abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 juni 2007 @ 23:14:41 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_50773622
Fok! Dieetclub #171

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?
De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings
We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook!
Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld. Zie ook Dames van de dieettopics, kom eens hier?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 23 juni 2007 @ 23:16:29 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_50773689
Hoi.

Ik ben heel trots op je teigan. Je hebt bergen moeten verzetten om zover te komen en het is je gewoon gelukt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50773702
tvp'tje..

Ik ben nog even proefwerken aan het nakijken.. Maar ik ben het soms niet helemaal eens met het antwoordmodel van mijn coach, dus ik krijg nog twee stapels, 1 met alles definitief, en 1 met twijfelgevallen.. En toevalligerwijs zijn die twijfelgevallen de mensen met de betere cijfers..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zaterdag 23 juni 2007 @ 23:17:32 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_50773731
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 23:14 schreef Miss_S het volgende:

[..]

moet toch ook op andere manieren kunnen
en gelukkig omdat je die smaak inderdaad niet wilt hebben als je wilt afvallen en dat wil ik nog steeds
Er zijn zat manieren, maar deze drinkyoghurt is vele malen lekkerder dan nutridrinks
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50773758
Oops toen gooide ik hem dicht.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 23:20:40 #6
35189 Troel
scherp en bot
pi_50773829
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 23:16 schreef teigan het volgende:
tvp'tje..

Ik ben nog even proefwerken aan het nakijken.. Maar ik ben het soms niet helemaal eens met het antwoordmodel van mijn coach, dus ik krijg nog twee stapels, 1 met alles definitief, en 1 met twijfelgevallen.. En toevalligerwijs zijn die twijfelgevallen de mensen met de betere cijfers..
Ik ben nooit gek geweest op antwoordmodellen, behalve bij die ellenlange toetsen met tafelsommen, dan kijkt het wel makkelijk na. Zoveel dingen kun je in je antwoord zetten wat wel gewoon te maken heeft met de vraag, waaruit blijkt dat je echt weet waar het over gaat, maar als je dan een rekenfoutje hebt kun je alsnog alle punten mislopen. Nah, niets voor mij.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 23 juni 2007 @ 23:21:04 #7
35189 Troel
scherp en bot
pi_50773844
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 23:18 schreef Empathologica het volgende:
Oops toen gooide ik hem dicht.
Maakt niet uit, we waren zo lekker aan het keuvelen dat ik de volgende al weer open had staan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50773882
voor een rekenfout gaat er 1 punt van het totaal af..

Maar er zijn gewoon een paar vragen waar het echt om aflezen gaat, en als er dan 0,175 staat ipv 0,2, is het dan fout of niet? Dat vind ik gewoon lastig om te beslissen.
zou zonde zijn als iemand daardoor een halve punt lager heeft..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_50773885
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 23:17 schreef Troel het volgende:

[..]

Er zijn zat manieren, maar deze drinkyoghurt is vele malen lekkerder dan nutridrinks
maar heb je zoveel extra kcal dan nodig?
hoeveel krijg je ongeveer op een dag binnen?
pi_50773896
en daar zijn we weer.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_50773897
Hhaha goedzo.
Maar ik zal is gaan proberen naar de tips te luisteren hier, en hopelijk ook proberen vol te houden.
Vooal in vakanties vind ik het moeilijk, word ik laat wakker, te lui om fatsoenlijk brood te smeren blabla. Heel m'n leefpatroon is omgegooid en m'n moeder ziet me dan ook altijd dikker worden. Vandaar dat ik nu de afspraak heb staan om met mijn tante en oom flinke fietstochten te gaan maken.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 23:23:37 #12
35189 Troel
scherp en bot
pi_50773942
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 23:22 schreef teigan het volgende:
voor een rekenfout gaat er 1 punt van het totaal af..

Maar er zijn gewoon een paar vragen waar het echt om aflezen gaat, en als er dan 0,175 staat ipv 0,2, is het dan fout of niet? Dat vind ik gewoon lastig om te beslissen.
zou zonde zijn als iemand daardoor een halve punt lager heeft..
Tja, ligt aan de kwaliteit van de kopie (als ze het van het papier af moeten lezen tenminste). Het kan juist zijn dat er veel nauwkeuriger afgelezen wordt door die 0,175 te gebruiken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 23 juni 2007 @ 23:26:24 #13
35189 Troel
scherp en bot
pi_50774042
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 23:22 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar heb je zoveel extra kcal dan nodig?
hoeveel krijg je ongeveer op een dag binnen?
Normaalgesproken krijg ik rond de 1200 kcal op een dag binnen. Ik heb vandaag nog maar twee keer boven het toilet gehangen, dus dan valt het wel mee. Vorige weekend heb ik een weekend lang niets binnen kunnen houden, dan gaat het erg hard hoor.

Normaliter zou ik nu zo'n 2400 kcal per dag binnen moeten krijgen, als mijn spijsvertering zou werken als een persoon zonder bypass.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50774048
Lastig, teigan, die proefwerken. Ik ben blij dat ik me daar niet mee bezig hoef te houden.
pi_50774092
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 23:26 schreef Troel het volgende:

[..]

Normaalgesproken krijg ik rond de 1200 kcal op een dag binnen. Ik heb vandaag nog maar twee keer boven het toilet gehangen, dus dan valt het wel mee. Vorige weekend heb ik een weekend lang niets binnen kunnen houden, dan gaat het erg hard hoor.

Normaliter zou ik nu zo'n 2400 kcal per dag binnen moeten krijgen, als mijn spijsvertering zou werken als een persoon zonder bypass.
waarom zou je die 2400 nodig hebben?
  zaterdag 23 juni 2007 @ 23:27:36 #16
35189 Troel
scherp en bot
pi_50774096
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 23:22 schreef Empathologica het volgende:
Hhaha goedzo.
Maar ik zal is gaan proberen naar de tips te luisteren hier, en hopelijk ook proberen vol te houden.
Vooal in vakanties vind ik het moeilijk, word ik laat wakker, te lui om fatsoenlijk brood te smeren blabla. Heel m'n leefpatroon is omgegooid en m'n moeder ziet me dan ook altijd dikker worden. Vandaar dat ik nu de afspraak heb staan om met mijn tante en oom flinke fietstochten te gaan maken.
Als je het van jezelf weet is het makkelijker om je ertegen te verzetten dan als je het je niet bewust bent. Erg goed dat je dus dan wat anders gaat doen. Gewoon je wekker zetten en op tijd uit bed komen en desnoods gaan klussen ofzo kan wel helpen. Probeer je gewone schema aan te houden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 23 juni 2007 @ 23:28:21 #17
35189 Troel
scherp en bot
pi_50774124
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 23:27 schreef Miss_S het volgende:

[..]

waarom zou je die 2400 nodig hebben?
Dat is de voorgeschreven hoeveelheid voor mensen in mijn conditie.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50774137
wat gaan jullie toch snel dames, hoop dat dat wat minder is als ik op vakantie ben, want anders moet ik na 2 weken 20 topics doorlezen
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_50774192
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 23:27 schreef Troel het volgende:

[..]

Als je het van jezelf weet is het makkelijker om je ertegen te verzetten dan als je het je niet bewust bent. Erg goed dat je dus dan wat anders gaat doen. Gewoon je wekker zetten en op tijd uit bed komen en desnoods gaan klussen ofzo kan wel helpen. Probeer je gewone schema aan te houden.
Ga ik wel proberen ja. Wekker zetten word een probleem (ik ben slechthorend dusja ) en als me moeder me wakker moet maken sta ik om half 8 al op. Misschien toch een keer die trilwekker installeren haha.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 23:30:58 #20
35189 Troel
scherp en bot
pi_50774236
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 23:29 schreef Empathologica het volgende:

[..]

Ga ik wel proberen ja. Wekker zetten word een probleem (ik ben slechthorend dusja ) en als me moeder me wakker moet maken sta ik om half 8 al op. Misschien toch een keer die trilwekker installeren haha.
Wellicht is een lichtwekker een oplossing voor je? Zo eentje die meer licht gaat geven naarmate het buiten lichter wordt? Maar misschien zitten we nu ook wel problemen te creeeren die er helemaal niet zijn hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50774261
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 23:29 schreef Empathologica het volgende:

[..]

je hebt ook van die lichtwekkers, misschien is dat wel wat voor je. dan gaat de lamp langzaam branden totdat het op de lichtsterkte is die je normaal ook hebt als je je gordijnen open hebt.
pi_50774276
hihi great minds think alike
  zaterdag 23 juni 2007 @ 23:32:24 #23
35189 Troel
scherp en bot
pi_50774293
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 23:31 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

je hebt ook van die lichtwekkers, misschien is dat wel wat voor je. dan gaat de lamp langzaam branden totdat het op de lichtsterkte is die je normaal ook hebt als je je gordijnen open hebt.
Whehe, nu ben ik tenminste een keer niet spuit ELF
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50774301
Je hebt gelijk
En ik denk altijd maar, je spreekt niet van problemen maar van uitdagingen ^^
Ben blij dat me tante en oom zwaar sportief zijn, die willen wel flinke fietstochten gaan maken en ze fietsen ook wat door. * Empathologica houd van fietsen ^^
Zolang ik bezig blijf, heb ik ook niet de neiging om te eten, dus da's misschien wel goed.
pi_50774464
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 23:32 schreef Empathologica het volgende:
Je hebt gelijk
Ben blij dat me tante en oom zwaar sportief zijn, die willen wel flinke fietstochten gaan maken en ze fietsen ook wat door. * Empathologica houd van fietsen ^^
Zolang ik bezig blijf, heb ik ook niet de neiging om te eten, dus da's misschien wel goed.
dan is voor jou dus eten wat bij mij roken is. (en nee ik stop nog niet met deze zonde, met goede redenen, wil het graag doen, zonder gezeur van schoonpaps en mams, dus pas als we op onszelf wonen) want zodra ik niets doe, ga ik meer roken.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 23:37:47 #26
35189 Troel
scherp en bot
pi_50774494
Maarre, ik duik mijn bed in. Morgen is er weer een dag!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50774508
truste troel, slaap wel en tot morgen
pi_50774565
Slaap lekker
pi_50774571
slaap lekker Troel..

Ik ben net op de helft van mijn proefwerken, nog 7 te gaan.. ik denk dat ik nog even doortrek, ik word eigenlijk best blij van de cijfers tot nu toe.. 1 dikke onvoldoende, maar dat meisje was haar Binas vergeten..
pi_50774599
Mag ik vragen wat voor proefwerken je nakijkt? Want als het iets wetenschappelijks is (biologie, natuurkunde, wiskunde, chemie) me likes it
pi_50774602
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 23:32 schreef Empathologica het volgende:
Je hebt gelijk
maar waarom ga je dan eigenlijk niet gewoon zelf fietsen? of is het dan te saai zeg maar (kan me wel voorstellen hoor)
pi_50774644
Nouja, saai.. Ik zet gewoon me muziek op en ik ga ervoor, maar mijn moeder is nogal overbezorgd
En als dan haar schoonzus en zwager erbij zijn, die ook nog is kaart kunnen lezen enzo, dan vind ze het minder erg. En iemand om tegen aan te lullen en de schuld kunnen geven als je verdwaald, is nooit erg
pi_50774651
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 23:39 schreef teigan het volgende:
slaap lekker Troel..

Ik ben net op de helft van mijn proefwerken, nog 7 te gaan.. ik denk dat ik nog even doortrek, ik word eigenlijk best blij van de cijfers tot nu toe.. 1 dikke onvoldoende, maar dat meisje was haar Binas vergeten..
binas, mijn vriendje sorry de nicknaam van mijn vriendje is afgeleid van binas, namelijk snabbi (extra b erbij zodat het iets beter loopt )
pi_50774685
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 23:40 schreef Empathologica het volgende:
Mag ik vragen wat voor proefwerken je nakijkt? Want als het iets wetenschappelijks is (biologie, natuurkunde, wiskunde, chemie) me likes it
scheikunde, een proefwerk van Atheneum 4 over het hele boek.. Dus een beetje koolstofchemie, wat rekenen met molverhoudingen, beetje zouten, en zuren en basen..
pi_50774758
Ahh tof!
Maandag heb ik daar een herkansing van. Zouten, zuren, basen en molrekenen.
Heb halfjaar geleden die toets 5 keer gedaan, elke keer onder de 4 waardoor ik eigenlijk niet naar niveau 4 van het MBO mocht, maar nu heb ik dus me aller, állerlaatste kans om toch naar 4 te kunnen..
Morgen dus nog is ff de stof doorwerken
pi_50774853
Als je nog vragen hebt, dan stuur je maar een berichtje..

oefen ook vooral veel vragen, en kijk wat de aanpak ervan is, dat scheelt sowieso al een hoop.. En molrekenen is lastig, dat kwartje moet op een gegeven moment een keer vallen vrees ik..
pi_50774877
hoi
Ik ga pitten
pi_50774943
Jaa inderdaad, het stomme is, ik snáp het. Ik begrijp wat er in het boek staat etc, alleen hoe die toetsvragen gesteld worden snap ik niet.. Maak kleine fouten etc. Maar het gaat me gewoon lukken deze keer! Heb nog stencils van bijles etc, dus die ga ik morgen opnieuw uitwerken maar toch bedankt voor het aanbod.
En nu ff genieten van een kopje thee
  † In Memoriam † zondag 24 juni 2007 @ 00:01:50 #39
43556 miss_dynastie
pi_50775305
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 23:39 schreef teigan het volgende:
1 dikke onvoldoende, maar dat meisje was haar Binas vergeten..
Bij mijn tentamen laatst was iemand zijn wet vergeten. Een tentamen rechten zonder wet
pi_50775393
een tentamen zonder Binas is ook heel vervelend...
Ze mistte er zo veel punten door..
Ze heeft nu rond de 3,2, terwijl ze normaal rond de 7 scoort..
pi_50775429
Da's echt wel heel erg ja!
Ik heb trouwens ff me chemie spullen er bij gehad, onder het genot van kopje koffie ff oefenen. Thee was op helaas Maaruh, dwalen we niet een beetje heel erg af?
pi_50775504
wel een beetje..

Ik moet er nog eentje nakijken, en dan ga ik slapen....
pi_50775526
Succes en slaap lekker dan! Ik ga nog even verder met m'n stencils ^^
pi_50775596
Klaar

5 mensen met minder dan de helft van de punten, waarvan 2 echt maar 1 puntje tekort komen voor die 5,5..
Dus ik ga slapen als een tevreden docent!

Trusten iedereen!

En succes met je stencils E.!
pi_50775820
ik duik ook me bed in, slaap lekker iedereen
pi_50776232
ik ga maandag (mijn weegdag) zo'n slecht resultaat halen. verjaardagen zijn helemaal niet goed voor de lijn
pi_50776250
Hihi nee hè
pi_50776281
quote:
Op zondag 24 juni 2007 00:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Bij mijn tentamen laatst was iemand zijn wet vergeten. Een tentamen rechten zonder wet
Da's niet handig, vooral als je daar alles bijschrijft

Teigan: hoe ben je eigenlijk van die suikerverslaving afgekomen? Heb je tips want mij lukt het niet zo goed?
pi_50776501
tvp
It is your friends who make your world!
pi_50778902
tvp...

ik kan niet slapen
  zondag 24 juni 2007 @ 07:15:24 #51
35189 Troel
scherp en bot
pi_50779671
Bij ons kon je dan van de docent een binas lenen

Ik ben alweer wakker. Mag vandaag beginnen met mijn 48 uur urine inleveren.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 24 juni 2007 @ 08:15:25 #52
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_50779782
Mogge!
pi_50779858
quote:
Op zondag 24 juni 2007 07:15 schreef Troel het volgende:
Bij ons kon je dan van de docent een binas lenen

Ik ben alweer wakker. Mag vandaag beginnen met mijn 48 uur urine inleveren.
Ik had mijn eigen binas al uitgeleend aan iemand.. Maar dat meisje had ook po haar blaadje gezet dat ze geen binas meer mocht halen oid..
  zondag 24 juni 2007 @ 08:43:25 #54
79550 Ymke
your ghost
pi_50779875
Ik heb geen zin in vandaag
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_50779913
quote:
Op zondag 24 juni 2007 08:43 schreef Ymke het volgende:
Ik heb geen zin in vandaag
Wat is er mis met vandaag?

Ik ben weer begonnen met de eetmeter. Toch eens even monitoren wat ik nu allemaals écht eet.
Tot nu toe: ontbijt, 1 nectarine en een kop koffie
  zondag 24 juni 2007 @ 09:18:40 #56
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_50780033
Ik ga de eetmeter vandaag ook bijhouden, goed idee Freecell.
Tot nu toe: 1 glas Coolbest Grapefruitsap en een halve liter thee.
En dan ga ik nu een rondje rennen.
pi_50780083
ik heb hoofdpijn aaaaaaaaarch gister teveel gehad denk ik

ik ga maar eventjes terug naar bedje
pi_50780090
teveel gehad? van wat
pi_50780499
Goede morgen..
pi_50780593
stiekeme meeleespost

*zoekt de drive om weer echt eens wat te gaan doen* sporten schiet er bij in, dieet schiet er bij in.. alles eigenlijk... loopt beetje de spuigaten uit..

1.75m en 85kg.. een bmi van 27,76

dit is wel eens anders geweest

misschien maar weer eens een poging wagen?

voorlopig doel: me sexy voelen in een lingeriesetje op 30 december, als ik (het gaat zo goed met ons) het één jaar jubileum met mn vriend mag vieren
Ja doei.
  zondag 24 juni 2007 @ 10:26:33 #61
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_50780659
quote:
Op zondag 24 juni 2007 10:22 schreef motorbloempje het volgende:
stiekeme meeleespost

*zoekt de drive om weer echt eens wat te gaan doen* sporten schiet er bij in, dieet schiet er bij in.. alles eigenlijk... loopt beetje de spuigaten uit..

1.75m en 85kg.. een bmi van 27,76

dit is wel eens anders geweest

misschien maar weer eens een poging wagen?
Je hebt nog de hele dag! Ga zo een stuk wandelen of fietsen vandaag.
Het is best lekker buiten.

Succes iig met de drive weer vinden.
pi_50780772
ik ga straks naar vrienden toe, dus ga ik daar lekker lopend heen

tot die tijd even puteren: de keus gemaakt om voltijd te gaan studeren, en daar komt nogal wat gecalculeer en geregel bij kijken

maar vanmiddag lekker een wandeling ja
Ja doei.
  zondag 24 juni 2007 @ 10:47:04 #63
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_50780930
quote:
Op zondag 24 juni 2007 10:36 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga straks naar vrienden toe, dus ga ik daar lekker lopend heen

tot die tijd even puteren: de keus gemaakt om voltijd te gaan studeren, en daar komt nogal wat gecalculeer en geregel bij kijken

maar vanmiddag lekker een wandeling ja
Kijk, dat is een mooi begin!
Wat voor studie ga je doen? Ik begrijp dat je een tijdje gewerkt hebt en nu dus weer gaat studeren? Goed hoor!
pi_50780999
Bedrijfskundige informatica gaat het worden: de studie die ik heb gevonden nadat ik eerst bepaald had wat ik leuk vind en waar ik goed in ben na 2 jaartjes werken

4 jarige opleiding, waarvoor ik ga verhuizen van Den Haag naar Arnhem
Ja doei.
  zondag 24 juni 2007 @ 10:55:41 #65
79550 Ymke
your ghost
pi_50781079
quote:
Op zondag 24 juni 2007 08:55 schreef freecell het volgende:

[..]

Wat is er mis met vandaag?

Ik ben weer begonnen met de eetmeter. Toch eens even monitoren wat ik nu allemaals écht eet.
Tot nu toe: ontbijt, 1 nectarine en een kop koffie
Nou je kent het wel , balen, life sucks enzo

Bij mij gaat het eten steeds beter , ik hou het nu ook weer bij , Ben deze week een halve kilo angekomen en dat is even goed zo
  zondag 24 juni 2007 @ 11:00:45 #66
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_50781151
quote:
Op zondag 24 juni 2007 10:50 schreef motorbloempje het volgende:
Bedrijfskundige informatica gaat het worden: de studie die ik heb gevonden nadat ik eerst bepaald had wat ik leuk vind en waar ik goed in ben na 2 jaartjes werken

Wat leuk!! En goed van je! Zal wel weer wennen zijn om weer te gaan studeren, maar het is ook wel erg leuk om te doen.
  zondag 24 juni 2007 @ 11:30:12 #67
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_50781641
Ik heb net mijn gegevens ingevuld op de eetmeter en het ding zegt dat ik 3230 calorieen per dag nodig heb!
  zondag 24 juni 2007 @ 11:39:59 #68
79550 Ymke
your ghost
pi_50781782
quote:
Op zondag 24 juni 2007 11:30 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb net mijn gegevens ingevuld op de eetmeter en het ding zegt dat ik 3230 calorieen per dag nodig heb!
oeeeeeeeeeee nou pak het ijs enzo maar
  zondag 24 juni 2007 @ 11:44:18 #69
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_50781868
quote:
Op zondag 24 juni 2007 11:39 schreef Ymke het volgende:

[..]

oeeeeeeeeeee nou pak het ijs enzo maar
Geweldig he?!
Komt vast omdat ik heb opgegeven dat ik 2 uur per dag intensief sport.
Fietsen met een snelheid boven de 16 km/u is intensief sporten volgens dat ding, en dat doe ik zo'n 2 uur aan woon-werk verkeer. Ik heb mn rondjes rennen en voetballen maar niet meegeteld.
Maar afijn, ik heb voorlopig wel al veeeeeeeel te veel cholesterol binnen gekregen. Komt vast door die 2 gebakken eieren met spek die ik als ontbijt had. Idem overigens voor het vet en verzadigde vet.
pi_50781971
quote:

nog zo'n nerd hier straks en enorme overvloed van hier naast de wat extra kilo-tjes
pi_50781980
Eetmeter? Ik googelde er op en kwam op iets uit van voedingscentrum waar ik voor moest betalen?
Of wat is het precies
pi_50781991
quote:
Op zondag 24 juni 2007 11:30 schreef Liejannuh het volgende:
ga je je daar ook echt aan houden?
pi_50782021
quote:

ga je weg?

Isa en ik waren gisteren nog op scheef, maar was een beetje laat om jou nog te bellen.
pi_50782053
quote:
Op zondag 24 juni 2007 11:51 schreef octopussy het volgende:

[..]

ga je weg?

Isa en ik waren gisteren nog op scheef, maar was een beetje laat om jou nog te bellen.
ik ging pas om 2 uur slapen

Ja doei.
  zondag 24 juni 2007 @ 12:03:30 #75
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_50782308
quote:
Op zondag 24 juni 2007 11:50 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ga je je daar ook echt aan houden?
Nou, dat weet ik nog niet eigenlijk.
Ik ga nu wel wat eten, want ik heb trek.
pi_50782377
quote:
Op zondag 24 juni 2007 11:52 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

5 uur het was al gewoon licht buiten!
  zondag 24 juni 2007 @ 12:11:10 #77
105850 Fuente
mamamuts
pi_50782493
quote:
Op zondag 24 juni 2007 11:49 schreef Empathologica het volgende:
Eetmeter? Ik googelde er op en kwam op iets uit van voedingscentrum waar ik voor moest betalen?
Of wat is het precies
Ben ook wel benieuwd, waar staat die eetmeter?
Ik voer 't zelf altijd bij valtaf.nl en ik probeer onder de 1300 kcal te blijven.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † zondag 24 juni 2007 @ 12:12:31 #78
43556 miss_dynastie
pi_50782518
quote:
Op zondag 24 juni 2007 00:40 schreef Pandorah het volgende:
Dat mag niet, dat is foei! je mag wel onderstrepen... zijn ze ook niet blij mee, maar dat geldt niet als fraude

Ik ga straks lekker het bos in. Heeeeeerlijk!
pi_50782614
quote:
Op zondag 24 juni 2007 00:40 schreef Pandorah het volgende:

[..]

Teigan: hoe ben je eigenlijk van die suikerverslaving afgekomen? Heb je tips want mij lukt het niet zo goed?
Ik ben gewoon echt cold turkey gestopt, heb me een paar dagen flink beroerd gevoelt, en toen begon het te wennen.. Ik bleef wel gewoon fruit eten, en qua hartig broodbeleg ben ik wat meer gaan varieren, en dan was het wel te doen..
pi_50782634
in het slank de zomer in topic werd laatst het linkje nog eens gepost, moet je daar even zoeken, ik geloof dat Zeeltje hem er elke keer neerzet
pi_50782786
i dank Octo
Ja doei.
pi_50782806
quote:
Op zondag 24 juni 2007 12:03 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Nou, dat weet ik nog niet eigenlijk.
Ik ga nu wel wat eten, want ik heb trek.
is moeilijk om zoveel te eten en dan echt alleen gezonde dingen binnen te krijgen
pi_50783080
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 23:41 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

binas, mijn vriendje
Binas ook. (alleen gemeen dat in de nieuwe de formules van opp en inhoud van een bol zijn weggehaald) ... en nix bijgeschreven (want dat is een 1, een potloodstreepje is al meteen afgekeurd)

Zo kwam ik vrijdag op de herkansing, vrouw haalt toetsen uit de envelop "en jullie mogen hier geen hulpmiddelen bij gebruiken" haha, scheikunde zonder GR en Binas? xD

(oooh heerlijk offtopic, maar gezond eten lukt nu ff niet, dus echt meepraten hier gaat niet lukken )
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 24 juni 2007 @ 12:37:27 #84
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_50783173
quote:
Op zondag 24 juni 2007 12:24 schreef Miss_S het volgende:

[..]

is moeilijk om zoveel te eten en dan echt alleen gezonde dingen binnen te krijgen
Gelukkig mag ik van mezelf ook ongezonde dingen eten. Alleen wel met mate.
pi_50783210
quote:
Op zondag 24 juni 2007 12:37 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Gelukkig mag ik van mezelf ook ongezonde dingen eten. Alleen wel met mate.
dus maar 1000kcal per dag
anders gaat die 3000kcal per dag moeilijk lukken
  zondag 24 juni 2007 @ 12:40:20 #86
79550 Ymke
your ghost
pi_50783271
Waarom kan ik niet normaal op een foto staan? Ik ben absoluut het tegenovergestelde van fotogeniek
  zondag 24 juni 2007 @ 12:41:00 #87
79550 Ymke
your ghost
pi_50783291
Ol probeer zo rond de 1400 kcal per dag te gaan zitten, dat moet te doen zijn
  zondag 24 juni 2007 @ 12:45:45 #88
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_50783440
quote:
Op zondag 24 juni 2007 12:38 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dus maar 1000kcal per dag
anders gaat die 3000kcal per dag moeilijk lukken
1000 calorieen aan ongezonde dingen per dag? Iedere dag een zak chips???
Dat red ik zelfs in mijn slechte periodes niet hoor.

Owja, Ymke, het kan erger. Ik moet een foto hebben voor een verjaardagscadeau voor een collega die 50 wordt. Dus nu ben ik alle foto;s die ik van mezelf heb waar ik nog een beetje normaal op sta bij elkaar aan het rapen en daar maak ik een collage van. Mijn theorie is namelijk dat als de foto heel klein is, je niet zo goed ziet dat ik er eigenlijk stom op sta.
  zondag 24 juni 2007 @ 13:00:19 #89
79550 Ymke
your ghost
pi_50783841
quote:
Op zondag 24 juni 2007 12:45 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

1000 calorieen aan ongezonde dingen per dag? Iedere dag een zak chips???
Dat red ik zelfs in mijn slechte periodes niet hoor.

Owja, Ymke, het kan erger. Ik moet een foto hebben voor een verjaardagscadeau voor een collega die 50 wordt. Dus nu ben ik alle foto;s die ik van mezelf heb waar ik nog een beetje normaal op sta bij elkaar aan het rapen en daar maak ik een collage van. Mijn theorie is namelijk dat als de foto heel klein is, je niet zo goed ziet dat ik er eigenlijk stom op sta.
Ik ga het vanavond nog maar eens proberen , ik heb gewoon een absoluut doods gezicht op fotos en als ik lach ziet het er zo nep uit

-edit- spellen is best moeilijk
pi_50785209
quote:
Op zondag 24 juni 2007 09:30 schreef Miss_S het volgende:
teveel gehad? van wat
van alcohol ik ben nu aardig weer bijgekomen hoor niet kwa kilo's maar kwa gevoel
pi_50786154
quote:
Op zondag 24 juni 2007 12:34 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Binas ook. (alleen gemeen dat in de nieuwe de formules van opp en inhoud van een bol zijn weggehaald) ... en nix bijgeschreven (want dat is een 1, een potloodstreepje is al meteen afgekeurd)

Zo kwam ik vrijdag op de herkansing, vrouw haalt toetsen uit de envelop "en jullie mogen hier geen hulpmiddelen bij gebruiken" haha, scheikunde zonder GR en Binas? xD

(oooh heerlijk offtopic, maar gezond eten lukt nu ff niet, dus echt meepraten hier gaat niet lukken )
nu moet ik heel eerlijk zeggen dat ik er niets van snap het binasboekje hadden we niet op de mavo in ieder geval niet op het moment dat ik natuurkunde en scheikunde liet vallen (scheikunde na het eerste jaar, natuurkunde na het tweede jaar )
  zondag 24 juni 2007 @ 14:15:43 #92
4177 Jojogirl
pi_50786258
Hier ook een binasfan. Tja, je bent een beta of niet

Ik ben weer terug van de Ladiesrun in Rotterdam en ik ben helemaal blij Het ging onwijs goed en ik heb de hele 3 kilometer in 1 keer uitgelopen zonder te wandelen. Met m'n hardlooplessen heb ik tot nu toe niet langer dan 7 minuten achter gelopen maar nu dus 3 km. M'n tijd weet ik niet helemaal, want de klok stond op de tijd voor de 6.5 km toen ik aankwam, maar die zal rond de 18-19 minuten liggen en ook daar ben ik helemaal blij mee.
  zondag 24 juni 2007 @ 14:20:47 #93
79550 Ymke
your ghost
pi_50786408
Ik zou de deurpost er af croppen
pi_50786429
stond ook al in de Fok! MC

beetje vierkante tieten..
Ja doei.
  zondag 24 juni 2007 @ 14:24:25 #95
4177 Jojogirl
pi_50786533
Yolanthe?
Maargoed ik heb al een topicreportje geplaatst, dus we zullen er niet lang meer van kunnen genieten denk ik.
pi_50788046
quote:
Op zondag 24 juni 2007 13:42 schreef Riann het volgende:

[..]

van alcohol ik ben nu aardig weer bijgekomen hoor niet kwa kilo's maar kwa gevoel
daar zal ik maar niets op zeggen dan he
pi_50788194
quote:
Op zondag 24 juni 2007 00:04 schreef teigan het volgende:
een tentamen zonder Binas is ook heel vervelend...
Ze mistte er zo veel punten door..
Ze heeft nu rond de 3,2, terwijl ze normaal rond de 7 scoort..
Die 3,2 zegt natuurlijk helemaal niets over haar kunnen hè. Ik vind het niet meer dan normaal dat er wat extra binassen aanwezig zijn in een school voor dit soort situaties. Plus een waarschuwing dat het niet elke keer mogelijk is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_50788339
quote:
Op zondag 24 juni 2007 11:52 schreef motorbloempje het volgende:

nou ja, we hebben alleen maar rondgehangen in een strandtent bij een te klein open vuurtje met een glaasje "cola light"
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_50788344
quote:
Op zondag 24 juni 2007 15:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die 3,2 zegt natuurlijk helemaal niets over haar kunnen hè. Ik vind het niet meer dan normaal dat er wat extra binassen aanwezig zijn in een school voor dit soort situaties. Plus een waarschuwing dat het niet elke keer mogelijk is.
Klopt, ze kan beter.. Ik hoorde trouwens vanmorgen dat ze halverwege een binas heeft gekregen van mijn collega, maar het heeft haar uiteindelijk dus niet echt geholpen. Ze heeft die sommen allemaal later nog opgeschreven, maar soms ook zonder wat dan ook te veranderen..

gothic blackie, nu hebben ze in vmbo 3 voor het eerst een basisbinas, een soort minibinas, maar daarvoor hebben ze die niet.
pi_50788590
quote:
Op zondag 24 juni 2007 15:23 schreef teigan het volgende:

[..]

Klopt, ze kan beter.. Ik hoorde trouwens vanmorgen dat ze halverwege een binas heeft gekregen van mijn collega, maar het heeft haar uiteindelijk dus niet echt geholpen. Ze heeft die sommen allemaal later nog opgeschreven, maar soms ook zonder wat dan ook te veranderen..

gothic blackie, nu hebben ze in vmbo 3 voor het eerst een basisbinas, een soort minibinas, maar daarvoor hebben ze die niet.
heb ik dus gemist daarom snap ik soms ook de discussies thuis, vaak over wiskunde, natuurkunde, scheikunde en dergelijke. als ze het nou over tekenen hebben dat was wel mooi een examenvak van mij (wat was ik eigenlijk lui op de mavo, met me pretpakketje
pi_50789034
Wij mochten op de HAVO ook nooit een binas gebruiken, moesten in de 3e maar mooi alle metalen en niet metalen uit ons hoofd knallen. Nu doe ik een laboratoriumtechniek opleiding en mag het gelukkig wel.

En ik heb honger.. Maar weet niet wat te gaan maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')