een fruitsalade?quote:Op zondag 24 juni 2007 15:47 schreef Empathologica het volgende:
Wij mochten op de HAVO ook nooit een binas gebruiken, moesten in de 3e maar mooi alle metalen en niet metalen uit ons hoofd knallen. Nu doe ik een laboratoriumtechniek opleiding en mag het gelukkig wel.
En ik heb honger.. Maar weet niet wat te gaan maken.
Dat moet nu nog steeds hoor. Havo 3 heeft een aantal elementen moeten leren, een stuk of 40, 50 ofzo..quote:Op zondag 24 juni 2007 15:47 schreef Empathologica het volgende:
Wij mochten op de HAVO ook nooit een binas gebruiken, moesten in de 3e maar mooi alle metalen en niet metalen uit ons hoofd knallen. Nu doe ik een laboratoriumtechniek opleiding en mag het gelukkig wel.
En ik heb honger.. Maar weet niet wat te gaan maken.
Wel vlees, geen mayo eten? Toevallig heb ik ook bouillonsoepvlees, maar ik ga er koude schotel mee makenquote:Op zondag 24 juni 2007 16:20 schreef Empathologica het volgende:
Omg. Komt mama aan met schaaltje bouillonsoepvlees met mayo. Heeeel erg lekker maar heel calorierijk. En ik vind het zo lullig om te zeggen dat ik het niet wil, omdat ik net zo zat te zeuren over wat we aten.. Dilemma...
Met leren verbrandt je ook heel veel! Vooral glucose, je hersens werken op suikers hoorde ik ooit. Ik weet niet of dit wetenschappelijk enzo ook klopt, maar ik heb de afgelopen 2 weken bijna aan een stuk door moeten leren voor toetsen en werkstukken enzo, heel veel gegeten en gesnoept (frustraties he, heel herkenbaar) en kom geen grammetje aan. Normaal hoef ik maar een klein beetje extra te eten, en de weegschaal ziet het en straft mequote:Op zondag 24 juni 2007 17:04 schreef Empathologica het volgende:
Mja de mayo zat er al doorheen geprakt.
Ga straks ff halfuurtje fietsen om me schuldgevoel weg te werken.
Nee hehe zover was ik ook wel xD ... maar het kost je wel (vooral geestelijke) energie. En studeren en lijnen gaan vaak niet zo goed samen, concentratieproblemen enzoquote:
Ze hebben er geen extra suiker ingestopt, dus de vruchtensuikers zitten er gewoon nog in.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:21 schreef Empathologica het volgende:
Ghehe shit, weer een sprankje hoop weggenomen
Trouwens, ik zat net op het pak roosvicee multivit te kijken, er staat geen suikers toegevoegd, zit er dan helemaal geen suiker in of alleen vruchtsuikers?
Beginnen we gewoon overnieuwquote:Op zondag 24 juni 2007 17:28 schreef teigan het volgende:
Hm, wij zouden ongeveer tegelijkertijd dat hardloopschema gaan doen Isabeau..
Alleen ben ik dus door het zwemmen, en de drukte van de laatste tijd na les 3 opgehouden..
Even ergens op visite gaan oid? Misschien helpt dat om je af te leiden.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:37 schreef Empathologica het volgende:
En op dit moment heb ik dus zo'n bui dat ik het liefste me eigen gewoon vol wil gaan vreten
Gewoon uit pure frustraties.
Kun je niet samen met je neef studeren dan?quote:Op zondag 24 juni 2007 17:46 schreef Empathologica het volgende:
Hmnn ja.. Da's wel een goed idee. Oké me planning:
- Wachten tot water kookt.
- Saté warm maken, brood ontdooien.
- Nectarine schillen en wegwerken.
- Naar me tante en neef gaanTante ziek, neef aan het studeren.
![]()
- Vroeg naar bed en morgen die toets goed maken ^^
Gewoon ff afleiding zoeken jaquote:Op zondag 24 juni 2007 17:56 schreef Empathologica het volgende:
Me neef doet HBO rechten nog iets, ik doe 'maar' MBO laboratoriumtechniek
Dus denk niet dat dat veel zal opschieten.
Bwoh, dan maar gewoon een end weg fietsen ofzo..
wat was daar het idee van je schoonmoeder achter?quote:Op zondag 24 juni 2007 18:56 schreef Isabeau het volgende:
M'n schoonmama heeft ijs voor me gekochtHeerlijk. Nu straks naar huis in m'n uppie.
Haar lieve schoondochter verwennen, wat anders?quote:Op zondag 24 juni 2007 18:59 schreef Miss_S het volgende:
wat was daar het idee van je schoonmoeder achter?
Ik denk dat Isa's schoonmoeder weet dat ze van ijs houdt en ze heel blij is met Isa als schoondochter en haar daarom extra wil verwennen en daarom ijs voor haar heeft gekocht.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wat was daar het idee van je schoonmoeder achter?
Ruilen Isa? Ik wil ook wel zo'n schoonmoederquote:Op zondag 24 juni 2007 19:01 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik denk dat Isa's schoonmoeder weet dat ze van ijs houdt en ze heel blij is met Isa als schoondochter en haar daarom extra wil verwennen en daarom ijs voor haar heeft gekocht.
maar ze weet niet dat je aan het lijnen bent?quote:Op zondag 24 juni 2007 19:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Haar lieve schoondochter verwennen, wat anders?
Misschien is het wel zelfgemaakt yoghurtijs, heeft Isabeau een kleinere portie avondeteng ehad om daarna ijs te kunnen eten, is dit een van de weinige keren dat Isabeau ijs eet.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar ze weet niet dat je aan het lijnen bent?
of ben je dat niet meer.....
Ach, beter nu wat ijs dan straks in de trein een mars of op het station een patatje.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja, dat is altijd een beetje het probleem met zowel mijn ouders als schoonouders. Ik blijf dingen afslaan, maar ze blijven het gewoon allemaal kopenquote:Op zondag 24 juni 2007 19:03 schreef Miss_S het volgende:
wel jammer dat je ouders en schoonouders dan niet echt meehelpenquote:Op zondag 24 juni 2007 19:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat is altijd een beetje het probleem met zowel mijn ouders als schoonouders. Ik blijf dingen afslaan, maar ze blijven het gewoon allemaal kopenEr was wel cola light gehaald
Maar dat ijs vind ik wel zo lekker dat ik er gewoon een bakje van heb genomen (gisteren geen nootjes, chipjes en taart genomen)
Hoe vaak hoor jij van Isabeau dat ze iets eet wat ze niet mag hebben? Nagenoeg nooit! Dan neemt ze een keer wat ijs en dan kom jij met je stokpaardje. Ik snap best dat je duidelijk wilt maken dat jij andere normen en waarden hebt wat betreft streng afvallen, maar het draait keer op keer op eenzelfde onoplosbare discussie uit en het lijkt me vrij idioot om die elke keer opnieuw te houden. Laat staan dat het voor een persoon die nooit "zondigt" en dan een keer in de zoveel tijd wat lekkers pakt, behoorlijk kwetsend kan zijn als jij weer met zo'n vraag komt.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
het is gewoon een vraag
ik weet ook serieus niet of isa nog echt bezig is om af te vallen
en ik wil niet lullig doen maar die discussie heb ik wel vaak gelijk want het blijft niet bij een keer in de week iets lekkers eten
Ja, ik blijf wel zo reageren ja, weet je waarom? Omdat je niet echt oplet naar wie je die opmerking maakt. Ik maak namelijk regelmatig opmerkingen dat ik lekkere dingen heb gegeten die niet gezond zijn (gehaktballen, kroketten, bamischijven in de lunchpauze op de woensdag) en tegen mij zeg je zoiets nooit. Je zegt het altijd tegen anderen, maar ook tegen anderen die wel netjes aan het lijnen zijn volgens jouw ideeen. In plaats van dat je al die tijd mij erop aan had kunnen spreken en je het echt bij het rechte eind gehad had, pak je nu soms iemand bij wie de opmerking verkeerd geplaatst is.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:11 schreef Miss_S het volgende:
isa heb ik je gekwetst?
dat was niet mijn bedoeling
ik denk dat we er nu wel achter zijn dat ik niet het probleem van dit topic benquote:Op zondag 24 juni 2007 19:14 schreef Isabeau het volgende:
Hè, meidenIk vond helemaal niet dat Miss S een stomme opmerking maakte oid en ze heeft em al helemaal niet gekwetst. Ik heb hier al vaker 'geklaagd' over mijn te lieve schoonmoeder die altijd lekkere dingen voor me haalt terwijl ze weet dat ik het liever niet eet. Ze wil me gewoon graag verwennen en voor haar is dat met eten. Maar gelukkig ben ik hie rmaar 1x per 2 maanden of zo
dus er is geen chronisch lekkere dingen geven bij.
Bij sommige mensen zou je daar toch aan twijfelenquote:Op zondag 24 juni 2007 19:19 schreef Plukie86 het volgende:
Ze werken continu door
ligt het aan mij of is dit een steek onder water?quote:Op zondag 24 juni 2007 19:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bij sommige mensen zou je daar toch aan twijfelen![]()
euhm nee wij krijgen waarschijnlijk zelfs regenbuienquote:Op zondag 24 juni 2007 19:59 schreef Rewimo het volgende:
g-b, het wordt vast hartstikke leukGewoon tig keer je lijstjes met "mee te nemen" checken tot je echt alles hebt. Heel veel plezier! Ehm, zit je daar trouwens in die hittegolf?
Finnquote:Op zondag 24 juni 2007 20:23 schreef Jojogirl het volgende:
De pannekoeken waren erg lekkerFinn heeft gewoon 2 hele en nog wat kleine stukjes van ons op
volgensmij hadden we hem eigenlijk Gijs moeten noemen
puik idee! Word ik rijk enzoquote:Op zondag 24 juni 2007 20:38 schreef Jojogirl het volgende:
Misschien kan je het als nieuw bestseller dieet aanprijzen motorbloempje
Zo volgt een vriend van mij al jaren het kokosnoten dieet.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:44 schreef Rewimo het volgende:
Van elke dag doperwten zou ik ook afvallen denk ikIk lust ze niet
Zou dat een goed dieet zijn? Alles mogen eten zolang je het maar niet lust?
Oeh zie nu pas dat er tegen me getypt werdquote:Op zondag 24 juni 2007 20:29 schreef omearos het volgende:
Veel plezier G-B![]()
Empathologica Als je zo van fietsen houd kun je misschien ook mee doen met de ladiesride, in spetember is er eentje bij Den Bosch, vandaag was het bij Zwolle. Lekker 65km fietsen op een tempo wat je zelf fijn vindt, en voor het gemak starten wielrensters als eerste, die gaan hard zat om geen last te hebben van de daarna startende recreanten zoals ik![]()
isa en teigan ik begin na de cursusweek weer met les 2 van Evi, doen jullie dan ook mee? (dus les 2 t/m 4 in de week van 2 t/m 8 juli)
strakke sport broekjesquote:Op zondag 24 juni 2007 21:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
dag ladies,
ik zit met een vraagje...
ik heb 1 of 2 rokken, maar draag ze nooit, omdat het zo'n zeer doet als ik ze een tijdje aan heb ( op de benen, je kent het wel..?)
hebben jullie daar een oplossing voor?
onderbroeken met lange pijpjes ofzo?en waar haal je die?
Afgeknipte panties, rollen die niet om? Ik heb wel es zoiets geprobeert, maar bij mij rollen ze dan zeg maar naar het dunne gedeelte van me bovenbenen, richting me bikinilijn dusquote:Op zondag 24 juni 2007 21:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
strakke sport broekjes
of afgeknipte panties
ja, het doet zo'n zeerquote:Op zondag 24 juni 2007 21:49 schreef Empathologica het volgende:
Onderbroekjesmet lange pijpjes heb je bij elke lingeriezaak wel, bij de hema, zeeman overal
Ik draag zelf vrij weinig rokken, maar het zou wel moeten helpen, minder schuring etc.
met afgeknipte panties heb ik zelf geen ervaring maar dat kreeg ik als adviesquote:Op zondag 24 juni 2007 21:51 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Afgeknipte panties, rollen die niet om? Ik heb wel es zoiets geprobeert, maar bij mij rollen ze dan zeg maar naar het dunne gedeelte van me bovenbenen, richting me bikinilijn dus
J. zegt dat ik Heroes niet leuk vind, hij kijkt het welquote:Op zondag 24 juni 2007 21:30 schreef Liejannuh het volgende:
Voor de liefhebbers: Heroes nu op RTL5!
Volgens Isabeau vindt iedereen Heroes leuk!quote:Op zondag 24 juni 2007 21:59 schreef YPPY het volgende:
[..]
J. zegt dat ik Heroes niet leuk vind, hij kijkt het wel![]()
![]()
Dames boxershorts werken altijd prima bij mij. Die kan je gewoon bij de Livera enzo kopen.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
dag ladies,
ik zit met een vraagje...
ik heb 1 of 2 rokken, maar draag ze nooit, omdat het zo'n zeer doet als ik ze een tijdje aan heb ( op de benen, je kent het wel..?)
hebben jullie daar een oplossing voor?
onderbroeken met lange pijpjes ofzo?en waar haal je die?
Ik kan je niet vindenquote:Op zondag 24 juni 2007 22:00 schreef Ymke het volgende:
Heb foto in het andere forum geplaatst voor de nieuwsgierige dames
yep, heb ik ook aan als ik een rok draagquote:Op zondag 24 juni 2007 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
@MissyMirjam: Wielrenbroekjes![]()
werkt prima
![]()
Moet je passen?quote:Op zondag 24 juni 2007 22:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
talkpoeder, is dat een fijne oplossing voor de hele dag dan
wielrenbroekjes
krullen die niet op
zijn die 'algemeen verkrijgbaar' ?
ik neig toch meer naar ondergoed met pijpjes, maar dan moeten het wel wat langere pijpjes zijn, als ik een boxer aantrek (mannen), dan krult hij naar boven..
die krulde bij mij nooit opquote:Op zondag 24 juni 2007 22:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
talkpoeder, is dat een fijne oplossing voor de hele dag dan
wielrenbroekjes
krullen die niet op
zijn die 'algemeen verkrijgbaar' ?
ik neig toch meer naar ondergoed met pijpjes, maar dan moeten het wel wat langere pijpjes zijn, als ik een boxer aantrek (mannen), dan krult hij naar boven..
misschien was dat dan ook de reden dat ze nooit opkrulden?quote:Op zondag 24 juni 2007 22:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
die krulde bij mij nooit op
heb er hier eigenlijik nog een zooi ongebruikt liggen
maar is wel een redelijk kleine maat
zo strak zaten ze nu ook weer nietquote:Op zondag 24 juni 2007 22:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
misschien was dat dan ook de reden dat ze nooit opkrulden?
ik heb laatst die van de sloggi gekocht, die krengen zijn wel duur, maar zitten heerlijk. gewoon bij de livera. daarvoor deed ik altijd aan de panty's afknippen. werkt wel, zolang je ze maar goed lang afknipt, dus niet te kort afknippen want dan gaan ze wel oprollen.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:21 schreef Jojogirl het volgende:
De pijpjes van die Sloggi en Ten Cate dingen zijn zo lang dat ze echt niet omkrullen denk ik. Ik ga er morgen denk ik een paar kopen want ik heb dus ook altijd dat probleem.
Bij Livera is op dit moment een aanbieding (in ieder geval in Almere) Sloggie 4 halen, 3 betalen ofzo. Weet niet of dat ook voor die lange geldt (en of je dr zoveel zou willen, 4 is wel veel) maar das misschien wel wat beter dan volle pond betalenquote:Op zondag 24 juni 2007 22:38 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ik heb laatst die van de sloggi gekocht, die krengen zijn wel duur, maar zitten heerlijk. gewoon bij de livera. daarvoor deed ik altijd aan de panty's afknippen. werkt wel, zolang je ze maar goed lang afknipt, dus niet te kort afknippen want dan gaan ze wel oprollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |