abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:15:39 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_50611637
Fok! Dieetclub # 169 - Zelf, maar niet alleen ;)

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?
De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum hier op Fok!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings
We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic!

Ik wil ook!
Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.

[ Bericht 50% gewijzigd door Troel op 19-06-2007 13:23:27 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50611707
Vanavond ga ik dan eindelijk voor het eerst hardlopen! Telkens uitgesteld, maar nu klaar met de excusen
Nu eerst lekker lunchen.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:18:56 #3
35189 Troel
scherp en bot
pi_50611737
Oja, de 92 is niet meer helemaal up to date, ik ben inmiddels weer lichter Maar ik laat de 92 vooralsnog even staan.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:21:22 #4
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_50611816
Als mijn schoonzus morgen niet begint met werpen dan ga ik morgenavond weer tennissen met mijn broer, die laat me altijd behoorlijk lopen op de baan...!
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_50612084
Dat is wel lekker sportief dan als het doorgaat locutus51.

Pff, ik ben bekaf van een paar uurtjes surveilleren.. vooral de tweede zitting was nogal heftig, ik heb iemand eruit geschopt vanwege spieken, en de klas vond het proefwerk veels te moeilijk, dus dat was ook gezeur..

Nu even bijkomen, en over een uurtje de trein pakken naar mijn sollicitatie..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_50612186
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 13:18 schreef Fuente het volgende:
Vanavond ga ik dan eindelijk voor het eerst hardlopen! Telkens uitgesteld, maar nu klaar met de excusen
Nu eerst lekker lunchen.
Super! En geloof me als je staat te hijgen als een oud paard: je conditie verbetert echt héél snel door hardlopen.

En Levitation, wat je ook doet als je naar China gaat, zorg dat je koffer tegelijk met jou aankomt. Je kan er geen normale kleren kopen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_50612271
Te Vette Poster
pi_50612671
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 13:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Super! En geloof me als je staat te hijgen als een oud paard: je conditie verbetert echt héél snel door hardlopen.
Dat doe ik nog steeds regelmatig. Ik heb trouwens beloofd dat ik vrijdag mee zou lopen met een estafette in Lisse. Mocht ook mee voor de gezelligheid.
quote:
En Levitation, wat je ook doet als je naar China gaat, zorg dat je koffer tegelijk met jou aankomt. Je kan er geen normale kleren kopen
Tip: neem een setje kleding mee in je handbagage.

Ik heb net trouwens gevoetbald in mijn lunchpauze. Het was weer leuk, alleen kon je me uitwringen ondanks dat ik op doel stond!
pi_50613443
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 13:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat weet ik... heb dat probleem afgelopen jaar in HongKong gehad. Uiteindelijk een shirtje gevonden bij de Bubba Gump Company op The Peak... de grootste maat en het zat als een worstvel.
Voor beeldmateriaal... zie mijn weblog, foto's van Nieuw Zeeland. Heb het aan in een trammetje in Christchurch.

Maar ik vlieg met KLM, directe vlucht Amsterdam- Beijing dus. Als het goed is kan de koffer dus geen vluchten missen. Alleen jammer dat KLM berucht is om het kwijtraken van koffers.

[ Bericht 1% gewijzigd door Levitation op 19-06-2007 14:13:24 ]
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  dinsdag 19 juni 2007 @ 14:07:28 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_50613454
Mijn serie nieuwe kleding van de Wehkamp is aangekomen
En de harddiscrecorder ook Nouja, die bij de BCC, dus die moet nog gehaald worden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50613572
Cool!
Wat je al niet met stokjes kunt doen!
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 19 juni 2007 @ 14:12:29 #12
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_50613633
Nieuwe kleren, die wil ik ook (voor mijn nieuwe baan ) maar voorlopig zal het wel twee maanden ouwe klof worden vanwege het klussen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 19 juni 2007 @ 14:13:04 #13
13151 crew  Rewimo
pi_50613655
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 14:10 schreef Levitation het volgende:
Cool!
Wat je al niet met stokjes kunt doen!
Ik zou maar een vork meenemen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_50613688
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 14:13 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik zou maar een vork meenemen
Kan dat ook met een vork??
***Levi was here***
  dinsdag 19 juni 2007 @ 14:17:54 #15
35189 Troel
scherp en bot
pi_50613815
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 14:12 schreef Rewimo het volgende:
Nieuwe kleren, die wil ik ook (voor mijn nieuwe baan ) maar voorlopig zal het wel twee maanden ouwe klof worden vanwege het klussen
Oew, nette broeken en bloesjes zijn gaaf

Ga je ook korte rokjes kopen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 19 juni 2007 @ 14:23:11 #16
13151 crew  Rewimo
pi_50614006
Nee hoor, ik hoef daar juist niet zo heel formeel Maar ik ben wel toe aan nieuwe kleren
pi_50614776
tvp
pi_50615359
Zonet een praktijktentamen verkloot, toch nog een 7,5 er op gehaald.
Gelukkig had ik een 9,4 op de theorietoets, dus ik heb het vak afgesloten met een 8,5
pi_50615710
ik ben even naar school en ik mis bijna een compleet topic!

nog even over dat pesten van vorige topic:

ik was vroeger enorm dun ik sporte teveel maar werd ook enorm gepest, puur omdat ik dat stille meisje was dat niemand de kans wilde geven enzo. Ben nu eenmaal geen feestbeest. We hadden toentertijd ook absoluut niet veel geld en mijn moeder moest zelf de kleren naaien omdat er geen geld was voor gewone kleding (ben 22 pas , donderdag 23 dan) Dus tjah dan ben je als introvert iemand dubbel het aandachtspunt voor de popi jopi kids. Enige waar ik me in kon vinden was korfbal. enkel omdat ik daar in uitblinkte. Met de pubertijd kwam ik wel met mijn eigen mening en dat kon niet iedereen waarderen een aangezien er vriendjes politiek heerste werd ik in de laatste paar jaren flink getreiterd en maakte de selectie trainingen toch niet meer uit. Met eigen mening nieteens zeer aanwezig en irritant maar gewoon een opmerking maken als een coach een kind uitscheld... dat vond ik niet kunnen omdat ik datt zelf als kind ook niet kon waarderen....

Zo rond me 16e ben ik gestopt met topsport. de competitie en de hele sfeer kwam me de strot uit. gestopt echt in 1 keer en daarnaast kon ik vroeger alles eten en als je dan zo abrupt stopt en alles blijft eten heb je kilo's teveel. En dat ik veel eet altijd al beetje gekomen uit onzekerheid/leegheid. En toen ik zo veel sporte kon dat ook gewoon.

Nu echter sinds ik kung fu doet sinds ik 19 ben, ben ik ineens uit me stulpje gekomen en me durven te laten zien. Me niet voor schamen dat ik geen feestbeest ben en langzamerhand kreeg ik eindelijk vrienden echte vrienden dan En met korfbal was er ooit een hoog team aan me beloofd dat ik mocht trainen en zonder pardon stond ik na de zomer ineens bij een laag team bijgeschreven. Puur door die vrindjes politiek terwijl ik dat graag wilde doen... Op zich dan waarom niet dat lage team. wilde het wel maar zat op school op die tijden. En dat wisten ze al die tijden. Ik ben er serieus weggepest omdat ik er tegen opkwam als ik tegen de "beste" coaches/trainers wat zei als ze die kids vol liepen te schelden als ze iets niet goed deden. De scores van de teams waren mss wel goed... maar daar gaat een sport niet om!

Met kung fu geeft iemand na ongeveer 10 jaar trainen pas les ofzo ik deed dat na 1,5 jaar voor het eerst al. Met kung fu heb ik de kans gekregen die ik met korfbal nooit heb gehad en nu geef nu nog vaak les. Dus als ik het niet zou kunnen had iemand anders wel aangewezen over de periode heen en tijdens het trainen komen mensen op me af om vragen te stellen steeds. Doordat ik kung fu ook nog eens echt leuk vind om te doen... is het in combi gewoon enorm tof voor mij en heb ik de kans gekregen om ook eens voor de klas te staan en het "voorbeeld" te zijn. En het is dan leuk als de ouders van de kids naar je toe komen en dan tegen je zeggen dat ze nog nooit zo'n leuke les hebben gehad.

En dat zelf vertrouwen wat ik daar uit krijg ga ik nu zeker gebruiken om mijn eetgewoonte om te draaien naar gezond en de juiste hoeveelheden

edit:

stukje is wel heel lang geworden
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 19 juni 2007 @ 15:10:16 #20
13151 crew  Rewimo
pi_50615876
BlueCurl, wat een mooie positieve draai aan je stukje Super dat je je nu zo op je plek voelt met kung fu
pi_50616532
en weer een tvp. heb net ff geshopt, en me nieuwe teva's gekocht (me eerste teva's ) en ze zitten nu al heerlijk, maar heb voor de zekerheid wel blaarpleisters gekocht, anders heb ik de hele vakantie pijn aan mijn voeten verder gekocht:
-nieuwe bikini (tis een wonder, ze hadden er een die me paste )
- sloggie lange broekjes (voor onder de jurkjes, anders zijn me benen na een dag knalrood)
- scheermesjes en scheerschuim (voor als ik geen zin heb om uren in de badkamer te zitten op de vakantie met ontharingscreme)
- pleisters
- tandpasta en tandenborstel
- panadol (voor als je koppijn krijgt )
- 4 boeken bij de boekenvoordeel (mooi om achter te laten)

dus nu hopen dat ik alles heb voordat ik maandag vertrek
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 19 juni 2007 @ 15:28:58 #22
13151 crew  Rewimo
pi_50616580
Ik heb nog nooit blaren gekregen van Teva's
pi_50616608
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 15:10 schreef Rewimo het volgende:
BlueCurl, wat een mooie positieve draai aan je stukje Super dat je je nu zo op je plek voelt met kung fu
ik d8 laat ik me meteen eens voorstellen hier ipv zomaar binnenwandelen hihi

ik kan het verleden ook niet veranderen. de toekomst wel en daar ben ik al een tijdje mee bezig en nu gaan we de stap eetgewoonte doen

zijn nog wel wat meer factoren dat ik zo enorm veel/slecht eet. zoals overlijden van een vriendin toen ik 18 was. zij was ook 18 en overleed na een strijd met een hersentumor na 4 jaar echt enorm veel tegenslagen. Ze woog aan het einde nog iets van 20kg. Nieteens dacht ik. Was ook een sakalet al gewoon eigenlijk in het rouwcentrum. Werd voor gewaarschuwd zelf bij de bezoekers toen!
daarnaast heb ik het nooit goed kunnen vinden met m'n pa. mijn ouders zien dit jaar gescheiden en we hebben net het eerste deel van de verbouwing achter de rug en heb nu me pa 1,5 maand niet gezien en ik voel me er erg goed bij!

maar het is zeker zo dat het van erg naar erger ging vroeger en nu enkel naar steeds beter. En heb er een hoop levenservaring van gekregen wat me soms juist erg naar benee sleurt maar de laatste tijd steeds meer in een positieve manier invloed heeft!
pi_50616624
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 15:06 schreef BlueCurl het volgende:
edit:

stukje is wel heel lang geworden
Nou en! Ik heb het met plezier gelezen en geweldig dat je bij een totaal andere sport wèl gewaardeerd wordt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_50616648
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 15:27 schreef gothic-blackie het volgende:
en weer een tvp. heb net ff geshopt, en me nieuwe teva's gekocht (me eerste teva's ) en ze zitten nu al heerlijk, maar heb voor de zekerheid wel blaarpleisters gekocht, anders heb ik de hele vakantie pijn aan mijn voeten verder gekocht:
-nieuwe bikini (tis een wonder, ze hadden er een die me paste )
- sloggie lange broekjes (voor onder de jurkjes, anders zijn me benen na een dag knalrood)
- scheermesjes en scheerschuim (voor als ik geen zin heb om uren in de badkamer te zitten op de vakantie met ontharingscreme)
- pleisters
- tandpasta en tandenborstel
- panadol (voor als je koppijn krijgt )
- 4 boeken bij de boekenvoordeel (mooi om achter te laten)

dus nu hopen dat ik alles heb voordat ik maandag vertrek
waar ga je heen?
pi_50616748
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 15:31 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

waar ga je heen?
tossa de mar voor 14 dagen. 14 dagen lang luieren bij het zwembad en 's avonds bij een kroegje zitten (zitten bijna geen discotheken, maar die hoeven ik en vriendje ook niet)

oftewel gewoon ontspannen op vakantie
pi_50617339
ga dit jaar niet op vakantie maar klinkt erg lekker in ieder geval! Heb ik vorig jaar in griekenland gedaan.. ook in een afgelegen dorp ipv discotheek plaats echt me heerlijk vermaakt. lekker fotootjes geschoten enzo.. echt heerlijk.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 19 juni 2007 @ 15:49:47 #28
13151 crew  Rewimo
pi_50617398
Ik ga naar Duitsland op vakantie. En dan blijf ik er meteen
  dinsdag 19 juni 2007 @ 15:56:33 #29
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_50617643
Ik ga naar Oostenrijk op vakantie, en wil daar wel blijven, maar kom toch weer na 2 weken terug...
pi_50618708
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 15:06 schreef BlueCurl het volgende:
ik ben even naar school en ik mis bijna een compleet topic!

Nu echter sinds ik kung fu doet sinds ik 19 ben, ben ik ineens uit me stulpje gekomen en me durven te laten zien. Me niet voor schamen dat ik geen feestbeest ben en langzamerhand kreeg ik eindelijk vrienden echte vrienden dan

Doordat ik kung fu ook nog eens echt leuk vind om te doen... is het in combi gewoon enorm tof voor mij en heb ik de kans gekregen om ook eens voor de klas te staan en het "voorbeeld" te zijn. En het is dan leuk als de ouders van de kids naar je toe komen en dan tegen je zeggen dat ze nog nooit zo'n leuke les hebben gehad.

En dat zelf vertrouwen wat ik daar uit krijg ga ik nu zeker gebruiken om mijn eetgewoonte om te draaien naar gezond en de juiste hoeveelheden
Ben ik even heel nieuwsgierig, maar merk je ook dat de sport zelf je zelfvertrouwen geeft? Niet alleen omdat anderen je accepteren, en in een training de enige rangorde die van de banden is, maar ook dat gevoel een ander aan te kunnen?

Toen ik gepest werd, was er ook wel eens wat lichamelijk geweld, en ik kon niets doen. Wilde zo graag mezelf verdedigen, maar wist gewoon dat ik het af zou leggen en die jongen me gewoon een klap/trap zou verkopen. En hij was lang, erg lang. Onbewust wilde ik heel graag op een vechtsport, zodat ik voor mezelf op kon komen. Dat heb ik een jaar geleden gedaan: ik zit nu op taekwondo, en voel me echt een stuk zekerder. Ik ben niet meer bang voor andere mensen.

Vroeg me af of je dat herkent
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 19 juni 2007 @ 16:57:46 #31
79550 Ymke
your ghost
pi_50619789
Ik deed ook aan taekwondo , ja ja zelfs op mijn leeftijd , heb er alleen een enorme blessure opgelopen ( ja ja de leeftijd he? )En nu zwem ik alleen en doe smaandags body gym

Ik ga vanavond de camera van mijn broer op halen , ik mag hem lenen , ik voel me nu zelf een beetje gelukkig
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_50619958
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 16:24 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ben ik even heel nieuwsgierig, maar merk je ook dat de sport zelf je zelfvertrouwen geeft? Niet alleen omdat anderen je accepteren, en in een training de enige rangorde die van de banden is, maar ook dat gevoel een ander aan te kunnen?

Toen ik gepest werd, was er ook wel eens wat lichamelijk geweld, en ik kon niets doen. Wilde zo graag mezelf verdedigen, maar wist gewoon dat ik het af zou leggen en die jongen me gewoon een klap/trap zou verkopen. En hij was lang, erg lang. Onbewust wilde ik heel graag op een vechtsport, zodat ik voor mezelf op kon komen. Dat heb ik een jaar geleden gedaan: ik zit nu op taekwondo, en voel me echt een stuk zekerder. Ik ben niet meer bang voor andere mensen.

Vroeg me af of je dat herkent
een sport die bij je past geeft zelfvertrouwen! ik heb tijdelijk in een fitness zaaltje rondgehangen maar daar vond ik nu echt niks aan terwijl een voormalge vriend zijn ding er helemaal had! En als je het niet leuk vind dan hou je het ook niet vol!

kung fu vind ik uitdagend, ik kan zelf bepalen hoe ver ik wil gaan... hele open sfeer waar ik train... Uhm ik doe examen omdat het er een beetje bijhoort. geeft wel wat extra's maar ik doe het er niet om. Ik gaf ook met een wat lager bandje al les aan wat hogere.. niet de hoogste enzo hoor maar puur omdat sommige mensen gewoon niet vanzich zelf hebben om les te kunnen geven en zijn meestal die het oo niet leuk vinden en willen. maar sommige willen het ook gewoon niet.

Wat ik nog steeds heel erg lekker vind is dat ik geheel werd geaccepteerd tussen alle slanke/gespierde mensjes en dat mijn inzet/persoonlijkheid telde en niet mijn uiterlijk en dat verwachte ik eigenlijk totaal niet van een vechtschool! Ben er toevallig via via gekomen enzo. Hetgeen wat wel nbeetje telt is dat iedereen mijn techniek erg degelijk vind en dat ik dat over kan brengen. Geen idee. ik doe gewoon "mijn" ding! Ben blij als ik iemand anders kan helpen vaak Geeft mij een goed gevoel!

Ik ben zeker een stuk zekerder geworden door kung fu. ook gewoon omdat ik er het naar me zin heb en vele vrienden ervan heb gekregen die me accepteren zoals wie ik ben! daarnaast is het zeker zo dat ik steviger in mijn schoenen sta mocht er iemand ineens kwaadwillig zijn. Geen idee of mijn kunsten mijn leven dan kunnen redden mocht het zover komen maar je hebt wel een voordeel gekregen en dat maakt mij zeker zekerder om tegen aan te kijken en dat resulteert zeker weten in het feit dat mensen minder snel een opmerking maken. Ook al ben ik nog steeds een lekker stil tiepje.. ondanks dat ook iets is veranderd maar ben zeker geen feestbeest lekker thuis hangen of met vrienden de in het algemeen voor vele andere de saaiere hobbies uitvoeren enzo
pi_50622488
Ik heb een beetje een vreemde vraag misschien, maar ik neem van de week afscheid op mijn werkplek. Nu zat ik te denken, dan geef ik alle collega's een doosje merci.

Je raad het al, ik bedenk me net dat de helft aan het lijnen/Sonja bakkeren is..

Weten jullie misschien wat ik anders zou kunnen geven?
pi_50622606
Dan geven ze het toch gewoon aan iemand anders? Op mijn werk altijd genoeg animo voor chocola en snoep hoor

Of anders een theekopje met een paar zakjes thee erin? Een plantje? Roos? Zeep? Leuk kaartje?
pi_50622687
een zak eierkoeken...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_50622708
eierkoeken

sorry, flauw.. Misschien gewoon lekker fruit?

BlueCurl, Kung fu is echt een hele stoere sport Ik denk dat ik ook een sport ga zoeken die ik LEUK vind als ik een beetje in vorm ben (lees: 30 kilo lichter ). Fitness vind ik ook saai.
pi_50622939
Ik heb zelf heel veel aan het skaten..
Ik vind het lekker ontspannend om te doen, en stiekem ben ik er ook best goed in.. Ik ga iig sneller dan de meeste dames en heren...
pi_50623077
Bedankt allemaal
pi_50623748
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 14:07 schreef Levitation het volgende:

[..]

Dat weet ik... heb dat probleem afgelopen jaar in HongKong gehad. Uiteindelijk een shirtje gevonden bij de Bubba Gump Company op The Peak... de grootste maat en het zat als een worstvel.
Voor beeldmateriaal... zie mijn weblog, foto's van Nieuw Zeeland. Heb het aan in een trammetje in Christchurch.

Maar ik vlieg met KLM, directe vlucht Amsterdam- Beijing dus. Als het goed is kan de koffer dus geen vluchten missen. Alleen jammer dat KLM berucht is om het kwijtraken van koffers.
Dat hoge aantal vermiste koffers, daar weet ik dan ook weer wat meer van, komt doordat KLM heel veel met transfers werkt en iedere transfer is een risico om je koffer kwijt te raken. Gewoon van A naar B en op tijd intrekken en het risico is nihil.

BlueCurl, mooi verhaal. Kan me zo goed voorstellen dat je je nu tig keer beter voelt!
  dinsdag 19 juni 2007 @ 19:43:36 #40
79550 Ymke
your ghost
pi_50625773
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 18:18 schreef teigan het volgende:
een zak eierkoeken...
pi_50625928
tvp
  † In Memoriam † dinsdag 19 juni 2007 @ 19:53:11 #42
43556 miss_dynastie
pi_50626152
Ik moest lachen om de eierkoeken
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 19 juni 2007 @ 19:54:31 #43
13151 crew  Rewimo
pi_50626212
Een eierkoek heeft 105 kcal
pi_50626570
Ik las er vandaag inderdaad nog een stukje over, diegenen die Sonja aanraadt hebben minder kcal, maarja, eierkoeken zijn er ook in verschillende soorten en maten, dus die hebben regelmatig meer kcal dan dat de SB volgers denken..
  dinsdag 19 juni 2007 @ 20:05:20 #45
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_50626613
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:54 schreef Rewimo het volgende:
Een eierkoek heeft 105 kcal
dan kan je beter een plakje ontbijtkoek nemen
ik wilde ze vandaag halen, maar had er geen zin meer in, maar goed ook
ik ga nu overigens ook weer serieus minderen, ben het afgelopen jaar ruim 10 kilo aangekomen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_50626669
Ik vind eierkoeken lekker!
pi_50628018
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 16:57 schreef Ymke het volgende:
Ik deed ook aan taekwondo , ja ja zelfs op mijn leeftijd , heb er alleen een enorme blessure opgelopen ( ja ja de leeftijd he? )
Oh stoer! Mag ik vragen, waar (WTF of ITF) en hoe ver je gekomen bent (band) in hoeveel tijd? Veel mensen bij mij op de vereniging hebben ook blessures, vooral aan enkels. Ik had zelf een knieblessure van het hardlopen, maar daar heb ik hier juist totaal geen last van. Dat is alleen maar beter geworden gelukkig. En over 3 weken tkd examen
  dinsdag 19 juni 2007 @ 20:48:17 #48
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50628163
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 14:57 schreef freecell het volgende:
Zonet een praktijktentamen verkloot, toch nog een 7,5 er op gehaald.
Gelukkig had ik een 9,4 op de theorietoets, dus ik heb het vak afgesloten met een 8,5
als je een 7,5 haalt, heb je het allerminst verkloot .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 19 juni 2007 @ 20:54:35 #49
35189 Troel
scherp en bot
pi_50628391
Nouja, als je er anders een 9 voor zou kunnen halen

Mijn vader vond altijd dat ik een punt hoger had moeten halen dan dat ik haalde, dat is ook niet leuk.

Gelukkig is mijn vader bijgetrokken (en ik ook)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 19 juni 2007 @ 21:12:16 #50
79550 Ymke
your ghost
pi_50629011
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 20:44 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oh stoer! Mag ik vragen, waar (WTF of ITF) en hoe ver je gekomen bent (band) in hoeveel tijd? Veel mensen bij mij op de vereniging hebben ook blessures, vooral aan enkels. Ik had zelf een knieblessure van het hardlopen, maar daar heb ik hier juist totaal geen last van. Dat is alleen maar beter geworden gelukkig. En over 3 weken tkd examen
Ja hoor mag je allemaal vragen , ik zat /zit bij de itf en heb groene band gehaald , ik ben echter al 42 dus dat gaat niet zo snel. Ik heb mijn kuitspier bij een sprong in de lengte gespleten en daarna een trombose opgelopen. Ben er dus erg lang uitgeweest.

Beetje huiverig om weer te gaan beginnen
  dinsdag 19 juni 2007 @ 21:16:52 #51
35189 Troel
scherp en bot
pi_50629191
In hoeverre is het mogelijk om Bert me die vitamine B/D spuiten te laten geven? Mag dat of moet dat echt door een arts?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 19 juni 2007 @ 21:21:23 #52
79550 Ymke
your ghost
pi_50629367
Nee , hij kan dat je ook geven als hij het geleerd wordt door een verpleegkundige
  dinsdag 19 juni 2007 @ 21:22:46 #53
79550 Ymke
your ghost
pi_50629405
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 21:21 schreef Ymke het volgende:
Nee , hij kan dat je ook geven als hij het geleerd wordt door een verpleegkundige
Ik wil het hem wel leren hoor
pi_50632942
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 18:19 schreef octopussy het volgende:

BlueCurl, Kung fu is echt een hele stoere sport Ik denk dat ik ook een sport ga zoeken die ik LEUK vind als ik een beetje in vorm ben (lees: 30 kilo lichter ). Fitness vind ik ook saai.
kung fu is ook heel stoer hihi!maar vooral rustgevend doe je heel voorzichtig en verstandig eerder met je knie tijdens sporten.. glij je uit na het douchen... au! heb daar die kleedkamer geheel vol staan schelden zeg. hopelijk is dit binnen een week over en anders vrees ik weer een knie operatie... jah als je knieen eenmaal wat mankeren kom je er ook echt niet meer vanaf volgens mij...
pi_50633451
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 20:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

als je een 7,5 haalt, heb je het allerminst verkloot .
Heb ik wel. De reden dat ik geen 9 had waren namelijk fouten van mijn kant.
Toen ik klaar was met de praktijktoets was het dan ook "ow fuck... "
Maarja, 7.5 is ook nog wel tof.

Heb voor een ander keuzevak vandaag ook een 9 teruggekregen, dus ben wel beetje vrolijk.
pi_50633647
ik ben vrolijk als ik over ga lukt me wel hoor daar niet van op zich de vakken die ik heb gedaan heb ik 7 of hoger en 1 6-je...
pi_50634859
oehh miss_dynastie, aan het mee discusseren in ons (vriendje en ik) topic in WGR?
  † In Memoriam † dinsdag 19 juni 2007 @ 23:26:28 #58
43556 miss_dynastie
pi_50635006
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 23:22 schreef gothic-blackie het volgende:
oehh miss_dynastie, aan het mee discusseren in ons (vriendje en ik) topic in WGR?
Yep. Maar het spijt me, maar ik zie niet echt mogelijkheden, behalve de politie bellen, misschien hebben die hier een potje voor.
pi_50635116
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 23:26 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Yep. Maar het spijt me, maar ik zie niet echt mogelijkheden, behalve de politie bellen, misschien hebben die hier een potje voor.
je hebt een pm
pi_50640745
Goedemorgen
* freecell heeft koffie!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 juni 2007 @ 07:02:28 #61
13151 crew  Rewimo
pi_50640749
Ik gelukkig niet Ik heb melk met cornflakes
pi_50640751
Goeiemorgen..
ik heb geen koffie, wel 2 boterhammen..
pi_50640752
Koffie is best lekker
Beetje beroerd geslapen hier De poes vond van niet.
Nog één keer en ze wordt verbannen uit de slaapkamer !
pi_50640755
Het is nog veel te vroeg om te eten!
  woensdag 20 juni 2007 @ 07:11:37 #65
79550 Ymke
your ghost
pi_50640768
mogguh dames , blijft het droog? Ik wil foto;s gaan maken
  woensdag 20 juni 2007 @ 07:14:06 #66
79550 Ymke
your ghost
pi_50640775
ben vandaag precies 75 kilo
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 juni 2007 @ 07:14:57 #67
13151 crew  Rewimo
pi_50640776
Alsjeblieft:
quote:
VANOCHTEND BUIEN

Een buienzone boven ons land trekt
noordwaarts.In de loop van de ochtend
vallen de meeste buien in het noorden
en oosten.Daarbij is een kleine kans op
onweer.

In de loop van de dag komt vanuit het
zuidwesten de zon weer tevoorschijn en
wordt het vrijwel overal droog.Daarbij
stijgt het kwik naar 20 tot 25-C.

De komende dagen is het wisselvallig
en daalt de middagtemperatuur tot 18-C
in het weekeinde.De zon schijnt nu en
dan,maar de kans op buien is groot.
Teletekst
pi_50640779
je blijft omlaag schieten ymke!

Ik weet niet of het droog blijft, het heeft hier wel geregend..

Mijn darmen zijn nog steeds van slag door die griek van het weekend denk ik... Echt vervelend, het is nogal pijnlijk nu om naar de wc te gaan..
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 juni 2007 @ 07:15:43 #69
13151 crew  Rewimo
pi_50640781
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 07:03 schreef freecell het volgende:
Het is nog veel te vroeg om te eten!
Student! Ik moet zometeen werken ja
  woensdag 20 juni 2007 @ 07:21:45 #70
79550 Ymke
your ghost
pi_50640813
Merci Rewimo

En ik schiet wel omlaag , maar ik begin weer normaal te eten dus nu een gezond eetpatroon proberen vast te houden , (ik wil ook niet meer afvallen want dan moet ik naar het andere topic )
  woensdag 20 juni 2007 @ 07:22:41 #71
79550 Ymke
your ghost
pi_50640821
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 07:15 schreef teigan het volgende:
je blijft omlaag schieten ymke!

Ik weet niet of het droog blijft, het heeft hier wel geregend..

Mijn darmen zijn nog steeds van slag door die griek van het weekend denk ik... Echt vervelend, het is nogal pijnlijk nu om naar de wc te gaan..
Beetje zinkzalf op je anus smeren helpt wel
  woensdag 20 juni 2007 @ 07:23:33 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50640826
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 07:21 schreef Ymke het volgende:
Merci Rewimo

En ik schiet wel omlaag , maar ik begin weer normaal te eten dus nu een gezond eetpatroon proberen vast te houden , (ik wil ook niet meer afvallen want dan moet ik naar het andere topic )
uh, daar is het ook heel gezellig hoor .

(maar niet heus ).
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 20 juni 2007 @ 07:27:35 #73
79550 Ymke
your ghost
pi_50640843
Ik weet het niet Viking het was niet als sneer naar het andere topic bedoelt maar de dames hier zijn erg lief voor me geweest de afgelopen tijd , zo bedoelde ik het meer
pi_50640978
Goedemorgen dames Half negen is gewoon veel te vroeg voor colleges
pi_50640993
Ik zat om half 7 al op de fiets hoor! Ok, ik heb nog niets gegeten, maar heb wel al een uur gesport.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 juni 2007 @ 08:03:29 #76
13151 crew  Rewimo
pi_50641048
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 07:55 schreef omearos het volgende:
Je bent gewoon verwend Wacht maar tot je groot bent en elke dag vroeg je nest uit moet...
pi_50641160
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 08:03 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Je bent gewoon verwend Wacht maar tot je groot bent en elke dag vroeg je nest uit moet...
Later als ik groot ben word ik gewoon rijk en hoef ik niet te werken
  woensdag 20 juni 2007 @ 08:16:23 #78
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_50641179
Goodmorning...

wat een drukte alweer hier op de vroege ochtend.. pff eerst maar eens koffie scoren hiero....
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 juni 2007 @ 08:22:07 #79
13151 crew  Rewimo
pi_50641263
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 08:15 schreef omearos het volgende:
Later als ik groot ben word ik gewoon rijk en hoef ik niet te werken
Vertel me ff hoe
  woensdag 20 juni 2007 @ 08:28:04 #80
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_50641322
Dat wil ik ook wel ff weten... pff kan dan weer richting mijn bedje....
  woensdag 20 juni 2007 @ 08:29:39 #81
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50641338
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 08:22 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Vertel me ff hoe
met een bejaarde miljonair trouwen? .
Niet meer actief op Fok!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 juni 2007 @ 08:41:24 #82
13151 crew  Rewimo
pi_50641487
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 08:29 schreef Viking84 het volgende:
met een bejaarde miljonair trouwen? .
Ja zeg, net nu ik een jonge god aan de haak heb geslagen?

qltel is 2 jaar jonger dan ik
  woensdag 20 juni 2007 @ 08:42:10 #83
79550 Ymke
your ghost
pi_50641503
Weet je wat raar is? Ik ben net allemaal kleding aan het uitzoeken ./passen en er kan heel veel weg , nu heb ik gelukkig veel bewaard van toen ik nog rookte en veel slanker was . En ik pas weer veel shirtjes , en dan zie ik er eigenlijk best goed uit , en dat vind ik dan ook weer eng

Raar mens ben ik toch
  woensdag 20 juni 2007 @ 08:52:45 #84
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50641655
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 08:42 schreef Ymke het volgende:
Weet je wat raar is? Ik ben net allemaal kleding aan het uitzoeken ./passen en er kan heel veel weg , nu heb ik gelukkig veel bewaard van toen ik nog rookte en veel slanker was . En ik pas weer veel shirtjes , en dan zie ik er eigenlijk best goed uit , en dat vind ik dan ook weer eng

Raar mens ben ik toch
Ik snap heel goed wat je bedoelt. Ik heb soms het gevoel dat ik naar iemand anders kijk in de spiegel. Mijn ideeën over mezelf zijn radicaal veranderd de laatste tijd.

Verder koop ik liever nieuwe kleren dan allemaal oude shirtjes aan te trekken. Zo heb ik nog een Levi's die ik vroeger vaak heb aangehad (toen ik 17 was). Die past nu weer, maar het is wel een lelijk rotding. Geen patroontjes, geen washed denim (want dat had je toen nog niet). Gewoon een saaie donkere spijkerbroek .
Niet meer actief op Fok!
pi_50641766
hehe ik bewaar ook al me oude kleren! Maar heb pas wel enkel alles uitgezocht en alleen het geen wat ik nu nog enorm tof vond heb ik nnog liggen!
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 07:55 schreef omearos het volgende:
heb ik morgen ook! en indd is gewoon veel ste vroeg. En dan nog wel college van algebra. Vandaag dagje vrij. straks naar de ikea om nieuwe spullen te halen voor me nieuwe slaapkamer! In de zomervakantie gaat verbouwing deel 2 van start.. benede verdieping nu al bijna af Daarna school school school
  woensdag 20 juni 2007 @ 09:04:14 #86
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50641869
Ik heb vorige week ook m'n klerenkast uitgeruimd. Alles wat te groot, lelijk of onvrouwelijk was heb ik in een zak gedumpt, dus nu staan er zo'n 5 á 6 zakken kleren bij mijn ouders die bestemd zijn voor ontwikkelingslanden .
Niet meer actief op Fok!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 juni 2007 @ 09:06:57 #87
13151 crew  Rewimo
pi_50641920
Ik heb nog een voorraadje te grote kleren Ik denk wel dat ik 1 shirt bewaar of zo, en de rest gaat straks lekker de container in Handig hoor, verhuizen. Ruimt lekker op.
pi_50641945
freecell en ik zijn weer superfanatiek baantjes aan het trekken geweest in het zwembad vanmorgen Vandaag was het 30, volgende keer vind ik 35!
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_50641980
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 09:04 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb vorige week ook m'n klerenkast uitgeruimd. Alles wat te groot, lelijk of onvrouwelijk was heb ik in een zak gedumpt, dus nu staan er zo'n 5 á 6 zakken kleren bij mijn ouders die bestemd zijn voor ontwikkelingslanden .
waarom niet meenemen naar een meeting van ons, want de ontwikkelingslanden passen onze grote maten niet hoor
pi_50643581
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 09:08 schreef Tangarine het volgende:
freecell en ik zijn weer superfanatiek baantjes aan het trekken geweest in het zwembad vanmorgen Vandaag was het 30, volgende keer vind ik 35!
Oh lekker! Zou er ik weet niet wat voor geven om nu even te kunnen zwemmen. Het is benauwd weer, ben drijfnat van dat kleine stukje van en naar school fietsen. Cijfers opgehaald (hoera!) en nu hele dag leren voor de herkansingen, bah .. Toch jammer dat ik geen zwembadkaart heb
pi_50643737
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 09:04 schreef Viking84 het volgende:
ik hoop dat ik over een tijdje dat kan doen zeg. En ik drink nu meer en ben nu indd minder licht in me hoofd... Had ook een halve liter aan water voor me avond eten naar binnen gewerkt en dat helpt zeg! Dan eet ik niet teveel! Kijken of ik het nu echt kan volhouden! Hoeft van mij niet super snel te gaan allemaal als het maar omlaag gaat! Ik heb er nu gewoon een hekel aan dat ik steeds langzaam uit me kleding groei en dat ik maatje 46 heb en dat ze dat niet overal hebben. veelal in de winkels waar mijn smaak ligt. Qua broeken maakt het niet uit. Ik houd van baggy skaterbroeken! Maar bovenkant liefst gewoon vouwelijke tshirts maar meeste staan dan niet vanwege dat buikkie en me heupen daar! Hangt dan toch teveel naar mijn mening! Ik vind het er niet uitzien! Op zich ben ik ook wel van de gewone tshirt maar dat is dan meteen zo "mannelijk" en dta vind ik voor thuis en voor en na me sport echt totaal niet erg maar liefst gewoon "vrouwelijker" geeft me meer zelfvertrouwen gewoon. Is kleding dta me goed bevalt
pi_50643869
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 09:09 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

waarom niet meenemen naar een meeting van ons, want de ontwikkelingslanden passen onze grote maten niet hoor
zo kun je het ook zien haha!
pi_50643898
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 10:07 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oh lekker! Zou er ik weet niet wat voor geven om nu even te kunnen zwemmen. Het is benauwd weer, ben drijfnat van dat kleine stukje van en naar school fietsen. Cijfers opgehaald (hoera!) en nu hele dag leren voor de herkansingen, bah .. Toch jammer dat ik geen zwembadkaart heb
zwemmen is heerlijk indd! jammergenoeg heb ik er momenteel geen tijd en geld voor! en kung fu en snowboarden is al even genoeg vind ik
pi_50644350
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 10:11 schreef BlueCurl het volgende:

[..]
Ik houd van baggy skaterbroeken! Maar bovenkant liefst gewoon vouwelijke tshirts
.. ik ook hihi. Ook altijd dezelfde maat, ik koop ze om de lengte (lange benen) en niet om de 'heupmaat'. De helft begint nu wel ernstig af te zakken.

Btw, hoor ik daar snowboarden? Ik ben er helemaal gek op, afgelopen jaar voor het eerst op wintersport geweest, en ik heb af en toe (zoals nu) opeens weer het verlangen terug te gaan en heerlijk hard van de berg af te gaan. Jammer, moet nog een maand of 9 wachten voor ik weer kan. Maar het geeft zo'n kick
  woensdag 20 juni 2007 @ 10:39:11 #95
35189 Troel
scherp en bot
pi_50644655

De hoogte van de Vitamine B is natuurlijk bull, 3 minuten voor het prikken kreeg ik daar namelijk een spuit van

Maar het valt me echt reuze mee, ik had het erger verwacht
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 juni 2007 @ 10:41:56 #96
13151 crew  Rewimo
pi_50644763
Je zit met sommige dingen wel dicht bij de ondergrens. Maar daar zal Schweitzer wel mee aan de slag gaan
pi_50644795
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 08:41 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ja zeg, net nu ik een jonge god aan de haak heb geslagen?

qltel is 2 jaar jonger dan ik
Damn, doe ik toch fout, is 7 jaar jonger
  woensdag 20 juni 2007 @ 10:44:31 #98
35189 Troel
scherp en bot
pi_50644859
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 10:41 schreef Rewimo het volgende:
Je zit met sommige dingen wel dicht bij de ondergrens. Maar daar zal Schweitzer wel mee aan de slag gaan
Ja, maar dit dus dus voordat Schweitzer bezig ging Op die spuit na had ik nog niets van de voorgeschreven dingen gehad.

Oja, de vitamine D spuiten waren nog niet binnen Ze ging er maar eens achteraan bellen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 juni 2007 @ 10:55:42 #99
13151 crew  Rewimo
pi_50645256
Daarom zeg ik ook dat ie er wel mee aan de slag gaat Ik mag trouwens mijn prikformulier weleens ophalen
pi_50645457
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 08:42 schreef Ymke het volgende:

Raar mens ben ik toch
Dat was precies wat mij een paar jaar terug weerhield van afvallen, ik vond het eng om er goed uit te zien want dat betekent namelijk ook dat je meer (positieve) aandacht krijgt en daar kon ik niet goed mee omgaan. Nu lukt me dat beter, maar het blijft nog steeds een beetje eng om steeds meer af te vallen. Gelukkig weerhoudt me dat nu niet meer.
  woensdag 20 juni 2007 @ 11:19:11 #101
35189 Troel
scherp en bot
pi_50646169
Overigens valt het met de ondergrens wel mee hoor. De belangrijke dingen zitten allemaal prima (op de vitamine D en B na dus, maar hey, het ene moet nog geprikt worden en het andere was net geprikt). De rest schijnt geen probleem te zijn. (Kreatininen en Ureum ofzo dus)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 juni 2007 @ 11:33:52 #102
13151 crew  Rewimo
pi_50646734
Ik heb meer ondergrenzen geloof ik
pi_50648199
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 11:19 schreef Troel het volgende:
Overigens valt het met de ondergrens wel mee hoor. De belangrijke dingen zitten allemaal prima (op de vitamine D en B na dus, maar hey, het ene moet nog geprikt worden en het andere was net geprikt). De rest schijnt geen probleem te zijn. (Kreatininen en Ureum ofzo dus)
Kreatinine en ureum geven kort door de bocht aan hoe efficient je nieren werken. Die ondergrens werkt verwarrend, ik heb geen arts ontmoet die daar naar kijkt. Zo te zien werken je nieren uitstekend
pi_50649032
Isabeau ik heb een vraagje voor je : Voor ik begon met afvallen, had ik bij stevig doorlopen na ongeveer 10 minuten een krampende pijn in m'n kuiten. Ik liep er gewoon doorheen, en dan was het na een tijdje wel over. Met andere inspanningsvormen (fietsen bv.) had ik nergens last van.
Nu heb ik er geen last meer van, maar ik zit er nog wel een beetje mee wat het precies was:
Het leek me zo belachelijk, maar de klachten leken te passen bij claudicatio intermittens, zou het dat geweest kunnen zijn? (want in de familie komt wel een verhoogd cholesterol gehalte voor en redelijk wat hart en vaat ziekten). Ik ben natuurlijk nog belachelijk jong daarvoor, maar het leek me dat bij een slechte conditie ik ook last zou hebben van andere spieren?
Het mooi kotsende meisje.
pi_50649475
Bij claudicatio wordt het alleen maar steeds pijnlijker en kan je er eigenlijk niet doorheen lopen. Er komt namelijk steeds minder zuurstof bij je spieren en dat verandert niet als je er doorheen probeert te lopen. Het lijkt mij dus geen claudicatio intermittens te zijn geweest, daarbij ben je idd ook belachelijk jong voor die aandoening Bij gewoon lopen met een slechte conditie kan je ook kramp krijgen door zuurstoftekort en dan zijn je kuitspieren wel een snelle kandidaat omdat je die intensief gebruikt. Deze kramp kan je er wel uitlopen.

Spierkrampen kan je ook krijgen doordat je uitgedroogd bent of een disbalans in je zouthuishouding hebt.

Trouwens, het feit dat dit nu over lijkt te zijn wijst al helemaal niet in de richting van claudicatio. Mocht je je toch zorgen maken vanwege de hart- en vaatziekten in de familie, dan kan je altijd je bloed laten nakijken.
pi_50649613
Dankjewel voor de geruststelling
In college werd verteld dat het wel over kon gaan door regelmatige beweging, omdat de collateraalvaten dan gestimuleerd worden. Maar dan is het dus niet zo dat je de pijn eruit kan lopen.
Het mooi kotsende meisje.
pi_50650385
Nee, de pijn loop je er niet uit bij claudicatio. En echt weg gaat het ook niet, daarvoor is je collateraalbed niet afdoende genoeg. Het kan wel dat je steeds een beetje verder kan lopen en mensen kunnen dan denken dat het over gaat waardoor ze geen arts bezoeken.

Claudicatio is ook typisch iets voor 50+'ers en zelden iets voor 40+'ers. En dan ook met name bij rokende mannen.
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:37:36 #108
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_50651423
hebben jullie deze al gezien/gehoord? http://www.youtube.com/watch?v=tcRiXOONqf0&eurl=
pi_50651572
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
hebben jullie deze al gezien/gehoord? http://www.youtube.com/watch?v=tcRiXOONqf0&eurl=
alleen hadden ze beter vrouwen kunnen nemen die wèl een beetje kunnen dansen, dit versterkt sommige vooroordelen ze zijn wat houterig...
pi_50651712
Hm, dat is afwachten tot het eerste klaagbaaktopic, zo'n clip..
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:49:29 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50651854
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:45 schreef teigan het volgende:
my thoughts exactly .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:50:42 #112
35189 Troel
scherp en bot
pi_50651894
Heerlijk nummertje

Mika
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:55:17 #113
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_50652082
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:45 schreef teigan het volgende:
ach, dat zijn mensen die niks beters te doen hebben.
het valt mij irl alles mee hoe mensen reageren. niet dat ik een grote imponerende walrus ben ofzo, maar op internet is alles gewoon veel makkelijker gezegd
pi_50652204
pfff, ik heb vandaag mijn dag niet..

Ben mijn contactlens kwijtgeraakt, ik kreeg te horen dat ik niet was aangenomen na mijn gesprek van gisteren, en ik voel me gewoon blegh..

En ik moet nog zoveel doen...
pi_50652363
He bagger Teigan, wat een rotdag

Ik vind het trouwens een supernummer!

Vraagje: wij hebben sinds kort een grillpan en ik ben het 1 en ander aan het uittesten. Morgen wil ik kipfilet grillen. Wat is nou een lekkere marinade hierbij?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 20 juni 2007 @ 14:04:32 #116
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_50652460
ik gebruik voor kipfilet altijd de satemarinade van conimex die is erg lekker
pi_50652719
Hmm, wat prut zeg Teigan.
Als het daar net zulk mooi weer is als hier, dan zou ik lekker een stukje gaan skaten ofzo.

Fuente, hoe was je eerste keer hardlopen? Vond je het wat?

Ik heb mijn tweede rondje bewegen weer gehad voor vandaag, ook een rondje rennen. Volgende keer ga ik weer eerst Ventolin innemen, dat rent een stuk lekkerder.
pi_50652765
het dreigt hier een beetje , het is bewolkt, en het heeft al wat geregend..

Ik ga denk ik even op de bank hangen met boek..

nog wel een positief dingetje: Ik kreeg mijn eindbeoordeling van mijn coach, en hij was heel erg positief over mij....
pi_50652869
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 10:29 schreef Chicolate het volgende:

[..]

.. ik ook hihi. Ook altijd dezelfde maat, ik koop ze om de lengte (lange benen) en niet om de 'heupmaat'. De helft begint nu wel ernstig af te zakken.

Btw, hoor ik daar snowboarden? Ik ben er helemaal gek op, afgelopen jaar voor het eerst op wintersport geweest, en ik heb af en toe (zoals nu) opeens weer het verlangen terug te gaan en heerlijk hard van de berg af te gaan. Jammer, moet nog een maand of 9 wachten voor ik weer kan. Maar het geeft zo'n kick
op 20km van me huis denk ik is er een indoorbaan O) zo slecht vor me geld. had het voor vorige week al 3,5 jaar niet gedaan (slechte knie) en het is inderdaad zo heerlijk. ik ben geen snelheidsduivel hoor maar vind het leuker om bochtjes te maken steeds en dan gewoon op me eigen tempo af te dalen maar het is inderdaad zo enorm heerlijk! vorige week dan na zo lang echt de hele dag met een big smile rond gelopen! echt geweldig! *zucht*
pi_50654608
Aaargh...ik ga deze week serieus me weer inschrijven bij de sportschool.
Stel het nu al een jaar uit en er moeten nu toch echt weerwat kilo's af, en het is nog dichtbij ook.
Nu nog een stok achter de deur vinden waardoor het deze week echt goed komt en ik 3x per week ga trainen.
pi_50655015
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:05 schreef Cloud_SB het volgende:
Aaargh...ik ga deze week serieus me weer inschrijven bij de sportschool.
Stel het nu al een jaar uit en er moeten nu toch echt weerwat kilo's af, en het is nog dichtbij ook.
Nu nog een stok achter de deur vinden waardoor het deze week echt goed komt en ik 3x per week ga trainen.
Tip: ga vooral iets doen wat je leuk vindt! Dat houd je namelijk een stuk beter vol.
En probeer met iemand samen te gaan sporten, morele verplichtingen willen ook nog wel eens helpen.
pi_50658587
Eerste keer hardlopen ging euhm, nou ja, rampzalig? Ik heb echt nul-conditie, dus ik ga er gewoon mee door en hopelijk bouw ik wat op!

Doen jullie ook een snackdag in de week? Ik deed vroeger (toen ik ook eens veel ben afgevallen) altijd 1 snackdag in de week: avondeten waar je zin in hebt (hoeft niet perse vet te zijn, gewoon waar je echt trek in hebt) en 's avonds lekker wat chippies! Zo kan ik het beter volhouden, dat ik weet dat ik zaterdag (in dit geval) wat lekkers mag!
Sara
Merel
Ukje
pi_50660384
Vul ik net mijn gewicht in voor het lijstje, zie ik dat ik nu een BMI heb van 30,0 Ik had in mijn hoofd zitten dat dat bij 91 kg was, blijkbaar verkeerd gereknd oid, maar nu haal ik alsnog voor de vakantie een BMI van minder dan 30,0 als ik zo doorga Heerlijke motivatie

Alleen heb ik hardlopen nu uitgesteld tot over anderhalve week omdat ik deze week nog 2 verslagen moet inleveren en volgende week er niet ben (cursusweek waarbij ik uit ervaring weet dat je 's avonds geen puf meer hebt) Gelukkig fiets ik nu heel veel als voorbereiding op zondag (ladiesride in Zwolle ) dus ik kom wel aan mijn beweging.
pi_50660746
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 17:09 schreef Fuente het volgende:
Eerste keer hardlopen ging euhm, nou ja, rampzalig? Ik heb echt nul-conditie, dus ik ga er gewoon mee door en hopelijk bouw ik wat op!

Doen jullie ook een snackdag in de week? Ik deed vroeger (toen ik ook eens veel ben afgevallen) altijd 1 snackdag in de week: avondeten waar je zin in hebt (hoeft niet perse vet te zijn, gewoon waar je echt trek in hebt) en 's avonds lekker wat chippies! Zo kan ik het beter volhouden, dat ik weet dat ik zaterdag (in dit geval) wat lekkers mag!
Je had mij de eerste keer moeten zien rennen! Het was rampzalig!
Komt helemaal goed hoor, echt waar.
Als ik kan hardlopen, dan kan iedereen dat.

Ik doe niet echt aan een snackdag, maar snack gewoon regelmatig.
pi_50660901
ik blijf 1 keer in de week pizza eten! dat is de dinsdag of de woensdag! vanaaf dus Voor de rest gewoon gezond
pi_50660904
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
best wel een leuk liedje
pi_50661162
morgen eet ik ook ongezond taart
  woensdag 20 juni 2007 @ 19:03:05 #128
79550 Ymke
your ghost
pi_50662101
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 17:09 schreef Fuente het volgende:
Vertel eens , is het echt heel erg moeilijk , ik wil zo graag maar durf het met mijn conditie niet aan
  woensdag 20 juni 2007 @ 19:04:29 #129
79550 Ymke
your ghost
pi_50662139
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 18:36 schreef BlueCurl het volgende:
morgen eet ik ook ongezond taart
Hartige taart?

Ik heb vandaag ontbeten , geluncht en avond gegeten , ben weer tevree met mezelf
pi_50662676
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 19:04 schreef Ymke het volgende:

[..]

Hartige taart?
verjaardags taart

denk kwarkstukje dat er is gehaald voor mij me mams kennende
pi_50663630
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 19:03 schreef Ymke het volgende:

[..]

Vertel eens , is het echt heel erg moeilijk , ik wil zo graag maar durf het met mijn conditie niet aan
Lieverd, mijn conditie is echt 0,0. Het is niet makkelijk, maar we moeten toch ergens beginnen he? Jij kan het ook joh! De bedoeling is juist dat je opbouwt naar een goede conditie
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 20 juni 2007 @ 20:07:58 #132
79550 Ymke
your ghost
pi_50664914
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 19:41 schreef Fuente het volgende:

[..]

Lieverd, mijn conditie is echt 0,0. Het is niet makkelijk, maar we moeten toch ergens beginnen he? Jij kan het ook joh! De bedoeling is juist dat je opbouwt naar een goede conditie
Ja maar ik ben wel al 20 jaar ouder dan jij
  woensdag 20 juni 2007 @ 20:09:11 #133
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_50664978
TVP
pi_50668238
ik heb 2,5 liter water op en ik blijf maar dorst hebben!
  woensdag 20 juni 2007 @ 21:18:02 #135
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_50669022
Ik zit nog in het vorige topic te lezen waar mijn mond volledig openhangt van alle pestverhalen.
Wat erg zeg dat jullie dit zo mee hebben moeten maken, ik weet gewoon niet wat ik lees zeg

Maar ik heb effe wat gecopieerd waar ik op wil reageren:
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:33 schreef Levitation het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat ik niet écht bij een groep hoor. Dat ik "gedoogd" wordt. Tot op de dag van vandaag...
Gek eigenlijk dat je je zo gek laat maken door een stel pestende kinderen.
Ik stond volledig perplexed dat ik dit las. Ik heb je maar één keer ontmoet Levitation, maar ik
had bij jou echt direct het gevoel van: "wat een tof wijf is dat zeg" en wat me vooral bij gebleven
is dat ik je zo ontzettend mooi vond. Ik kan bijna niet geloven dat er zulke dingen bij je spelen.
Nu kan het zijn dat mijn inlevingsgevoel niet groot genoeg is aangezien ik een ontzettend druk
en redelijk agressief kind altijd ben geweest en niemand het in zijn hoofd durfde te halen om
mij maar te pesten of een poging te wagen. Maar misschien zit ik wel heel stom te lullen nu ook,
ik vind het gewoon zo erg voor jullie allemaal dat ik eigenlijk mijn punt niet meer kan maken

Ik ga effe verder lezen
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_50669308
Volgens mij zitten er alleen maar hele leuke meiden bij de dieetclub.
Tenminste, voor zover ik iedereen ken natuurlijk.

En Levitation is tof! En ze gaat morgen op vakantie!
Heeeeeeeeeeeeel veel plezier in China Levi +
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 juni 2007 @ 21:24:27 #137
13151 crew  Rewimo
pi_50669374
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 21:18 schreef Faat het volgende:
Ik stond volledig perplexed dat ik dit las. Ik heb je maar één keer ontmoet Levitation, maar ik
had bij jou echt direct het gevoel van: "wat een tof wijf is dat zeg" en wat me vooral bij gebleven
is dat ik je zo ontzettend mooi vond.
Helemaal mee eens, Faat
pi_50670251
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 21:24 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, Faat
kan ik nog niet helemaal over oordelen, maar hoe ik je mee maak op de chat, geef ik Faat ook helemaal gelijk levitation
pi_50671655
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 20:07 schreef Ymke het volgende:

[..]

Ja maar ik ben wel al 20 jaar ouder dan jij
Gewoon proberen Je kan het, je kan het, je kan het
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:25:11 #140
35189 Troel
scherp en bot
pi_50672333
Eigenlijk wil ik helemaal niet dat Levi op vakantie gaat, dan is het zo stil

Maarja, het is denk ik wel goed voor haar arm

Dus genieten Levi en
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † woensdag 20 juni 2007 @ 22:27:31 #141
43556 miss_dynastie
pi_50672466
Ik vind Levi niet tof, want morgen gaat ze ons verlaten

woensdag 20 juni 2007 @ 22:36:26 #142
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_50672956
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind Levi niet tof, want morgen gaat ze ons verlaten

Ik kom weer terug, hoor!
***Levi was here***
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:37:26 #143
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_50673012
Jullie zijn lief...
Ik ga jullie missen...
Helaas kunnen jullie niet in mijn koffer... ik mag maar 20 kg meenemen.

Ik zal proberen zo nu en dan wat te posten op mijn "weblog", zie mijn onderschrift.
Koffer is gepakt en over 19 uur zit ik in de lucht!

Iedereen bedankt voor de gezelligheid en de lieve woorden en in ieder geval tot 16 juli!!
***Levi was here***
pi_50673924
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:37 schreef Levitation het volgende:
Jullie zijn lief...
Ik ga jullie missen...
Helaas kunnen jullie niet in mijn koffer... ik mag maar 20 kg meenemen.

Ik zal proberen zo nu en dan wat te posten op mijn "weblog", zie mijn onderschrift.
Koffer is gepakt en over 19 uur zit ik in de lucht!

Iedereen bedankt voor de gezelligheid en de lieve woorden en in ieder geval tot 16 juli!!
heel erg veel plezier. en tot de 16de
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 juni 2007 @ 22:55:53 #145
13151 crew  Rewimo
pi_50673949
Heel veel plezier, levi, en maak veel foto's hè?
pi_50673954
Ik ben dus ook begonnen met afvallen, maar was in het verkeerde topic beland
Aangezien mijn BMI hoger is dan 27, ga ik hier maar verder
Ik ben ook bezig met dat gedoetje allemaal in te vullen, alleen moet nog ff kijken hoe dat allemaal werkt zo laat op de avond lukt me dat niet allemaal

Dus tot snel !
Liefde is niet te koop, maar toch het kostbaarste wat er is...
  † In Memoriam † woensdag 20 juni 2007 @ 22:56:36 #147
43556 miss_dynastie
pi_50673986
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:36 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik kom weer terug, hoor!
En neem je dan ook een cadeautje voor ons mee?
Veel plezier mop!
pi_50674659
veel plezier. ik ben jaloers! zomaar naar china! maak er wat van!
pi_50674856
Veel plezier Levi

Welkom LieveJuf
Als je iets niet snapt, gewoon een gil geven, en zowiezo Troel even een PM sturen
Heb je al een plan van aanpak om gewicht te verliezen?
Veel succes en natuurlijk ook veel plezier
pi_50674985
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 23:13 schreef omearos het volgende:
Veel plezier Levi

Welkom LieveJuf
Als je iets niet snapt, gewoon een gil geven, en zowiezo Troel even een PM sturen
Heb je al een plan van aanpak om gewicht te verliezen?
Veel succes en natuurlijk ook veel plezier
Ik ben aan het Sonja Bakkeren geslagen en het gaat me best goed af
Morgen met vriendje dat gedoetje invullen en dan kunnen jullie het ook zien hoe het eraan toe gaat

Maar ik ga nu douche en naar bedje toe !
Welterusten
Liefde is niet te koop, maar toch het kostbaarste wat er is...
pi_50676039
Levi, ga je wel even heeeeeel veel plezier hebben daar in China!
pi_50678154
Veel plezier in China Levi!
pi_50680261
Levitation, veel plezier op je vakantie!!!
pi_50681066
word ik wakker ga ik ff op fok kijken heb ik ineens een verjaardags topic

trouwens me vanochtend voor de grap gewogen. zit ik ineens in de 86.. maandag nog in de 87... en twee weken gelee op de 88 heb me gewogen onder dezelfde omstandigheden... mss nog te vroeg om te zeggen maar zou dit betekenen dat het nu echt begonnen is ??? Ik eet vanmiddag heus gewoon me taartstuk hoor
pi_50681460
je bent inderdaad nu begonnen met afvallen
En als er 1 gelegenheid is waarbij je even nergens op hoeft te letten dan is het wel je eigen verjaardag. Want tenzij je die 3x viert oid is het maar 1 dag in het jaar en dat overleef je lijntechnisch wel.

Geniet er maar lekker van
pi_50683420
Dag lieve mensen! Tot over ruim 3 weken!

Alvast een ansichtkaartje... kan ik dat ook niet meer vergeten.
***Levi was here***
  donderdag 21 juni 2007 @ 10:28:28 #158
4177 Jojogirl
pi_50683604
Doei Levi, heel veel plezier in China
pi_50685744
pfff weer even met me schoonzusje aan de telefoon gezeten, en ik wil nog geen kinden of het is zo dat mijn neefje heel lastig is, maar goed. voor mij hoeft het nog even niet
pi_50685975
ik ben nog maar 23. ik kan nog even wachten najah hoeft niet Maar ooit wel kids hoor hier maar eerst eens aan de man zien te komen haha
pi_50686308
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:47 schreef BlueCurl het volgende:
ik ben nog maar 23. ik kan nog even wachten najah hoeft niet Maar ooit wel kids hoor hier maar eerst eens aan de man zien te komen haha
ik ben zelf 22, de man is al in mijn leven (al 5 jaar ) maar als ik mijn broer en zus zie, wil ik nog even geen kinderen. nu is het wel zo dat ze veel ouder zijn dan mij. mijn zus is 7 jaar ouder, en mijn broer 9 jaar. maar het nadeel daarvan is dat iedereen nu aan de kinderen zit, en ik dus ook de vraag krijg van: wanneer jullie nu. of sinds mijn nichtje is geboren: nu zijn jullie aan de beurt hoor, wij wachten op jouw kindje.

vaak heb ik dan echt het gevoel van: het hoeft voor mij niet, helemaal niet. maar dan hou ik mijn nichtje weer vast, en dan denk ik wel: zou wel graag zo'n kindje willen hebben. en wil ook niet dat mijn neefjes en nichtjes al zoveel ouder zijn dan mijn kindje (wil er maar 1tje, behalve als god, of wie dan ook beslist dat ik er 2 tegelijk krijg )
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 juni 2007 @ 12:30:32 #162
13151 crew  Rewimo
pi_50687369
Laat je niet door zulke dingen als leeftijdsverschil verleiden hoor, g-b. Je moet er echt zelf aan toe zijn.
pi_50687831
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:30 schreef Rewimo het volgende:
Laat je niet door zulke dingen als leeftijdsverschil verleiden hoor, g-b. Je moet er echt zelf aan toe zijn.
sowieso moeten vriend en ik eerst een baan hebben, en een eigen huisje

en vriend en ik hadden ook al tegen elkaar gezegt: eerst zeker een jaartje op onszelf, en dan pas aan kinderen beginnen. en het kindje moet een goed huis hebben, en pappa moet een baan hebben waar we met zijn allen van kunnen leven want dan zal ik waarschijnlijk thuismamma worden

dus duurt nog wel wat jaartjes, maak je maar niet ongerust
pi_50688957
Gothic-blackie, wij krijgen die opmerkingen ook hoor, sinds mijn schoonzusje bevallen is..

Ik vind het soms best vervelend, aan de andere kant merk ik ook dat en ik er toch wel steeds vaker over beginnen, en dat het dus ook ws. geen 10 jaar meer gaat duren bij wijze van spreken..

Ik heb net mijn practicum gegeven, en nu is het alleen nogm aar veel nakijkwerk en proefwerken teruggeven... O ja, en vergaderen, en een portfolio maken en afstuderen..
Maar voor dit moment is de druk er een beetje af..
pi_50689175
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:21 schreef teigan het volgende:
Gothic-blackie, wij krijgen die opmerkingen ook hoor, sinds mijn schoonzusje bevallen is..

Ik vind het soms best vervelend, aan de andere kant merk ik ook dat en ik er toch wel steeds vaker over beginnen, en dat het dus ook ws. geen 10 jaar meer gaat duren bij wijze van spreken..

Ik heb net mijn practicum gegeven, en nu is het alleen nogm aar veel nakijkwerk en proefwerken teruggeven... O ja, en vergaderen, en een portfolio maken en afstuderen..
Maar voor dit moment is de druk er een beetje af..
Fijn Teigan

over kinderen...ik wil eerst zelf profiteren van mijn studie, dus ik ga sowieso wel minimaal een jaar werken. Ik kan sowieso beter niet zwanger worden binnen een jaar na de WLS. Stefan wil in ieder geval erg graag kinderen, dus wat hem betreft liever vroeger dan later
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:42:55 #166
79550 Ymke
your ghost
pi_50689761
Kinderen

Al ben ik blij dat de mijne niet meer zo klein is .
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:49:36 #167
35189 Troel
scherp en bot
pi_50690019
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:27 schreef octopussy het volgende:

[..]

Fijn Teigan

over kinderen...ik wil eerst zelf profiteren van mijn studie, dus ik ga sowieso wel minimaal een jaar werken. Ik kan sowieso beter niet zwanger worden binnen een jaar na de WLS. Stefan wil in ieder geval erg graag kinderen, dus wat hem betreft liever vroeger dan later
Ik raad je aan om in ieder geval anderhalf jaar te wachten, dan ben je toch net beter gestabiliseerd

Ach, in onze omgeving zit ook iedereen over kinderen te zeuren, ik trek me er niet zo heel veel van aan, maar ik kan wel pissig worden als anderen gaan zeggen dat we aan het proberen zijn, want dat is simpelweg niet zo (en ook niet zo geweest). Als iemand dat zegt, krijgen wij vervolgens alleen maar meer vragen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50690286
Troel, je maakt het ons wel heel moeilijk hoor
pi_50690380
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:49 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik raad je aan om in ieder geval anderhalf jaar te wachten, dan ben je toch net beter gestabiliseerd

Ach, in onze omgeving zit ook iedereen over kinderen te zeuren, ik trek me er niet zo heel veel van aan, maar ik kan wel pissig worden als anderen gaan zeggen dat we aan het proberen zijn, want dat is simpelweg niet zo (en ook niet zo geweest). Als iemand dat zegt, krijgen wij vervolgens alleen maar meer vragen
dat vind ik ook het vervelende eraan, alsof zij zouden kunnen bepalen wanneer het bij ons zo ver is..
voor hetzelfde geld komen er geen kinderen, en dan nog zou het onze eigen beslissing zijn, waar zij niets tegenin hebben te brengen..
  † In Memoriam † donderdag 21 juni 2007 @ 14:06:17 #170
43556 miss_dynastie
pi_50690571
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:49 schreef Troel het volgende:
Als iemand dat zegt, krijgen wij vervolgens alleen maar meer vragen
Ja, he, wat ik nog wilde vragen, hoe zit het met de temperatuur van je baarmoederslijmvlies?
Vorige week is het mij trouwens ook 13 keer gevraagd wanneer we nu ein-de-lijk gaan beginnen
  donderdag 21 juni 2007 @ 14:06:50 #171
35189 Troel
scherp en bot
pi_50690594
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:06 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, he, wat ik nog wilde vragen, hoe zit het met de temperatuur van je baarmoederslijmvlies?
Ik zou het niet weten, moet ik dan zo'n thermometer in mijn doos duwen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 21 juni 2007 @ 14:09:11 #172
35189 Troel
scherp en bot
pi_50690688
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:57 schreef octopussy het volgende:
Troel, je maakt het ons wel heel moeilijk hoor
Huh?

Ik doelde erop dat een oom gevraagd had wanneer wij aan kinderen zouden beginnen en dat mijn schoonma doodleuk erover begon dat we aan het proberen waren. Vorige week

Vind dat gewoon triest, je brengt daardoor anderen in een vervelende situatie. Ik zit er echt niet op te wachten om nog tijden te horen wanneer we aan kinderen gaan beginnen.

(Sterker nog, daarom heb ik eerst aangegeven dat ik twee jaar moest wachten met zwanger worden na de operatie, zodat ik tenminste dat gezeik niet zou hebben zodra dat wel mocht). Ik mag dus nog een half jaar niet zwanger worden, hopelijk daardoor minder gezeur
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50690714
Hoi
@ Isa: Ik was in Hoogeveen voor een stagegesprek voor mn eerstejaars en ik wilde koffie bij je halen, maar je nam niet op

En nu ga ik weer verder stressen aan mijn verslag.
pi_50690802
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:06 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Vorige week is het mij trouwens ook 13 keer gevraagd wanneer we nu ein-de-lijk gaan beginnen
Voor ons lopen in ieder geval 4 weddenschappen waar we vanaf weten.
Onder andere onder de collega's van Maartens moeder
En álle weddenschappen zijn binnen anderhalf jaar vanaf nu

Gelukkig hebben we zelf ook nog een stem
  donderdag 21 juni 2007 @ 14:15:52 #175
35189 Troel
scherp en bot
pi_50690943
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:12 schreef freecell het volgende:

Gelukkig hebben we zelf ook nog een stem
Ja, onthouding is de beste stem die je zelf hebt

Maarre, anderhalf jaar zonder seks
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50691021
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:15 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja, onthouding is de beste stem die je zelf hebt

Maarre, anderhalf jaar zonder seks
Gelukkig zijn er meer dingen uitgevonden dan alleen onthouding
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 juni 2007 @ 14:19:06 #177
13151 crew  Rewimo
pi_50691064
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:09 schreef Troel het volgende:

(Sterker nog, daarom heb ik eerst aangegeven dat ik twee jaar moest wachten met zwanger worden na de operatie, zodat ik tenminste dat gezeik niet zou hebben zodra dat wel mocht). Ik mag dus nog een half jaar niet zwanger worden, hopelijk daardoor minder gezeur
Hee, en anders heb je van je arts gehoord dat je beter nog wat langer kunt wachten
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 juni 2007 @ 14:47:09 #178
13151 crew  Rewimo
pi_50692194
Wij zijn uitgenodigd voor een feestje in juli, en wel hier: http://www.kasteelduivenvoorde.nl/home
pi_50692375
Mooi kasteel zeg!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 juni 2007 @ 14:54:38 #180
13151 crew  Rewimo
pi_50692528
Ja, dat vind ik ook. Camera gaat absoluut mee!
pi_50692593
Ik ben proefwerken havo 3 aan het nakijken, en soms lach ik me kapot..

Een van mijn leerlingen wil een vlam in de frituurpan blussen door er modder uit een plantje in te gooien....
Een ander wil er een emmer water overheen gooien... Lijkt mij niet zo verstandig...
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 juni 2007 @ 14:59:48 #182
13151 crew  Rewimo
pi_50692751
Modder lijkt me dan nog een betere optie. Maar allebei toch maar niet doen nee
pi_50692854
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:59 schreef Rewimo het volgende:
Modder lijkt me dan nog een betere optie. Maar allebei toch maar niet doen nee
ik heb nog zitten twijfelen of ik er een punt voor zou geven.. Maar ze wilde daarbij eerst het gas uitdraaien en wachten tot de temperatuur omlaag ging.. Ik ben bang dat de keuken dan al uitgebrandt is..
  donderdag 21 juni 2007 @ 15:05:17 #184
35189 Troel
scherp en bot
pi_50692948
Ik zou direct de afzuigkap uitzetten, plaat uitdoen en de deksel erop doen (dat deed ik toen bij mijn ouders, maar dat was een gewone pan).

Bij ons thuis zou ik de afzuigkap uitzetten, gas uit en de branddeken eroverheen draperen.

Bij een friteuse zou het ook zoiets zijn, maar dan zou het ding denk ik in de schuur staan en is alleen de branddeken een mogelijkheid (en het ding uitzetten).

Hoeveel punten heb ik?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 21 juni 2007 @ 15:12:29 #185
4177 Jojogirl
pi_50693258
Hé Duivenvoorde, das hier in de buurt.

En mensen die vragen of je al zwanger gaat worden zijn irritant. Maargoed, dat soort mensen weet altijd wel wat te verzinnen. ("Heb je al een vriend?", "Wonen jullie al samen?", "Gaan jullie nou nog eens trouwen?", "En, zijn jullie al toe aan kinderen?", "Ben je soms zwanger?", "Een broertje of zusje voor Finn zou wel leuk zijn hè.")
pi_50693353
ik zeg: gas uit, afzuiger uit (als je je handen niet fikt bij het uitdoen van de afzuiger )
En dan deksel er op of emmer zand erover
pi_50693406
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 15:12 schreef Jojogirl het volgende:
Hé Duivenvoorde, das hier in de buurt.

En mensen die vragen of je al zwanger gaat worden zijn irritant. Maargoed, dat soort mensen weet altijd wel wat te verzinnen. ("Heb je al een vriend?", "Wonen jullie al samen?", "Gaan jullie nou nog eens trouwen?", "En, zijn jullie al toe aan kinderen?", "Ben je soms zwanger?", "Een broertje of zusje voor Finn zou wel leuk zijn hè.")

Dat is wel waar inderdaad
Die mensen vragen steeds een stapje verder!
Misschien moet je ze (als ze wat ouder zijn) eens vragen of ze al van plan zijn dood te gaan? (en dan op een heel belangstellend toontje)
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 juni 2007 @ 15:18:49 #188
13151 crew  Rewimo
pi_50693543
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 15:14 schreef freecell het volgende:
ik zeg: gas uit, afzuiger uit (als je je handen niet fikt bij het uitdoen van de afzuiger )
Deksel is de goede oplossing ja, en dan zijdelings erop schuiven, niet ineens erop ploffen (want dan slaan de vlammen opzij).
  donderdag 21 juni 2007 @ 15:23:40 #189
35189 Troel
scherp en bot
pi_50693765
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 15:14 schreef freecell het volgende:
Emmer zand is wel vervelend opruimen als je zo'n ding in je keuken hebt staan, bovendien heb je dat niet bij de hand vrees ik

Deksel is het handigst als je die hebt. En vooral niet gaan kijken of de vlam al uit is
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 21 juni 2007 @ 15:24:07 #190
4177 Jojogirl
pi_50693785
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 15:15 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat is wel waar inderdaad
Die mensen vragen steeds een stapje verder!
Misschien moet je ze (als ze wat ouder zijn) eens vragen of ze al van plan zijn dood te gaan? (en dan op een heel belangstellend toontje)
Hehe, "Hebben jullie al een kamer in Huize Avodnrust gereserveerd?"
Daar ben ik dan weer te lief voor
  donderdag 21 juni 2007 @ 15:25:37 #191
35189 Troel
scherp en bot
pi_50693861
In Rijssen heet een bejaardentehuis: DE RELING

Welke idioot verzint nou zoiets dan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50693873
Deksel inderdaad. En direct de warmtebron uitschakelen.

en dan de brandmelder uitzetten en alle deuren en ramen tegenover elkaar open zetten

* octopussy ervaring heeft met vlam in de pan.

je moet ook niet met je suffe kop olie ipv van water in een kookpan gooien
pi_50693895
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 15:18 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Deksel is de goede oplossing ja, en dan zijdelings erop schuiven, niet ineens erop ploffen (want dan slaan de vlammen opzij).
Hoef je in ieder geval voorlopig je armen niet te scheren

Tip: hele toffe Jaina foto's in dit topic: (Centraal) Katten met foto's # 40
pi_50694124
Ik zou mijn bovenburen erbij roepen Die hebben best vaak vlam in de pan als ik zo merk hoevaak ze alles open zetten en het trappenhuis weer naar aangebrand iets ruikt
pi_50694526
Het is wel weer lekker weer zeg
pi_50694594
Ik vraag niet meer naar baby-plannen, bij vrienden. Al is het alleen maar omdat sommige mensen de vraag verwachten.
Ze zoeken het maar fijn uit of ze kindjes krijgen of niet.

Ik zou zo eigenlijk gaan voetballen, maar het komt hier met bakken uit de hemel, dus we slaan het maar een keertje over. Kan ik me mooi voorbereiden op de 5 km van morgen.
pi_50694757
Och, als mensen vragen naar trouwplannen of babyplannen, antwoord ik standaard met "hier heb je mijn girorekening, dan kan je me sponseren als je zo graag wilt dat ik ... ". Dan is het zeurprobleem snel opgelost Zelf vraag ik er ook nooit naar of een vriendin moet er zelf over beginnen.
pi_50695622
Levitation, mocht je dit nog lezen: héél veel plezier! BlueCurl van harte met je verjaardag, geniet van je stuk taart Freecell, kut zeg, dan bel je toch gewoon aan voor koffie? Dennis is eigenlijk altijd wel thuis...

Bij ons zijn ze een paar jaar geleden opgehouden met vragen naar de toekomstige kinderen. Misschien waren ze het vragen zelf wel zat
pi_50697653
gelukkig zit ik nog in een groep waarin het (willen) krijgen van kinderen een uitzondering is. Natuurlijk wordt er positief op gereageerd, het is geen taboe oid, maar het is ook geen prioriteit of een must.

Ik had gister ontzettend last van soggen, nu is mijn hele flat weer opgeruimd helaas betekent het wel dat ik vanavond nog harder moet werken aan mijn verslag, terwijl ik ook nog een afspraak heb om 8 uur Verslag maken is saai
pi_50697863
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 16:15 schreef Isabeau het volgende:
Levitation, mocht je dit nog lezen: héél veel plezier! BlueCurl van harte met je verjaardag, geniet van je stuk taart Freecell, kut zeg, dan bel je toch gewoon aan voor koffie? Dennis is eigenlijk altijd wel thuis...

Bij ons zijn ze een paar jaar geleden opgehouden met vragen naar de toekomstige kinderen. Misschien waren ze het vragen zelf wel zat
Ik wilde bij JOU koffiedrinken, niet bij Dennis
pi_50697897
zondag doe ik me verjaardag vieren vor de familie. ik wil niet weten hoe vaak ik deze zin ga horen: en hoe is het met school?

ik zoek nog leuke antwoorden dus als jullie iets weten... leef je uit

maar gelukkig krijgt iedereen in mijn familie pas rond de 30e een kind.. najah krijgen.. nemen.... en is de druk niet zo groot aangezien mijn drie jaar oudere broer ook nog niet aan de vrouw is en die is denk in de standaard ogen "eerst" aan de beurt
pi_50697928
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 17:27 schreef freecell het volgende:

Ik wilde bij JOU koffiedrinken, niet bij Dennis
Maar ik was ook wel thuis
pi_50697983
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 17:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar ik was ook wel thuis
Daarom belde ik dus
Ik was aan het liften met iemand naar het station, die wilde me ook wel bij jou afzetten, maar niet allebei.
Ik denk: ik bel ff, ik ga niet gokken
pi_50698395
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 17:28 schreef BlueCurl het volgende:
zondag doe ik me verjaardag vieren vor de familie. ik wil niet weten hoe vaak ik deze zin ga horen: en hoe is het met school?

ik zoek nog leuke antwoorden dus als jullie iets weten... leef je uit
"staat er nog"
"moet je aan de school vragen"
"moet ik nog steeds naartoe"
"met school goed, met m'n cijfers wat minder"
"mijn cijferlijst hangt daar, kijk zelf maar"
"goed, kom je ook meedoen?"

soggen is leuk
pi_50700772
Achterlijke RTL Boulevard Vanavond begint Heroes op tv en iedereen die het nog niet op internet heeft gezien moet gaan kijken (serieus!!). Maar nu hebben ze in RTL Boulevard een stukje interview met één van de acteurs laten zien die vertelt wat hij in de serie kan, maar dat weet je pas na 3 afleveringen of zo en komt echt als een verrassing!
pi_50700958
Heb ik Levitation helemaal geen fijne vakantie meer kunnen wensen

Nou ja, alsnog dan maar! Fijne vakantie en tot de 16e (dan komen wij ook weer terug uit Bulgarije, maar wij gaan pas over twee weken )

En over kinderen... mijn ouders zitten er volgens mij ook al een beetje op te wachten. En helemaal op een bruiloft. Nu wil ik dat laatste ook best graag, maar ik vind toch dat ik gevraagd moet worden (ouderwets, ik weet 't), Maar ze zitten erg te vissen. Komt door m'n zus, die was op haar 25e getrouwd en heeft nu op haar 29e al bijna drie kinderen. Dat haal ik toch al niet meer, dus dan maar lekker rustig aan
pi_50701213
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 19:13 schreef Isabeau het volgende:
Achterlijke RTL Boulevard Vanavond begint Heroes op tv en iedereen die het nog niet op internet heeft gezien moet gaan kijken (serieus!!). Maar nu hebben ze in RTL Boulevard een stukje interview met één van de acteurs laten zien die vertelt wat hij in de serie kan, maar dat weet je pas na 3 afleveringen of zo en komt echt als een verrassing!
in spiiler tags... wie hebben ze geinterviewd? ik heb seizoen 1 al gezien indd hele goede serie. had ik niet verwacht eigenlijk. d8 weer zo'n open einde serie waar je niet goed van word... is het ook wel maar toch kan ik deze wel waarderen en 24, Lost enzo niet.. ben meer van de 1 uurs aflvereingen met eigen verhaal dan zo'n meeslepend serietje maar Heroes is zo enorm lekker!
pi_50701373
Heroes is echt geweldig, het is een serie in Hollywood-film kwaliteit en van begin tot eind meeslepend en verrassend. Snel, met goed uitgewerkte karakters, heel vaak vol enorme verrassingen, soms heel diepgaand en op andere momenten alleen maar actie Waarom bestonden dit soort series niet eerder?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_50701694
Dankzij ben ik nu verslaafd aan Lost, maar Heroes lijkt me ook wel leuk. Vanavond maar opnemen (ben niet thuis) en me nu maar even inhouden om Isa's spoiler niet te lezen
  donderdag 21 juni 2007 @ 19:48:24 #210
4177 Jojogirl
pi_50701873
Ik ga kijken straks, lijkt me helemaal cool.
pi_50701915
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 19:44 schreef omearos het volgende:
Dankzij ben ik nu verslaafd aan Lost, maar Heroes lijkt me ook wel leuk. Vanavond maar opnemen (ben niet thuis) en me nu maar even inhouden om Isa's spoiler niet te lezen
Spoilertag niet lezen En Heroes wordt (las ik ergens) op zondagavond herhaald. Enige nadeel aan Heroes is dat seizoen 1 één verhaal is. Je kan eigenlijk geen afleveringen missen, er wordt niet in elke aflevering keurig iets afgerond. Het hele verhaal (save the cheerleader save the world) wordt wel in seizoen 1 afgrond. En nog een probleem, elke aflevering eindigt zo spannend dat een week wachten wel heel erg lang is (reden waarom ik op 1 dag 7 afleveringen van een uur heb gekeken )
pi_50701999
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 15:05 schreef Troel het volgende:
Ik zou direct de afzuigkap uitzetten, plaat uitdoen en de deksel erop doen (dat deed ik toen bij mijn ouders, maar dat was een gewone pan).

Bij ons thuis zou ik de afzuigkap uitzetten, gas uit en de branddeken eroverheen draperen.

Bij een friteuse zou het ook zoiets zijn, maar dan zou het ding denk ik in de schuur staan en is alleen de branddeken een mogelijkheid (en het ding uitzetten).

Hoeveel punten heb ik?
het volle aantal, 1....
pi_50702086
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 19:50 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga ook kijken!

http://www.volkskrant.nl/(...)n_kunnen_zich_melden klinkt trouwens ook wel tof.
TV-gids over Heroes: http://www.tvgids.nl/artikel/?ID=24714 (één groot lovend artikel )

Enne, sinds wanneer is het tof om 500 dagen opgesloten te worden
pi_50702107
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 19:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Spoilertag niet lezen En Heroes wordt (las ik ergens) op zondagavond herhaald. Enige nadeel aan Heroes is dat seizoen 1 één verhaal is. Je kan eigenlijk geen afleveringen missen, er wordt niet in elke aflevering keurig iets afgerond. Het hele verhaal (save the cheerleader save the world) wordt wel in seizoen 1 afgrond. En nog een probleem, elke aflevering eindigt zo spannend dat een week wachten wel heel erg lang is (reden waarom ik op 1 dag 7 afleveringen van een uur heb gekeken )
Hoe zou je zo'n spoiler kunnen lezen? Ik zie ze wel vaker, maar dacht dat het meer een soort geintje was ... een spoiler En misschien ga ik ook wel kijken, maar dan via internet
pi_50702240
500 dagen! is echt niks voor mij, ben benieuwd wat ze ervoor krijgen dan
pi_50702280
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 19:55 schreef Chicolate het volgende:
Hoe zou je zo'n spoiler kunnen lezen? Ik zie ze wel vaker, maar dacht dat het meer een soort geintje was ... een spoiler En misschien ga ik ook wel kijken, maar dan via internet
Je highlight het met je muis Alsof je een tekst selecteert
Op internet: http://www.tv-links.co.uk/ streaming, dus niets downloaden en uitstekende kwaliteit (onder Heroes uiteraard en niet stiekem Shrek 3 gaan kijken)
pi_50702288
Chicolate, je kan gewoon het witte vlak selecteren, dan zie je de tekst

Heroes is echt een hele goede serie (al vond ik de finale een beetje tegenvallen). De Lost finale was echter een enorme goedmaker voor het seizoen
pi_50702469
ik ga straks ook ff heroes kijken denk ik...

Ben benieuwd
pi_50703106
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 19:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

TV-gids over Heroes: http://www.tvgids.nl/artikel/?ID=24714 (één groot lovend artikel )

Enne, sinds wanneer is het tof om 500 dagen opgesloten te worden
Het is voor de wetenschap Isa! Alles voor de wetenschap!
pi_50703789
ik ga lekker house kijken, eerste uur ken ikal, maar de tweede nog niet.

ga toch bepaalde dingen missen als we op vakantie gaan. oa de finale van hermans helden. een aflevering van house die niet op tv-links staat, Americas next top model (heerlijk om dat gescheld te horen ), cold case, law and order. gelukkig loop ik met csi mee met de amerikanen, die zijn al klaar met het seizoen
  donderdag 21 juni 2007 @ 20:44:53 #222
4177 Jojogirl
pi_50703919
500 dagen opgesloten, pffff, vreselijk. Geen buitenlucht, geen sport, constant dezelfde mensen om je heen. Nee, das niks voor mij. Zelfs niet voor de wetenschap.
  † In Memoriam † donderdag 21 juni 2007 @ 20:48:26 #223
43556 miss_dynastie
pi_50704039
Ligt het nou aan mij of is YPPY al een poosje niet meer gesignaleerd? Is ze met vakantie of zo?
pi_50704051
Ik zit nu Grease te kijken (voor de 20e keer ofzo), maar misschien dat ik zo wel even zap naar Heroes. Ben wel benieuwd geworden, al leek het me in eerste instantie niet echt een serie voor mij.
pi_50704212
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 19:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je highlight het met je muis Alsof je een tekst selecteert
Op internet: http://www.tv-links.co.uk/ streaming, dus niets downloaden en uitstekende kwaliteit (onder Heroes uiteraard en niet stiekem Shrek 3 gaan kijken)
Ok bedankt (en octopussy ook) ... die link is ook wel handig ja, sla ik wel ff op in mn favorieten, want ik kan niet eens downloaden (tja, geen firewall en gratis virusscanner, heb al wat troep binnengekregen met downloaden, en mn pa wil niet betalen)
pi_50704222
Yppy is volgens mij idd een weekje weg Miss D.
pi_50706390
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 19:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik neem hem op, zit nu House te kijken en ondertussen CAD-modellen te maken Als aflevering 1 bevalt ga ik de rest ook gewoon opnemen, weet ik zeker dat ik er geen mis
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 20:40 schreef gothic-blackie het volgende:
ik ga lekker house kijken, eerste uur ken ikal, maar de tweede nog niet.

ga toch bepaalde dingen missen als we op vakantie gaan. oa de finale van hermans helden. een aflevering van house die niet op tv-links staat, Americas next top model (heerlijk om dat gescheld te horen ), cold case, law and order. gelukkig loop ik met csi mee met de amerikanen, die zijn al klaar met het seizoen
ANTM neem ik ook elke week op, heerlijk programma Hmm, moet die van afgelopen maandag nog kijken. Als je wilt kan ik wel wat voor je opnemen, kom je gezellig een keer kijken
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 juni 2007 @ 21:52:12 #228
13151 crew  Rewimo
pi_50706584
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 20:53 schreef Chicolate het volgende:
Ok bedankt (en octopussy ook) ... die link is ook wel handig ja, sla ik wel ff op in mn favorieten, want ik kan niet eens downloaden (tja, geen firewall en gratis virusscanner, heb al wat troep binnengekregen met downloaden, en mn pa wil niet betalen)
Tip: www.norman.nl en als je me een PM stuurt help ik je wel even verder
  donderdag 21 juni 2007 @ 22:09:37 #229
57434 Marloes
Digital Love
pi_50707326
offtopic/

nip/tuck is ook een geweldige serie
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_50709036
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 21:47 schreef omearos het volgende:

[..]

Ik neem hem op, zit nu House te kijken en ondertussen CAD-modellen te maken Als aflevering 1 bevalt ga ik de rest ook gewoon opnemen, weet ik zeker dat ik er geen mis
[..]

ANTM neem ik ook elke week op, heerlijk programma Hmm, moet die van afgelopen maandag nog kijken. Als je wilt kan ik wel wat voor je opnemen, kom je gezellig een keer kijken
hihihi een minimeet, om alle afleveringen van antm achter elkaar te kijken

heb in ieder geval ervoor gezorgt dat mams 2 dingen in de dvdopnemer heeft gegooid, namelijk 1 aflevering van house (die staat niet op tv-links) en de finale van hermans helden.

maar voor die mini meet, waar moet ik dan heen? want als het groningen is is het weer zo ver weg zeg maar.
  donderdag 21 juni 2007 @ 22:53:59 #231
35189 Troel
scherp en bot
pi_50709407
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 20:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Ligt het nou aan mij of is YPPY al een poosje niet meer gesignaleerd? Is ze met vakantie of zo?
Vakantie
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50709648
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 22:45 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

hihihi een minimeet, om alle afleveringen van antm achter elkaar te kijken

heb in ieder geval ervoor gezorgt dat mams 2 dingen in de dvdopnemer heeft gegooid, namelijk 1 aflevering van house (die staat niet op tv-links) en de finale van hermans helden.

maar voor die mini meet, waar moet ik dan heen? want als het groningen is is het weer zo ver weg zeg maar.
Hmm, heb ze niet bewaard, dus kan vanaf afgelopen maandag
Je zou dan naar Enschede moeten komen, is dat ook ver weg?
pi_50710183
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 22:59 schreef omearos het volgende:

[..]

Hmm, heb ze niet bewaard, dus kan vanaf afgelopen maandag
Je zou dan naar Enschede moeten komen, is dat ook ver weg?
daar woont me zus ook, dus dat valt nog mee
pi_50712586
Ik kijk al die shows niet sinds we hier Comedy Central hebben, kijk ik alleen daarheen (en de BBC dan)
  vrijdag 22 juni 2007 @ 07:43:25 #235
105850 Fuente
mamamuts
pi_50717264
Gisteravond lekker burrito's gegeten *burp* met vet sausje Maar goed, het was wel lekker, dus ik heb ervan genoten! Vandaag maar even rustig aan doen met eten dan.
Sara
Merel
Ukje
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 22 juni 2007 @ 08:06:42 #236
13151 crew  Rewimo
pi_50717423
Gisteren hartige taart met spinazie en zalm Vandaag gaan we weer eens de fout in Christan heeft zwemles en daarna gaan we naar Duitsland dus dat wordt een snelle hap bij de Dekamarkt (friet met saté en salade).
  vrijdag 22 juni 2007 @ 08:23:22 #237
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_50717598
Goodmorning!

Hmmm ik krijg honger wanneer ik dit lees hiero!!!
pi_50717616
Zo ik ben ook weer wakker

die slagroom taart van gister was erg lekker aangezien ik het voor de hele familie (die niet zo groot is ) zondag vier lekker met me mams monopolie gespeeld Ben ik heus daardoor vergeten Heroes te kijken! Niet dat ik het seizoen al gezien heb hoor
pi_50717952
Mogguh!

Heroes is echt een extreem goede serie! Met spanning heb ik het hele seizoen al gekeken Daarnaast kijk ik ook graag Prison Break, Grey's Anatomy (past niet echt in het rijtje) en Jericho (die laatste is ook zeker een aanrader!).
It is your friends who make your world!
pi_50718262
Jericho is enkel stopgezet hoorde ik. Ik kijk uhm csi. csi en nog eens csi (LV, NY en Miami) en daarnaast Without a Trace en nu ook Heroes...
pi_50718455
Without a trace? Wat is dat voor serie?
It is your friends who make your world!
pi_50718781
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 09:20 schreef Ikiskoel het volgende:
Without a trace? Wat is dat voor serie?
een in amerika enorm hoog in de lijsten serie en hier tjah. ik geloof dat s1 t/m afl 11 ofzo is uitgezonden op een kut tijd op nederland 1 2 of 3 zonder reclame ervoor

gaat over een afdeling van de FBi die vermiste personen opsporen... van een volwassen persoon die er genoeg van heeft en een nieuw leven is begonnen tot een kind dat verdwijnt uit een school en bloed achterlaat.... hele verschillende verhalen opzich. Volgend jaar seizoen 6 al

http://www.cbs.com/primetime/without_a_trace/
  † In Memoriam † vrijdag 22 juni 2007 @ 09:39:03 #243
43556 miss_dynastie
pi_50718933
CSI
Nog drie maanden wachten Hellup
pi_50718981
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 09:39 schreef miss_dynastie het volgende:
CSI
Nog drie maanden wachten Hellup
duurd lang he ? ik wil 365 nieuwe afleveringen per jaar per serie najah mss is dat nu ook ietswat te veel van het goede maar iets in die richting is wel te doen
pi_50719422
Goedemorgen! Ik heb vandaag mijn laatste ADV dag, volgend jaar is het door de veranderende schooltijden afgelopen met de pret.

Vanavond wel werken (feestavond op school, allemaal duimen dat het niet al te erg wordt qua weer, want het is buiten!), maar het uitslapen was wel weer heerlijk
pi_50719614
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 09:10 schreef BlueCurl het volgende:
Jericho is enkel stopgezet hoorde ik. Ik kijk uhm csi. csi en nog eens csi (LV, NY en Miami) en daarnaast Without a Trace en nu ook Heroes...
Jericho was geannuleerd, maar door overweldegende reacties van fans gaat het toch door
http://dakotavoice.blogsp(...)o-not-cancelled.html
pi_50719861
Gister naar de stad geweest eigenlijk heel erg dom hebben smam en ik mac gehad maar ja gelukkig was ik vanmorgen nog een mooie 86 kilo
pi_50719989
je merkt het ook nooit meteen de volgende dag
pi_50720035
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 10:18 schreef Miss_S het volgende:
natuurlijk wel
als je ff flink geschranst hebt, is het ook altijd ff aan te raden om je ff een paar dagen niet te wegen, om je niet al teveel gedemotiveerd te laten raken
pi_50720079
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 10:18 schreef Miss_S het volgende:
ach we zien wel het was btw wel weer verrukkelijk
pi_50720090
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 10:20 schreef STING het volgende:

[..]

natuurlijk wel
als je ff flink geschranst hebt, is het ook altijd ff aan te raden om je ff een paar dagen niet te wegen, om je niet al teveel gedemotiveerd te laten raken
paar dagen gaat het afvallen dan minder
maar je merkt het niet de volgende dag
pi_50720117
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 10:21 schreef Riann het volgende:

[..]

ach we zien wel het was btw wel weer verrukkelijk
maar waarom die keuze gemaakt?
als ik dat mag vragen
pi_50720153
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 10:21 schreef Miss_S het volgende:

[..]

paar dagen gaat het afvallen dan minder
maar je merkt het niet de volgende dag
Nou dat verschilt dan kennelijk per persoon.
Als ik (calorierijk) uiteten ben geweest, heb ik een piek in m'n gewicht, waarna het de dagen erna het weer afneemt
pi_50720187
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 10:23 schreef STING het volgende:

[..]

Nou dat verschilt dan kennelijk per persoon.
Als ik (calorierijk) uiteten ben geweest, heb ik een piek in m'n gewicht, waarna het de dagen erna het weer afneemt
Ik vond het heel erg meevallen na mijn weekendje weg, maar ik weet ook niet hoe mijn gewicht nu is..
Ik heb gisteravond een subway broodje gehad, en daarna nog een bak vers fruit... Niet helemaal een goed avondeten, maar wel heel erg lekker..
pi_50720200
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 10:22 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar waarom die keuze gemaakt?
als ik dat mag vragen
omdat het lekker is en je moet blijven genieten?
structurueel zoiets doen schiet niet op natuurlijk, maar eens in de zoveel tijd.
pi_50720235
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 10:25 schreef STING het volgende:

[..]

omdat het lekker is en je moet blijven genieten?
structurueel zoiets doen schiet niet op natuurlijk, maar eens in de zoveel tijd.
daar is ook niets mis mee
maar ik vind gewoon dat je dat hier heel vaak ziet
een stuk vaker dan in het slanke topic
en dat vind ik dan eigenlijk raar
pi_50720306
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 10:26 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Daar komt het ook wel voor denk ik hoor.. Kijk maar naar jezelf.. Je post het misschien niet elke week, maar jij hebt ook je stokbroodje met wijn.. Wij doen dat niet, en doen dan eens 1 keer in de week iets anders minder gezonds... Het is denk ik net wat je wil zien..
En wij kunnen er gewoon eerlijk over zijn hier, en dat is het fijne van de dieetclub.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 10:29:20 #258
35189 Troel
scherp en bot
pi_50720321
quote:

[..]

Ja, dat is al de zoveelste keer dat je dat zegt. We weten het al. Doe het maar via PM. Reageer je dan ook nog even op berichtjes die jou gestuurd zijn? Dank je!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50720328
quote:

[..]

die kritiek heb je volgens mij hier al een paar keer eerder gegeven.
sowieso komt het door bepaalde eet gewoontes hebben, waardoor ze het gewicht bereikt hebben dat ze nu hebben. daar heb je denk ik zelf toch ook wel wat beeld bij, door je eigen ervaring?
als die gewoontes diepgeworteld zitten, gooi je ze niet zomaar buitenboord, maar moet je het geleidelijk afbouwen.
voor de meeste mensen met veel overgewicht, is het niet alleen een kwestie van lichamelijk 'genezen', maar ook geestelijk
pi_50720381
quote:

[..]

Daarom zijn wij ook dikker hier

of in het slank topic durft niemand het toe te geven
pi_50720426
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 10:31 schreef freecell het volgende:

[..]

in het 'slank' topic zijn er ook genoeg mensen die zich zo nu en dan uitleven
pi_50720468
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 10:28 schreef teigan het volgende:

[..]

Daar komt het ook wel voor denk ik hoor.. Kijk maar naar jezelf.. Je post het misschien niet elke week, maar jij hebt ook je stokbroodje met wijn.. Wij doen dat niet, en doen dan eens 1 keer in de week iets anders minder gezonds... Het is denk ik net wat je wil zien..
En wij kunnen er gewoon eerlijk over zijn hier, en dat is het fijne van de dieetclub.
ja maar ik ben al 25 kilo afgevallen
als ik nu over een paar maanden weer 10 kilo zou zijn aangekomen
zou ik dat niet meer doen
je moet gewoon weten wanneer je je iets kan gunnen
maar niet als je net een week begonnen bent met gezond leven weer 2 keer in de week zoiets doen
pi_50720485
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 10:31 schreef freecell het volgende:

[..]

jij bent niet dikker
en wij geven het ook toe
pi_50720492
Mijn virusscanner slaat op hol...
Ik blijf maar mailtjes versturen met als onderwerp "cijfer proefwerk".....

Ik had er gisteren met de haptotherapeute nog een heel gesprek over, dat het afvallen eigenlijk pas echt gaat lukken als je je goed voelt, en psychisch niet meer in de knoop zit. Iets wat ik zelf ook wel merk, ik ben het afgelopen jaar toch sneller afgevallen, en durf het ook wat los te laten. Ik mag ook best slank zijn... Ik ben ook de moeite waard!!
toch?
  vrijdag 22 juni 2007 @ 10:34:27 #265
35189 Troel
scherp en bot
pi_50720498
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 10:33 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja maar ik ben al 25 kilo afgevallen
als ik nu over een paar maanden weer 10 kilo zou zijn aangekomen
zou ik dat niet meer doen
je moet gewoon weten wanneer je je iets kan gunnen
maar niet als je net een week begonnen bent met gezond leven weer 2 keer in de week zoiets doen
HO STOP!

TOT HIER EN NIET VERDER! WE GAAN NIET OPNIEUW DEZE DISCUSSIE AAN. OPEN MAAR EEN EIGEN TOPIC EROVER ALS JE DAT GRAAG WILT.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50720504
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 10:29 schreef STING het volgende:

[..]

sowieso komt het door bepaalde eet gewoontes hebben, waardoor ze het gewicht bereikt hebben dat ze nu hebben. daar heb je denk ik zelf toch ook wel wat beeld bij, door je eigen ervaring?
als die gewoontes diepgeworteld zitten, gooi je ze niet zomaar buitenboord, maar moet je het geleidelijk afbouwen.
voor de meeste mensen met veel overgewicht, is het niet alleen een kwestie van lichamelijk 'genezen', maar ook geestelijk
helemaal met STING eens (komt ook niet vaak voor )
  vrijdag 22 juni 2007 @ 10:36:05 #267
35189 Troel
scherp en bot
pi_50720550
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 10:34 schreef teigan het volgende:
Ik ben ook de moeite waard!!
toch?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50720610
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 10:34 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

helemaal met STING eens (komt ook niet vaak voor )
haha. zoveel discussies hebben wij toch niet gehad?
pi_50720612
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 10:29 schreef STING het volgende:

[..]

maar hoe lang en hoe geleidelijk ?
pi_50720715
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 10:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar hoe lang en hoe geleidelijk ?
Daar is geen eenduidig antwoord op.
Dat hangt van de persoon af en van het lichaam.
Iedereen moet er voor zichzelf achter komen hoe snel je je kunt aanpassen.
Je lichaam raakt snel gewend aan hoe je eet. Als je veel vet eet, eist je lichaam even veel of meer vet.
Hiertegen vechten vereist discipline. Hoe slechter je eetpatroon, hoe meer discipline het vergt. Dit gefaseerd doen is voor velen dus de enige optie. Denk dat dit ook gezonder is voor je lichaam, zodat het zich ook geleidelijk kan aanpassen, ipv dat het een schok krijgt.

Gewicht, vetpercentage en buikomtrek zijn dan de instrumenten waarmee iemand kan zien of de ingeslagen koers goed is.

Daarboven komt ook nog de keuze van de persoon hoe snel hij/zij wil afvallen.
Als je vanwege medische redenen 50 kg *moet* afvallen is dat een heel ander verhaal, dan dat je 10kg moet afvallen, omdat je er mooi uit wil zien op het strand
pi_50720729
quote:
Mijn virusscanner slaat op hol...
Ik blijf maar mailtjes versturen met als onderwerp "cijfer proefwerk".....

Ik had er gisteren met de haptotherapeute nog een heel gesprek over, dat het afvallen eigenlijk pas echt gaat lukken als je je goed voelt, en psychisch niet meer in de knoop zit. Iets wat ik zelf ook wel merk, ik ben het afgelopen jaar toch sneller afgevallen, en durf het ook wat los te laten. Ik mag ook best slank zijn... Ik ben ook de moeite waard!!
toch?
jij bent tof
En wat vindt je virusscanner precies zo moeilijk?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 22 juni 2007 @ 10:46:20 #272
13151 crew  Rewimo
pi_50720886
quote:
Ik mag ook best slank zijn... Ik ben ook de moeite waard!!
toch?
Jij bent hartstikke de moeite waard

Maar slank worden mag je niet hoor, dan moeten wij je hier missen
pi_50720948
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 10:42 schreef freecell het volgende:

[..]

jij bent tof
En wat vindt je virusscanner precies zo moeilijk?
Die denkt dat er een potentiele worm in mijn computer zit, hij geeft die melding als je meer dan 2 mailtjes met hetzelfde onderwerp verstuurd. En ik heb er ondertussen een stuk of 7 achter elkaar verstuurd.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 22 juni 2007 @ 10:50:14 #274
13151 crew  Rewimo
pi_50721017
Webmail gebruiken misschien een idee?
pi_50721285
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 10:48 schreef teigan het volgende:

[..]

Die denkt dat er een potentiele worm in mijn computer zit, hij geeft die melding als je meer dan 2 mailtjes met hetzelfde onderwerp verstuurd. En ik heb er ondertussen een stuk of 7 achter elkaar verstuurd.
Tof, potentiele wormen
Ik heb eergisteren zo ongeveer al mijn MSN contacts een virus gestuurd
Soms ben ik best dom.
Gelukkig was verder niemand naief genoeg om het bestand te openen en was de enige puinhoopcomputer de mijne...
pi_50721524
Ik las het ja freecell, ik kreeg het laatst ook nog van iemand, ik heb die persoon ook maar gelijk geblocked(sprak hem/haar toch nooit meer)

Rewimo, dat kan ook, maar dan moet ik elke keer weer inloggen op de schoolsite, en dat is nogal vervelend..
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 22 juni 2007 @ 11:07:42 #277
13151 crew  Rewimo
pi_50721617
  vrijdag 22 juni 2007 @ 11:07:49 #278
35189 Troel
scherp en bot
pi_50721622
Ik vind he tnetjes dat je ze een voor een stuurt!

Wij kregen regelmatig een mailtje met dan de cijfers van de hele klas erin, waardoor je dus precies wist wie er wel en niet geslaagd waren, terwijl men altijd heel moeilijk deed over het cijfers doorgeven
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50721634
Hmm, dan heb ik blijkbaar geluk gehad, want je hebt mij niks gestuurd Freecell. Heb je het nu weer van je computer af gekregen?

Ik heb zin in zondag, lekker fietsen
pi_50721665
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 11:07 schreef Troel het volgende:
Ik vind he tnetjes dat je ze een voor een stuurt!

Wij kregen regelmatig een mailtje met dan de cijfers van de hele klas erin, waardoor je dus precies wist wie er wel en niet geslaagd waren, terwijl men altijd heel moeilijk deed over het cijfers doorgeven
Ik vind dat zo lullig... Ik heb de hele klas een mailtje gestuurd, met de boodschap dat als ze de cijfers wilden, ze even terug moesten mailen.
Zo weet ik tenminste ook zeker dat je niet van die lullige taferelen krijgt dat iemand van een honende klasgenoot het cijfer hoort..
pi_50721670
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 11:08 schreef omearos het volgende:
Hmm, dan heb ik blijkbaar geluk gehad, want je hebt mij niks gestuurd Freecell. Heb je het nu weer van je computer af gekregen?

Ik heb zin in zondag, lekker fietsen
Het is er weer af en daar heb ik een hele avond over gedaan
  vrijdag 22 juni 2007 @ 12:47:50 #282
35189 Troel
scherp en bot
pi_50725362
Dat virus is wel een behoorlijk topickiller. Goedzo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50725566
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 12:47 schreef Troel het volgende:
Dat virus is wel een behoorlijk topickiller. Goedzo
Dat virus heeft wel meer gekilled
Mijn contactpersonenlijst is totaal van slag.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:11:36 #284
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_50726135
Virussen zijn vervelend.
Je bent overigens beter dan mijn kamergenoot Freecell, want die ging zijn hele PC opnieuw installeren.

Ik heb de hele ochtend EHBO oefening gehad. Op de een of andere manier ben ik iedere keer ploegleider met zulke oefeningen en heb ik 6 BHV'ers om 7 slachtoffers te evacueren!
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:17:07 #285
6536 dwerg
chagrijn
pi_50726303
Psst, Liejannuh: http://www.codewarrior.nl/dwerg/bollen/filmpje2.mov en http://www.codewarrior.nl/dwerg/bollen/bollen02.jpg en er komt nog meer. Het was best stoer om alles bezig te zien en zelf niks te doen.
I intend to live forever, or die trying.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:18:46 #286
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_50726360
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:17 schreef dwerg het volgende:
Psst, Liejannuh: http://www.codewarrior.nl/dwerg/bollen/filmpje2.mov en http://www.codewarrior.nl/dwerg/bollen/bollen02.jpg en er komt nog meer. Het was best stoer om alles bezig te zien en zelf niks te doen.
Toekijken is goed!
Kan hier alleen geen filmpjes kijken, doe ik vanavond wel ofzo.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:19:50 #287
57434 Marloes
Digital Love
pi_50726405
Ik neem ook wel vaak wat lekkers eigenlijk. Gewoon omdat ik daar dan zin in heb
Als ik maar één keer per week iets zou mogen eten wat ik heel lekker vind zou ik dat rete saai vinden. Ik hoef gelukkig niet heel veel af te vallen, een paar kilo, maar toch. Als ik toch iets te veel heb gesnoept dan let ik er de volgende dag weer wat beter op. Maar ik vind het juist fijn als je jezelf af en toe (in mijn geval dan wat vaker ) iets lekkers gunt!
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_50726694
maar belonen jullie jezelf dan niet nog steeds teveel met eten?
terwijl je eten zo eigenlijk niet moet zien
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:30:03 #289
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_50726761
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:28 schreef Miss_S het volgende:
maar belonen jullie jezelf dan niet nog steeds teveel met eten?
terwijl je eten zo eigenlijk niet moet zien
Ligt eraan hoe snel je wilt afvallen en hoe prettig je jezelf erbij voelt .... two steps forward, one step back... is nog steeds vooruit.....
pi_50726815
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:30 schreef locutus51 het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe snel je wilt afvallen en hoe prettig je jezelf erbij voelt .... two steps forward, one step back... is nog steeds vooruit.....
ja maar sowieso is er eten toch niet voor om jezelf mee te belonen?
of te troosten of net wat, dan zit daar toch het probleem
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:35:48 #291
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_50726982
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:31 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja maar sowieso is er eten toch niet voor om jezelf mee te belonen?
of te troosten of net wat, dan zit daar toch het probleem
Ach wat bij dieren werkt zal ook wel bij mensen werken..

Maar ik denk dat je het zo moet zien is dat afvallen niet makkelijk is, en wanneer je dus naast het afvallen op een dag nog iets anders hebt wat niet makkelijk is of tegenvalt, jezelf die dag "beloont" met iets minder streng afvallen. Hierdoor zorg je ervoor dat je geestelijke balans in orde is, want afvallen wanneer dat niet zo is, is voor niemand een pretje...
pi_50727038
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:35 schreef locutus51 het volgende:

[..]

Ach wat bij dieren werkt zal ook wel bij mensen werken..

Maar ik denk dat je het zo moet zien is dat afvallen niet makkelijk is, en wanneer je dus naast het afvallen op een dag nog iets anders hebt wat niet makkelijk is of tegenvalt, jezelf die dag "beloont" met iets minder streng afvallen. Hierdoor zorg je ervoor dat je geestelijke balans in orde is, want afvallen wanneer dat niet zo is, is voor niemand een pretje...
ja maar als je dan aan het afvallen bent is het dan juist niet slim om je met iets anders te belonen?
pi_50727084
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:37 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja maar als je dan aan het afvallen bent is het dan juist niet slim om je met iets anders te belonen?
Heb je helemaal gelijk in, het is ook slimmer.
Ongezond eten zou geen beloning moeten zijn, maar dat is het wel
Als je eenmaal in de fase bent belandt dat je gezond eet, merk je ook dat je jezelf ook goed kunt belonen met gezond eten. Tot die tijd...
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:40:15 #294
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_50727122
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:37 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Slim misschien wel, maar probeer maar iets te vinden wat tegen afvallen en een tegenslag helpt? Afvallen kun je voor een dag op een laag pitje zetten, die tegenslag heb je al te pakken... Zie het dan ook niet als beloning, maar het niet dieeten voor 1 dag....
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:46:39 #295
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_50727378
Mensen, mag deze discussie ergens anders?

Ik denk dat we ondertussen allemaal wel weten dat het afvallen voor de meeste mensen hier geen ding is dat in 3 weken geregeld is. Het is een lange termijn plan en voor zover ik iedereen ken, betekent afvallen voor iedereen hier niet een heel streng regime volgen, maar genieten van dat wat je eet. En daarbij proberen zoveel mogelijk verantwoorde keuzes te maken.
Ben je het niet eens met deze manier van afvallen, open er fijn een topic over.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:49:36 #296
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_50727480
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:46 schreef Liejannuh het volgende:

Ik denk dat we ondertussen allemaal wel weten dat het afvallen voor de meeste mensen hier geen ding is dat in 3 weken geregeld is. Het is een lange termijn plan en voor zover ik iedereen ken, betekent afvallen voor iedereen hier niet een heel streng regime volgen, maar genieten van dat wat je eet. En daarbij proberen zoveel mogelijk verantwoorde keuzes te maken.

Je hebt helemaal gelijk.
pi_50729369
Tot nu toe vandaag:
Ontbijt: nectarine
Lunch: 2 nectarines

Tijd om iets te gaan eten dus Maar nectarines zijn lekker en ze vullen prima, dus dan vergeet ik dat ik ook nog "echt" moet eten.

Vanavond gehakt-prei overschotel
pi_50729565
Ik moet ook even gaan lunchen..

Ik ben net terug uit de stad, en van school... Het is benauwd op de skates, ik heb ook zo'n vermoeden dat het vanavond gaat regenen, dus dan wordt het niet skaten vanavond..
  vrijdag 22 juni 2007 @ 14:52:31 #299
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_50729746
quote:

Mee eensch
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_50730712
quote:

Inderdaad, goed samengevat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')