Eindelijk WEEKEND
Wat is dat zwaar zeg, z'n jongerencentrum. Blagen doen echt alleen maar dingen die of niet mogen, of gewoon echt niet kunnen phoe. Maar verder wel erg leuk hoor. Alleen tot 12.00 uur is er niet veel te doen, dus dan maar een beetje schoonmaken. Ik ga nog één dagje werken daar, en dan vakantie
Met het lijnen gaat het goed, sta stil maar das ook niet erg.
Ik fiets nu elke dag z'n 12 km. En 's avonds nog ff met de honden z'n 60 min lopen.
Voel me ook helemaal toppie. Alleen was ik vandaag om 15.00 uur klaar. Ik stap de fiets op, en ben nog geen 200 meter weg, een plens bui, niet normaal meer. En binnen een paar seconden was ik zeik en zeik nat
![]()
Maar goed, thuis gekomen lekker onder de douche, huispakkie aan en warm worden nu.
![]()
Morgen weer een drukke dag. Dan ga ik helpen bij het Fatimaconvooi.
Hiermee doen 115 vrachtwagenchauffeurs. Om de bewoners van Fatima, een leuke dag te bezorgen.
Ik moet om 09.00 uur beginnen met luchpakketjes uitdelen aan de chauffeurs, die om 13.00 uur gaan rijden met ieder een bewoner van Fatima, en één begeleider hiervan. Hiermee rijden ze door de liemers, en komen dan rond 16.00 uur terug, en dan is het snoeppakketjes uitdelen, en de feesttent in
![]()
Het is erg leuk, dit organiseren ze 1x per 2 jaar, voor de bewoners (geestelijk en lichamelijk gehancicapten).
Maar het wordt een zeer zware dag. Dus nu maar ff rustig aan doen, en vanavond vroeg naar bed.
Zo, iedereen weer op de hoogte?? Nog vragen? Nee geen vragen, ok!