abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50730795
Fok! Dieetclub deel 170

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
pi_50731188
Ik ben ook weer van dep artij..

Ik ga zo nog even een boterham smeren, ik denk dat ik nog wat energie nodig heb... Of ik moet even wat gaan drinken, dan kan ook nog wel eens helepn
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 22 juni 2007 @ 15:38:33 #3
35189 Troel
scherp en bot
pi_50731676
Ik heb een erg leuke foto gezien vandaag
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50731926
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 15:38 schreef Troel het volgende:
Ik heb een erg leuke foto gezien vandaag
Cool!

Ik ga straks hardlopen en ik ben nu al een beetje zenuwachtig! Het is nl. een estafette en ik wil toch wel een fatsoenlijke tijd neerzetten!
  vrijdag 22 juni 2007 @ 15:48:32 #5
35189 Troel
scherp en bot
pi_50732035
Ja, hij is een beetje chocoladebruin
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50732054
tvp, chocoladeforum
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_50732093
tvp
pi_50732183
Ik heb gister ook een foto gezien waar ik heel blij van werd, maar dan op een andere manier.
heeft een oude pasfoto van mij en daar heb ik duidelijk een boller gezicht dan nu, ik zag het meteen toen ik die pasfoto weer zag. "Zo zie ik er nu helemaal niet meer uit!"

Foto's zijn leuk
pi_50732397
Ik zal binnenkort ook weer eens wat vergelijkingsfoto's maken, het verschil met een jaar geleden moet wel duidelijk zijn denk ik..
Al mijn tshirts en broeken die ik toen gekocht heb, zijn nu te groot...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_50732440
O ja, octo, het komt nu dichtbij he, nog 2 weken ongeveer toch?
pi_50732615
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 15:49 schreef gothic-blackie het volgende:
tvp, chocoladeforum
ik moest hier nog iets komen bespreken van jou?
pi_50732648
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 16:06 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik moest hier nog iets komen bespreken van jou?
ik heb je wel een pm gestuurd, en graag een reactie blijven geven, en niet zoals je vaak doet halverwege de discussie stoppen met reageren omdat je je gelijk niet krijgt. verder hou ik dit topic open voor mensen die bezig zijn met afvallen.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_50732701
Eindelijk WEEKEND
Wat is dat zwaar zeg, z'n jongerencentrum. Blagen doen echt alleen maar dingen die of niet mogen, of gewoon echt niet kunnen phoe. Maar verder wel erg leuk hoor. Alleen tot 12.00 uur is er niet veel te doen, dus dan maar een beetje schoonmaken. Ik ga nog één dagje werken daar, en dan vakantie

Met het lijnen gaat het goed, sta stil maar das ook niet erg.
Ik fiets nu elke dag z'n 12 km. En 's avonds nog ff met de honden z'n 60 min lopen.
Voel me ook helemaal toppie. Alleen was ik vandaag om 15.00 uur klaar. Ik stap de fiets op, en ben nog geen 200 meter weg, een plens bui, niet normaal meer. En binnen een paar seconden was ik zeik en zeik nat Maar goed, thuis gekomen lekker onder de douche, huispakkie aan en warm worden nu.

Morgen weer een drukke dag. Dan ga ik helpen bij het Fatimaconvooi.
Hiermee doen 115 vrachtwagenchauffeurs. Om de bewoners van Fatima, een leuke dag te bezorgen.
Ik moet om 09.00 uur beginnen met luchpakketjes uitdelen aan de chauffeurs, die om 13.00 uur gaan rijden met ieder een bewoner van Fatima, en één begeleider hiervan. Hiermee rijden ze door de liemers, en komen dan rond 16.00 uur terug, en dan is het snoeppakketjes uitdelen, en de feesttent in
Het is erg leuk, dit organiseren ze 1x per 2 jaar, voor de bewoners (geestelijk en lichamelijk gehancicapten).
Maar het wordt een zeer zware dag. Dus nu maar ff rustig aan doen, en vanavond vroeg naar bed.

Zo, iedereen weer op de hoogte?? Nog vragen? Nee geen vragen, ok!

pi_50732750
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 16:07 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

ik heb je wel een pm gestuurd, en graag een reactie blijven geven, en niet zoals je vaak doet halverwege de discussie stoppen met reageren omdat je je gelijk niet krijgt. verder hou ik dit topic open voor mensen die bezig zijn met afvallen.
er was geen discussie in het slanke topic en ik heb ook geen zin om er daar een te maken
  vrijdag 22 juni 2007 @ 16:13:54 #15
35189 Troel
scherp en bot
pi_50732821
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 16:11 schreef Miss_S het volgende:

[..]

er was geen discussie in het slanke topic en ik heb ook geen zin om er daar een te maken
Fijn, wij hebben geen zin om hier welke discussie dan ook met jou te voeren. Doei!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50732901
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 15:59 schreef teigan het volgende:
O ja, octo, het komt nu dichtbij he, nog 2 weken ongeveer toch?

pi_50733002
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 16:13 schreef Troel het volgende:

[..]

Fijn, wij hebben geen zin om hier welke discussie dan ook met jou te voeren. Doei!
ik word hier heen gehaalt door jouw leden hoor niet mijn idee
  vrijdag 22 juni 2007 @ 16:20:46 #18
35189 Troel
scherp en bot
pi_50733046
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 16:19 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik word hier heen gehaalt door jouw leden hoor niet mijn idee
Ow, wat grappig, niet lang geleden gaf je aan te reageren als je iets interessants zag. Maarja, als wij je hierheen halen zullen we dat niet meer doen.
Owja en het zijn niet mijn leden ofzo.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50733347
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 16:20 schreef Troel het volgende:

[..]

Ow, wat grappig, niet lang geleden gaf je aan te reageren als je iets interessants zag. Maarja, als wij je hierheen halen zullen we dat niet meer doen.
Owja en het zijn niet mijn leden ofzo.
Dames dames....

Gewoon er niet meer op in gaan. Laat gaan, laat gaan.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 16:31:07 #20
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_50733348
Volgend deeltje alweer... tss wat gaat het snel...

We zijn hier allemaal leden van Troel... krijgen we nu ook een clubblad?
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_50733367
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 16:31 schreef locutus51 het volgende:
Volgend deeltje alweer... tss wat gaat het snel...

We zijn hier allemaal leden van Troel... krijgen we nu ook een clubblad?
ja hoor voor een paar jaar lang
  vrijdag 22 juni 2007 @ 16:32:11 #22
35189 Troel
scherp en bot
pi_50733377
Ik wil best een Troel-blad uitbrengen hoor

Aanmeldingen geschieden via PM. Gratis abonnement tot wederopzegging
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 22 juni 2007 @ 16:32:52 #23
35189 Troel
scherp en bot
pi_50733399
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 16:31 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja hoor voor een paar jaar lang
Hou nou eens op met die steken onder water.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50733477
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 16:16 schreef octopussy het volgende:

[..]

Spannend!
pi_50733525
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 16:16 schreef octopussy het volgende:

[..]