu toe niet langer dan 7 minuten achter gelopen maar nu dus 3 km. M'n tijd weet ik niet helemaal, want de klok stond op de tijd voor de 6.5 km toen ik aankwam, maar die zal rond de 18-19 minuten liggen en ook daar ben ik helemaal blij mee.
  zondag 24 juni 2007 @ 14:20:47 #93
79550 Ymke
your ghost
pi_50786408
Ik zou de deurpost er af croppen
pi_50786429
stond ook al in de Fok! MC

beetje vierkante tieten..
Ja doei.
  zondag 24 juni 2007 @ 14:24:25 #95
4177 Jojogirl
pi_50786533
Yolanthe?
Maargoed ik heb al een topicreportje geplaatst, dus we zullen er niet lang meer van kunnen genieten denk ik.
pi_50788046
quote:
Op zondag 24 juni 2007 13:42 schreef Riann het volgende:

[..]

van alcohol ik ben nu aardig weer bijgekomen hoor niet kwa kilo's maar kwa gevoel
daar zal ik maar niets op zeggen dan he
pi_50788194
quote:
Op zondag 24 juni 2007 00:04 schreef teigan het volgende:
een tentamen zonder Binas is ook heel vervelend...
Ze mistte er zo veel punten door..
Ze heeft nu rond de 3,2, terwijl ze normaal rond de 7 scoort..
Die 3,2 zegt natuurlijk helemaal niets over haar kunnen hè. Ik vind het niet meer dan normaal dat er wat extra binassen aanwezig zijn in een school voor dit soort situaties. Plus een waarschuwing dat het niet elke keer mogelijk is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_50788339
quote:
Op zondag 24 juni 2007 11:52 schreef motorbloempje het volgende:

nou ja, we hebben alleen maar rondgehangen in een strandtent bij een te klein open vuurtje met een glaasje "cola light"
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_50788344
quote:
Op zondag 24 juni 2007 15:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die 3,2 zegt natuurlijk helemaal niets over haar kunnen hè. Ik vind het niet meer dan normaal dat er wat extra binassen aanwezig zijn in een school voor dit soort situaties. Plus een waarschuwing dat het niet elke keer mogelijk is.
Klopt, ze kan beter.. Ik hoorde trouwens vanmorgen dat ze halverwege een binas heeft gekregen van mijn collega, maar het heeft haar uiteindelijk dus niet echt geholpen. Ze heeft die sommen allemaal later nog opgeschreven, maar soms ook zonder wat dan ook te veranderen..

gothic blackie, nu hebben ze in vmbo 3 voor het eerst een basisbinas, een soort minibinas, maar daarvoor hebben ze die niet.
pi_50788590
quote:
Op zondag 24 juni 2007 15:23 schreef teigan het volgende:

[..]

Klopt, ze kan beter.. Ik hoorde trouwens vanmorgen dat ze halverwege een binas heeft gekregen van mijn collega, maar het heeft haar uiteindelijk dus niet echt geholpen. Ze heeft die sommen allemaal later nog opgeschreven, maar soms ook zonder wat dan ook te veranderen..

gothic blackie, nu hebben ze in vmbo 3 voor het eerst een basisbinas, een soort minibinas, maar daarvoor hebben ze die niet.
heb ik dus gemist daarom snap ik soms ook de discussies thuis, vaak over wiskunde, natuurkunde, scheikunde en dergelijke. als ze het nou over tekenen hebben dat was wel mooi een examenvak van mij (wat was ik eigenlijk lui op de mavo, met me pretpakketje
pi_50789034
Wij mochten op de HAVO ook nooit een binas gebruiken, moesten in de 3e maar mooi alle metalen en niet metalen uit ons hoofd knallen. Nu doe ik een laboratoriumtechniek opleiding en mag het gelukkig wel.

En ik heb honger.. Maar weet niet wat te gaan maken.
pi_50789262
quote:
Op zondag 24 juni 2007 15:47 schreef Empathologica het volgende:
Wij mochten op de HAVO ook nooit een binas gebruiken, moesten in de 3e maar mooi alle metalen en niet metalen uit ons hoofd knallen. Nu doe ik een laboratoriumtechniek opleiding en mag het gelukkig wel.

een fruitsalade?
pi_50789311
Hmnn dat is ene idee ja, we hebben kersen, appels en bananen
pi_50789771
quote:
Op zondag 24 juni 2007 15:47 schreef Empathologica het volgende:

Dat moet nu nog steeds hoor. Havo 3 heeft een aantal elementen moeten leren, een stuk of 40, 50 ofzo..
Maar dat is sowieso wel handig, van steeds alles in het binas opzoeken word je ook niet vrolijk
pi_50789924
Ahh zo. Ja ik baalde er toen der tijd wel van, maar vind het nu wel fijn. Scheelt inderdaad met opzoeken.
Was gister avond nog tot half 3 bezig geweest met zouten vandaag ff molberekeningen en molverhouding geoefend.. Nu nog zuren en basen, maar ik denk steeds dat ik het snap, maar dan bij de toets krijg ik vragen waardoor ik in de war raak. Erg frustrerend, waardoor ik weer de neiging heb om te gaan snoepen
In ieder geval, zo een kop bouillon en hopelijk ook nog fatsoenlijk avondeten ipv wat magnetron iets
pi_50789964
Omg. Komt mama aan met schaaltje bouillonsoepvlees met mayo. Heeeel erg lekker maar heel calorierijk. En ik vind het zo lullig om te zeggen dat ik het niet wil, omdat ik net zo zat te zeuren over wat we aten.. Dilemma...
  † In Memoriam † zondag 24 juni 2007 @ 16:54:30 #107
43556 miss_dynastie
pi_50790954
quote:
Op zondag 24 juni 2007 16:20 schreef Empathologica het volgende:
Omg. Komt mama aan met schaaltje bouillonsoepvlees met mayo. Heeeel erg lekker maar heel calorierijk. En ik vind het zo lullig om te zeggen dat ik het niet wil, omdat ik net zo zat te zeuren over wat we aten.. Dilemma...
Wel vlees, geen mayo eten? Toevallig heb ik ook bouillonsoepvlees, maar ik ga er koude schotel mee maken
pi_50791214
Mja de mayo zat er al doorheen geprakt.
Ga straks ff halfuurtje fietsen om me schuldgevoel weg te werken.
  zondag 24 juni 2007 @ 17:08:48 #109
171890 Chicolate
Chemicals
pi_50791328
quote:
Op zondag 24 juni 2007 17:04 schreef Empathologica het volgende:
Mja de mayo zat er al doorheen geprakt.
Ga straks ff halfuurtje fietsen om me schuldgevoel weg te werken.
Met leren verbrandt je ook heel veel! Vooral glucose, je hersens werken op suikers hoorde ik ooit. Ik weet niet of dit wetenschappelijk enzo ook klopt, maar ik heb de afgelopen 2 weken bijna aan een stuk door moeten leren voor toetsen en werkstukken enzo, heel veel gegeten en gesnoept (frustraties he, heel herkenbaar) en kom geen grammetje aan. Normaal hoef ik maar een klein beetje extra te eten, en de weegschaal ziet het en straft me .

En kleine motivatie: als je nu goed eet, je daar niet druk om maakt, gaat het leren een stuk makkelijker en haal je waarschijnlijk je tentamen wel (en als je je goed voelt, is het weer makkelijker om daarna gezond te blijven leven)

Kom op, je kunt het!
pi_50791508
Hehe da's een goeie ja. Maar ik ga straks toch ff fietsen als het goed weer blijft, ff frustraties eruit trappen. Heb heel lang medicijnen moeten slikken waardoor ik geen ups en downs meer heb, sinds 4 weken ben ik er vanaf, en ja, de ups en vooral de downs komen weer. Kan me heel druk maken om kleine dingetjes, en ben ook nog is behoorlijk obsessief af en toe, dan is het schoolwerk, dan calorieën tellen etc etc
Zou wel tof zijn als denkwerk echt iets verbrand, voor school zit ik eigenlijk de hele dag alleen maar me hersens te kraken, vooral bij wiskunde/natuurkunde en chemie,
pi_50791511
Studeren is geen sport
  zondag 24 juni 2007 @ 17:18:03 #112
171890 Chicolate
Chemicals
pi_50791613
quote:
Op zondag 24 juni 2007 17:15 schreef Isabeau het volgende:
Studeren is geen sport
Nee hehe zover was ik ook wel xD ... maar het kost je wel (vooral geestelijke) energie. En studeren en lijnen gaan vaak niet zo goed samen, concentratieproblemen enzo
  † In Memoriam † zondag 24 juni 2007 @ 17:19:22 #113
43556 miss_dynastie
pi_50791654
Ik geloof niet dat je met studeren/denken zoveel verbrandt, anders was ik nooit zo dik geworden

Anyway, ik was gisteren op mijn lichtste gewicht van 2007. Nu heb ik echt tijd om verstandig een sportschema te maken en uit te voeren, dus dat ga ik maar eens doen
pi_50791702
studeren is wel een sport...

verlangt uithoudings vermogen... je word er moe van... met toetsen heb je ook spanning netzoals met wedstrijden.... doorzettings vermogen... mijn hart gaat er soms ook harder van te leer enzovoorts
pi_50791725
Ghehe shit, weer een sprankje hoop weggenomen
Trouwens, ik zat net op het pak roosvicee multivit te kijken, er staat geen suikers toegevoegd, zit er dan helemaal geen suiker in of alleen vruchtsuikers?
pi_50791782
quote:
Op zondag 24 juni 2007 17:21 schreef Empathologica het volgende:
Ghehe shit, weer een sprankje hoop weggenomen
Trouwens, ik zat net op het pak roosvicee multivit te kijken, er staat geen suikers toegevoegd, zit er dan helemaal geen suiker in of alleen vruchtsuikers?
Ze hebben er geen extra suiker ingestopt, dus de vruchtensuikers zitten er gewoon nog in.

En ik moet ook maar weer eens gaan sporten. Ik zei dat ik weer zou gaan hardlopen als ik terug was van het wandelen in Luxemburg en ik ben inmiddels al weer een tijdje terug
pi_50791990
Hm, wij zouden ongeveer tegelijkertijd dat hardloopschema gaan doen Isabeau..
Alleen ben ik dus door het zwemmen, en de drukte van de laatste tijd na les 3 opgehouden..
pi_50792057
quote:
Op zondag 24 juni 2007 17:28 schreef teigan het volgende:
Hm, wij zouden ongeveer tegelijkertijd dat hardloopschema gaan doen Isabeau..
Alleen ben ik dus door het zwemmen, en de drukte van de laatste tijd na les 3 opgehouden..
Beginnen we gewoon overnieuw (nou ja, jij begint overnieuw en ik begin)
pi_50792291
En op dit moment heb ik dus zo'n bui dat ik het liefste me eigen gewoon vol wil gaan vreten
Gewoon uit pure frustraties.
pi_50792330
Maar ik blijf positief. Ga nu saté maken met een salade ofzo.
  zondag 24 juni 2007 @ 17:40:36 #121
4177 Jojogirl
pi_50792368
Tijd voor iets actiefs om je energie in kwijt te kunnen Empathologica?

En hardlopen is leuk (ja ik ben helemaal in de gloria erover nu )
pi_50792399
Jaa inderdaad, moet echt me energie kwijt.. Ik kan niet meer tegen stilzitten.
Dus ben nu ff aan het bedenken wat voor salade ik kan maken, (als toetje zeg maar) en dan ga ik fietsen als het droog is
pi_50792455
quote:
Op zondag 24 juni 2007 17:37 schreef Empathologica het volgende:
En op dit moment heb ik dus zo'n bui dat ik het liefste me eigen gewoon vol wil gaan vreten
Gewoon uit pure frustraties.
Even ergens op visite gaan oid? Misschien helpt dat om je af te leiden.
pi_50792490
Hmnn ja.. Da's wel een goed idee. Oké me planning:
- Wachten tot water kookt.
- Saté warm maken, brood ontdooien.
- Nectarine schillen en wegwerken.
- Naar me tante en neef gaan Tante ziek, neef aan het studeren.
- Vroeg naar bed en morgen die toets goed maken ^^
pi_50792691
quote:
Op zondag 24 juni 2007 17:46 schreef Empathologica het volgende:
Hmnn ja.. Da's wel een goed idee. Oké me planning:
- Wachten tot water kookt.
- Saté warm maken, brood ontdooien.
- Nectarine schillen en wegwerken.
- Naar me tante en neef gaan Tante ziek, neef aan het studeren.
- Vroeg naar bed en morgen die toets goed maken ^^
Kun je niet samen met je neef studeren dan?
pi_50792716
Me neef doet HBO rechten nog iets, ik doe 'maar' MBO laboratoriumtechniek
Dus denk niet dat dat veel zal opschieten.
Bwoh, dan maar gewoon een end weg fietsen ofzo..
  zondag 24 juni 2007 @ 18:04:17 #127
171890 Chicolate
Chemicals
pi_50792937
quote:
Op zondag 24 juni 2007 17:56 schreef Empathologica het volgende:
Me neef doet HBO rechten nog iets, ik doe 'maar' MBO laboratoriumtechniek
Dus denk niet dat dat veel zal opschieten.
Bwoh, dan maar gewoon een end weg fietsen ofzo..
Gewoon ff afleiding zoeken ja niet jezelf vol gaan vreten (Been there, done that. Kon vervolgens van de misselijkheid en de buikpijn me nergens meer op concentreren en was daardoor nog gefrustreerder en verder van huis) ... en sport is dan wel lekker ja
pi_50792977
Hehe ik ken het ja. Me saté was koud
Ga denk ik zo dan maar naar oma toe. Gewoon ff weg van zeurende moeder en niet boeiende papa etc.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 24 juni 2007 @ 18:18:07 #129
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_50793326
Gutenabend

Ben ook weer in het land (letterlijk ). Best wel weer een druk weekeind gehad, maar vandaag wel lekker een paar uur gezwommen met qltel en Christan
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_50794004
BMI-meter
Ben daar even zelf m'n BMI aan het uitrekenen en ik kom op...
28,38. Dat is afgerond 28,4, bij sportschool was het 28,5 scheelt niet veel
Is die BMI van voedinscentrum een beetje betrouwbaar?
pi_50794186
BMI wordt altijd op exact dezelfde manier berekend, dus er is geen 'meer of minder' betrouwbare BMI.
pi_50794455
M'n schoonmama heeft ijs voor me gekocht Heerlijk. Nu straks naar huis in m'n uppie.
  zondag 24 juni 2007 @ 18:58:19 #133
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_50794514
Wat lief van dr Isa!
Had ze ook lekker gekookt?
Ik heb nu ananas.
pi_50794537
quote:
Op zondag 24 juni 2007 18:56 schreef Isabeau het volgende:
M'n schoonmama heeft ijs voor me gekocht Heerlijk. Nu straks naar huis in m'n uppie.
wat was daar het idee van je schoonmoeder achter?
pi_50794627
quote:
Op zondag 24 juni 2007 18:59 schreef Miss_S het volgende:
Haar lieve schoondochter verwennen, wat anders?

Ja, ze had lekker gekookt Sperzieboontjes, aardappeltjes en varkenshaasje. Ik ben tegenwoordig dol op gewoon eten haha. En er was wel genoeg voor je geweest hoor!
  zondag 24 juni 2007 @ 19:01:54 #136
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_50794632
quote:
Op zondag 24 juni 2007 18:59 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik denk dat Isa's schoonmoeder weet dat ze van ijs houdt en ze heel blij is met Isa als schoondochter en haar daarom extra wil verwennen en daarom ijs voor haar heeft gekocht.
  zondag 24 juni 2007 @ 19:03:12 #137
35189 Troel
scherp en bot
pi_50794673
quote:
Op zondag 24 juni 2007 19:01 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik denk dat Isa's schoonmoeder weet dat ze van ijs houdt en ze heel blij is met Isa als schoondochter en haar daarom extra wil verwennen en daarom ijs voor haar heeft gekocht.
Ruilen Isa? Ik wil ook wel zo'n schoonmoeder
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50794687
quote:
Op zondag 24 juni 2007 19:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Haar lieve schoondochter verwennen, wat anders?
maar ze weet niet dat je aan het lijnen bent?
of ben je dat niet meer.....
  zondag 24 juni 2007 @ 19:05:20 #139
35189 Troel
scherp en bot
pi_50794747
quote:
Op zondag 24 juni 2007 19:03 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Misschien is het wel zelfgemaakt yoghurtijs, heeft Isabeau een kleinere portie avondeteng ehad om daarna ijs te kunnen eten, is dit een van de weinige keren dat Isabeau ijs eet.

We hebben die discussie al wel vaker gehad, het is echt niet erg als je een enkele keer iets lekkers eet wat wat minder tot niet gezond is, als je er maar rekening mee houdt!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 24 juni 2007 @ 19:07:02 #140
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_50794797
quote:

[..]

Ach, beter nu wat ijs dan straks in de trein een mars of op het station een patatje.
Isa heeft nog wel een stukje treinen voor de boeg vanavond.

En Troel, de schoonmoeder van Isa is echt heel aardig. Ze kijkt niet eens raar op als er iedere keer vriendinnen van Isa langs komen als ze op bezoek is.
pi_50794814
ligt eraan hoeveel ijs natuurlijk
pi_50794830
quote:
Ja, dat is altijd een beetje het probleem met zowel mijn ouders als schoonouders. Ik blijf dingen afslaan, maar ze blijven het gewoon allemaal kopen Er was wel cola light gehaald Maar dat ijs vind ik wel zo lekker dat ik er gewoon een bakje van heb genomen (gisteren geen nootjes, chipjes en taart genomen)
pi_50794869
quote:
Op zondag 24 juni 2007 19:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dat is altijd een beetje het probleem met zowel mijn ouders als schoonouders. Ik blijf dingen afslaan, maar ze blijven het gewoon allemaal kopen Er was wel cola light gehaald Maar dat ijs vind ik wel zo lekker dat ik er gewoon een bakje van heb genomen (gisteren geen nootjes, chipjes en taart genomen)
wel jammer dat je ouders en schoonouders dan niet echt meehelpen
toen ik afscheid nam op stage kreeg een groep van mijn begeleiders een doos merci maar ik wist dat de andere groep aan het lijnen waren dus gaf ik een plantje
vind toch dat je rekening mee kan houden
  zondag 24 juni 2007 @ 19:10:15 #144
35189 Troel
scherp en bot
pi_50794894
quote:
Op zondag 24 juni 2007 19:07 schreef Miss_S het volgende:

[..]

het is gewoon een vraag
ik weet ook serieus niet of isa nog echt bezig is om af te vallen

en ik wil niet lullig doen maar die discussie heb ik wel vaak gelijk want het blijft niet bij een keer in de week iets lekkers eten
Hoe vaak hoor jij van Isabeau dat ze iets eet wat ze niet mag hebben? Nagenoeg nooit! Dan neemt ze een keer wat ijs en dan kom jij met je stokpaardje. Ik snap best dat je duidelijk wilt maken dat jij andere normen en waarden hebt wat betreft streng afvallen, maar het draait keer op keer op eenzelfde onoplosbare discussie uit en het lijkt me vrij idioot om die elke keer opnieuw te houden. Laat staan dat het voor een persoon die nooit "zondigt" en dan een keer in de zoveel tijd wat lekkers pakt, behoorlijk kwetsend kan zijn als jij weer met zo'n vraag komt.
Ik zou je dus vriendelijk willen verzoeken niet elke topic opnieuw te beginnen over deze discussie.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50794938
isa heb ik je gekwetst?
dat was niet mijn bedoeling
pi_50795048
Hè, meiden Ik vond helemaal niet dat Miss S een stomme opmerking maakte oid en ze heeft em al helemaal niet gekwetst. Ik heb hier al vaker 'geklaagd' over mijn te lieve schoonmoeder die altijd lekkere dingen voor me haalt terwijl ze weet dat ik het liever niet eet. Ze wil me gewoon graag verwennen en voor haar is dat met eten. Maar gelukkig ben ik hie rmaar 1x per 2 maanden of zo dus er is geen chronisch lekkere dingen geven bij.
  zondag 24 juni 2007 @ 19:15:02 #147
35189 Troel
scherp en bot
pi_50795063
quote:
Op zondag 24 juni 2007 19:11 schreef Miss_S het volgende:
isa heb ik je gekwetst?
dat was niet mijn bedoeling
Ja, ik blijf wel zo reageren ja, weet je waarom? Omdat je niet echt oplet naar wie je die opmerking maakt. Ik maak namelijk regelmatig opmerkingen dat ik lekkere dingen heb gegeten die niet gezond zijn (gehaktballen, kroketten, bamischijven in de lunchpauze op de woensdag) en tegen mij zeg je zoiets nooit. Je zegt het altijd tegen anderen, maar ook tegen anderen die wel netjes aan het lijnen zijn volgens jouw ideeen. In plaats van dat je al die tijd mij erop aan had kunnen spreken en je het echt bij het rechte eind gehad had, pak je nu soms iemand bij wie de opmerking verkeerd geplaatst is.

(Plus dat ik eigenlijk gewoon zonde van de topics vind om er elke keer weer op in te gaan, ik heb al meerdere malen voorgesteld om een ander topic te openen om deze specifieke discussie te houden, zonder rechstreeks mensen aan te vallen met zo'n vraag, maar de vraag algemeen te houden.)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50795110
quote:
Op zondag 24 juni 2007 19:14 schreef Isabeau het volgende:
Hè, meiden Ik vond helemaal niet dat Miss S een stomme opmerking maakte oid en ze heeft em al helemaal niet gekwetst. Ik heb hier al vaker 'geklaagd' over mijn te lieve schoonmoeder die altijd lekkere dingen voor me haalt terwijl ze weet dat ik het liever niet eet. Ze wil me gewoon graag verwennen en voor haar is dat met eten. Maar gelukkig ben ik hie rmaar 1x per 2 maanden of zo dus er is geen chronisch lekkere dingen geven bij.
ik denk dat we er nu wel achter zijn dat ik niet het probleem van dit topic ben

want ik bedoelde er echt niets mis
en kan me alleen voorstellen dat jij er ook niet al te blij mee bent met zo'n schoonmoeder afentoe
pi_50795226
Nog even terugkomend op die hersenen en energie verbranden: je hersenen vragen de meeste energie van je hele lichaam. En inderdaad, ze gebruiken glucose als energiebron. Hersenen wegen maar 2 kilo, maar gebruiken 25% van de totale energie die je lichaam gebruikt.
Hierbij moet je echter aantekenen dat je hersenen niet 'uitstaan' als je niet leert en 'aanstaan' als je aan het studeren bent (en dan dus energie verbrandt). Ze werken continu door, er gebeuren zoveel evrschillende processen tegelijkertijd in je hoofd, dat studeren daarvan maar een deeltje is en dat dat niet echt veel moet uimaken op de totale energiebalans.

Afvallen door te studeren kan helaas het fabeltjesrijk in, was het maar waar!
  † In Memoriam † zondag 24 juni 2007 @ 19:27:30 #150
43556 miss_dynastie
pi_50795467
quote:
Op zondag 24 juni 2007 19:19 schreef Plukie86 het volgende:
Ze werken continu door
Bij sommige mensen zou je daar toch aan twijfelen

Ik ga zo lekker zelf ijs maken met verse vruchten
pi_50795554
quote:
Op zondag 24 juni 2007 19:27 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Bij sommige mensen zou je daar toch aan twijfelen
ligt het aan mij of is dit een steek onder water?
pi_50796321
mijn vakantiezenuwen beginnen toch op te spelen. heb ik elke keer als we op vakantie gaan, ben ik bang dat er onderweg iets fout gaat of dat de papieren toch niet kloppen, dat het hotel er niet uit ziet, dat vriendje en ik ruzie krijgen, ach gewoon de normale zenuwen die je de laatste dag hebt

morgen dus om half 9 in de bus stappen, en dan hopelijk overmorgen rond een uurtje of 5 's ochtends in tossa de mar, spanje zijn
  zondag 24 juni 2007 @ 19:57:19 #153
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_50796477
Maar vakantie is wel heel erg leuk! Heel veel plezier alvast GB!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 24 juni 2007 @ 19:59:16 #154
13151 crew  Rewimo
pi_50796564
g-b, het wordt vast hartstikke leuk Gewoon tig keer je lijstjes met "mee te nemen" checken tot je echt alles hebt. Heel veel plezier! Ehm, zit je daar trouwens in die hittegolf?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_50796657
Zo, ben weer thuis van de Ladiesride. Was deze keer wel afzien, op de terugweg (Ommen-Zwolle) bijna continu flinke tegenwind, en ik had geen versnellingen Gelukkig kreeg ik hele lieve sms-jes van om me er doorheen te slepen.

En nu spullen bij elkaar zoeken en naar cursus, heb er zin in is elk jaar weer een feest, weekje kamperen met 40 man
pi_50796666
quote:
Op zondag 24 juni 2007 19:59 schreef Rewimo het volgende:
g-b, het wordt vast hartstikke leuk Gewoon tig keer je lijstjes met "mee te nemen" checken tot je echt alles hebt. Heel veel plezier! Ehm, zit je daar trouwens in die hittegolf?
euhm nee wij krijgen waarschijnlijk zelfs regenbuien de hittegolf zit in griekenland, en daar gaan mijn schoonouders heen (die vertrekken de 28ste )
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 24 juni 2007 @ 20:02:57 #157
13151 crew  Rewimo
pi_50796710
45 graden, afschuwelijk gewoon
pi_50796741
beter wat regen zo af en toe dan 45 graden zou ik zeggen.

Iig alvast veel plezier g-b!
  zondag 24 juni 2007 @ 20:13:11 #159
4177 Jojogirl
pi_50797040
Veel plezier g-b en omearos!
  zondag 24 juni 2007 @ 20:14:27 #160
1762 YPPY
Yppiaans
pi_50797074
Goed gedaan Jojo, mooie tijd.

We zijn terug van vakantie, verder ga ik niet bijlezen, maar ik ga ervan uit dat het nu weer gezellig is.

Met het hardlopen heb ik nu les 7 gehad, wel fijn die rustige opbouw. Zelf liep ik inmiddels weer een kwartier, maar met de hooikoorts was dat wel erg zwaar. Nu is de hooikoorts ws weer minder tegen de tijd dat ik weer op het kwartier zit.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 24 juni 2007 @ 20:23:31 #161
4177 Jojogirl
pi_50797387
Leuke vakantie gehad YPPY? Hooikoorts is inderdaad erg lastig met lopen maar gelukkig houdt die periode binnenkort weer ergens op.

De pannekoeken waren erg lekker Finn heeft gewoon 2 hele en nog wat kleine stukjes van ons op volgensmij hadden we hem eigenlijk Gijs moeten noemen
pi_50797626
Veel plezier G-B

Empathologica Als je zo van fietsen houd kun je misschien ook mee doen met de ladiesride, in spetember is er eentje bij Den Bosch, vandaag was het bij Zwolle. Lekker 65km fietsen op een tempo wat je zelf fijn vindt, en voor het gemak starten wielrensters als eerste, die gaan hard zat om geen last te hebben van de daarna startende recreanten zoals ik

isa en teigan ik begin na de cursusweek weer met les 2 van Evi, doen jullie dan ook mee? (dus les 2 t/m 4 in de week van 2 t/m 8 juli)
  † In Memoriam † zondag 24 juni 2007 @ 20:30:05 #163
43556 miss_dynastie
pi_50797643
quote:
Op zondag 24 juni 2007 20:23 schreef Jojogirl het volgende:
De pannekoeken waren erg lekker Finn heeft gewoon 2 hele en nog wat kleine stukjes van ons op volgensmij hadden we hem eigenlijk Gijs moeten noemen
Finn
Gijs vind ik trouwens ook een hele leuke naam
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 24 juni 2007 @ 20:30:10 #164
13151 crew  Rewimo
pi_50797646
Holle Bolle Finn Hier is het weer drama met eten bij Christan. Nou ja, schei maar uit Ooit komt er een dag dat ie zegt: Dat was lekker mam, heb je nog meer?
  zondag 24 juni 2007 @ 20:33:43 #165
4177 Jojogirl
pi_50797778
Ik gok dat die dagen hier ook voorbij zijn voordat Finn dat kan zeggen. De meeste kindjes van collega's aten meer toen ze één of anderhalf waren dan dat ze nu doen (2-5 jaar oud).
pi_50797884
ben na een vakantie schotland afgevallen

elke ochtend een full scottish breakfast gegeten om de dag door te komen op de motor en dan 's avonds meestal ook niet het meest gezonde eten (in Schotland is gewoon geen gezond eten zelfs de doperwten zijn er chemisch ) maar! Ben 1 kilo kwijt zelfs!

nu nog 'maar' 85kg
Ja doei.
  zondag 24 juni 2007 @ 20:38:25 #167
4177 Jojogirl
pi_50797946
Misschien kan je het als nieuw bestseller dieet aanprijzen motorbloempje
pi_50798141
Ben dus net naar m'n oma geweest, lekker nectarine gegeten enzo, en een vriendin van me oma kwam langs.. Echt goed mee gesproken, wat me dwars zat etc, en ik zei al dat ik terug in therapie wou, en ze raadde me een gestaltetherapeute aan, en die ga ik opzoeken zodadelijk, dat ik d'r kan mailen of bellen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 24 juni 2007 @ 20:44:19 #169
13151 crew  Rewimo
pi_50798164
Van elke dag doperwten zou ik ook afvallen denk ik Ik lust ze niet

Zou dat een goed dieet zijn? Alles mogen eten zolang je het maar niet lust?
pi_50798198
quote:
Op zondag 24 juni 2007 20:38 schreef Jojogirl het volgende:
Misschien kan je het als nieuw bestseller dieet aanprijzen motorbloempje
puik idee! Word ik rijk enzo

whehehe.. nou ja, waren elke dag in de weer met de motor, rijden, lopen.. je verbrandt toch wel wat energie ondanks dat je zit

als ik dat nu zou doen elke dag zou ik en kotsmisselijk worden, en binnen de korste keren een BMI van boven de 40 hebben
Ja doei.
  zondag 24 juni 2007 @ 20:57:17 #171
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_50798650
quote:
Op zondag 24 juni 2007 20:44 schreef Rewimo het volgende:
Van elke dag doperwten zou ik ook afvallen denk ik Ik lust ze niet

Zou dat een goed dieet zijn? Alles mogen eten zolang je het maar niet lust?
Zo volgt een vriend van mij al jaren het kokosnoten dieet.
Alles mag, behalve kokosnoten.
Hij wordt er trouwens wel zwaarder van, want ik pas nog in de broeken die ik droeg toen we Nijmegen liepen, maar hij echt niet meer.
pi_50799109
quote:
Op zondag 24 juni 2007 20:29 schreef omearos het volgende:
Veel plezier G-B

Empathologica Als je zo van fietsen houd kun je misschien ook mee doen met de ladiesride, in spetember is er eentje bij Den Bosch, vandaag was het bij Zwolle. Lekker 65km fietsen op een tempo wat je zelf fijn vindt, en voor het gemak starten wielrensters als eerste, die gaan hard zat om geen last te hebben van de daarna startende recreanten zoals ik

isa en teigan ik begin na de cursusweek weer met les 2 van Evi, doen jullie dan ook mee? (dus les 2 t/m 4 in de week van 2 t/m 8 juli)
Oeh zie nu pas dat er tegen me getypt werd
Den Bosch is niet zo heel erg ver van hier.. Alleen net te ver om naar toe te gaan op de fiets
Maar ik zal het onthouden! 2 van me tantes zijn ook zo gruwelijk fietserig dus die zullen dat wel leuk vinden, maar 65km, jezusmina!

Ik ben net lekker naar m'n oma gefietst, gebuurt enzo, en toen via een omweg door het dorp naar huis, was ook best fijn, door de regen, lekker frisse neus.
  zondag 24 juni 2007 @ 21:30:06 #173
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_50799751
Voor de liefhebbers: Heroes nu op RTL5!
  zondag 24 juni 2007 @ 21:34:29 #174
4177 Jojogirl
pi_50799889
zit ernaar te kijken. Ik heb het donderdag al gezien.
  zondag 24 juni 2007 @ 21:47:54 #175
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_50800343
dag ladies,

ik zit met een vraagje...
ik heb 1 of 2 rokken, maar draag ze nooit, omdat het zo'n zeer doet als ik ze een tijdje aan heb ( op de benen, je kent het wel..? )
hebben jullie daar een oplossing voor?
onderbroeken met lange pijpjes ofzo? en waar haal je die?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_50800404
quote:
Op zondag 24 juni 2007 21:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
dag ladies,

ik heb 1 of 2 rokken, maar draag ze nooit, omdat het zo'n zeer doet als ik ze een tijdje aan heb ( op de benen, je kent het wel..? )
strakke sport broekjes
of afgeknipte panties
pi_50800419
Onderbroekjesmet lange pijpjes heb je bij elke lingeriezaak wel, bij de hema, zeeman overal
Ik draag zelf vrij weinig rokken, maar het zou wel moeten helpen, minder schuring etc.
  zondag 24 juni 2007 @ 21:51:16 #178
4177 Jojogirl
pi_50800457
Sloggi en Ten Cate hebben slips met langere pijpjes las ik hier laatst. Waar je die haalt heb ik niet gelezen, maar ik gok dat ze die bij de Livera wel hebben en bij de meeste lingeriewinkels.
O wacht, kwam jij niet ook uit Leiden? Daar zag ik ze nl. vrijdag nog bij een winkel die tegenover de Prenatal zit (begin van de Haarlemmer).
pi_50800467
quote:
Op zondag 24 juni 2007 21:49 schreef Miss_S het volgende:

[..]

strakke sport broekjes
of afgeknipte panties
Afgeknipte panties, rollen die niet om? Ik heb wel es zoiets geprobeert, maar bij mij rollen ze dan zeg maar naar het dunne gedeelte van me bovenbenen, richting me bikinilijn dus
  zondag 24 juni 2007 @ 21:52:04 #180
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_50800491
quote:
Op zondag 24 juni 2007 21:49 schreef Empathologica het volgende:
Onderbroekjesmet lange pijpjes heb je bij elke lingeriezaak wel, bij de hema, zeeman overal
Ik draag zelf vrij weinig rokken, maar het zou wel moeten helpen, minder schuring etc.
ja, het doet zo'n zeer
maar vind het eigenlijk wel leuk om dat soms te dragen, zeker als het warm is, maar dan zie ik het weer niet zitten nog eren half lange broek daaronder aan te doen
pi_50800514
quote:
Op zondag 24 juni 2007 21:51 schreef Empathologica het volgende:

[..]

Afgeknipte panties, rollen die niet om? Ik heb wel es zoiets geprobeert, maar bij mij rollen ze dan zeg maar naar het dunne gedeelte van me bovenbenen, richting me bikinilijn dus
met afgeknipte panties heb ik zelf geen ervaring maar dat kreeg ik als advies
ik had altijd sportbroekjes aan
ben wel erg blij dat ik daar nu geen last meer van heb
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 24 juni 2007 @ 21:59:10 #182
13151 crew  Rewimo
pi_50800731
Ow, wij waren vandaag zwemmen in GochNess en daar hebben ze aquajoggen en XXL-fitness En als ik straks in DLD woon kan ik natuurlijk wèl 's avonds de deur uit dus ik heb qltel al meegedeeld dat ik dan lekker een uurtje ga zwemmen elke week
  zondag 24 juni 2007 @ 21:59:35 #183
1762 YPPY
Yppiaans
pi_50800750
quote:
Op zondag 24 juni 2007 21:30 schreef Liejannuh het volgende:
Voor de liefhebbers: Heroes nu op RTL5!
J. zegt dat ik Heroes niet leuk vind, hij kijkt het wel
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  zondag 24 juni 2007 @ 21:59:37 #184
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_50800754
Talkpoeder wil ook wel eens helpen MissyMirjam! Dat voorkomt het schuren.
quote:
Op zondag 24 juni 2007 21:59 schreef YPPY het volgende:

[..]

J. zegt dat ik Heroes niet leuk vind, hij kijkt het wel
Volgens Isabeau vindt iedereen Heroes leuk!
Kijken dus!
  zondag 24 juni 2007 @ 22:00:42 #185
79550 Ymke
your ghost
pi_50800786
Heb foto in het andere forum geplaatst voor de nieuwsgierige dames
pi_50801009
@MissyMirjam: Wielrenbroekjes werkt prima
Ja doei.
  zondag 24 juni 2007 @ 22:12:48 #187
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_50801171
quote:
Op zondag 24 juni 2007 21:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
dag ladies,

Dames boxershorts werken altijd prima bij mij. Die kan je gewoon bij de Livera enzo kopen.

*valt ongeneerd dit topic binnen*
Nog 10 kilootjes eraf en ik zit op mn streefgewicht
*eventjes dr blijdschap wilt delen*
pi_50801293
quote:
Op zondag 24 juni 2007 22:00 schreef Ymke het volgende:
Heb foto in het andere forum geplaatst voor de nieuwsgierige dames
Ik kan je niet vinden en ben wel nieuwsgierig..
  zondag 24 juni 2007 @ 22:17:53 #189
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_50801354
talkpoeder, is dat een fijne oplossing voor de hele dag dan

wielrenbroekjes
krullen die niet op
zijn die 'algemeen verkrijgbaar' ?
ik neig toch meer naar ondergoed met pijpjes, maar dan moeten het wel wat langere pijpjes zijn, als ik een boxer aantrek (mannen), dan krult hij naar boven..
pi_50801360
quote:
Op zondag 24 juni 2007 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
@MissyMirjam: Wielrenbroekjes werkt prima
yep, heb ik ook aan als ik een rok draag

Ik heb nog een hoop rokjes in de kast liggen die ik niet meer pas, waaronder 1 die ik zelfs maar 1 keer gedragen heb. Ik zie er naar uit om die te gaan dragen

Over je Schotland vakantie: je eet dan misschien wel een vrij zwaar ontbijt, maar waarschijnlijk eet je nauwelijks meer wat tot het avondeten. Dat was in ieder geval wel zo toen ik op motorvakantie was in de Eifel vorig jaar. En je beweegt toch meer dan je denkt
  zondag 24 juni 2007 @ 22:19:29 #191
79550 Ymke
your ghost
pi_50801418
Ik heb nog nooit een rokje gedragen
pi_50801429
quote:
Op zondag 24 juni 2007 22:17 schreef MissyMirjaM het volgende:

wielrenbroekjes
krullen die niet op
ik neig toch meer naar ondergoed met pijpjes, maar dan moeten het wel wat langere pijpjes zijn, als ik een boxer aantrek (mannen), dan krult hij naar boven..
Moet je passen?
En je hebt ook van die rubberen strips.. Net als diegene die in een strapless bh zitten, om het op z'n plaats te houden. Als ze lang genoeg zijn zouden ze niet moeten krullen, ik weet natuurlijk niet wat voor benen je hebt, maar ik heb zelf vrij dikke benen, en als ze niet tot 15cm onder me knie komen rollen ze terug..
  zondag 24 juni 2007 @ 22:21:53 #193
4177 Jojogirl
pi_50801503
De pijpjes van die Sloggi en Ten Cate dingen zijn zo lang dat ze echt niet omkrullen denk ik. Ik ga er morgen denk ik een paar kopen want ik heb dus ook altijd dat probleem.
pi_50801505
quote:
Op zondag 24 juni 2007 22:17 schreef MissyMirjaM het volgende:

wielrenbroekjes
krullen die niet op
die krulde bij mij nooit op
heb er hier eigenlijik nog een zooi ongebruikt liggen
maar is wel een redelijk kleine maat
pi_50801986
oh ik heb trouwens gewoon van die korte sportleggins tot net boven de knie. Die kruipen niet op.
Wel kan je het beste zo glad mogelijke stof hebben want dat heeft minder wrijving dan gewoon katoen. Ik heb ze in de uitverkoop bij de V&D bij de sportafdeling gekocht
  zondag 24 juni 2007 @ 22:35:09 #196
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_50802009
quote:
Op zondag 24 juni 2007 22:21 schreef Miss_S het volgende:

[..]

die krulde bij mij nooit op
heb er hier eigenlijik nog een zooi ongebruikt liggen
maar is wel een redelijk kleine maat
misschien was dat dan ook de reden dat ze nooit opkrulden?
pi_50802074
quote:
Op zondag 24 juni 2007 22:35 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

misschien was dat dan ook de reden dat ze nooit opkrulden?
zo strak zaten ze nu ook weer niet
maar zo snel krullen broekjes toch ook niet op of heb jij hele rare benen?
pi_50802122
vond altijd wel jammer dat je geen korte rokjes aan kon omdat je dan het broekje zag
maar goed dat is ook verleden tijd
pi_50802144
quote:
Op zondag 24 juni 2007 22:21 schreef Jojogirl het volgende:
De pijpjes van die Sloggi en Ten Cate dingen zijn zo lang dat ze echt niet omkrullen denk ik. Ik ga er morgen denk ik een paar kopen want ik heb dus ook altijd dat probleem.
ik heb laatst die van de sloggi gekocht, die krengen zijn wel duur, maar zitten heerlijk. gewoon bij de livera. daarvoor deed ik altijd aan de panty's afknippen. werkt wel, zolang je ze maar goed lang afknipt, dus niet te kort afknippen want dan gaan ze wel oprollen.
  zondag 24 juni 2007 @ 22:40:20 #200
1762 YPPY
Yppiaans
pi_50802217
Zelfs met een bmi van 22 had ik soms dat broekjes opkrulden. Maar nu doen sommigen dat juist weer niet.
*OUD heilige*
  zondag 24 juni 2007 @ 22:41:00 #201
171890 Chicolate
Chemicals
pi_50802241
quote:
Op zondag 24 juni 2007 22:38 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

ik heb laatst die van de sloggi gekocht, die krengen zijn wel duur, maar zitten heerlijk. gewoon bij de livera. daarvoor deed ik altijd aan de panty's afknippen. werkt wel, zolang je ze maar goed lang afknipt, dus niet te kort afknippen want dan gaan ze wel oprollen.
Bij Livera is op dit moment een aanbieding (in ieder geval in Almere) Sloggie 4 halen, 3 betalen ofzo. Weet niet of dat ook voor die lange geldt (en of je dr zoveel zou willen, 4 is wel veel) maar das misschien wel wat beter dan volle pond betalen

Maargoed, ik draag toch nooit rokjes ...
pi_50802353
geld voor alle sloggies,

pff ben uitgeput, dat word dus nog wat morgen eerst mijn benen zitten ontharen (wat een piepwerk) en daarna de oksels en de bikinilijn, pff je hebt wat over voor de vakantie hoor . en dan zo nog onder de douche, en dan meteen maar het bedje in.
pi_50803306
supermarkt hier is dicht tot 3 juli de enige in de buurt op loopafstand iig, en ik heb geen fiets, alleen motor...

moet morgen maar even weer wat yoghurt enzo inslaan voor ontbijt enzo: hadden ze niet meer zaterdag, omdat alle koelschapdingen 50% korting hadden omdat ze zo lang dicht moesten

nou ja ga vanaf morgen weer flink gezond doen

eigenlijk vandaag al begonnen
Ja doei.
pi_50804358
quote:
Op zondag 24 juni 2007 22:37 schreef Miss_S het volgende:
vond altijd wel jammer dat je geen korte rokjes aan kon omdat je dan het broekje zag
maar goed dat is ook verleden tijd
dat weten we allemaal dat dat verleden tijd is voor je. en dat is hartstikke mooi maar misschien kun je snappen dat elke keer juichen over je behaalde prestaties terwijl anderen nog ermee struggelen ietwat annoying kan zijn.

[disclaimer] en nee ik post dit niet omdat we met zijn allen op jou specifiek letten, dus daar hoeven geen opmerkingen over te komen.

iedereen ligt onder de loep zogezegd
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_50804755
nou dames (en de verdwaalde heren ) hou het rustig deze twee weken, anders moet ik weer teveel lezen als ik terug kom van de vakantie. ik zal tijdens de vakantie een cocktailtje op jullie drinken (gelukkig heb ik na een half glaasje altijd genoeg )
  zondag 24 juni 2007 @ 23:53:49 #206
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 00:04:05 #207
43556 miss_dynastie
pi_50805082
Have fun GB !
pi_50805204
quote:
Op zondag 24 juni 2007 23:39 schreef DarkElf het volgende:

[..]

dat weten we allemaal dat dat verleden tijd is voor je. en dat is hartstikke mooi maar misschien kun je snappen dat elke keer juichen over je behaalde prestaties terwijl anderen nog ermee struggelen ietwat annoying kan zijn.

[disclaimer] en nee ik post dit niet omdat we met zijn allen op jou specifiek letten, dus daar hoeven geen opmerkingen over te komen.

ik durfde al niet te reageren, maar bedankt DarkElf
Ja doei.
pi_50809716
Goeiemorgen!

Ik heb net mijn ontbijt op, en ga zo richting zwembad, lekker een uurtje baantjes trekken..
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 juni 2007 @ 07:00:45 #210
13151 crew  Rewimo
pi_50809722
Sportieveling!

Ik ben aan het ontbijten en ga straks richting werk, lekker 8 uur dingen doen (hoop ik). Laatste week, dat dan weer wel
pi_50809763
He Rewimo

wat leuke dat je gaat verhuizen! heb even gespiekt op de site Ik kom nog dichtbij wonen (Arnhem) wat ziet het er ontzettend mooi uit!!!!!!
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 juni 2007 @ 07:23:50 #212
13151 crew  Rewimo
pi_50809772
Dank je Ik ga in Arnhem werken vanaf september. 't Is een superhuis, ik kan me nog nauwelijks voorstellen dat we er over een maand echt wonen met zijn drietjes
  maandag 25 juni 2007 @ 07:24:44 #213
35189 Troel
scherp en bot
pi_50809776
Ik kan niet zonder mijn ten cate broekjes.

In veel gevallen is het bij winkels ook 4 halen, 3 betalen.
Een goede lingeriezaak heeft ze zeker!

En als iemand er een keer eentje wil passen, wees welkom
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50809853
quote:
Op maandag 25 juni 2007 07:23 schreef Rewimo het volgende:
Dank je Ik ga in Arnhem werken vanaf september. 't Is een superhuis, ik kan me nog nauwelijks voorstellen dat we er over een maand echt wonen met zijn drietjes
ontzettend spannend maar wat een droomhuis, dus denk dat dat wel goed gaat komen
Ja doei.
pi_50809994
quote:
Op zondag 24 juni 2007 23:39 schreef DarkElf het volgende:

[..]

dus iedereen mag blij zijn met zijn resultaten hier behalve ik?
als iemand een bepaald aantal kilo's afvalt dan juichen ze ook
of een bepaalde broek weer aan kunnen
pi_50810047
* Isabeau gaat straks lekker 3 uurtjes fietsen met tussendoor een bespreking

En nu eerst maar wat ontbijten. Al is er niet veel in huis, maar er is melk en ik heb vast nog wel iets om pap mee te maken oid.

En jij mag ook blij zijn om je afgevallen kilo's, Miss S Alleen valt het me vaak op dat je meer hier zit om dat te vertellen dan in de Slank de X in topics. Het zou over kunnen komen alsof je het er telkens in wilt wrijven dat je zo geweldig bent. Ik zeg niet dat je het daarom doet, ik zeg alleen hoe het over zou kunnen komen.
pi_50810070
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:12 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau gaat straks lekker 3 uurtjes fietsen met tussendoor een bespreking

En nu eerst maar wat ontbijten. Al is er niet veel in huis, maar er is melk en ik heb vast nog wel iets om pap mee te maken oid.

En jij mag ook blij zijn om je afgevallen kilo's, Miss S Alleen valt het me vaak op dat je meer hier zit om dat te vertellen dan in de Slank de X in topics. Het zou over kunnen komen alsof je het er telkens in wilt wrijven dat je zo geweldig bent. Ik zeg niet dat je het daarom doet, ik zeg alleen hoe het over zou kunnen komen.
zo zou het over kunnen komen maar ik vind de problemen die ik heb gehad zoals met die broekjes
en die 25 kilo die afgevallen heb beter hier passen omdat ik toen ernstig overgewicht had
hun hebben daar weinig ervaring mee
en voor hoe ik nu probeer te leven past weer beter in het andere topic
  maandag 25 juni 2007 @ 08:16:45 #218
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_50810087
Goodmorning!

Vandaag maar een fruitdagje, beetje te veel gezondigd afgelopen weekend...
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_50810111
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:16 schreef locutus51 het volgende:
Goodmorning!

Vandaag maar een fruitdagje, beetje te veel gezondigd afgelopen weekend...
ga je echt alleen maar fruit eten?
dat deed mijn oma soms zo een dagje

ik ga vandaag ook rustig aan doen

magere yoghurt met een handje cruesli
banaan en peer
sla en gerookte zalm
en misschien iets van crackers
  maandag 25 juni 2007 @ 08:33:19 #220
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_50810228
Joehoeeeee, eindelijk weer wat afgevallen!!

Bijna een maand stilgestaan zeg. Ik vind het al zo moeilijk om me aan mijn gezonde eetpatroon
vast te blijven houden, maar als de weegschaal dan ook nog eens niet meewerkt dan wordt
het wel héél erg lastig. Gelukkig dan toch volgehouden en ineens zakt het cijfertje weer.

En nu op naar de magische 100 kg grens, of althans ik wil er niet op, maar eronder natuurlijk
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 juni 2007 @ 08:34:35 #221
13151 crew  Rewimo
pi_50810240
Faat, wat goed joh! Super
  maandag 25 juni 2007 @ 08:35:33 #222
35189 Troel
scherp en bot
pi_50810251
Heerlijk Faat!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50810287
Lekker Faat!!

Ik heb net 40 baantjes gezwommen, en ik had er nog wel 40 gekunt, jammer dat het zwembad niet zo lang open is..

Even twee mandarijnen eten, en dan naar school toe, cijferteruggeefdag vandaag..
  maandag 25 juni 2007 @ 08:39:07 #224
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_50810289
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:18 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ga je echt alleen maar fruit eten?
dat deed mijn oma soms zo een dagje

ik ga vandaag ook rustig aan doen

magere yoghurt met een handje cruesli
banaan en peer
sla en gerookte zalm
en misschien iets van crackers
Het is normaliter mijn vastendag op maandag, en dat zou ik maar 3 maal yoghurt krijgen, zodat mijn bloedzuiker weer rehabiliteert na het weekend, maar ik heb op het werk geen koelkast, dus neem ik maar fruit mee. Misschien dat ik vanavond nog wel ff een cracker eet, maar veel meer zal het wel niet worden.
pi_50810553
quote:
Op maandag 25 juni 2007 06:58 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen!

Ik heb net mijn ontbijt op, en ga zo richting zwembad, lekker een uurtje baantjes trekken..
Faat

Teigan...
Ik wilde wel mee, maar werd wakker met het gevoel of ik een dooie duif was.

Maarja, zit nu met een kop thee, ben een beetje opgekmapt en toen mijn wekker ging dat ik er nu toch écht uitmoest, ging Jaina met haar pootjes over mn gezicht aaien Dus ik ben wel weer een beetje vrolijk.

Over 5 minuten richting school...
pi_50810565
Het regent...

en ik moet ook naar school toe...
pi_50810583
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:57 schreef teigan het volgende:
Het regent...

en ik moet ook naar school toe...
Ga je ook lopend?
Kunnen we samen.

Edit: laat maar, ik moet NU weg
pi_50810623
Nee, ik ga fietsen, en ik moet een andere kant uit als jij..
pi_50810750
Goede morgen iedereen!!!
Ik ben net uit bed en voel me nog steeds zóóó moe Bah

Vandaag was ik eigenlijk van plan in huis wat te gaan doen. Maar of dat wat wordt weet ik niet.
Ik ga eerst mijn sinasappel eten en cracker.
  maandag 25 juni 2007 @ 09:09:20 #230
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_50810761
Ik loop alweer een topic achter, maar lees even alles bij en wil hier nog even op reageren:
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:04 schreef freecell het volgende:
Wist je trouwens dat je met cocaïne ook heel goed kan afvallen?
Dat doen héél veel mensen, dus het kan nooit erg slecht zijn, en het werkt bij iedereen
Dat is dus echt niet waar hè Freecell, sommige mensen krijgen van coke ware vreetkicks en die
zijn niet zo heel goed voor de lijn hoor

Herinner je je deze nog, vòòr hij ging afkicken?

En toen het levensverhaal van George Jung verfilmd werd moest Johnny Depp ook met
een kussen onder zijn shirt gaan lopen om net zo'n bol buikie te krijgen bijvoorbeeld

In sommige gevallen werkt het cokedieet "gelukkig" wel en blijven de dames er erg slank bij

Maar of het van de coke komt valt natuurlijk nog te bezien, want die linkerdame die beweegt vast
heel veel, omdat ze steeds zo'n catwalk op en neer moet lopen. En Whitney, die eet gewoon heel
gezond, kijk maar goed naar de foto ze neemt net haar avondmaaltje tot zich.........1 hele aardbei
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_50810794
Getver. Dan ben ik echt liever wat kilo's te zwaar. Dat foto model ziet er toch echt niet uit. Vel over bot.
pi_50810815
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:11 schreef ymme het volgende:
Getver. Dan ben ik echt liever wat kilo's te zwaar. Dat foto model ziet er toch echt niet uit. Vel over bot.
ik dacht ook dat die foto niet echt was....
  maandag 25 juni 2007 @ 09:14:12 #233
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_50810848
pff, dat is toch niet gezond wanneer iemand er zo dun uitziet... bah... Ik als man kan me niet indenken waarom een vrouw er zo uit wil zien, is niets leuks aan toch? Als man vind ik dat absoluut niet aantrekkelijk...
pi_50810857
Dat maakt mij niet uit. Ik zie vaker van dat soort magere modellen rond huppelen. "t ziet er gewoon niet uit. Ik word er gewoon naar van.
pi_50811032
gelukkig worden de modellen tegenwoordig al minder dun

pi_50811063
Dat is inderdaad stukken beter. Ziet er meteen anders uit. Z'n lijntje heb ik dus ooit ook gehad
Ook na het afvallen, zal het wel niet meer zo worden
  maandag 25 juni 2007 @ 09:27:25 #237
79550 Ymke
your ghost
pi_50811096
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:24 schreef Miss_S het volgende:
gelukkig worden de modellen tegenwoordig al minder dun

[afbeelding]

[afbeelding]
Wil je niet zomaar foto's van mij online gooien
pi_50811127
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:27 schreef Ymke het volgende:

[..]

Wil je niet zomaar foto's van mij online gooien
sorry

ik heb nooit zo;n lijntje gehad
dus daar zijn we nu hard voor aan het werk
pi_50811347
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:25 schreef ymme het volgende:
Dat is inderdaad stukken beter. Ziet er meteen anders uit. Z'n lijntje heb ik dus ooit ook gehad
Ook na het afvallen, zal het wel niet meer zo worden
Lijntje? Nu ben ik toch wel heel nieuwsgierig wat voor lijntje hier bedoelt wordt want ik zie het niet echt ... (en dat lijntje, betekent dat dat je slank bent ofzo?)
pi_50811364
na me verjaardag iig niks aangekomen en moet niet zeggen dat ik me donderdag en gister (familie) me absoluut niet heb ingehouden Vanaf nu weer gewoon verder met gezond iig Dan gaat er ook wat af hihi
pi_50811369
Ik ben maar weer eens actief geworden op valtaf.nl.
Dat motiveert toch wel, elke dag ff met je Kcal etc geconfronteerd te worden.
pi_50811397
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:38 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Lijntje? Nu ben ik toch wel heel nieuwsgierig wat voor lijntje hier bedoelt wordt want ik zie het niet echt ... (en dat lijntje, betekent dat dat je slank bent ofzo?)
Ja daarmee bedoel ik zo slank.
Ik had geen gram vet teveel. Strakke buik etc.
Maar goed, toen had ik maatje 34 of soms 36. Was niet te mager, dat zeer zeker niet.
Maar ik ben nu op mijn 23 jarige leeftijd gelukkig met maatje 38/40. En hier ga ik dan ook voor
  maandag 25 juni 2007 @ 09:41:59 #243
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_50811418
Ik ben zo blij dat mijn gewicht is gedaald dat ik de mindere dingen van het lijnen spontaan vergeet,
maar vorige week had ik nog een crisismomentje. De weegschaal bleef maar hangen op hetzelfde
gewicht en voordat ik naar mijn werk ging stond ik toch wel enigszins dipperig in de Albert Heijn en
kon de verleiding niet weer staan om een doosje "Pittige Zoethoudertjes" in mijn mandje te stoppen.

Onderweg naar mijn werk wisselden de gedachten van "ohw heerlijke dropjes" en "hmz, dat is nu
niet bepaald slim" zich af. Ik verheugde me serieus op de dropjes, maar het zat me toch niet lekker.
Dat mijn gewicht niet zou zakken als ik die doos op zou eten was wel een feit, maar ik vond ergens
ook dat ik het wel verdiend had. Een hele maand niet afvallen en toch lijnen is echt zó oneerlijk

Anyway, ik besloot eens uit te rekenen hoeveel caloriën ik die dag extra zou hebben als ik het hele
doosje opat en kwam toen de afschrikwekkende conclusie dat dat 797,5 kcal extra zou zijn. Zoveel
zou wel heel erg moeilijk te compenseren zijn dus ik zat in dubio. Toen heb ik die doos leeggegooid
op de balie en ben gaan tellen. Zaten precies 53 dropjes in dus omgerekend kwam dat op 15 kcal.
Ik heb er toen 10 dropjes vanaf gepakt en de rest in de prullebak geflikkerd en er meteen de asbak
bovenop geleegd om te vermijden dat ik in een vlaag van verstandsverbijstering het terug zou pakken.

En tis gelukt om het bij die 10 te houden en er ook echt tevreden mee te zijn. Toffe actie wel vond ik

Misschien hebben jullie er wat aan als jullie ook in zo'n crisismoment zitten. Ik denk dat het goed gelukt
is omdat ik niet de hele doos heb weggegooid, want anders blijft die trek maar hangen. En omdat ik
er nu toch 10 genomen heb is die trek ook weer weg en die 150 kcal extra is niet echt een ramp dus
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_50811499
Ohhh *hijg*
Net m'n toets gemaakt, en het waren 2 vragen
1e vraag kreeg je 6 punten en bij de 2e vraag 2-2-12. Als ik 12 punten heb.. Dan heb ik een 5,9 en ik zit hier nog net niet de smeken haha.
In ieder geval, nu heb ik dit achter de rug en kan ik me weer op een ander doel storten haha. Dus, eerst koffie halen
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 09:48:35 #245
43556 miss_dynastie
pi_50811578
Fijn dat je het achter de rug hebt!
  maandag 25 juni 2007 @ 09:55:16 #246
79550 Ymke
your ghost
pi_50811757
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:41 schreef Faat het volgende:
.

Misschien hebben jullie er wat aan als jullie ook in zo'n crisismoment zitten. Ik denk dat het goed gelukt
is omdat ik niet de hele doos heb weggegooid, want anders blijft die trek maar hangen. En omdat ik
er nu toch 10 genomen heb is die trek ook weer weg en die 150 kcal extra is niet echt een ramp dus
Ik heb die beheersing niet , als ik ga snoepen moet het allemaal op

Wel super van je dat jij het wel kan Probeer dat vast te houden
pi_50812011
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:55 schreef Ymke het volgende:

[..]

als je de helt dan weg gooit lukt het wel
dat doe ik ook vaak als mijn ouders weer iets mee nemen en niet verder opeten dan gooi ik het weg
  maandag 25 juni 2007 @ 10:16:39 #248
35189 Troel
scherp en bot
pi_50812212
Ik vind eten weggooien nog steeds erg zonde. Zonder van het eten, maar ook zonde van het geld
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 25 juni 2007 @ 10:19:19 #249
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_50812267
Eten weggooien vind ik ook "not done" naast het feit dat het verspilling is, is het ook zonde van het geld. Wij proberen zo bewust mogelijk te kopen/koken zodat we zo weinig mogelijk overhouden of juist zoveel dat we er nog een keer iets aan hebben. Daarnaast weet iedereen dat ze niets mee moeten nemen als ze bij ons komen.
pi_50812311
tja eten weg gooien is nog steeds beter dan opeten vind ik als je wilt afvallen
en als mensen dan niet luisteren en wel dingen meenemen kan ik er niets aan doen
pi_50812333
Eten weggooien NIET DOEN.
Het is zonde van het geld, en zonde van het eten. Er zijn ook zoveel mensen die er een 'moord' voor zouden doen. Niet iedereen heeft de keus om eten weg te gooien. Denk daar maar eens over na. Misschien dat je het kan bewaren en aan iemand geven die het wel wilt opeten, of iets dergelijks.
pi_50812361
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:21 schreef ymme het volgende:
Eten weggooien NIET DOEN.
Het is zonde van het geld, en zonde van het eten. Er zijn ook zoveel mensen die er een 'moord' voor zouden doen. Niet iedereen heeft de keus om eten weg te gooien. Denk daar maar eens over na. Misschien dat je het kan bewaren en aan iemand geven die het wel wilt opeten, of iets dergelijks.
denk niet dat ze een moord doen voor snoep/taart/kroepoek of oud brood
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 10:23:31 #253
43556 miss_dynastie
pi_50812386
Ik vind eten weggooien ook geen optie, zeker niet met houdbare dingen. Ik ben geen vuilnisbak, dus ik zal echt niet doorvreten omdat het anders weggegooid moet worden of zoiets, maar om goed voedsel 'zomaar' weg te gooien, nee, daar zou ik me minder prettig bij voelen dan bij uitdelen of zo.
  maandag 25 juni 2007 @ 10:25:37 #254
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_50812447
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:22 schreef Miss_S het volgende:

[..]

denk niet dat ze een moord doen voor snoep/taart/kroepoek of oud brood
Snoep > kinderen in de buurt
Taart> wat nou dieeet, schijt eraan en opeten...
Kroepoek> kan lang genoeg liggen toch?
oud brood> eendjes....
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 10:26:38 #255
43556 miss_dynastie
pi_50812477
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:25 schreef locutus51 het volgende:
oud brood> eendjes....
Of tosti's. Of in de vriezer voor het oud wordt.
pi_50812533
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:25 schreef locutus51 het volgende:

[..]

Snoep > kinderen in de buurt
Taart> wat nou dieeet, schijt eraan en opeten...
Kroepoek> kan lang genoeg liggen toch?
oud brood> eendjes....
wat schieten kinderen er mee op dat ze snoep krijgen? krijgen ze volgens mij al genoeg
dieet , schijt eraan tja zo ben ik geen 25 kilo afgevallen
kroepoek word heel snel taai
en de vogels en eendjes hebben hier al door brood
pi_50812557
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:26 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Of tosti's. Of in de vriezer voor het oud wordt.
het waren geen boterhammen
en wij vriezen eigenlijk niets in, gewoon vers brood
pi_50812579
Kan iemand mij helpen met Duits? Ik moet geld overmaken naar een duitse firma. Ik kan alleen totaal geen duits, dus weet niet waar het rekeningnr staat etc? Iemand die mij kan helpen via msn welliswaar?
  maandag 25 juni 2007 @ 10:31:15 #259
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_50812614
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:28 schreef Miss_S het volgende:

[..]

wat schieten kinderen er mee op dat ze snoep krijgen? krijgen ze volgens mij al genoeg
dieet , schijt eraan tja zo ben ik geen 25 kilo afgevallen
kroepoek word heel snel taai
en de vogels en eendjes hebben hier al door brood
Als er genoeg kinderen zijn, dan kun je het verdelen, je hoeft ook geen volle zak aan 1 kind te geven. En daarnaast wat maakt het uit als je snoep in huis hebt?

kroepoek snel taai, klopt maar wanneer je het goed afsluit dan kan het best wel lang bewaard worden hoor, ok geen weken... maar toch lang genoeg lijkt me...

die vogels en eendjes zijn niet op dieet, die eten wel door hoor....
pi_50812655
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:31 schreef locutus51 het volgende:

[..]

Als er genoeg kinderen zijn, dan kun je het verdelen, je hoeft ook geen volle zak aan 1 kind te geven. En daarnaast wat maakt het uit als je snoep in huis hebt?
vaak 1 snoepje krijgen maakt nog een volle zak
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 10:33:22 #261
43556 miss_dynastie
pi_50812679
Ik merk trouwens dat ik het steeds makkelijker vind om mijn voorraden te beheren. In het begin kocht ik veel en moest er ook heel veel weg op een gegeven moment Ik heb nu de hele vriezer, koelkast en voorraadkast gesopt en bekeken en het enige dat ik weg heb gegooid zijn van die pakken met sap en zo die in de kerstpakketten/ C1000 boodschappenpakketten zaten. Als ik die dingen weer krijg zet ik ze gewoon op een beter zichtbare plek en voer ik ze op aan visite.
  maandag 25 juni 2007 @ 10:35:36 #262
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_50812759
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:32 schreef Miss_S het volgende:

[..]

vaak 1 snoepje krijgen maakt nog een volle zak
Heb jij dan zoveel snoep in huis?
pi_50812761
Ik sta er nu ook bij
En met het afvallen gaat het redelijk goed
Ben nu bijna 1 week bezig en 3,7 kilo afgevallen
Liefde is niet te koop, maar toch het kostbaarste wat er is...
pi_50812831
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:35 schreef locutus51 het volgende:

[..]

Heb jij dan zoveel snoep in huis?
nee maar de kinderen tegenwoordig
als ze bij iemand langs gaan
ach laten we ze een koekje en snoepje geven

ook op mijn stage adres waar ze zo'n 2 uur waren kregen ze al 2 koekjes en 1 snoepje

kinderen kunnen goed zonder snoep hoor geef ze gewoon een appel
  maandag 25 juni 2007 @ 10:39:15 #265
35189 Troel
scherp en bot
pi_50812874
Ik zou trouwens ruzie krijgen als ik spullen van mijn ouders weg zou gooien (toen ik daar woonde al, maar nu natuurlijk zeker)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 10:41:45 #266
43556 miss_dynastie
pi_50812953
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:39 schreef Troel het volgende:
Ik zou trouwens ruzie krijgen als ik spullen van mijn ouders weg zou gooien (toen ik daar woonde al, maar nu natuurlijk zeker)
Ja, ik zie het al voor me, wil je een paar chippies eten, is je voorraadkast leeggehaald
  maandag 25 juni 2007 @ 10:41:48 #267
35189 Troel
scherp en bot
pi_50812956
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:37 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nee maar de kinderen tegenwoordig
als ze bij iemand langs gaan
ach laten we ze een koekje en snoepje geven

ook op mijn stage adres waar ze zo'n 2 uur waren kregen ze al 2 koekjes en 1 snoepje

kinderen kunnen goed zonder snoep hoor geef ze gewoon een appel
Als kinderen bij mij komen mogen ze blij zijn dat ze wat krijgen hoor. Als de volwassenen een koekje krijgen, krijgen de kinderen er ook eentje. Maar ik ga echt niet tig spullen in huis halen specifiek voor kinderen voor als ze op bezoek komen ofzo.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50812967
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:39 schreef Troel het volgende:
ik niet
heb vaak zat gezegt dat ze die dingen niet voor mij mee hoeven te nemen en aangezien hun bijna nooit thuis zijn gaat het gewoon weg
zo leren ze het vanzelf
  maandag 25 juni 2007 @ 10:42:05 #269
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_50812970
Ik heb thuis een grote pot met lollies, en heel af en toe wanneer er weer een grote groep buiten aan het spelen is, maak ik mezelf weer wat geliefd door die pot rond te laten gaan.
  maandag 25 juni 2007 @ 10:42:34 #270
35189 Troel
scherp en bot
pi_50812980
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:41 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik niet
heb vaak zat gezegt dat ze die dingen niet voor mij mee hoeven te nemen en aangezien hun bijna nooit thuis zijn gaat het gewoon weg
zo leren ze het vanzelf
Nee, en dus zullen ze het voor zichzelf meenemen en niet voor jou. En dan ga jij het weggooien
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50812990
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:41 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, ik zie het al voor me, wil je een paar chippies eten, is je voorraadkast leeggehaald
wij hebben gewoon nooit chips/koek/snoep in huis
best lullig voor de kinderen die hier komen ja
pi_50813001
Niemand die mij ff kan helpen met een duitse acceptgiro?/ Het heeft haast en ben alleen thuis, en ken d'r niets van.. Kut duits ook
pi_50813028
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:42 schreef Troel het volgende:

[..]

Nee, en dus zullen ze het voor zichzelf meenemen en niet voor jou. En dan ga jij het weggooien
ze nemen het niet voor zichzelf mee want ze zijn er niet om het op te eten
op hun werk kunnen ze genoeg snoepen als ze willen
  maandag 25 juni 2007 @ 10:44:14 #274
35189 Troel
scherp en bot
pi_50813031
Waarom is dat lullig voor de kinderen dan? Die hoeven toch niet iets speciaals te hebben? Je spreekt jezelf wel een beetje tegen zo

ymme, sorry, ik heb er geen verstand van.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50813064
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:44 schreef Troel het volgende:
Waarom is dat lullig voor de kinderen dan? Die hoeven toch niet iets speciaals te hebben? Je spreekt jezelf wel een beetje tegen zo

ymme, sorry, ik heb er geen verstand van.
omdat kinderen daar tegenwoordig gewoon van uit gaan
ik vind het niet lullig voor ze maar dat vinden ze voor zichzelf
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 10:45:43 #276
43556 miss_dynastie
pi_50813078
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:41 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik niet
zo leren ze het vanzelf
Je zegt net nog dit:
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:05 schreef Miss_S het volgende:

[..]

als je de helt dan weg gooit lukt het wel
dat doe ik ook vaak als mijn ouders weer iets mee nemen en niet verder opeten dan gooi ik het weg
Het is dan dus voor je ouders, niet voor jezelf. En ik zou dan nogal pissig zijn als mensen de rest van mijn voedsel weggooien en dan ook nog zeggen:
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:20 schreef Miss_S het volgende:
en als mensen dan niet luisteren en wel dingen meenemen kan ik er niets aan doen
zou ik best pissig worden. Zoals ik het lees komt het erop neer dat je ouders niet mogen snoepen, omdat jij aan het afvallen bent.
  maandag 25 juni 2007 @ 10:47:21 #277
35189 Troel
scherp en bot
pi_50813118
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:45 schreef Miss_S het volgende:

[..]

omdat kinderen daar tegenwoordig gewoon van uit gaan
ik vind het niet lullig voor ze maar dat vinden ze voor zichzelf
Dan zou ik me er alles behalve me druk over maken als ik jou was
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50813129
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:45 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Je zegt net nog dit:
[..]

Het is dan dus voor je ouders, niet voor jezelf. En ik zou dan nogal pissig zijn als mensen de rest van mijn voedsel weggooien en dan ook nog zeggen:
[..]

zou ik best pissig worden. Zoals ik het lees komt het erop neer dat je ouders niet mogen snoepen, omdat jij aan het afvallen bent.
nee hoor dat mogen ze best
maar als ze weten dat ze de komende weken niet thuis zijn en ze zetten zoiets op tafel tja dan heb je de kans bij mij dat het weg is
en daar zijn ze niet pissig om ik had ook 5 jaar geleden kunnen verlangen dat ze gewoon meededen met mij maar dat hoefde niet
en nu ze zelf ook gezonder willen leven moeten ze er niet over klagen
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 10:49:18 #279
43556 miss_dynastie
pi_50813163
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:47 schreef Miss_S het volgende:
maar als ze weten dat ze de komende weken niet thuis zijn en ze zetten zoiets op tafel tja dan heb je de kans bij mij dat het weg is
Ah, kijk, da's een andere situatie dan je net voorspiegelde, dan snap ik je wel. Ik voel me ook niet geroepen andermans left overs op te eten. Al zal ik wel proberen dat op een andere manier aan te pakken dan weggooien, maar hier loopt ook regelmatig wel iemand binnen, dus dan kan dat wel makkelijk.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 juni 2007 @ 10:53:23 #280
13151 crew  Rewimo
pi_50813285
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:30 schreef ymme het volgende:
Kan iemand mij helpen met Duits? Ik moet geld overmaken naar een duitse firma. Ik kan alleen totaal geen duits, dus weet niet waar het rekeningnr staat etc? Iemand die mij kan helpen via msn welliswaar?
Heb je op staande voet hulp nodig of kan het ook vanavond? In het laatste geval wil ik je best helpen, in het eerste lukt niet omdat ik op mijn werk zit nu.
  maandag 25 juni 2007 @ 10:59:03 #281
35189 Troel
scherp en bot
pi_50813450
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:47 schreef Miss_S het volgende:

[..]
ik had ook 5 jaar geleden kunnen verlangen dat ze gewoon meededen met mij
Ik denk eigenlijk niet dat je dat van iemand kan verlangen.

Of nouja, verlangen kan wel, maar ik zou het erg reeel vinden als ze verder niet op dat verlangen ingaan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50813869
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:59 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk niet dat je dat van iemand kan verlangen.

Of nouja, verlangen kan wel, maar ik zou het erg reeel vinden als ze verder niet op dat verlangen ingaan
er zijn er veel die dat toch wel verlangen en het anders niet volhouden
  maandag 25 juni 2007 @ 11:14:48 #283
35189 Troel
scherp en bot
pi_50813913
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:13 schreef Miss_S het volgende:

[..]

er zijn er veel die dat toch wel verlangen en het anders niet volhouden
Als je het niet volhoudt omdat je omgeving niet met je meedoet, ben je niet standvastig genoeg en moet je meer doen aan je eigen doorzettingsvermogen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50813955
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:14 schreef Troel het volgende:

[..]

Als je het niet volhoudt omdat je omgeving niet met je meedoet, ben je niet standvastig genoeg en moet je meer doen aan je eigen doorzettingsvermogen.
ja maar vele gaan zo dus wel de fout in
niet iedereens doorzettingsvermogen is zo goed als er om je heen ongezond word gegeten
  maandag 25 juni 2007 @ 11:19:16 #285
35189 Troel
scherp en bot
pi_50814062
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:16 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja maar vele gaan zo dus wel de fout in
niet iedereens doorzettingsvermogen is zo goed als er om je heen ongezond word gegeten
nee, maar je kan moeilijk iemand anders de schuld geven van het feit dat bij jou het afvallen niet goed gaat. Dat is simpelweg niet de realiteit!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50814089
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:19 schreef Troel het volgende:

[..]

nee, maar je kan moeilijk iemand anders de schuld geven van het feit dat bij jou het afvallen niet goed gaat. Dat is simpelweg niet de realiteit!
nou gedeeltelijk wel
vraag me af hoeveel de snoep en alles kunnen afslaan als het de hele dag voor je neus liggen
  maandag 25 juni 2007 @ 11:24:03 #287
35189 Troel
scherp en bot
pi_50814218
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:20 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nou gedeeltelijk wel
Leg me eens uit welk gedeelte dan
quote:
vraag me af hoeveel de snoep en alles kunnen afslaan als het de hele dag voor je neus liggen
Ik neem aan dat jij daar moeite mee hebt, gezien het feit dat je er zo fel op bent. Hier kan rustig een complete bak met snoep staan zonder dat ik ook maar iets aanraak. En als ik dan een keer wel wat pak, dan blijft het er rustig bij eentje.

Maar waarom maak je je druk om die anderen, het gaat toch om jezelf?
Tja, lullig voor anderen als het die personen niet lukt om eraf te blijven, maar dat is toch niet mijn of jouw probleem?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50814292
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:24 schreef Troel het volgende:

[..]

Leg me eens uit welk gedeelte dan
[..]

Ik neem aan dat jij daar moeite mee hebt, gezien het feit dat je er zo fel op bent. Hier kan rustig een complete bak met snoep staan zonder dat ik ook maar iets aanraak. En als ik dan een keer wel wat pak, dan blijft het er rustig bij eentje.

Maar waarom maak je je druk om die anderen, het gaat toch om jezelf?
Tja, lullig voor anderen als het die personen niet lukt om eraf te blijven, maar dat is toch niet mijn of jouw probleem?
ik heb er geen moeite mee maar heb toch vaak verhalen gehoort van mensen die er wel moeite mee hebben
en ik begrijp het wel als ze in dezelfde situatie als ik zaten
als er elke dag gewoon de koek en snoep op tafel liggen en van je verwacht word dat je ijs als toetje eet
  maandag 25 juni 2007 @ 11:26:23 #289
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_50814302
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:55 schreef Ymke het volgende:

Ik heb die beheersing normaal ook niet Ymke, begin ik eenmaal dan moet het op

In dit geval zat ik er gewoon erg in mijn maag mee dat ik al een maand niets was afgevallen en
dat de gehele doos me bijna 800 kcal opleverde. Ik heb na het weggooien van de dropjes, die ik
van mezelf niet op mocht eten, trouwens dan ook niet voor niets de asbak erbovenop geleegd
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  maandag 25 juni 2007 @ 11:34:05 #290
35189 Troel
scherp en bot
pi_50814580
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik heb er geen moeite mee maar heb toch vaak verhalen gehoort van mensen die er wel moeite mee hebben
en ik begrijp het wel als ze in dezelfde situatie als ik zaten
als er elke dag gewoon de koek en snoep op tafel liggen en van je verwacht word dat je ijs als toetje eet
Dan snap ik niet waarom je daar wel "medelijden" mee hebt, maar wel begint over het ijs wat een schoonmoeder voor iemand meeneemt

Maarja, ik snap wel meer niet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 25 juni 2007 @ 11:43:56 #291
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_50814967
quote:
Ik ben het helemaal met je eens
quote:
.....en als mensen dan niet luisteren en wel dingen meenemen kan ik er niets aan doen
Enige puntje is dat jij er natuurlijk helemaal niets aan hoeft te doen als anderen niet luisteren

Ik reageer eigenlijk expres op deze post, omdat ik het onbegrip dat Miss_S vaak vertoont naar
de mensen uit de dieetclub in dit opzicht volledig deel. De reacties die ik na mijn goedbedoelde
post lees zijn imo echt van een wijsneuzenniveau van hier-heb-ik-jou-daar-zeg. Jullie zeggen
bijna letterlijk, tis beter als je die doos leeg had gevreten en die 800 kcal extra gewoon maar had
genomen Faat, WANT WEGGOOIEN IS ZONDE

Voor diegene die nu denken, je had het ook weg kunnen geven, die wil ik graag erop wijzen dat
iets uitdelen op de Wallen van Amsterdam (ik was op mijn werk) een redelijk onmogelijke opgave
is. Zonde van het geld is ook een kulreden, want het geld was al uitgegeven en of je het dan opeet
of weggooit, het bijft in je portemonnee net zo leeg (of vol) dan het al was. En de laatste optie, jezelf
beheersen, tja dat kan ik dus niet. Anders was die hele doos drop niet eens in mijn bezit geweest!

Mijn tip was meer bedoeld van: als je dan toch (bijna) over de schreef gaat, is dit MISSCHIEN een
leuke oplossing. Wie er wat mee kan, doe er wat mee. En wie er niet wat mee kan, post gerust
verder dat je altijd zo verstandig inkoopt of dat het zo ont-zet-tend zonde is óf dat er mensen zijn
die er een moord voor doen of begin over de arme kindertjes in Afrika jongens....whatever

Laten we vooral vergeten dat we hier met zijn allen proberen gewicht te verliezen, want daar
gaat het natuurlijk niet om. We moeten alles wat we teveel kopen immers opeten. Dat moet ja!!!
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_50814999
zit nu dus bij Vestia Bouw, in Wateringen.
Het eigen aannemersbedrijf van Vestia waar ik de komende twee maanden kutklusjes mag doen die niemand het afgelopen jaar heeft gedaan (registreren van puk-codes van telefoonnummers bijvoorbeeld, en het controleren van prive-uren met bedrijfswagens) en dan zit het er op hier..

nou ja, wel want ik heb echt zin in de studie, de verhuizing (housewarming ), nieuwe mensen, nieuw leven, dichter bij Wolve dus..

maar jammer dat het zo moest gaan: meteen mn spullen pakken en weg, want ze zaten hier al op me te wachten , en dat zei ook iedereen wel toen ik weg ging vanochtend..

want de collega's waar ik het wel mee kon vinden.. tsja.. lullig voor hun dat ik mn zaken niet mocht overdragen

maargoed, heb dus nog salaris tot eind augustus, en da's fijn
Ja doei.
  maandag 25 juni 2007 @ 11:54:08 #293
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_50815290
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:43 schreef Faat het volgende:

[..]

Laten we vooral vergeten dat we hier met zijn allen proberen gewicht te verliezen, want daar
gaat het natuurlijk niet om. We moeten alles wat we teveel kopen immers opeten. Dat moet ja!!!
Als er structureel teveel gekocht wordt en dus weggegooid vind ik iets heel anders hoor
  maandag 25 juni 2007 @ 12:02:56 #294
35189 Troel
scherp en bot
pi_50815588
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:54 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Als er structureel teveel gekocht wordt en dus weggegooid vind ik iets heel anders hoor
En laat ik het daar inderdaad over hebben.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50815909
het nadeel is, dat als je alleen bent, je vaak structureel te veel koopt, omdat sommige dingen niet in kleiner porites te koop zijn bij goedkope units als Aldi enzo, waar je dan al geldbesparend inkoopt..

zelf ben ik altijd blij als mn vriend bij me eet, of iemand anders, omdat het dan op komt. Vaak gooi ik dingen weg omdat het niet echt diepvriesmateriaal is, of ik weet dat ik het toch gewoon niet meer op ga eten..
en ja, soms, als het echt lekker is dan snoep ik wel wat meer dan ik aankan, maar het meeste gaat dan de prullenbak in, maar dan geef ik de schuld van de supermarkten die toch wat meer groentezooi op 1-persoonshuishoudens moeten gooien. Wel probeer ik alle groene dan dagen achter elkaar te eten zeg maar, dus elke keer paar boontjes door een gerecht , paar champignons, etc. en de rest voor de dag erna, dat helpt wel... maar 1 persoons porties.. neen die zijn er niet veel.. want vaak eet ik ook nog tussendoor bij mn ouders, of bij mn vriend...

maargoed, geldtechnisch gezien word ik er slechter op dan lijn technisch, omdat ik dan meer weggooi..
Ja doei.
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 12:15:24 #296
43556 miss_dynastie
pi_50815950
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
maar jammer dat het zo moest gaan: meteen mn spullen pakken en weg, want ze zaten hier al op me te wachten , en dat zei ook iedereen wel toen ik weg ging vanochtend..

want de collega's waar ik het wel mee kon vinden.. tsja.. lullig voor hun dat ik mn zaken niet mocht overdragen
Ik snap het niet geloof ik Is dat zo plotseling omdat je moet verhuizen of ruzie hebt met de baas of zo?
pi_50816737
Motorbloempje, ik vind het echt ongelooflijk wat je manager je heeft geflikt. Vind het best knap dat je nog bij Vestia blijft voor de resterende tijd. Je bent toch in feite op staande voet ontslagen?

En heb je nu een huisje in Arnhem, of trek je bij Wolve in?

Nog even op dat weggooien van eten: ik heb ook al vaker dingen weggegooid die ik eigenlijk simpelweg beter niet had kunnen kopen. Een zak chips die ik net had opengemaakt of een zak snoep ofzo. Ik had het anders wel helemaal opgegeten. Jammer dan, maar ik heb toch niemand in de buurt aan wie ik het anders zou geven. Ik voel me daar niet echt schuldig over ofzo.
  maandag 25 juni 2007 @ 12:49:59 #298
35189 Troel
scherp en bot
pi_50816911
quote:
Op maandag 25 juni 2007 12:43 schreef octopussy het volgende:
Motorbloempje, ik vind het echt ongelooflijk wat je manager je heeft geflikt. Vind het best knap dat je nog bij Vestia blijft voor de resterende tijd. Je bent toch in feite op staande voet ontslagen?

En heb je nu een huisje in Arnhem, of trek je bij Wolve in?

Nog even op dat weggooien van eten: ik heb ook al vaker dingen weggegooid die ik eigenlijk simpelweg beter niet had kunnen kopen. Een zak chips die ik net had opengemaakt of een zak snoep ofzo. Ik had het anders wel helemaal opgegeten. Jammer dan, maar ik heb toch niemand in de buurt aan wie ik het anders zou geven. Ik voel me daar niet echt schuldig over ofzo.
Maar dat is toch ook niet structureel?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50816932
quote:
Op maandag 25 juni 2007 12:15 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik snap het niet geloof ik Is dat zo plotseling omdat je moet verhuizen of ruzie hebt met de baas of zo?
korte versie:

in maart dit jaar vakantie geboekt, nadat ik gevraagd had of ik tussen 7 juni en 23 juni op vakantie kon.

Dat kon, dus optie genomen, na die optie in de planner laten zetten, en dat kon, dus vakantie vast laten leggen.

no problemo

een week voor mn vakantie komen mensen er ineens achter dat mijn directe collega tegelijk met mij ging, ineens.

mijn verlofkaart was nog niet getekend, al had ik het wel aangevraagd, doordat hij nog steeds ergens onderaan een stapel bij mijn manager lag..

verlofkaart van dat collegaatje was wel getekend.

nu mocht ik dus niet op vakantie, en als ik wel ging, was dat ongeoorloofd verzuim, werd mn salaris ingehouden en kon ik oprotten.

gereageerd dat het mijn fout niet was, dat ik correct heb gehandeld, etc. etc. etc.

op vakantie gegaan (annuleren kon niet meer, en 800 euro door de plee spoelen gaat me te ver) )

en nu, mn eerste werkdag na de vakantie word ik zonder pardon geloosd naar een deelbedrijf om daar 2 maanden kutklusjes te gaan doen.. maargoed.. iig nog salaris enzo tot ik ga studeren

aanvulling: mn collega's houden dus vol dat ik mn vakantie verplaatst heb terwijl dat niet zo is

[ Bericht 6% gewijzigd door motorbloempje op 25-06-2007 12:55:59 ]
Ja doei.
pi_50816961
quote:
Op maandag 25 juni 2007 12:49 schreef Troel het volgende:

[..]

Maar dat is toch ook niet structureel?
Nee, maar ik geloof dat niemand het hier over structureel had
pi_50817134
Hebben we die weggooi discussie al niet eerder gehad?

Ik probeer het eerst altijd weg te geven maar als dat niet gaat gooi ik het gewoon weg. En om al je vette voedsel aan dieren te geven zou ik niet doen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')