Er zijn zat manieren, maar deze drinkyoghurt is vele malen lekkerder dan nutridrinksquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
moet toch ook op andere manieren kunnen
en gelukkig omdat je die smaak inderdaad niet wilt hebben als je wilt afvallen en dat wil ik nog steeds
Ik ben nooit gek geweest op antwoordmodellen, behalve bij die ellenlange toetsen met tafelsommen, dan kijkt het wel makkelijk na. Zoveel dingen kun je in je antwoord zetten wat wel gewoon te maken heeft met de vraag, waaruit blijkt dat je echt weet waar het over gaat, maar als je dan een rekenfoutje hebt kun je alsnog alle punten mislopen. Nah, niets voor mij.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:16 schreef teigan het volgende:
tvp'tje..
Ik ben nog even proefwerken aan het nakijken.. Maar ik ben het soms niet helemaal eens met het antwoordmodel van mijn coach, dus ik krijg nog twee stapels, 1 met alles definitief, en 1 met twijfelgevallen.. En toevalligerwijs zijn die twijfelgevallen de mensen met de betere cijfers..
Maakt niet uit, we waren zo lekker aan het keuvelen dat ik de volgende al weer open had staanquote:
maar heb je zoveel extra kcal dan nodig?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Er zijn zat manieren, maar deze drinkyoghurt is vele malen lekkerder dan nutridrinks
Tja, ligt aan de kwaliteit van de kopie (als ze het van het papier af moeten lezen tenminste). Het kan juist zijn dat er veel nauwkeuriger afgelezen wordt door die 0,175 te gebruiken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:22 schreef teigan het volgende:
voor een rekenfout gaat er 1 punt van het totaal af..
Maar er zijn gewoon een paar vragen waar het echt om aflezen gaat, en als er dan 0,175 staat ipv 0,2, is het dan fout of niet? Dat vind ik gewoon lastig om te beslissen.
zou zonde zijn als iemand daardoor een halve punt lager heeft..
Normaalgesproken krijg ik rond de 1200 kcal op een dag binnen. Ik heb vandaag nog maar twee keer boven het toilet gehangen, dus dan valt het wel mee. Vorige weekend heb ik een weekend lang niets binnen kunnen houden, dan gaat het erg hard hoor.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar heb je zoveel extra kcal dan nodig?
hoeveel krijg je ongeveer op een dag binnen?
waarom zou je die 2400 nodig hebben?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Normaalgesproken krijg ik rond de 1200 kcal op een dag binnen. Ik heb vandaag nog maar twee keer boven het toilet gehangen, dus dan valt het wel mee. Vorige weekend heb ik een weekend lang niets binnen kunnen houden, dan gaat het erg hard hoor.
Normaliter zou ik nu zo'n 2400 kcal per dag binnen moeten krijgen, als mijn spijsvertering zou werken als een persoon zonder bypass.
Als je het van jezelf weet is het makkelijker om je ertegen te verzetten dan als je het je niet bewust bent. Erg goed dat je dus dan wat anders gaat doen. Gewoon je wekker zetten en op tijd uit bed komen en desnoods gaan klussen ofzo kan wel helpen. Probeer je gewone schema aan te houden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:22 schreef Empathologica het volgende:
Hhaha goedzo.
Maar ik zal is gaan proberen naar de tips te luisteren hier, en hopelijk ook proberen vol te houden.
Vooal in vakanties vind ik het moeilijk, word ik laat wakker, te lui om fatsoenlijk brood te smeren blabla. Heel m'n leefpatroon is omgegooid en m'n moeder ziet me dan ook altijd dikker worden. Vandaar dat ik nu de afspraak heb staan om met mijn tante en oom flinke fietstochten te gaan maken.
Dat is de voorgeschreven hoeveelheid voor mensen in mijn conditie.quote:
Ga ik wel proberen ja. Wekker zetten word een probleem (ik ben slechthorend dusjaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je het van jezelf weet is het makkelijker om je ertegen te verzetten dan als je het je niet bewust bent. Erg goed dat je dus dan wat anders gaat doen. Gewoon je wekker zetten en op tijd uit bed komen en desnoods gaan klussen ofzo kan wel helpen. Probeer je gewone schema aan te houden.
Wellicht is een lichtwekker een oplossing voor je? Zo eentje die meer licht gaat geven naarmate het buiten lichter wordt? Maar misschien zitten we nu ook wel problemen te creeeren die er helemaal niet zijn hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:29 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Ga ik wel proberen ja. Wekker zetten word een probleem (ik ben slechthorend dusja) en als me moeder me wakker moet maken sta ik om half 8 al op. Misschien toch een keer die trilwekker installeren haha.
je hebt ook van die lichtwekkers, misschien is dat wel wat voor je. dan gaat de lamp langzaam branden totdat het op de lichtsterkte is die je normaal ook hebt als je je gordijnen open hebt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:29 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Ga ik wel proberen ja. Wekker zetten word een probleem (ik ben slechthorend dusja) en als me moeder me wakker moet maken sta ik om half 8 al op. Misschien toch een keer die trilwekker installeren haha.
Whehe, nu ben ik tenminste een keer niet spuit ELFquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:31 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
je hebt ook van die lichtwekkers, misschien is dat wel wat voor je. dan gaat de lamp langzaam branden totdat het op de lichtsterkte is die je normaal ook hebt als je je gordijnen open hebt.
dan is voor jou dus eten wat bij mij roken is. (en nee ik stop nog niet met deze zonde, met goede redenen, wil het graag doen, zonder gezeur van schoonpaps en mams, dus pas als we op onszelf wonen) want zodra ik niets doe, ga ik meer roken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:32 schreef Empathologica het volgende:
Je hebt gelijk
En ik denk altijd maar, je spreekt niet van problemen maar van uitdagingen ^^
Ben blij dat me tante en oom zwaar sportief zijn, die willen wel flinke fietstochten gaan maken en ze fietsen ook wat door. * Empathologica houd van fietsen ^^
Zolang ik bezig blijf, heb ik ook niet de neiging om te eten, dus da's misschien wel goed.
maar waarom ga je dan eigenlijk niet gewoon zelf fietsen? of is het dan te saai zeg maar (kan me wel voorstellen hoor)quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:32 schreef Empathologica het volgende:
Je hebt gelijk
En ik denk altijd maar, je spreekt niet van problemen maar van uitdagingen ^^
Ben blij dat me tante en oom zwaar sportief zijn, die willen wel flinke fietstochten gaan maken en ze fietsen ook wat door. * Empathologica houd van fietsen ^^
Zolang ik bezig blijf, heb ik ook niet de neiging om te eten, dus da's misschien wel goed.
binas, mijn vriendjequote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:39 schreef teigan het volgende:
slaap lekker Troel..
Ik ben net op de helft van mijn proefwerken, nog 7 te gaan.. ik denk dat ik nog even doortrek, ik word eigenlijk best blij van de cijfers tot nu toe.. 1 dikke onvoldoende, maar dat meisje was haar Binas vergeten..
scheikunde, een proefwerk van Atheneum 4 over het hele boek.. Dus een beetje koolstofchemie, wat rekenen met molverhoudingen, beetje zouten, en zuren en basen..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:40 schreef Empathologica het volgende:
Mag ik vragen wat voor proefwerken je nakijkt? Want als het iets wetenschappelijks is (biologie, natuurkunde, wiskunde, chemie) me likes it
Bij mijn tentamen laatst was iemand zijn wet vergeten. Een tentamen rechten zonder wetquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:39 schreef teigan het volgende:
1 dikke onvoldoende, maar dat meisje was haar Binas vergeten..
Da's niet handig, vooral als je daar alles bijschrijftquote:Op zondag 24 juni 2007 00:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Bij mijn tentamen laatst was iemand zijn wet vergeten. Een tentamen rechten zonder wet![]()
Ik had mijn eigen binas al uitgeleend aan iemand.. Maar dat meisje had ook po haar blaadje gezet dat ze geen binas meer mocht halen oid..quote:Op zondag 24 juni 2007 07:15 schreef Troel het volgende:
Bij ons kon je dan van de docent een binas lenen
Ik ben alweer wakker. Mag vandaag beginnen met mijn 48 uur urine inleveren.
Wat is er mis met vandaag?quote:
Je hebt nog de hele dag! Ga zo een stuk wandelen of fietsen vandaag.quote:Op zondag 24 juni 2007 10:22 schreef motorbloempje het volgende:
stiekeme meeleespost
*zoekt de drive om weer echt eens wat te gaan doen* sporten schiet er bij in, dieet schiet er bij in.. alles eigenlijk... loopt beetje de spuigaten uit..
1.75m en 85kg.. een bmi van 27,76
dit is wel eens anders geweest
misschien maar weer eens een poging wagen?![]()
Kijk, dat is een mooi begin!quote:Op zondag 24 juni 2007 10:36 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga straks naar vrienden toe, dus ga ik daar lekker lopend heen![]()
tot die tijd even puteren: de keus gemaakt om voltijd te gaan studeren, en daar komt nogal wat gecalculeer en geregel bij kijken![]()
maar vanmiddag lekker een wandeling ja![]()
Nou je kent het wel , balen, life sucks enzoquote:Op zondag 24 juni 2007 08:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat is er mis met vandaag?
Ik ben weer begonnen met de eetmeter. Toch eens even monitoren wat ik nu allemaals écht eet.
Tot nu toe: ontbijt, 1 nectarine en een kop koffie
Wat leuk!!quote:Op zondag 24 juni 2007 10:50 schreef motorbloempje het volgende:
Bedrijfskundige informatica gaat het worden: de studie die ik heb gevonden nadat ik eerst bepaald had wat ik leuk vind en waar ik goed in ben na 2 jaartjes werken
4 jarige opleiding, waarvoor ik ga verhuizen van Den Haag naar Arnhem
oeeeeeeeeeee nou pak het ijs enzo maarquote:Op zondag 24 juni 2007 11:30 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb net mijn gegevens ingevuld op de eetmeter en het ding zegt dat ik 3230 calorieen per dag nodig heb!
Geweldig he?!quote:
nog zo'n nerd hierquote:Op zondag 24 juni 2007 10:50 schreef motorbloempje het volgende:
Bedrijfskundige informatica gaat het worden: de studie die ik heb gevonden nadat ik eerst bepaald had wat ik leuk vind en waar ik goed in ben na 2 jaartjes werken
ga je je daar ook echt aan houden?quote:Op zondag 24 juni 2007 11:30 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb net mijn gegevens ingevuld op de eetmeter en het ding zegt dat ik 3230 calorieen per dag nodig heb!
quote:Op zondag 24 juni 2007 10:50 schreef motorbloempje het volgende:
ik ging pas om 2 uur slapenquote:Op zondag 24 juni 2007 11:51 schreef octopussy het volgende:
[..]
ga je weg?
Isa en ik waren gisteren nog op scheef, maar was een beetje laat om jou nog te bellen.
Nou, dat weet ik nog niet eigenlijk.quote:
Ben ook wel benieuwd, waar staat die eetmeter?quote:Op zondag 24 juni 2007 11:49 schreef Empathologica het volgende:
Eetmeter? Ik googelde er op en kwam op iets uit van voedingscentrum waar ik voor moest betalen?
Of wat is het precies
Dat mag niet, dat is foei! je mag wel onderstrepen... zijn ze ook niet blij mee, maar dat geldt niet als fraudequote:Op zondag 24 juni 2007 00:40 schreef Pandorah het volgende:
Da's niet handig, vooral als je daar alles bijschrijft![]()
Ik ben gewoon echt cold turkey gestopt, heb me een paar dagen flink beroerd gevoelt, en toen begon het te wennen.. Ik bleef wel gewoon fruit eten, en qua hartig broodbeleg ben ik wat meer gaan varieren, en dan was het wel te doen..quote:Op zondag 24 juni 2007 00:40 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Da's niet handig, vooral als je daar alles bijschrijft![]()
Teigan: hoe ben je eigenlijk van die suikerverslaving afgekomen? Heb je tips want mij lukt het niet zo goed?
is moeilijk om zoveel te eten en dan echt alleen gezonde dingen binnen te krijgenquote:Op zondag 24 juni 2007 12:03 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik nog niet eigenlijk.
Ik ga nu wel wat eten, want ik heb trek.![]()
quote:
Gelukkig mag ik van mezelf ook ongezonde dingen eten. Alleen wel met mate.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
is moeilijk om zoveel te eten en dan echt alleen gezonde dingen binnen te krijgen
dus maar 1000kcal per dagquote:Op zondag 24 juni 2007 12:37 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik van mezelf ook ongezonde dingen eten. Alleen wel met mate.
1000 calorieen aan ongezonde dingen per dag? Iedere dag een zak chips???quote:Op zondag 24 juni 2007 12:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dus maar 1000kcal per dag
anders gaat die 3000kcal per dag moeilijk lukken
Ik ga het vanavond nog maar eens proberen , ik heb gewoon een absoluut doods gezicht op fotos en als ik lach ziet het er zo nep uitquote:Op zondag 24 juni 2007 12:45 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
1000 calorieen aan ongezonde dingen per dag? Iedere dag een zak chips???
Dat red ik zelfs in mijn slechte periodes niet hoor.
Owja, Ymke, het kan erger. Ik moet een foto hebben voor een verjaardagscadeau voor een collega die 50 wordt. Dus nu ben ik alle foto;s die ik van mezelf heb waar ik nog een beetje normaal op sta bij elkaar aan het rapen en daar maak ik een collage van.Mijn theorie is namelijk dat als de foto heel klein is, je niet zo goed ziet dat ik er eigenlijk stom op sta.
nu moet ik heel eerlijk zeggen dat ik er niets van snapquote:Op zondag 24 juni 2007 12:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Binas ook. (alleen gemeen dat in de nieuwe de formules van opp en inhoud van een bol zijn weggehaald) ... en nix bijgeschreven
(want dat is een 1, een potloodstreepje is al meteen afgekeurd)
Zo kwam ik vrijdag op de herkansing, vrouw haalt toetsen uit de envelop "en jullie mogen hier geen hulpmiddelen bij gebruiken" haha, scheikunde zonder GR en Binas? xD
(oooh heerlijk offtopic, maar gezond eten lukt nu ff niet, dus echt meepraten hier gaat niet lukken)
daar zal ik maar niets op zeggen dan hequote:Op zondag 24 juni 2007 13:42 schreef Riann het volgende:
[..]
van alcohol ik ben nu aardig weer bijgekomen hoorniet kwa kilo's maar kwa gevoel
![]()
Die 3,2 zegt natuurlijk helemaal niets over haar kunnen hè. Ik vind het niet meer dan normaal dat er wat extra binassen aanwezig zijn in een school voor dit soort situaties. Plus een waarschuwing dat het niet elke keer mogelijk is.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:04 schreef teigan het volgende:
een tentamen zonder Binas is ook heel vervelend...
Ze mistte er zo veel punten door..
Ze heeft nu rond de 3,2, terwijl ze normaal rond de 7 scoort..
quote:
Klopt, ze kan beter.. Ik hoorde trouwens vanmorgen dat ze halverwege een binas heeft gekregen van mijn collega, maar het heeft haar uiteindelijk dus niet echt geholpen. Ze heeft die sommen allemaal later nog opgeschreven, maar soms ook zonder wat dan ook te veranderen..quote:Op zondag 24 juni 2007 15:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die 3,2 zegt natuurlijk helemaal niets over haar kunnen hè. Ik vind het niet meer dan normaal dat er wat extra binassen aanwezig zijn in een school voor dit soort situaties. Plus een waarschuwing dat het niet elke keer mogelijk is.
heb ik dus gemistquote:Op zondag 24 juni 2007 15:23 schreef teigan het volgende:
[..]
Klopt, ze kan beter.. Ik hoorde trouwens vanmorgen dat ze halverwege een binas heeft gekregen van mijn collega, maar het heeft haar uiteindelijk dus niet echt geholpen. Ze heeft die sommen allemaal later nog opgeschreven, maar soms ook zonder wat dan ook te veranderen..
gothic blackie, nu hebben ze in vmbo 3 voor het eerst een basisbinas, een soort minibinas, maar daarvoor hebben ze die niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |