Maar ik was ook wel thuisquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:27 schreef freecell het volgende:
Ik wilde bij JOU koffiedrinken, niet bij Dennis
Daarom belde ik dusquote:
"staat er nog"quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:28 schreef BlueCurl het volgende:
zondag doe ik me verjaardag vieren vor de familie. ik wil niet weten hoe vaak ik deze zin ga horen: en hoe is het met school?
ik zoek nog leuke antwoorden dus als jullie iets weten... leef je uit
in spiiler tags... wie hebben ze geinterviewd? ik heb seizoen 1 al gezienquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:13 schreef Isabeau het volgende:
Achterlijke RTL BoulevardVanavond begint Heroes op tv en iedereen die het nog niet op internet heeft gezien moet gaan kijken (serieus!!). Maar nu hebben ze in RTL Boulevard een stukje interview met één van de acteurs laten zien die vertelt wat hij in de serie kan, maar dat weet je pas na 3 afleveringen of zo en komt echt als een verrassing!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Spoilertag niet lezenquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:44 schreef omearos het volgende:
Dankzijben ik nu verslaafd aan Lost, maar Heroes lijkt me ook wel leuk. Vanavond maar opnemen (ben niet thuis) en me nu maar even inhouden om Isa's spoiler niet te lezen
![]()
het volle aantal, 1....quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:05 schreef Troel het volgende:
Ik zou direct de afzuigkap uitzetten, plaat uitdoen en de deksel erop doen (dat deed ik toen bij mijn ouders, maar dat was een gewone pan).
Bij ons thuis zou ik de afzuigkap uitzetten, gas uit en de branddeken eroverheen draperen.
Bij een friteuse zou het ook zoiets zijn, maar dan zou het ding denk ik in de schuur staan en is alleen de branddeken een mogelijkheid (en het ding uitzetten).
Hoeveel punten heb ik?
TV-gids over Heroes: http://www.tvgids.nl/artikel/?ID=24714 (één groot lovend artikelquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:50 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga ook kijken!
http://www.volkskrant.nl/(...)n_kunnen_zich_melden klinkt trouwens ook wel tof.
Hoe zou je zo'n spoiler kunnen lezen? Ik zie ze wel vaker, maar dacht dat het meer een soort geintje was ... een spoilerquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Spoilertag niet lezenEn Heroes wordt (las ik ergens) op zondagavond herhaald. Enige nadeel aan Heroes is dat seizoen 1 één verhaal is. Je kan eigenlijk geen afleveringen missen, er wordt niet in elke aflevering keurig iets afgerond. Het hele verhaal (save the cheerleader save the world) wordt wel in seizoen 1 afgrond. En nog een probleem, elke aflevering eindigt zo spannend dat een week wachten wel heel erg lang is (reden waarom ik op 1 dag 7 afleveringen van een uur heb gekeken
)
Je highlight het met je muisquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:55 schreef Chicolate het volgende:
Hoe zou je zo'n spoiler kunnen lezen? Ik zie ze wel vaker, maar dacht dat het meer een soort geintje was ... een spoilerEn misschien ga ik ook wel kijken, maar dan via internet
Het is voor de wetenschap Isa! Alles voor de wetenschap!quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
TV-gids over Heroes: http://www.tvgids.nl/artikel/?ID=24714 (één groot lovend artikel)
Enne, sinds wanneer is het tof om 500 dagen opgesloten te worden![]()
Ok bedanktquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je highlight het met je muisAlsof je een tekst selecteert
Op internet: http://www.tv-links.co.uk/ streaming, dus niets downloaden en uitstekende kwaliteit (onder Heroes uiteraard en niet stiekem Shrek 3 gaan kijken)
Ik neem hem op, zit nu House te kijken en ondertussen CAD-modellen te makenquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Spoilertag niet lezenEn Heroes wordt (las ik ergens) op zondagavond herhaald. Enige nadeel aan Heroes is dat seizoen 1 één verhaal is. Je kan eigenlijk geen afleveringen missen, er wordt niet in elke aflevering keurig iets afgerond. Het hele verhaal (save the cheerleader save the world) wordt wel in seizoen 1 afgrond. En nog een probleem, elke aflevering eindigt zo spannend dat een week wachten wel heel erg lang is (reden waarom ik op 1 dag 7 afleveringen van een uur heb gekeken
)
ANTM neem ik ook elke week op, heerlijk programmaquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:40 schreef gothic-blackie het volgende:
ik ga lekker house kijken, eerste uur ken ikal, maar de tweede nog niet.
ga toch bepaalde dingen missen als we op vakantie gaan. oa de finale van hermans helden. een aflevering van house die niet op tv-links staat, Americas next top model (heerlijk om dat gescheld te horen), cold case, law and order. gelukkig loop ik met csi mee met de amerikanen, die zijn al klaar met het seizoen
Tip: www.norman.nl en als je me een PM stuurt help ik je wel even verderquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:53 schreef Chicolate het volgende:
Ok bedankt(en octopussy ook) ... die link is ook wel handig ja, sla ik wel ff op in mn favorieten, want ik kan niet eens downloaden (tja, geen firewall en gratis virusscanner, heb al wat troep binnengekregen met downloaden, en mn pa wil niet betalen)
hihihi een minimeet, om alle afleveringen van antm achter elkaar te kijkenquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:47 schreef omearos het volgende:
[..]
Ik neem hem op, zit nu House te kijken en ondertussen CAD-modellen te makenAls aflevering 1 bevalt ga ik de rest ook gewoon opnemen, weet ik zeker dat ik er geen mis
![]()
[..]
ANTM neem ik ook elke week op, heerlijk programmaHmm, moet die van afgelopen maandag nog kijken. Als je wilt kan ik wel wat voor je opnemen, kom je gezellig een keer kijken
![]()
Vakantiequote:Op donderdag 21 juni 2007 20:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Ligt het nou aan mij of is YPPY al een poosje niet meer gesignaleerd? Is ze met vakantie of zo?
Hmm, heb ze niet bewaard, dus kan vanaf afgelopen maandagquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:45 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
hihihi een minimeet, om alle afleveringen van antm achter elkaar te kijken
heb in ieder geval ervoor gezorgt dat mams 2 dingen in de dvdopnemer heeft gegooid, namelijk 1 aflevering van house (die staat niet op tv-links) en de finale van hermans helden.
maar voor die mini meet, waar moet ik dan heen? want als het groningen is is het weer zo ver weg zeg maar.
daar woont me zus ook, dus dat valt nog meequote:Op donderdag 21 juni 2007 22:59 schreef omearos het volgende:
[..]
Hmm, heb ze niet bewaard, dus kan vanaf afgelopen maandag
Je zou dan naar Enschede moeten komen, is dat ook ver weg?
een in amerika enorm hoog in de lijsten serie en hier tjah. ik geloof dat s1 t/m afl 11 ofzo is uitgezonden op een kut tijd op nederland 1 2 of 3 zonder reclame ervoorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:20 schreef Ikiskoel het volgende:
Without a trace? Wat is dat voor serie?
duurd lang hequote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:39 schreef miss_dynastie het volgende:
CSI
Nog drie maanden wachtenHellup
Jericho was geannuleerd, maar door overweldegende reacties van fans gaat het toch doorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:10 schreef BlueCurl het volgende:
Jericho is enkel stopgezet hoorde ik. Ik kijk uhm csi. csi en nog eens csi(LV, NY en Miami) en daarnaast Without a Trace en nu ook Heroes...
natuurlijk welquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:18 schreef Miss_S het volgende:
je merkt het ook nooit meteen de volgende dag
ach we zien wel het was btw wel weer verrukkelijkquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:18 schreef Miss_S het volgende:
je merkt het ook nooit meteen de volgende dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |