abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50789262
quote:
Op zondag 24 juni 2007 15:47 schreef Empathologica het volgende:
Wij mochten op de HAVO ook nooit een binas gebruiken, moesten in de 3e maar mooi alle metalen en niet metalen uit ons hoofd knallen. Nu doe ik een laboratoriumtechniek opleiding en mag het gelukkig wel.

En ik heb honger.. Maar weet niet wat te gaan maken.
een fruitsalade?
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_50789311
Hmnn dat is ene idee ja, we hebben kersen, appels en bananen
pi_50789771
quote:
Op zondag 24 juni 2007 15:47 schreef Empathologica het volgende:
Wij mochten op de HAVO ook nooit een binas gebruiken, moesten in de 3e maar mooi alle metalen en niet metalen uit ons hoofd knallen. Nu doe ik een laboratoriumtechniek opleiding en mag het gelukkig wel.

En ik heb honger.. Maar weet niet wat te gaan maken.
Dat moet nu nog steeds hoor. Havo 3 heeft een aantal elementen moeten leren, een stuk of 40, 50 ofzo..
Maar dat is sowieso wel handig, van steeds alles in het binas opzoeken word je ook niet vrolijk
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_50789924
Ahh zo. Ja ik baalde er toen der tijd wel van, maar vind het nu wel fijn. Scheelt inderdaad met opzoeken.
Was gister avond nog tot half 3 bezig geweest met zouten vandaag ff molberekeningen en molverhouding geoefend.. Nu nog zuren en basen, maar ik denk steeds dat ik het snap, maar dan bij de toets krijg ik vragen waardoor ik in de war raak. Erg frustrerend, waardoor ik weer de neiging heb om te gaan snoepen
In ieder geval, zo een kop bouillon en hopelijk ook nog fatsoenlijk avondeten ipv wat magnetron iets
pi_50789964
Omg. Komt mama aan met schaaltje bouillonsoepvlees met mayo. Heeeel erg lekker maar heel calorierijk. En ik vind het zo lullig om te zeggen dat ik het niet wil, omdat ik net zo zat te zeuren over wat we aten.. Dilemma...
  † In Memoriam † zondag 24 juni 2007 @ 16:54:30 #107
43556 miss_dynastie
pi_50790954
quote:
Op zondag 24 juni 2007 16:20 schreef Empathologica het volgende:
Omg. Komt mama aan met schaaltje bouillonsoepvlees met mayo. Heeeel erg lekker maar heel calorierijk. En ik vind het zo lullig om te zeggen dat ik het niet wil, omdat ik net zo zat te zeuren over wat we aten.. Dilemma...
Wel vlees, geen mayo eten? Toevallig heb ik ook bouillonsoepvlees, maar ik ga er koude schotel mee maken
pi_50791214
Mja de mayo zat er al doorheen geprakt.
Ga straks ff halfuurtje fietsen om me schuldgevoel weg te werken.
  zondag 24 juni 2007 @ 17:08:48 #109
171890 Chicolate
Chemicals
pi_50791328
quote:
Op zondag 24 juni 2007 17:04 schreef Empathologica het volgende:
Mja de mayo zat er al doorheen geprakt.
Ga straks ff halfuurtje fietsen om me schuldgevoel weg te werken.
Met leren verbrandt je ook heel veel! Vooral glucose, je hersens werken op suikers hoorde ik ooit. Ik weet niet of dit wetenschappelijk enzo ook klopt, maar ik heb de afgelopen 2 weken bijna aan een stuk door moeten leren voor toetsen en werkstukken enzo, heel veel gegeten en gesnoept (frustraties he, heel herkenbaar) en kom geen grammetje aan. Normaal hoef ik maar een klein beetje extra te eten, en de weegschaal ziet het en straft me .

En kleine motivatie: als je nu goed eet, je daar niet druk om maakt, gaat het leren een stuk makkelijker en haal je waarschijnlijk je tentamen wel (en als je je goed voelt, is het weer makkelijker om daarna gezond te blijven leven)

Kom op, je kunt het!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_50791508
Hehe da's een goeie ja. Maar ik ga straks toch ff fietsen als het goed weer blijft, ff frustraties eruit trappen. Heb heel lang medicijnen moeten slikken waardoor ik geen ups en downs meer heb, sinds 4 weken ben ik er vanaf, en ja, de ups en vooral de downs komen weer. Kan me heel druk maken om kleine dingetjes, en ben ook nog is behoorlijk obsessief af en toe, dan is het schoolwerk, dan calorieën tellen etc etc
Zou wel tof zijn als denkwerk echt iets verbrand, voor school zit ik eigenlijk de hele dag alleen maar me hersens te kraken, vooral bij wiskunde/natuurkunde en chemie,
pi_50791511
Studeren is geen sport
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 24 juni 2007 @ 17:18:03 #112
171890 Chicolate
Chemicals
pi_50791613
quote:
Op zondag 24 juni 2007 17:15 schreef Isabeau het volgende:
Studeren is geen sport
Nee hehe zover was ik ook wel xD ... maar het kost je wel (vooral geestelijke) energie. En studeren en lijnen gaan vaak niet zo goed samen, concentratieproblemen enzo
  † In Memoriam † zondag 24 juni 2007 @ 17:19:22 #113
43556 miss_dynastie
pi_50791654
Ik geloof niet dat je met studeren/denken zoveel verbrandt, anders was ik nooit zo dik geworden

Anyway, ik was gisteren op mijn lichtste gewicht van 2007. Nu heb ik echt tijd om verstandig een sportschema te maken en uit te voeren, dus dat ga ik maar eens doen
pi_50791702
studeren is wel een sport...

verlangt uithoudings vermogen... je word er moe van... met toetsen heb je ook spanning netzoals met wedstrijden.... doorzettings vermogen... mijn hart gaat er soms ook harder van te leer enzovoorts
pi_50791725
Ghehe shit, weer een sprankje hoop weggenomen
Trouwens, ik zat net op het pak roosvicee multivit te kijken, er staat geen suikers toegevoegd, zit er dan helemaal geen suiker in of alleen vruchtsuikers?
pi_50791782
quote:
Op zondag 24 juni 2007 17:21 schreef Empathologica het volgende:
Ghehe shit, weer een sprankje hoop weggenomen
Trouwens, ik zat net op het pak roosvicee multivit te kijken, er staat geen suikers toegevoegd, zit er dan helemaal geen suiker in of alleen vruchtsuikers?
Ze hebben er geen extra suiker ingestopt, dus de vruchtensuikers zitten er gewoon nog in.

En ik moet ook maar weer eens gaan sporten. Ik zei dat ik weer zou gaan hardlopen als ik terug was van het wandelen in Luxemburg en ik ben inmiddels al weer een tijdje terug
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_50791990
Hm, wij zouden ongeveer tegelijkertijd dat hardloopschema gaan doen Isabeau..
Alleen ben ik dus door het zwemmen, en de drukte van de laatste tijd na les 3 opgehouden..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_50792057
quote:
Op zondag 24 juni 2007 17:28 schreef teigan het volgende:
Hm, wij zouden ongeveer tegelijkertijd dat hardloopschema gaan doen Isabeau..
Alleen ben ik dus door het zwemmen, en de drukte van de laatste tijd na les 3 opgehouden..
Beginnen we gewoon overnieuw (nou ja, jij begint overnieuw en ik begin)
pi_50792291
En op dit moment heb ik dus zo'n bui dat ik het liefste me eigen gewoon vol wil gaan vreten
Gewoon uit pure frustraties.
pi_50792330
Maar ik blijf positief. Ga nu saté maken met een salade ofzo.
  zondag 24 juni 2007 @ 17:40:36 #121
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_50792368
Tijd voor iets actiefs om je energie in kwijt te kunnen Empathologica?

En hardlopen is leuk (ja ik ben helemaal in de gloria erover nu )
pi_50792399
Jaa inderdaad, moet echt me energie kwijt.. Ik kan niet meer tegen stilzitten.
Dus ben nu ff aan het bedenken wat voor salade ik kan maken, (als toetje zeg maar) en dan ga ik fietsen als het droog is
pi_50792455
quote:
Op zondag 24 juni 2007 17:37 schreef Empathologica het volgende:
En op dit moment heb ik dus zo'n bui dat ik het liefste me eigen gewoon vol wil gaan vreten
Gewoon uit pure frustraties.
Even ergens op visite gaan oid? Misschien helpt dat om je af te leiden.
pi_50792490
Hmnn ja.. Da's wel een goed idee. Oké me planning:
- Wachten tot water kookt.
- Saté warm maken, brood ontdooien.
- Nectarine schillen en wegwerken.
- Naar me tante en neef gaan Tante ziek, neef aan het studeren.
- Vroeg naar bed en morgen die toets goed maken ^^
pi_50792691
quote:
Op zondag 24 juni 2007 17:46 schreef Empathologica het volgende:
Hmnn ja.. Da's wel een goed idee. Oké me planning:
- Wachten tot water kookt.
- Saté warm maken, brood ontdooien.
- Nectarine schillen en wegwerken.
- Naar me tante en neef gaan Tante ziek, neef aan het studeren.
- Vroeg naar bed en morgen die toets goed maken ^^
Kun je niet samen met je neef studeren dan?
pi_50792716
Me neef doet HBO rechten nog iets, ik doe 'maar' MBO laboratoriumtechniek
Dus denk niet dat dat veel zal opschieten.
Bwoh, dan maar gewoon een end weg fietsen ofzo..
  zondag 24 juni 2007 @ 18:04:17 #127
171890 Chicolate
Chemicals
pi_50792937
quote:
Op zondag 24 juni 2007 17:56 schreef Empathologica het volgende:
Me neef doet HBO rechten nog iets, ik doe 'maar' MBO laboratoriumtechniek
Dus denk niet dat dat veel zal opschieten.
Bwoh, dan maar gewoon een end weg fietsen ofzo..
Gewoon ff afleiding zoeken ja niet jezelf vol gaan vreten (Been there, done that. Kon vervolgens van de misselijkheid en de buikpijn me nergens meer op concentreren en was daardoor nog gefrustreerder en verder van huis) ... en sport is dan wel lekker ja
pi_50792977
Hehe ik ken het ja. Me saté was koud
Ga denk ik zo dan maar naar oma toe. Gewoon ff weg van zeurende moeder en niet boeiende papa etc.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 24 juni 2007 @ 18:18:07 #129
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_50793326
Gutenabend

Ben ook weer in het land (letterlijk ). Best wel weer een druk weekeind gehad, maar vandaag wel lekker een paar uur gezwommen met qltel en Christan
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_50794004
BMI-meter
Ben daar even zelf m'n BMI aan het uitrekenen en ik kom op...
28,38. Dat is afgerond 28,4, bij sportschool was het 28,5 scheelt niet veel
Is die BMI van voedinscentrum een beetje betrouwbaar?
pi_50794186
BMI wordt altijd op exact dezelfde manier berekend, dus er is geen 'meer of minder' betrouwbare BMI.
pi_50794455
M'n schoonmama heeft ijs voor me gekocht Heerlijk. Nu straks naar huis in m'n uppie.
  zondag 24 juni 2007 @ 18:58:19 #133
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_50794514
Wat lief van dr Isa!
Had ze ook lekker gekookt?
Ik heb nu ananas.
pi_50794537
quote:
Op zondag 24 juni 2007 18:56 schreef Isabeau het volgende:
M'n schoonmama heeft ijs voor me gekocht Heerlijk. Nu straks naar huis in m'n uppie.
wat was daar het idee van je schoonmoeder achter?
pi_50794627
quote:
Op zondag 24 juni 2007 18:59 schreef Miss_S het volgende:
Haar lieve schoondochter verwennen, wat anders?

Ja, ze had lekker gekookt Sperzieboontjes, aardappeltjes en varkenshaasje. Ik ben tegenwoordig dol op gewoon eten haha. En er was wel genoeg voor je geweest hoor!
  zondag 24 juni 2007 @ 19:01:54 #136
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_50794632
quote:
Op zondag 24 juni 2007 18:59 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik denk dat Isa's schoonmoeder weet dat ze van ijs houdt en ze heel blij is met Isa als schoondochter en haar daarom extra wil verwennen en daarom ijs voor haar heeft gekocht.
  zondag 24 juni 2007 @ 19:03:12 #137
35189 Troel
scherp en bot
pi_50794673
quote:
Op zondag 24 juni 2007 19:01 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik denk dat Isa's schoonmoeder weet dat ze van ijs houdt en ze heel blij is met Isa als schoondochter en haar daarom extra wil verwennen en daarom ijs voor haar heeft gekocht.
Ruilen Isa? Ik wil ook wel zo'n schoonmoeder
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50794687
quote:
Op zondag 24 juni 2007 19:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Haar lieve schoondochter verwennen, wat anders?
maar ze weet niet dat je aan het lijnen bent?
of ben je dat niet meer.....
  zondag 24 juni 2007 @ 19:05:20 #139
35189 Troel
scherp en bot
pi_50794747
quote:
Op zondag 24 juni 2007 19:03 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Misschien is het wel zelfgemaakt yoghurtijs, heeft Isabeau een kleinere portie avondeteng ehad om daarna ijs te kunnen eten, is dit een van de weinige keren dat Isabeau ijs eet.

We hebben die discussie al wel vaker gehad, het is echt niet erg als je een enkele keer iets lekkers eet wat wat minder tot niet gezond is, als je er maar rekening mee houdt!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 24 juni 2007 @ 19:07:02 #140
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_50794797
quote:

[..]

Ach, beter nu wat ijs dan straks in de trein een mars of op het station een patatje.
Isa heeft nog wel een stukje treinen voor de boeg vanavond.

En Troel, de schoonmoeder van Isa is echt heel aardig. Ze kijkt niet eens raar op als er iedere keer vriendinnen van Isa langs komen als ze op bezoek is.
pi_50794814
ligt eraan hoeveel ijs natuurlijk
pi_50794830
quote:
Ja, dat is altijd een beetje het probleem met zowel mijn ouders als schoonouders. Ik blijf dingen afslaan, maar ze blijven het gewoon allemaal kopen Er was wel cola light gehaald Maar dat ijs vind ik wel zo lekker dat ik er gewoon een bakje van heb genomen (gisteren geen nootjes, chipjes en taart genomen)
pi_50794869
quote:
Op zondag 24 juni 2007 19:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dat is altijd een beetje het probleem met zowel mijn ouders als schoonouders. Ik blijf dingen afslaan, maar ze blijven het gewoon allemaal kopen Er was wel cola light gehaald Maar dat ijs vind ik wel zo lekker dat ik er gewoon een bakje van heb genomen (gisteren geen nootjes, chipjes en taart genomen)
wel jammer dat je ouders en schoonouders dan niet echt meehelpen
toen ik afscheid nam op stage kreeg een groep van mijn begeleiders een doos merci maar ik wist dat de andere groep aan het lijnen waren dus gaf ik een plantje
vind toch dat je rekening mee kan houden
  zondag 24 juni 2007 @ 19:10:15 #144
35189 Troel
scherp en bot
pi_50794894
quote:
Op zondag 24 juni 2007 19:07 schreef Miss_S het volgende:

[..]

het is gewoon een vraag
ik weet ook serieus niet of isa nog echt bezig is om af te vallen

en ik wil niet lullig doen maar die discussie heb ik wel vaak gelijk want het blijft niet bij een keer in de week iets lekkers eten
Hoe vaak hoor jij van Isabeau dat ze iets eet wat ze niet mag hebben? Nagenoeg nooit! Dan neemt ze een keer wat ijs en dan kom jij met je stokpaardje. Ik snap best dat je duidelijk wilt maken dat jij andere normen en waarden hebt wat betreft streng afvallen, maar het draait keer op keer op eenzelfde onoplosbare discussie uit en het lijkt me vrij idioot om die elke keer opnieuw te houden. Laat staan dat het voor een persoon die nooit "zondigt" en dan een keer in de zoveel tijd wat lekkers pakt, behoorlijk kwetsend kan zijn als jij weer met zo'n vraag komt.
Ik zou je dus vriendelijk willen verzoeken niet elke topic opnieuw te beginnen over deze discussie.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50794938
isa heb ik je gekwetst?
dat was niet mijn bedoeling
pi_50795048
Hè, meiden Ik vond helemaal niet dat Miss S een stomme opmerking maakte oid en ze heeft em al helemaal niet gekwetst. Ik heb hier al vaker 'geklaagd' over mijn te lieve schoonmoeder die altijd lekkere dingen voor me haalt terwijl ze weet dat ik het liever niet eet. Ze wil me gewoon graag verwennen en voor haar is dat met eten. Maar gelukkig ben ik hie rmaar 1x per 2 maanden of zo dus er is geen chronisch lekkere dingen geven bij.
  zondag 24 juni 2007 @ 19:15:02 #147
35189 Troel
scherp en bot
pi_50795063
quote:
Op zondag 24 juni 2007 19:11 schreef Miss_S het volgende:
isa heb ik je gekwetst?
dat was niet mijn bedoeling
Ja, ik blijf wel zo reageren ja, weet je waarom? Omdat je niet echt oplet naar wie je die opmerking maakt. Ik maak namelijk regelmatig opmerkingen dat ik lekkere dingen heb gegeten die niet gezond zijn (gehaktballen, kroketten, bamischijven in de lunchpauze op de woensdag) en tegen mij zeg je zoiets nooit. Je zegt het altijd tegen anderen, maar ook tegen anderen die wel netjes aan het lijnen zijn volgens jouw ideeen. In plaats van dat je al die tijd mij erop aan had kunnen spreken en je het echt bij het rechte eind gehad had, pak je nu soms iemand bij wie de opmerking verkeerd geplaatst is.

(Plus dat ik eigenlijk gewoon zonde van de topics vind om er elke keer weer op in te gaan, ik heb al meerdere malen voorgesteld om een ander topic te openen om deze specifieke discussie te houden, zonder rechstreeks mensen aan te vallen met zo'n vraag, maar de vraag algemeen te houden.)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50795110
quote:
Op zondag 24 juni 2007 19:14 schreef Isabeau het volgende:
Hè, meiden Ik vond helemaal niet dat Miss S een stomme opmerking maakte oid en ze heeft em al helemaal niet gekwetst. Ik heb hier al vaker 'geklaagd' over mijn te lieve schoonmoeder die altijd lekkere dingen voor me haalt terwijl ze weet dat ik het liever niet eet. Ze wil me gewoon graag verwennen en voor haar is dat met eten. Maar gelukkig ben ik hie rmaar 1x per 2 maanden of zo dus er is geen chronisch lekkere dingen geven bij.
ik denk dat we er nu wel achter zijn dat ik niet het probleem van dit topic ben

want ik bedoelde er echt niets mis
en kan me alleen voorstellen dat jij er ook niet al te blij mee bent met zo'n schoonmoeder afentoe
pi_50795226
Nog even terugkomend op die hersenen en energie verbranden: je hersenen vragen de meeste energie van je hele lichaam. En inderdaad, ze gebruiken glucose als energiebron. Hersenen wegen maar 2 kilo, maar gebruiken 25% van de totale energie die je lichaam gebruikt.
Hierbij moet je echter aantekenen dat je hersenen niet 'uitstaan' als je niet leert en 'aanstaan' als je aan het studeren bent (en dan dus energie verbrandt). Ze werken continu door, er gebeuren zoveel evrschillende processen tegelijkertijd in je hoofd, dat studeren daarvan maar een deeltje is en dat dat niet echt veel moet uimaken op de totale energiebalans.

Afvallen door te studeren kan helaas het fabeltjesrijk in, was het maar waar!
  † In Memoriam † zondag 24 juni 2007 @ 19:27:30 #150
43556 miss_dynastie
pi_50795467
quote:
Op zondag 24 juni 2007 19:19 schreef Plukie86 het volgende:
Ze werken continu door
Bij sommige mensen zou je daar toch aan twijfelen

Ik ga zo lekker zelf ijs maken met verse vruchten
pi_50795554
quote:
Op zondag 24 juni 2007 19:27 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Bij sommige mensen zou je daar toch aan twijfelen
ligt het aan mij of is dit een steek onder water?
pi_50796321
mijn vakantiezenuwen beginnen toch op te spelen. heb ik elke keer als we op vakantie gaan, ben ik bang dat er onderweg iets fout gaat of dat de papieren toch niet kloppen, dat het hotel er niet uit ziet, dat vriendje en ik ruzie krijgen, ach gewoon de normale zenuwen die je de laatste dag hebt

morgen dus om half 9 in de bus stappen, en dan hopelijk overmorgen rond een uurtje of 5 's ochtends in tossa de mar, spanje zijn
  zondag 24 juni 2007 @ 19:57:19 #153
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_50796477
Maar vakantie is wel heel erg leuk! Heel veel plezier alvast GB!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 24 juni 2007 @ 19:59:16 #154
13151 crew  Rewimo
pi_50796564
g-b, het wordt vast hartstikke leuk Gewoon tig keer je lijstjes met "mee te nemen" checken tot je echt alles hebt. Heel veel plezier! Ehm, zit je daar trouwens in die hittegolf?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_50796657
Zo, ben weer thuis van de Ladiesride. Was deze keer wel afzien, op de terugweg (Ommen-Zwolle) bijna continu flinke tegenwind, en ik had geen versnellingen Gelukkig kreeg ik hele lieve sms-jes van om me er doorheen te slepen.

En nu spullen bij elkaar zoeken en naar cursus, heb er zin in is elk jaar weer een feest, weekje kamperen met 40 man
pi_50796666
quote:
Op zondag 24 juni 2007 19:59 schreef Rewimo het volgende:
g-b, het wordt vast hartstikke leuk Gewoon tig keer je lijstjes met "mee te nemen" checken tot je echt alles hebt. Heel veel plezier! Ehm, zit je daar trouwens in die hittegolf?
euhm nee wij krijgen waarschijnlijk zelfs regenbuien de hittegolf zit in griekenland, en daar gaan mijn schoonouders heen (die vertrekken de 28ste )
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 24 juni 2007 @ 20:02:57 #157
13151 crew  Rewimo
pi_50796710
45 graden, afschuwelijk gewoon
pi_50796741
beter wat regen zo af en toe dan 45 graden zou ik zeggen.

Iig alvast veel plezier g-b!
  zondag 24 juni 2007 @ 20:13:11 #159
4177 Jojogirl
pi_50797040
Veel plezier g-b en omearos!
  zondag 24 juni 2007 @ 20:14:27 #160
1762 YPPY
Yppiaans
pi_50797074
Goed gedaan Jojo, mooie tijd.

We zijn terug van vakantie, verder ga ik niet bijlezen, maar ik ga ervan uit dat het nu weer gezellig is.

Met het hardlopen heb ik nu les 7 gehad, wel fijn die rustige opbouw. Zelf liep ik inmiddels weer een kwartier, maar met de hooikoorts was dat wel erg zwaar. Nu is de hooikoorts ws weer minder tegen de tijd dat ik weer op het kwartier zit.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 24 juni 2007 @ 20:23:31 #161
4177 Jojogirl
pi_50797387
Leuke vakantie gehad YPPY? Hooikoorts is inderdaad erg lastig met lopen maar gelukkig houdt die periode binnenkort weer ergens op.

De pannekoeken waren erg lekker Finn heeft gewoon 2 hele en nog wat kleine stukjes van ons op volgensmij hadden we hem eigenlijk Gijs moeten noemen
pi_50797626
Veel plezier G-B

Empathologica Als je zo van fietsen houd kun je misschien ook mee doen met de ladiesride, in spetember is er eentje bij Den Bosch, vandaag was het bij Zwolle. Lekker 65km fietsen op een tempo wat je zelf fijn vindt, en voor het gemak starten wielrensters als eerste, die gaan hard zat om geen last te hebben van de daarna startende recreanten zoals ik

isa en teigan ik begin na de cursusweek weer met les 2 van Evi, doen jullie dan ook mee? (dus les 2 t/m 4 in de week van 2 t/m 8 juli)
  † In Memoriam † zondag 24 juni 2007 @ 20:30:05 #163
43556 miss_dynastie
pi_50797643
quote:
Op zondag 24 juni 2007 20:23 schreef Jojogirl het volgende:
De pannekoeken waren erg lekker Finn heeft gewoon 2 hele en nog wat kleine stukjes van ons op volgensmij hadden we hem eigenlijk Gijs moeten noemen
Finn
Gijs vind ik trouwens ook een hele leuke naam
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 24 juni 2007 @ 20:30:10 #164
13151 crew  Rewimo
pi_50797646
Holle Bolle Finn Hier is het weer drama met eten bij Christan. Nou ja, schei maar uit Ooit komt er een dag dat ie zegt: Dat was lekker mam, heb je nog meer?
  zondag 24 juni 2007 @ 20:33:43 #165
4177 Jojogirl
pi_50797778
Ik gok dat die dagen hier ook voorbij zijn voordat Finn dat kan zeggen. De meeste kindjes van collega's aten meer toen ze één of anderhalf waren dan dat ze nu doen (2-5 jaar oud).
pi_50797884
ben na een vakantie schotland afgevallen

elke ochtend een full scottish breakfast gegeten om de dag door te komen op de motor en dan 's avonds meestal ook niet het meest gezonde eten (in Schotland is gewoon geen gezond eten zelfs de doperwten zijn er chemisch ) maar! Ben 1 kilo kwijt zelfs!

nu nog 'maar' 85kg
Ja doei.
  zondag 24 juni 2007 @ 20:38:25 #167
4177 Jojogirl
pi_50797946
Misschien kan je het als nieuw bestseller dieet aanprijzen motorbloempje
pi_50798141
Ben dus net naar m'n oma geweest, lekker nectarine gegeten enzo, en een vriendin van me oma kwam langs.. Echt goed mee gesproken, wat me dwars zat etc, en ik zei al dat ik terug in therapie wou, en ze raadde me een gestaltetherapeute aan, en die ga ik opzoeken zodadelijk, dat ik d'r kan mailen of bellen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 24 juni 2007 @ 20:44:19 #169
13151 crew  Rewimo
pi_50798164
Van elke dag doperwten zou ik ook afvallen denk ik Ik lust ze niet

Zou dat een goed dieet zijn? Alles mogen eten zolang je het maar niet lust?
pi_50798198
quote:
Op zondag 24 juni 2007 20:38 schreef Jojogirl het volgende:
Misschien kan je het als nieuw bestseller dieet aanprijzen motorbloempje
puik idee! Word ik rijk enzo

whehehe.. nou ja, waren elke dag in de weer met de motor, rijden, lopen.. je verbrandt toch wel wat energie ondanks dat je zit

als ik dat nu zou doen elke dag zou ik en kotsmisselijk worden, en binnen de korste keren een BMI van boven de 40 hebben
Ja doei.
  zondag 24 juni 2007 @ 20:57:17 #171
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_50798650
quote:
Op zondag 24 juni 2007 20:44 schreef Rewimo het volgende:
Van elke dag doperwten zou ik ook afvallen denk ik Ik lust ze niet

Zou dat een goed dieet zijn? Alles mogen eten zolang je het maar niet lust?
Zo volgt een vriend van mij al jaren het kokosnoten dieet.
Alles mag, behalve kokosnoten.
Hij wordt er trouwens wel zwaarder van, want ik pas nog in de broeken die ik droeg toen we Nijmegen liepen, maar hij echt niet meer.
pi_50799109
quote:
Op zondag 24 juni 2007 20:29 schreef omearos het volgende:
Veel plezier G-B

Empathologica Als je zo van fietsen houd kun je misschien ook mee doen met de ladiesride, in spetember is er eentje bij Den Bosch, vandaag was het bij Zwolle. Lekker 65km fietsen op een tempo wat je zelf fijn vindt, en voor het gemak starten wielrensters als eerste, die gaan hard zat om geen last te hebben van de daarna startende recreanten zoals ik

isa en teigan ik begin na de cursusweek weer met les 2 van Evi, doen jullie dan ook mee? (dus les 2 t/m 4 in de week van 2 t/m 8 juli)
Oeh zie nu pas dat er tegen me getypt werd
Den Bosch is niet zo heel erg ver van hier.. Alleen net te ver om naar toe te gaan op de fiets
Maar ik zal het onthouden! 2 van me tantes zijn ook zo gruwelijk fietserig dus die zullen dat wel leuk vinden, maar 65km, jezusmina!

Ik ben net lekker naar m'n oma gefietst, gebuurt enzo, en toen via een omweg door het dorp naar huis, was ook best fijn, door de regen, lekker frisse neus.
  zondag 24 juni 2007 @ 21:30:06 #173
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_50799751
Voor de liefhebbers: Heroes nu op RTL5!
  zondag 24 juni 2007 @ 21:34:29 #174
4177 Jojogirl
pi_50799889
zit ernaar te kijken. Ik heb het donderdag al gezien.
  zondag 24 juni 2007 @ 21:47:54 #175
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_50800343
dag ladies,

ik zit met een vraagje...
ik heb 1 of 2 rokken, maar draag ze nooit, omdat het zo'n zeer doet als ik ze een tijdje aan heb ( op de benen, je kent het wel..? )
hebben jullie daar een oplossing voor?
onderbroeken met lange pijpjes ofzo? en waar haal je die?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_50800404
quote:
Op zondag 24 juni 2007 21:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
dag ladies,

ik heb 1 of 2 rokken, maar draag ze nooit, omdat het zo'n zeer doet als ik ze een tijdje aan heb ( op de benen, je kent het wel..? )
strakke sport broekjes
of afgeknipte panties
pi_50800419
Onderbroekjesmet lange pijpjes heb je bij elke lingeriezaak wel, bij de hema, zeeman overal
Ik draag zelf vrij weinig rokken, maar het zou wel moeten helpen, minder schuring etc.
  zondag 24 juni 2007 @ 21:51:16 #178
4177 Jojogirl
pi_50800457
Sloggi en Ten Cate hebben slips met langere pijpjes las ik hier laatst. Waar je die haalt heb ik niet gelezen, maar ik gok dat ze die bij de Livera wel hebben en bij de meeste lingeriewinkels.
O wacht, kwam jij niet ook uit Leiden? Daar zag ik ze nl. vrijdag nog bij een winkel die tegenover de Prenatal zit (begin van de Haarlemmer).
pi_50800467
quote:
Op zondag 24 juni 2007 21:49 schreef Miss_S het volgende:

[..]

strakke sport broekjes
of afgeknipte panties
Afgeknipte panties, rollen die niet om? Ik heb wel es zoiets geprobeert, maar bij mij rollen ze dan zeg maar naar het dunne gedeelte van me bovenbenen, richting me bikinilijn dus
  zondag 24 juni 2007 @ 21:52:04 #180
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_50800491
quote:
Op zondag 24 juni 2007 21:49 schreef Empathologica het volgende:
Onderbroekjesmet lange pijpjes heb je bij elke lingeriezaak wel, bij de hema, zeeman overal
Ik draag zelf vrij weinig rokken, maar het zou wel moeten helpen, minder schuring etc.
ja, het doet zo'n zeer
maar vind het eigenlijk wel leuk om dat soms te dragen, zeker als het warm is, maar dan zie ik het weer niet zitten nog eren half lange broek daaronder aan te doen
pi_50800514
quote:
Op zondag 24 juni 2007 21:51 schreef Empathologica het volgende:

[..]

Afgeknipte panties, rollen die niet om? Ik heb wel es zoiets geprobeert, maar bij mij rollen ze dan zeg maar naar het dunne gedeelte van me bovenbenen, richting me bikinilijn dus
met afgeknipte panties heb ik zelf geen ervaring maar dat kreeg ik als advies
ik had altijd sportbroekjes aan
ben wel erg blij dat ik daar nu geen last meer van heb
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 24 juni 2007 @ 21:59:10 #182
13151 crew  Rewimo
pi_50800731
Ow, wij waren vandaag zwemmen in GochNess en daar hebben ze aquajoggen en XXL-fitness En als ik straks in DLD woon kan ik natuurlijk wèl 's avonds de deur uit dus ik heb qltel al meegedeeld dat ik dan lekker een uurtje ga zwemmen elke week
  zondag 24 juni 2007 @ 21:59:35 #183
1762 YPPY
Yppiaans
pi_50800750
quote:
Op zondag 24 juni 2007 21:30 schreef Liejannuh het volgende:
Voor de liefhebbers: Heroes nu op RTL5!
J. zegt dat ik Heroes niet leuk vind, hij kijkt het wel
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  zondag 24 juni 2007 @ 21:59:37 #184
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_50800754
Talkpoeder wil ook wel eens helpen MissyMirjam! Dat voorkomt het schuren.
quote:
Op zondag 24 juni 2007 21:59 schreef YPPY het volgende:

[..]

J. zegt dat ik Heroes niet leuk vind, hij kijkt het wel
Volgens Isabeau vindt iedereen Heroes leuk!
Kijken dus!
  zondag 24 juni 2007 @ 22:00:42 #185
79550 Ymke
your ghost
pi_50800786
Heb foto in het andere forum geplaatst voor de nieuwsgierige dames
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_50801009
@MissyMirjam: Wielrenbroekjes werkt prima
Ja doei.
  zondag 24 juni 2007 @ 22:12:48 #187
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_50801171
quote:
Op zondag 24 juni 2007 21:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
dag ladies,

Dames boxershorts werken altijd prima bij mij. Die kan je gewoon bij de Livera enzo kopen.

*valt ongeneerd dit topic binnen*
Nog 10 kilootjes eraf en ik zit op mn streefgewicht
*eventjes dr blijdschap wilt delen*
pi_50801293
quote:
Op zondag 24 juni 2007 22:00 schreef Ymke het volgende:
Heb foto in het andere forum geplaatst voor de nieuwsgierige dames
Ik kan je niet vinden en ben wel nieuwsgierig..
  zondag 24 juni 2007 @ 22:17:53 #189
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_50801354
talkpoeder, is dat een fijne oplossing voor de hele dag dan

wielrenbroekjes
krullen die niet op
zijn die 'algemeen verkrijgbaar' ?
ik neig toch meer naar ondergoed met pijpjes, maar dan moeten het wel wat langere pijpjes zijn, als ik een boxer aantrek (mannen), dan krult hij naar boven..
pi_50801360
quote:
Op zondag 24 juni 2007 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
@MissyMirjam: Wielrenbroekjes werkt prima
yep, heb ik ook aan als ik een rok draag

Ik heb nog een hoop rokjes in de kast liggen die ik niet meer pas, waaronder 1 die ik zelfs maar 1 keer gedragen heb. Ik zie er naar uit om die te gaan dragen

Over je Schotland vakantie: je eet dan misschien wel een vrij zwaar ontbijt, maar waarschijnlijk eet je nauwelijks meer wat tot het avondeten. Dat was in ieder geval wel zo toen ik op motorvakantie was in de Eifel vorig jaar. En je beweegt toch meer dan je denkt
  zondag 24 juni 2007 @ 22:19:29 #191
79550 Ymke
your ghost
pi_50801418
Ik heb nog nooit een rokje gedragen
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_50801429
quote:
Op zondag 24 juni 2007 22:17 schreef MissyMirjaM het volgende:

wielrenbroekjes
krullen die niet op
ik neig toch meer naar ondergoed met pijpjes, maar dan moeten het wel wat langere pijpjes zijn, als ik een boxer aantrek (mannen), dan krult hij naar boven..
Moet je passen?
En je hebt ook van die rubberen strips.. Net als diegene die in een strapless bh zitten, om het op z'n plaats te houden. Als ze lang genoeg zijn zouden ze niet moeten krullen, ik weet natuurlijk niet wat voor benen je hebt, maar ik heb zelf vrij dikke benen, en als ze niet tot 15cm onder me knie komen rollen ze terug..
  zondag 24 juni 2007 @ 22:21:53 #193
4177 Jojogirl
pi_50801503
De pijpjes van die Sloggi en Ten Cate dingen zijn zo lang dat ze echt niet omkrullen denk ik. Ik ga er morgen denk ik een paar kopen want ik heb dus ook altijd dat probleem.
pi_50801505
quote:
Op zondag 24 juni 2007 22:17 schreef MissyMirjaM het volgende:

wielrenbroekjes
krullen die niet op
die krulde bij mij nooit op
heb er hier eigenlijik nog een zooi ongebruikt liggen
maar is wel een redelijk kleine maat
pi_50801986
oh ik heb trouwens gewoon van die korte sportleggins tot net boven de knie. Die kruipen niet op.
Wel kan je het beste zo glad mogelijke stof hebben want dat heeft minder wrijving dan gewoon katoen. Ik heb ze in de uitverkoop bij de V&D bij de sportafdeling gekocht
  zondag 24 juni 2007 @ 22:35:09 #196
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_50802009
quote:
Op zondag 24 juni 2007 22:21 schreef Miss_S het volgende:

[..]

die krulde bij mij nooit op
heb er hier eigenlijik nog een zooi ongebruikt liggen
maar is wel een redelijk kleine maat
misschien was dat dan ook de reden dat ze nooit opkrulden?
pi_50802074
quote:
Op zondag 24 juni 2007 22:35 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

misschien was dat dan ook de reden dat ze nooit opkrulden?
zo strak zaten ze nu ook weer niet
maar zo snel krullen broekjes toch ook niet op of heb jij hele rare benen?
pi_50802122
vond altijd wel jammer dat je geen korte rokjes aan kon omdat je dan het broekje zag
maar goed dat is ook verleden tijd
pi_50802144
quote:
Op zondag 24 juni 2007 22:21 schreef Jojogirl het volgende:
De pijpjes van die Sloggi en Ten Cate dingen zijn zo lang dat ze echt niet omkrullen denk ik. Ik ga er morgen denk ik een paar kopen want ik heb dus ook altijd dat probleem.
ik heb laatst die van de sloggi gekocht, die krengen zijn wel duur, maar zitten heerlijk. gewoon bij de livera. daarvoor deed ik altijd aan de panty's afknippen. werkt wel, zolang je ze maar goed lang afknipt, dus niet te kort afknippen want dan gaan ze wel oprollen.
  zondag 24 juni 2007 @ 22:40:20 #200
1762 YPPY
Yppiaans
pi_50802217
Zelfs met een bmi van 22 had ik soms dat broekjes opkrulden. Maar nu doen sommigen dat juist weer niet.
*OUD heilige*
  zondag 24 juni 2007 @ 22:41:00 #201
171890 Chicolate
Chemicals
pi_50802241
quote:
Op zondag 24 juni 2007 22:38 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

ik heb laatst die van de sloggi gekocht, die krengen zijn wel duur, maar zitten heerlijk. gewoon bij de livera. daarvoor deed ik altijd aan de panty's afknippen. werkt wel, zolang je ze maar goed lang afknipt, dus niet te kort afknippen want dan gaan ze wel oprollen.
Bij Livera is op dit moment een aanbieding (in ieder geval in Almere) Sloggie 4 halen, 3 betalen ofzo. Weet niet of dat ook voor die lange geldt (en of je dr zoveel zou willen, 4 is wel veel) maar das misschien wel wat beter dan volle pond betalen

Maargoed, ik draag toch nooit rokjes ...
pi_50802353
geld voor alle sloggies,

pff ben uitgeput, dat word dus nog wat morgen eerst mijn benen zitten ontharen (wat een piepwerk) en daarna de oksels en de bikinilijn, pff je hebt wat over voor de vakantie hoor . en dan zo nog onder de douche, en dan meteen maar het bedje in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')