Super! En geloof me als je staat te hijgen als een oud paard: je conditie verbetert echt héél snel door hardlopen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:18 schreef Fuente het volgende:
Vanavond ga ik dan eindelijk voor het eerst hardlopen! Telkens uitgesteld, maar nu klaar met de excusen
Nu eerst lekker lunchen.
Dat doe ik nog steeds regelmatig.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Super! En geloof me als je staat te hijgen als een oud paard: je conditie verbetert echt héél snel door hardlopen.
Tip: neem een setje kleding mee in je handbagage.quote:En Levitation, wat je ook doet als je naar China gaat, zorg dat je koffer tegelijk met jou aankomt. Je kan er geen normale kleren kopen![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Super! En geloof me als je staat te hijgen als een oud paard: je conditie verbetert echt héél snel door hardlopen.
En Levitation, wat je ook doet als je naar China gaat, zorg dat je koffer tegelijk met jou aankomt. Je kan er geen normale kleren kopen![]()
Ik zou maar een vork meenemenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:10 schreef Levitation het volgende:
Cool!
Wat je al niet met stokjes kunt doen!![]()
quote:
Oew, nette broeken en bloesjes zijn gaafquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:12 schreef Rewimo het volgende:
Nieuwe kleren, die wil ik ook (voor mijn nieuwe baan) maar voorlopig zal het wel twee maanden ouwe klof worden vanwege het klussen
ik d8 laat ik me meteen eens voorstellen hier ipv zomaar binnenwandelen hihiquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:10 schreef Rewimo het volgende:
BlueCurl, wat een mooie positieve draai aan je stukjeSuper dat je je nu zo op je plek voelt met kung fu
Nou en!quote:
waar ga je heen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:27 schreef gothic-blackie het volgende:
en weer een tvp. heb net ff geshopt, en me nieuwe teva's gekocht (me eerste teva's) en ze zitten nu al heerlijk, maar heb voor de zekerheid wel blaarpleisters gekocht, anders heb ik de hele vakantie pijn aan mijn voeten
verder gekocht:
-nieuwe bikini (tis een wonder, ze hadden er een die me paste)
- sloggie lange broekjes (voor onder de jurkjes, anders zijn me benen na een dag knalrood)
- scheermesjes en scheerschuim (voor als ik geen zin heb om uren in de badkamer te zitten op de vakantie met ontharingscreme)
- pleisters
- tandpasta en tandenborstel
- panadol (voor als je koppijn krijgt)
- 4 boeken bij de boekenvoordeel (mooi om achter te laten)
dus nu hopen dat ik alles heb voordat ik maandag vertrek
tossa de mar voor 14 dagen. 14 dagen lang luieren bij het zwembad en 's avonds bij een kroegje zitten (zitten bijna geen discotheken, maar die hoeven ik en vriendje ook niet)quote:
Ben ik even heel nieuwsgierig, maar merk je ook dat de sport zelf je zelfvertrouwen geeft? Niet alleen omdat anderen je accepteren, en in een training de enige rangorde die van de banden is, maar ook dat gevoel een ander aan te kunnen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:06 schreef BlueCurl het volgende:
ik ben even naar school en ik mis bijna een compleet topic!
Nu echter sinds ik kung fu doet sinds ik 19 ben, ben ik ineens uit me stulpje gekomen en me durven te laten zien. Me niet voor schamen dat ik geen feestbeest ben en langzamerhand kreeg ik eindelijk vriendenechte vrienden dan
![]()
Doordat ik kung fu ook nog eens echt leuk vind om te doen... is het in combi gewoon enorm tof voor mij en heb ik de kans gekregen om ook eens voor de klas te staan en het "voorbeeld" te zijn. En het is dan leuk als de ouders van de kids naar je toe komen en dan tegen je zeggen dat ze nog nooit zo'n leuke les hebben gehad.
En dat zelf vertrouwen wat ik daar uit krijg ga ik nu zeker gebruiken om mijn eetgewoonte om te draaien naar gezond en de juiste hoeveelheden
een sport die bij je past geeft zelfvertrouwen! ik heb tijdelijk in een fitness zaaltje rondgehangen maar daar vond ik nu echt niks aan terwijl een voormalge vriend zijn ding er helemaal had! En als je het niet leuk vind dan hou je het ook niet vol!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ben ik even heel nieuwsgierig, maar merk je ook dat de sport zelf je zelfvertrouwen geeft? Niet alleen omdat anderen je accepteren, en in een training de enige rangorde die van de banden is, maar ook dat gevoel een ander aan te kunnen?
Toen ik gepest werd, was er ook wel eens wat lichamelijk geweld, en ik kon niets doen. Wilde zo graag mezelf verdedigen, maar wist gewoon dat ik het af zou leggen en die jongen me gewoon een klap/trap zou verkopen. En hij was lang, erg lang. Onbewust wilde ik heel graag op een vechtsport, zodat ik voor mezelf op kon komen. Dat heb ik een jaar geleden gedaan: ik zit nu op taekwondo, en voel me echt een stuk zekerder. Ik ben niet meer bang voor andere mensen.![]()
Vroeg me af of je dat herkent
Dat hoge aantal vermiste koffers, daar weet ik dan ook weer wat meer van, komt doordat KLM heel veel met transfers werkt en iedere transfer is een risico om je koffer kwijt te raken. Gewoon van A naar B en op tijd intrekken en het risico is nihil.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat weet ik... heb dat probleem afgelopen jaar in HongKong gehad.
Uiteindelijk een shirtje gevonden bij de Bubba Gump Company op The Peak... de grootste maat en het zat als een worstvel.
![]()
Voor beeldmateriaal... zie mijn weblog, foto's van Nieuw Zeeland. Heb het aan in een trammetje in Christchurch.
Maar ik vlieg met KLM, directe vlucht Amsterdam- Beijing dus. Als het goed is kan de koffer dus geen vluchten missen. Alleen jammer dat KLM berucht is om het kwijtraken van koffers.![]()
quote:
dan kan je beter een plakje ontbijtkoek nemenquote:
Oh stoer!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:57 schreef Ymke het volgende:
Ik deed ook aan taekwondo , ja ja zelfs op mijn leeftijd , heb er alleen een enorme blessure opgelopen ( ja ja de leeftijd he? )
als je een 7,5 haalt, heb je het allerminst verklootquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:57 schreef freecell het volgende:
Zonet een praktijktentamen verkloot, toch nog een 7,5 er op gehaald.
Gelukkig had ik een 9,4 op de theorietoets, dus ik heb het vak afgesloten met een 8,5
Ja hoor mag je allemaal vragen , ik zat /zit bij de itf en heb groene band gehaald , ik ben echter al 42 dus dat gaat niet zo snel. Ik heb mijn kuitspier bij een sprong in de lengte gespleten en daarna een trombose opgelopen. Ben er dus erg lang uitgeweest.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh stoer!Mag ik vragen, waar (WTF of ITF) en hoe ver je gekomen bent (band) in hoeveel tijd?
Veel mensen bij mij op de vereniging hebben ook blessures, vooral aan enkels. Ik had zelf een knieblessure van het hardlopen, maar daar heb ik hier juist totaal geen last van. Dat is alleen maar beter geworden gelukkig. En over 3 weken tkd examen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |