ligt het aan mij of is dit een steek onder water?quote:Op zondag 24 juni 2007 19:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bij sommige mensen zou je daar toch aan twijfelen![]()
euhm nee wij krijgen waarschijnlijk zelfs regenbuienquote:Op zondag 24 juni 2007 19:59 schreef Rewimo het volgende:
g-b, het wordt vast hartstikke leukGewoon tig keer je lijstjes met "mee te nemen" checken tot je echt alles hebt. Heel veel plezier! Ehm, zit je daar trouwens in die hittegolf?
Finnquote:Op zondag 24 juni 2007 20:23 schreef Jojogirl het volgende:
De pannekoeken waren erg lekkerFinn heeft gewoon 2 hele en nog wat kleine stukjes van ons op
volgensmij hadden we hem eigenlijk Gijs moeten noemen
puik idee! Word ik rijk enzoquote:Op zondag 24 juni 2007 20:38 schreef Jojogirl het volgende:
Misschien kan je het als nieuw bestseller dieet aanprijzen motorbloempje
Zo volgt een vriend van mij al jaren het kokosnoten dieet.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:44 schreef Rewimo het volgende:
Van elke dag doperwten zou ik ook afvallen denk ikIk lust ze niet
Zou dat een goed dieet zijn? Alles mogen eten zolang je het maar niet lust?
Oeh zie nu pas dat er tegen me getypt werdquote:Op zondag 24 juni 2007 20:29 schreef omearos het volgende:
Veel plezier G-B![]()
Empathologica Als je zo van fietsen houd kun je misschien ook mee doen met de ladiesride, in spetember is er eentje bij Den Bosch, vandaag was het bij Zwolle. Lekker 65km fietsen op een tempo wat je zelf fijn vindt, en voor het gemak starten wielrensters als eerste, die gaan hard zat om geen last te hebben van de daarna startende recreanten zoals ik![]()
isa en teigan ik begin na de cursusweek weer met les 2 van Evi, doen jullie dan ook mee? (dus les 2 t/m 4 in de week van 2 t/m 8 juli)
strakke sport broekjesquote:Op zondag 24 juni 2007 21:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
dag ladies,
ik zit met een vraagje...
ik heb 1 of 2 rokken, maar draag ze nooit, omdat het zo'n zeer doet als ik ze een tijdje aan heb ( op de benen, je kent het wel..?)
hebben jullie daar een oplossing voor?
onderbroeken met lange pijpjes ofzo?en waar haal je die?
Afgeknipte panties, rollen die niet om? Ik heb wel es zoiets geprobeert, maar bij mij rollen ze dan zeg maar naar het dunne gedeelte van me bovenbenen, richting me bikinilijn dusquote:Op zondag 24 juni 2007 21:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
strakke sport broekjes
of afgeknipte panties
ja, het doet zo'n zeerquote:Op zondag 24 juni 2007 21:49 schreef Empathologica het volgende:
Onderbroekjesmet lange pijpjes heb je bij elke lingeriezaak wel, bij de hema, zeeman overal
Ik draag zelf vrij weinig rokken, maar het zou wel moeten helpen, minder schuring etc.
met afgeknipte panties heb ik zelf geen ervaring maar dat kreeg ik als adviesquote:Op zondag 24 juni 2007 21:51 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Afgeknipte panties, rollen die niet om? Ik heb wel es zoiets geprobeert, maar bij mij rollen ze dan zeg maar naar het dunne gedeelte van me bovenbenen, richting me bikinilijn dus
J. zegt dat ik Heroes niet leuk vind, hij kijkt het welquote:Op zondag 24 juni 2007 21:30 schreef Liejannuh het volgende:
Voor de liefhebbers: Heroes nu op RTL5!
Volgens Isabeau vindt iedereen Heroes leuk!quote:Op zondag 24 juni 2007 21:59 schreef YPPY het volgende:
[..]
J. zegt dat ik Heroes niet leuk vind, hij kijkt het wel![]()
![]()
Dames boxershorts werken altijd prima bij mij. Die kan je gewoon bij de Livera enzo kopen.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
dag ladies,
ik zit met een vraagje...
ik heb 1 of 2 rokken, maar draag ze nooit, omdat het zo'n zeer doet als ik ze een tijdje aan heb ( op de benen, je kent het wel..?)
hebben jullie daar een oplossing voor?
onderbroeken met lange pijpjes ofzo?en waar haal je die?
Ik kan je niet vindenquote:Op zondag 24 juni 2007 22:00 schreef Ymke het volgende:
Heb foto in het andere forum geplaatst voor de nieuwsgierige dames
yep, heb ik ook aan als ik een rok draagquote:Op zondag 24 juni 2007 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
@MissyMirjam: Wielrenbroekjes![]()
werkt prima
![]()
Moet je passen?quote:Op zondag 24 juni 2007 22:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
talkpoeder, is dat een fijne oplossing voor de hele dag dan
wielrenbroekjes
krullen die niet op
zijn die 'algemeen verkrijgbaar' ?
ik neig toch meer naar ondergoed met pijpjes, maar dan moeten het wel wat langere pijpjes zijn, als ik een boxer aantrek (mannen), dan krult hij naar boven..
die krulde bij mij nooit opquote:Op zondag 24 juni 2007 22:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
talkpoeder, is dat een fijne oplossing voor de hele dag dan
wielrenbroekjes
krullen die niet op
zijn die 'algemeen verkrijgbaar' ?
ik neig toch meer naar ondergoed met pijpjes, maar dan moeten het wel wat langere pijpjes zijn, als ik een boxer aantrek (mannen), dan krult hij naar boven..
misschien was dat dan ook de reden dat ze nooit opkrulden?quote:Op zondag 24 juni 2007 22:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
die krulde bij mij nooit op
heb er hier eigenlijik nog een zooi ongebruikt liggen
maar is wel een redelijk kleine maat
zo strak zaten ze nu ook weer nietquote:Op zondag 24 juni 2007 22:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
misschien was dat dan ook de reden dat ze nooit opkrulden?
ik heb laatst die van de sloggi gekocht, die krengen zijn wel duur, maar zitten heerlijk. gewoon bij de livera. daarvoor deed ik altijd aan de panty's afknippen. werkt wel, zolang je ze maar goed lang afknipt, dus niet te kort afknippen want dan gaan ze wel oprollen.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:21 schreef Jojogirl het volgende:
De pijpjes van die Sloggi en Ten Cate dingen zijn zo lang dat ze echt niet omkrullen denk ik. Ik ga er morgen denk ik een paar kopen want ik heb dus ook altijd dat probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |