abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:15:39 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_50611637
Fok! Dieetclub # 169 - Zelf, maar niet alleen ;)

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?
De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum hier op Fok!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings
We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic!

Ik wil ook!
Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.

[ Bericht 50% gewijzigd door Troel op 19-06-2007 13:23:27 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50611707
Vanavond ga ik dan eindelijk voor het eerst hardlopen! Telkens uitgesteld, maar nu klaar met de excusen
Nu eerst lekker lunchen.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:18:56 #3
35189 Troel
scherp en bot
pi_50611737
Oja, de 92 is niet meer helemaal up to date, ik ben inmiddels weer lichter Maar ik laat de 92 vooralsnog even staan.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:21:22 #4
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_50611816
Als mijn schoonzus morgen niet begint met werpen dan ga ik morgenavond weer tennissen met mijn broer, die laat me altijd behoorlijk lopen op de baan...!
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_50612084
Dat is wel lekker sportief dan als het doorgaat locutus51.

Pff, ik ben bekaf van een paar uurtjes surveilleren.. vooral de tweede zitting was nogal heftig, ik heb iemand eruit geschopt vanwege spieken, en de klas vond het proefwerk veels te moeilijk, dus dat was ook gezeur..

Nu even bijkomen, en over een uurtje de trein pakken naar mijn sollicitatie..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_50612186
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 13:18 schreef Fuente het volgende:
Vanavond ga ik dan eindelijk voor het eerst hardlopen! Telkens uitgesteld, maar nu klaar met de excusen
Nu eerst lekker lunchen.
Super! En geloof me als je staat te hijgen als een oud paard: je conditie verbetert echt héél snel door hardlopen.

En Levitation, wat je ook doet als je naar China gaat, zorg dat je koffer tegelijk met jou aankomt. Je kan er geen normale kleren kopen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_50612271
Te Vette Poster
pi_50612671
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 13:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Super! En geloof me als je staat te hijgen als een oud paard: je conditie verbetert echt héél snel door hardlopen.
Dat doe ik nog steeds regelmatig. Ik heb trouwens beloofd dat ik vrijdag mee zou lopen met een estafette in Lisse. Mocht ook mee voor de gezelligheid.
quote:
En Levitation, wat je ook doet als je naar China gaat, zorg dat je koffer tegelijk met jou aankomt. Je kan er geen normale kleren kopen
Tip: neem een setje kleding mee in je handbagage.

Ik heb net trouwens gevoetbald in mijn lunchpauze. Het was weer leuk, alleen kon je me uitwringen ondanks dat ik op doel stond!
pi_50613443
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 13:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat weet ik... heb dat probleem afgelopen jaar in HongKong gehad. Uiteindelijk een shirtje gevonden bij de Bubba Gump Company op The Peak... de grootste maat en het zat als een worstvel.
Voor beeldmateriaal... zie mijn weblog, foto's van Nieuw Zeeland. Heb het aan in een trammetje in Christchurch.

Maar ik vlieg met KLM, directe vlucht Amsterdam- Beijing dus. Als het goed is kan de koffer dus geen vluchten missen. Alleen jammer dat KLM berucht is om het kwijtraken van koffers.

[ Bericht 1% gewijzigd door Levitation op 19-06-2007 14:13:24 ]
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  dinsdag 19 juni 2007 @ 14:07:28 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_50613454
Mijn serie nieuwe kleding van de Wehkamp is aangekomen
En de harddiscrecorder ook Nouja, die bij de BCC, dus die moet nog gehaald worden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50613572
Cool!
Wat je al niet met stokjes kunt doen!
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 19 juni 2007 @ 14:12:29 #12
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_50613633
Nieuwe kleren, die wil ik ook (voor mijn nieuwe baan ) maar voorlopig zal het wel twee maanden ouwe klof worden vanwege het klussen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 19 juni 2007 @ 14:13:04 #13
13151 crew  Rewimo
pi_50613655
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 14:10 schreef Levitation het volgende:
Cool!
Wat je al niet met stokjes kunt doen!
Ik zou maar een vork meenemen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_50613688
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 14:13 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik zou maar een vork meenemen
Kan dat ook met een vork??
***Levi was here***
  dinsdag 19 juni 2007 @ 14:17:54 #15
35189 Troel
scherp en bot
pi_50613815
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 14:12 schreef Rewimo het volgende:
Nieuwe kleren, die wil ik ook (voor mijn nieuwe baan ) maar voorlopig zal het wel twee maanden ouwe klof worden vanwege het klussen
Oew, nette broeken en bloesjes zijn gaaf

Ga je ook korte rokjes kopen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 19 juni 2007 @ 14:23:11 #16
13151 crew  Rewimo
pi_50614006
Nee hoor, ik hoef daar juist niet zo heel formeel Maar ik ben wel toe aan nieuwe kleren
pi_50614776
tvp
pi_50615359
Zonet een praktijktentamen verkloot, toch nog een 7,5 er op gehaald.
Gelukkig had ik een 9,4 op de theorietoets, dus ik heb het vak afgesloten met een 8,5
pi_50615710
ik ben even naar school en ik mis bijna een compleet topic!

nog even over dat pesten van vorige topic:

ik was vroeger enorm dun ik sporte teveel maar werd ook enorm gepest, puur omdat ik dat stille meisje was dat niemand de kans wilde geven enzo. Ben nu eenmaal geen feestbeest. We hadden toentertijd ook absoluut niet veel geld en mijn moeder moest zelf de kleren naaien omdat er geen geld was voor gewone kleding (ben 22 pas , donderdag 23 dan) Dus tjah dan ben je als introvert iemand dubbel het aandachtspunt voor de popi jopi kids. Enige waar ik me in kon vinden was korfbal. enkel omdat ik daar in uitblinkte. Met de pubertijd kwam ik wel met mijn eigen mening en dat kon niet iedereen waarderen een aangezien er vriendjes politiek heerste werd ik in de laatste paar jaren flink getreiterd en maakte de selectie trainingen toch niet meer uit. Met eigen mening nieteens zeer aanwezig en irritant maar gewoon een opmerking maken als een coach een kind uitscheld... dat vond ik niet kunnen omdat ik datt zelf als kind ook niet kon waarderen....

Zo rond me 16e ben ik gestopt met topsport. de competitie en de hele sfeer kwam me de strot uit. gestopt echt in 1 keer en daarnaast kon ik vroeger alles eten en als je dan zo abrupt stopt en alles blijft eten heb je kilo's teveel. En dat ik veel eet altijd al beetje gekomen uit onzekerheid/leegheid. En toen ik zo veel sporte kon dat ook gewoon.

Nu echter sinds ik kung fu doet sinds ik 19 ben, ben ik ineens uit me stulpje gekomen en me durven te laten zien. Me niet voor schamen dat ik geen feestbeest ben en langzamerhand kreeg ik eindelijk vrienden echte vrienden dan En met korfbal was er ooit een hoog team aan me beloofd dat ik mocht trainen en zonder pardon stond ik na de zomer ineens bij een laag team bijgeschreven. Puur door die vrindjes politiek terwijl ik dat graag wilde doen... Op zich dan waarom niet dat lage team. wilde het wel maar zat op school op die tijden. En dat wisten ze al die tijden. Ik ben er serieus weggepest omdat ik er tegen opkwam als ik tegen de "beste" coaches/trainers wat zei als ze die kids vol liepen te schelden als ze iets niet goed deden. De scores van de teams waren mss wel goed... maar daar gaat een sport niet om!

Met kung fu geeft iemand na ongeveer 10 jaar trainen pas les ofzo ik deed dat na 1,5 jaar voor het eerst al. Met kung fu heb ik de kans gekregen die ik met korfbal nooit heb gehad en nu geef nu nog vaak les. Dus als ik het niet zou kunnen had iemand anders wel aangewezen over de periode heen en tijdens het trainen komen mensen op me af om vragen te stellen steeds. Doordat ik kung fu ook nog eens echt leuk vind om te doen... is het in combi gewoon enorm tof voor mij en heb ik de kans gekregen om ook eens voor de klas te staan en het "voorbeeld" te zijn. En het is dan leuk als de ouders van de kids naar je toe komen en dan tegen je zeggen dat ze nog nooit zo'n leuke les hebben gehad.

En dat zelf vertrouwen wat ik daar uit krijg ga ik nu zeker gebruiken om mijn eetgewoonte om te draaien naar gezond en de juiste hoeveelheden

edit:

stukje is wel heel lang geworden
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 19 juni 2007 @ 15:10:16 #20
13151 crew  Rewimo
pi_50615876
BlueCurl, wat een mooie positieve draai aan je stukje Super dat je je nu zo op je plek voelt met kung fu
pi_50616532
en weer een tvp. heb net ff geshopt, en me nieuwe teva's gekocht (me eerste teva's ) en ze zitten nu al heerlijk, maar heb voor de zekerheid wel blaarpleisters gekocht, anders heb ik de hele vakantie pijn aan mijn voeten verder gekocht:
-nieuwe bikini (tis een wonder, ze hadden er een die me paste )
- sloggie lange broekjes (voor onder de jurkjes, anders zijn me benen na een dag knalrood)
- scheermesjes en scheerschuim (voor als ik geen zin heb om uren in de badkamer te zitten op de vakantie met ontharingscreme)
- pleisters
- tandpasta en tandenborstel
- panadol (voor als je koppijn krijgt )
- 4 boeken bij de boekenvoordeel (mooi om achter te laten)

dus nu hopen dat ik alles heb voordat ik maandag vertrek
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 19 juni 2007 @ 15:28:58 #22
13151 crew  Rewimo
pi_50616580
Ik heb nog nooit blaren gekregen van Teva's
pi_50616608
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 15:10 schreef Rewimo het volgende:
BlueCurl, wat een mooie positieve draai aan je stukje Super dat je je nu zo op je plek voelt met kung fu
ik d8 laat ik me meteen eens voorstellen hier ipv zomaar binnenwandelen hihi

ik kan het verleden ook niet veranderen. de toekomst wel en daar ben ik al een tijdje mee bezig en nu gaan we de stap eetgewoonte doen

zijn nog wel wat meer factoren dat ik zo enorm veel/slecht eet. zoals overlijden van een vriendin toen ik 18 was. zij was ook 18 en overleed na een strijd met een hersentumor na 4 jaar echt enorm veel tegenslagen. Ze woog aan het einde nog iets van 20kg. Nieteens dacht ik. Was ook een sakalet al gewoon eigenlijk in het rouwcentrum. Werd voor gewaarschuwd zelf bij de bezoekers toen!
daarnaast heb ik het nooit goed kunnen vinden met m'n pa. mijn ouders zien dit jaar gescheiden en we hebben net het eerste deel van de verbouwing achter de rug en heb nu me pa 1,5 maand niet gezien en ik voel me er erg goed bij!

maar het is zeker zo dat het van erg naar erger ging vroeger en nu enkel naar steeds beter. En heb er een hoop levenservaring van gekregen wat me soms juist erg naar benee sleurt maar de laatste tijd steeds meer in een positieve manier invloed heeft!
pi_50616624
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 15:06 schreef BlueCurl het volgende:
edit:

stukje is wel heel lang geworden
Nou en! Ik heb het met plezier gelezen en geweldig dat je bij een totaal andere sport wèl gewaardeerd wordt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_50616648
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 15:27 schreef gothic-blackie het volgende:
en weer een tvp. heb net ff geshopt, en me nieuwe teva's gekocht (me eerste teva's ) en ze zitten nu al heerlijk, maar heb voor de zekerheid wel blaarpleisters gekocht, anders heb ik de hele vakantie pijn aan mijn voeten verder gekocht:
-nieuwe bikini (tis een wonder, ze hadden er een die me paste )
- sloggie lange broekjes (voor onder de jurkjes, anders zijn me benen na een dag knalrood)
- scheermesjes en scheerschuim (voor als ik geen zin heb om uren in de badkamer te zitten op de vakantie met ontharingscreme)
- pleisters
- tandpasta en tandenborstel
- panadol (voor als je koppijn krijgt )
- 4 boeken bij de boekenvoordeel (mooi om achter te laten)

dus nu hopen dat ik alles heb voordat ik maandag vertrek
waar ga je heen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')