Cool!quote:
ik moest hier nog iets komen bespreken van jou?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:49 schreef gothic-blackie het volgende:
tvp, chocoladeforum
ik heb je wel een pm gestuurd, en graag een reactie blijven geven, en niet zoals je vaak doet halverwege de discussie stoppen met reageren omdat je je gelijk niet krijgt. verder hou ik dit topic open voor mensen die bezig zijn met afvallen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik moest hier nog iets komen bespreken van jou?
er was geen discussie in het slanke topic en ik heb ook geen zin om er daar een te makenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:07 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ik heb je wel een pm gestuurd, en graag een reactie blijven geven, en niet zoals je vaak doet halverwege de discussie stoppen met reageren omdat je je gelijk niet krijgt. verder hou ik dit topic open voor mensen die bezig zijn met afvallen.
Fijn, wij hebben geen zin om hier welke discussie dan ook met jou te voeren. Doei!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
er was geen discussie in het slanke topic en ik heb ook geen zin om er daar een te maken
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:59 schreef teigan het volgende:
O ja, octo, het komt nu dichtbij he, nog 2 weken ongeveer toch?
ik word hier heen gehaalt door jouw leden hoor niet mijn ideequote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Fijn, wij hebben geen zin om hier welke discussie dan ook met jou te voeren. Doei!
Ow, wat grappig, niet lang geleden gaf je aan te reageren als je iets interessants zag. Maarja, als wij je hierheen halen zullen we dat niet meer doen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik word hier heen gehaalt door jouw leden hoor niet mijn idee
Dames dames....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:20 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, wat grappig, niet lang geleden gaf je aan te reageren als je iets interessants zag. Maarja, als wij je hierheen halen zullen we dat niet meer doen.
Owja en het zijn niet mijn leden ofzo.
ja hoor voor een paar jaar langquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:31 schreef locutus51 het volgende:
Volgend deeltje alweer... tss wat gaat het snel...
We zijn hier allemaal leden van Troel... krijgen we nu ook een clubblad?
Hou nou eens op met die steken onder water.quote:
Nee, meeste weerstand. Van te voren weten dat je wekenlang ziek, zwak en misselijk zult zijn en overal pijn zal hebben en de rest van je leven kleine beetjes moet eten omdat je al zo veel geprobeerd hebt om af te vallen en dat het niet lukt ondanks jarenlang dietistes en andere dingen, simpelweg omdat je lijf denkt dat het slecht is om af te vallen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:41 schreef ymme het volgende:
Dat is niet eerlijk. Dat is alleen voor mensen die niet willen. Minste weerstand zul je bedoelen
Grapje, ik hoop dat de operatie goed zal verlopen Octopussy en dat er een mooi resultaat uit zal komen. Spannend hoor.
Check mijn smiley's in het bericht. Ik meende het ook niet serieus.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, meeste weerstand. Van te voren weten dat je wekenlang ziek, zwak en misselijk zult zijn en overal pijn zal hebben en de rest van je leven kleine beetjes moet eten omdat je al zo veel geprobeerd hebt om af te vallen en dat het niet lukt ondanks jarenlang dietistes en andere dingen, simpelweg omdat je lijf denkt dat het slecht is om af te vallen.
Dan heb je de meeste weerstand te pakken hoor.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:12 schreef freecell het volgende:
Hoihoi
Ik heb een halve ananas op en het eten staat in de oven en is om half 6 klaar
Ik heb een bulklading slimfast in de koelkast staan
"Ga je aan de slimfast Freecell?"
Welnee
TARA vindt het lekker en dat moedig ik aan
toch duidelijk de minste weerstand hoor ';)quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, meeste weerstand. Van te voren weten dat je wekenlang ziek, zwak en misselijk zult zijn en overal pijn zal hebben en de rest van je leven kleine beetjes moet eten omdat je al zo veel geprobeerd hebt om af te vallen en dat het niet lukt ondanks jarenlang dietistes en andere dingen, simpelweg omdat je lijf denkt dat het slecht is om af te vallen.
Dan heb je de meeste weerstand te pakken hoor.
Ok, ik heb het volgehouden niets te zeggen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
toch duidelijk de minste weerstand hoor ';)
ziek zijn kan iedereen toch en echt niet meer kunnen eten ook
Och Miss_S, jij bent zo dom doet je zo dom voor dat ik met jou die discussie niet eens aan ga...quote:
wat is hier niet volwassen aan?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:51 schreef ymme het volgende:
[..]
Ok, ik heb het volgehouden niets te zeggen.
Maar loop nu niet elke keer dit topic te verzieken met je onnodige gelul.
Je leest gewoon net zolang mee, totdat je een tekst vind, waar je weer via jouw manier op kunt gaan reageren.
Wees nou eens verstandig, gedraag je volwassen, blijf hier weg en reageer niet meer.
Ja Miss_s, jij hebt gelijk.quote:
Ben je nou nog niet weg. Jammer.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wat is hier niet volwassen aan?
ik vind het juist onvolwassen om trots te gaan vertellen dat dat de weg van de meeste weerstand is
Dat ziek zijn van jou zekerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
toch duidelijk de minste weerstand hoor ';)
ziek zijn kan iedereen toch en echt niet meer kunnen eten ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |