ligt het aan mij of is dit een steek onder water?quote:Op zondag 24 juni 2007 19:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bij sommige mensen zou je daar toch aan twijfelen![]()
euhm nee wij krijgen waarschijnlijk zelfs regenbuienquote:Op zondag 24 juni 2007 19:59 schreef Rewimo het volgende:
g-b, het wordt vast hartstikke leukGewoon tig keer je lijstjes met "mee te nemen" checken tot je echt alles hebt. Heel veel plezier! Ehm, zit je daar trouwens in die hittegolf?
Finnquote:Op zondag 24 juni 2007 20:23 schreef Jojogirl het volgende:
De pannekoeken waren erg lekkerFinn heeft gewoon 2 hele en nog wat kleine stukjes van ons op
volgensmij hadden we hem eigenlijk Gijs moeten noemen
puik idee! Word ik rijk enzoquote:Op zondag 24 juni 2007 20:38 schreef Jojogirl het volgende:
Misschien kan je het als nieuw bestseller dieet aanprijzen motorbloempje
Zo volgt een vriend van mij al jaren het kokosnoten dieet.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:44 schreef Rewimo het volgende:
Van elke dag doperwten zou ik ook afvallen denk ikIk lust ze niet
Zou dat een goed dieet zijn? Alles mogen eten zolang je het maar niet lust?
Oeh zie nu pas dat er tegen me getypt werdquote:Op zondag 24 juni 2007 20:29 schreef omearos het volgende:
Veel plezier G-B![]()
Empathologica Als je zo van fietsen houd kun je misschien ook mee doen met de ladiesride, in spetember is er eentje bij Den Bosch, vandaag was het bij Zwolle. Lekker 65km fietsen op een tempo wat je zelf fijn vindt, en voor het gemak starten wielrensters als eerste, die gaan hard zat om geen last te hebben van de daarna startende recreanten zoals ik![]()
isa en teigan ik begin na de cursusweek weer met les 2 van Evi, doen jullie dan ook mee? (dus les 2 t/m 4 in de week van 2 t/m 8 juli)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |